Փետրվարի 21-ին «Ի՜մ մայրենի լեզու, ի՜մ սրբություն» խորագրով թատերականացված ցերեկույթ անցկացվեց Գավառի N5 հիմնական դպրոցում:
Աշակերտները Մեսրոպ Մաշտոցի, Սահակ կաթողիկոսի և Վռամշապուհ արքայի զրույցի միջոցով ներկայացրին հայոց գրերի ստեղծման պատմությունը:
Մայրենի լեզվին նվիրված բանաստեղծություններն ու երգերը հաջորդեցին միմյանց: Բեմադրությամբ ներկայացան նաև կետադրական նշանները:
Միջոցառումն ամփոփեց տնօրեն Ս. Արզաքանցյանը: Ցերեկույթի բոլոր…
Փետրվարի 19-ին Հայաստանում նշվում է գիրք նվիրելու տոնը: Այս օրը պայմանավորված է հայ մեծ բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան տարելիցով: Մեծ խանդավառություն էր տիրում նաև Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցի գրադարանում: Տոնը կարևոր ու առանձնահատուկ էր նրանով, որ երեխաները մոտենում էին գրքին, արտադասարանային ընթերցանությանը: Ընթերցասիրություն, ընթերցողական ճաշակ, կարդացածի…
Մայրենի լեզվի միջազգային օրը առիթ է սթափվելու, մտածելու դարերով պահպանված ու մեզ ժառանգած ոսկեղենիկ հայերենը մեր սերունդներին անաղարտ փոխանցելու մշակույթի մասին:
Փետրվարի 21-ին տոնական տրամադրություն էր թևածում Վարդենիկի Ա. Օհանյանի անվան N 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում: 6բ դասարանը (դասղեկ՝ Մ. Մանուկյան) միջոցառում էր կազմակերպել Մայրենի լեզվի միջազգային օրվա կապակցությամբ՝…
Ծրագրային յուրաքանչյուր թեմայից սովորողների ձեռքբերումները բացահայտելու համար արդյունավետ են առարկայական մրցույթները, որոնք մեր դպրոցում ավանդույթ են դարձել: Այդպիսի նպատակ ուներ նաև այսօրվա մրցույթը, որը կազմակերպել էին ուսուցիչներ Գ . Աբրահամյանը և Հ.Կթունյանը X "Գ" և X "Դ" դասարանների միջև:
Մրցույթն ավելի աշխուժացավ X "Գ" դասարանի աշակերտ Նոէլի և X "Դ"…
Եվրոխորհրդի քաղաքական դասընթացների Երևանյան դպրոցի առաջարկությամբ մեր դպրոցում անցկացվեց ընտրախաղ (կազմակերպիչներն էին փոխտնօրեն Լ. Խաչատրյանը, ուսուցիչներ Ն. Ասատրյանը և Ս. Ադամյանը, մասնակիցները` 12-րդ դասարանների աշակերտներ):
Առաջադրվել էին 4 թեկնածուներ, որոնք մշակել էին իրենց ծրագրերը և անցկացնում էին ակտիվ քարոզարշավ:
Միջոցառումը իր տեսակով տարբերվող էր և ուսանելի:
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148…
Ուսուցչուհի Ա. Սարգսյանը կազմակերպել էր առարկայական մրցույթ իններորդ դասարանների աշակերտների գիտելիքները ստուգելու, նրանց տրամաբանությունը և ստեղծագործական միտքը զարգացնելու նպատակով: Մրցույթն ավելի հետաքրքիր դարձավ, երբ IX Ա և IX Բ դասարանների թիմերը միմյանց փոխանցեցին տարբեր երկրների դրոշներ, կատարվեց խաչբառերի փոխանակում: Մրցույթ հաղթող ճանաչվեց IX Ա դասարանը:
Ակտիվ մասնակցություն ունեցավ նաև հանդիսատեսը, որը…
2017թ. փետրվարի 21-ին Արմավիրի Ռ. Եղոյանի անվան հ․1 ավագ դպրոցում նշվեց Մայրենի լեզվի միջազգային օրը: Առաջին դասաժամին դպրոցի աշակերտությանը ռադիոհանգույցով տեղեկություններ հաղորդվեց ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի որոշման և տոնի խորհրդի մասին: Երկար դասամիջոցին ֆլեշմոբ անցկացվեց՝ նվիրված մաշտոցյան աստվածային այբուբենին:
Դասերից հետո հետաքրքիր և բովանդակալից միջոցառում դիտեցին ‹‹Մայրենին իմ էությունն է›› խորագրով: Օրը շատ…
Ապագա բժիշկներ, այսօրվա աշակերտներ... X Ե դաս.-ի աշակերտները պարզ և հստակ ներկայացրին իրենց հոսքային ընտրության պատճառները, քանի որ ուզում են խորությամբ ուսումնասիրել Քիմիա առարկան, դառնալ ապագա բժիշկներ: Նրանք հաճույքով ներկայացրին իրենց ուսուցչուհու` Նոնա Կոստանյանի` խնամքով պահպանված գործնական պարագաները ( տոհմածառ, քիմիական բազմազան նյութեր) և անցան միջոցառման գործնական էջին:
Քիմիական փորձով…
Փետրվարի 20-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցում օրն սկսվեց ուրախ եռուզեռով: Դպրոցում երկակի տոն էր: Աշակերտները տոնում էին Հովհ. Թումանյանի ծննդյան և գիրք նվիրելու օրը: Մինչ միջոցառման սկսելը՝ աշակերտները գրքեր էին նվիրում միմյանց և դպրոցի գրադարանին: Միջոցառումը հագեցած էր համակարգչային տեսանյութով՝ նվիրված գրքին և Հովհ. Թումանյանին, հնչեցին…
«Ես երդում տված եմ և կպատկանեմ մեկ մարդու, այդ մարդը հայրենիքի ազատության զինվորն է»
Մոնթե Մելքոնյան
Հայոց բանակի կազմավորման 25-ամյակի կապակցությամբ Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում անցկացվեց «Դու միշտ արթուն, իմ հա՛յ զինվոր» խորագրով միջոցառում:
Միջոցառման նպատակն էր արժևորել հայոց բանակի ստեղծումը՝ որպես պետության անկախության պահպանման երաշխիք, հայ…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: