Ապագա բժիշկներ, այսօրվա աշակերտներ... X Ե դաս.-ի աշակերտները պարզ և հստակ ներկայացրին իրենց հոսքային ընտրության պատճառները, քանի որ ուզում են խորությամբ ուսումնասիրել Քիմիա առարկան, դառնալ ապագա բժիշկներ: Նրանք հաճույքով ներկայացրին իրենց ուսուցչուհու` Նոնա Կոստանյանի` խնամքով պահպանված գործնական պարագաները ( տոհմածառ, քիմիական բազմազան նյութեր) և անցան միջոցառման գործնական էջին:
Քիմիական փորձով…
Փետրվարի 20-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցում օրն սկսվեց ուրախ եռուզեռով: Դպրոցում երկակի տոն էր: Աշակերտները տոնում էին Հովհ. Թումանյանի ծննդյան և գիրք նվիրելու օրը: Մինչ միջոցառման սկսելը՝ աշակերտները գրքեր էին նվիրում միմյանց և դպրոցի գրադարանին: Միջոցառումը հագեցած էր համակարգչային տեսանյութով՝ նվիրված գրքին և Հովհ. Թումանյանին, հնչեցին…
«Ես երդում տված եմ և կպատկանեմ մեկ մարդու, այդ մարդը հայրենիքի ազատության զինվորն է»
Մոնթե Մելքոնյան
Հայոց բանակի կազմավորման 25-ամյակի կապակցությամբ Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում անցկացվեց «Դու միշտ արթուն, իմ հա՛յ զինվոր» խորագրով միջոցառում:
Միջոցառման նպատակն էր արժևորել հայոց բանակի ստեղծումը՝ որպես պետության անկախության պահպանման երաշխիք, հայ…
Հայ ժողովրդի բազմադարյա պատմությունը ու մարտի դաշտում ծավալված վերջին իրադարձությունները մեզ` հայերիս, դարձրել են մի ամբողջություն. ազգովի դարձել ենք հայրենիքի զինվոր` մեր արած գործով ու մեր բաժին նվիրումով:
Այսպիսի նվիրումով սկսվեց մեր՝ Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի հունվարի 27-ի միջոցառումը` նվիրված Հայոց բանակի 25- ամյակին:
Միջոցառումը սկսվեց ՀՀ օրհներգի զգաստացնող…
Սույն թվականի փետրվարի 21-ին Կապանի N2 ավագ դպրոցում մեծ հանդիսությամբ նշվեց մայրենիի տոնը, որը նախաձեռնել էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Լուսինե Գրիգորյանը: Միջոցառումը կրում էր «Խոսենք հայերեն, ապրենք հայերեն» խորագիրը: Տոնականորեն զարդարված դահլիճից ելույթ ունենցան 10դ դասարանի աշակերտները, որոնք արժևորեցին հայոց լեզվի դերը մեր կյանքում, ինչպես նաև Մեսրոպ Մաշտոցի…
Այսօր՝ փետրվարի 21-ին, Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի դպրոցական տեսուչ Հ.Պապիկյանը դպրոցի 10-րդ դասարանների աշակերտների հետ անցկացրեց զրույց - զեկուցում «Վնասակար սովորություններ» թեմայով:
Դաստիարակչական դասն անցավ հետաքրքիր և բովանդակալից:
Դպրոցում տոնվող միջոցառումների ավանդական շարքին է պատկանում նաև այսօրվա ցերեկույթը, որը կազմակերպել էր դպրոցի աշակերտական խորհուրդը:
Աշակերտները իրենց ուրախ երգ ու պարով մասնակցեցին քառասուն օրական մանուկ Հիսուսին տաճարին ընծայաբերելու տոնին` Տեառնընդառաջին (Տիրոջն ընդառաջ գնալ):
Միջոցառման կիզակետը դարձավ խարույկը, որի շուրջը պտտվելով` բոլորը հայցեցին Աստվածային սիրո հուրը: Միջոցառումը իրականացրեց տոնի գաղափարը`…
«Իր մայրենի լեզուն վատ իմացողը կես մարդ է, չիմացողը` թշվառ, ծառից ընկած մի տերև, որ տատանվում է ամեն մի պատահական քամուց...». Ստ. Զորյան
Հազարագանձ հայերենով հյուսված միջոցառում էր կազմակերպել Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Լ. Եղոյանը` նվիրված «Մայրենիի օրվան»:
Աշակերտների շուրթերից հնչեցին տողեր` այբուբենին ,…
2017 թ. փետրվարի 7- ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի մի խումբ աշակերտներ ուսուցչուհի Իզաբելլա Ստեփանյանի ուղեկցությամբ հյուրընկալվեցին "FRISMOS " ծրագրավորման կազմակերպության` ծանոթանալու նոր տեխնոլոգիաներին, համացանցային կապի, ծրագրերի գաղտնիքներին:
Կազմակերպության սիրալիր ընդունելությունը աշակերտներին դարձրեց անկաշկանդ, և նրանք, շրջելով սրահում, ուղղեցին իրենց հետաքրքրող բոլոր հարցերը, պարզեցին ժամանակակից տեխնիկայի, ծրագրավորման շատ…
2017թ. հունվարին Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տնօրինության կողմից տրվեց հանձնարարություն դպրոցի VIII- XII դասարաններին` մասնակցել դպրոցում անցկացվող մրցույթին` նվիրված հայոց բանակի 25-ամյակին:
Սկսվեց աշխատանքային եռուզեռը. բոլոր աշակերտները փորձում էին ստեղծագործել հնարավորինս առավելագույնը լինելու համար:
Արդյունքում ծնվեցին պատի թերթեր` մեկը մյուսից լավը, բովանդակալից, վերնագրերի ընտրությունը ` մտածված և…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան