ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայկական կրթական միջավայրի մասին

Հայաստանի դպրոցների ինտերնետային համալիր էջը` «Կրթական համալիր էջ» պորտալը ստեղծվել է Համաշխարհային բանկի «Կրթության որակ և համապատասխանություն» վարկային ծրագրի և Հայաստանի Հանրապետության կրթության ու գիտության նախարարության «Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ծրագրերի իրականացման գրասենյակի ձևավորած պատվերի շրջանակներում 2007թվականին և հանձնվել է շահագործման  «Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությանը (ԿՏԱԿ)։

 2008թ. դեկտեմբերի Էլեկտրոնային բովանդակության 3–րդ համահայկական մրցույթում  «Կրթական համալիր էջ» պորտալը (www.armedu.am) ճանաչվել է 8 լավագույններից մեկը՝ արժանանալով գլխավոր մրցանակի, ինչպես նաև «Էլեկտրոնային ուսուցում» անվանակարգում դարձել է հաղթող։

Անցած ութ տարիների ընթացքում համալիր էջն ընդլայնվել է և տարբեր կրթական կայքերի հետ միասին կոչվում է «Հայկական կրթական միջավայր», որն ընդգրկում է «Հայկական կրթական միջավայր ֆորում» (http://forum.armedu.am/, 2010թ.), «Հեռավար ուսուցում» (http://elearning.armedu.am/, 2011թ.), «Պաշարների շտեմարան»  (http://lib.armedu.am/, 2012թ.), «Եվրոպական միության eTwinning Plus»  (http://etwinningplus.armedu.am/, 2013), «Դպրոցական կայքեր» (http://schoolsite.am/), «Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» (http://esource.armedu.am/, 2016թ.), «Կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգ» (https://emis.am/, 2017թ.) և այլ կայքեր, իսկ 2015թ. ընթացքում արդիականցվել է նաև «Հայկական կրթական միջավայր» պորտալը (www.armedu.am):

 

Հայկական կրթական միջավայրի պաշարների և հնարավորությունների օգտագործման ուղեցույց

 

«Հայկական կրթական միջավայրի» լիարժեք գործունեության, բովանդակային և տեխնիկական սպասարկման համար պատասխանատու են ԿՏԱԿ-ի  աշխատակիցներից՝

Մանուշակ Ավետիսյանը (բաժնի պետ), manush@ktak.am

Արաբո Մարգարյանը (գլխավոր ադմինիստրատոր), arabo@ktak.am

Վահե Երիցյանը (ավագ մասնագետ), vahe@ktak.am

Մարիետա Դումիկյանը (առաջատար մասնագետ), marieta@ktak.am

Տաթևիկ Յափունջյանը (առաջատար մասնագետ), tatevik@ktak.am

Նոռա Սմբատյանը (առաջատար մասնագետ), nora@ktak.am

Սոնա Գևորգյանը (առաջատար մասնագետ), sona@ktak.am

Մարիամ Միրզոյանը (ավագ մասնագետ), mariam@ktak.am

Զարուհի Մարգարյա (մասնագետ), zara@ktak.am

Մարիամ Գաբրիելյանը (մասնագետ), mariam_g@ktak.am

Մարի Գասպարյան (մասնագետ), mari@ktak.am

Լուսինե Մանուկյան, (մասնագետ), lusine@ktak.am

 

Հեռախոս`  ( 37410)  578 453 կամ 578 455
Կայք՝       http://www.ktak.am

  • Изучение новой лексики русского языка и методы ее введения в словарный запас учащихся

    Основная цель этой работы-формирование активного и расширение потенциального словарного запаса.

  • Ինֆորմացիայի ներկայացման ձևերը ու հատկությունները

  • Հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր 10

    ÷  ընդհանրացնել  և  ամբողջացնել  անկյան  և  թվի  սինուսի  ու  կոսինուսի,  թվային  ֆունկցիաների,  նրանց  որոշ  հատկությունների,  գրաֆիկների  ձևափոխությունների  մասին  ձեռք  բերած  գիտելիքները, ÷ համակարգել  սինուս  և  կոսինուս  ֆունկցիաների  մասին  գիտելիքները  և  մեկնաբանել  դրանց  հատկությունները  գրաֆիկորեն,   ÷ ձևավորել  ֆունկցիաների  ուսումնասիրության  ընթացքում  նրանց  գրաֆիկների  ներգրավման  կարողություններ, ÷ զարգացնել   առաջադրանքերը  կատարելիս  ձեռք  բերած  գիտելիքները  կիրառելու  հմտություններ, ÷ ցույց  տալ    սինուսի և  կոսինուսի  օրենքներով  նկարագրվող  առօրյա  երևույթների  օրինակներ  և  կարևորել  այդ  ֆունկցիաների  կիրառական  նշանակությունը, ÷  հիմք  ստեղծել  ֆիզիկայի  դասընթացում  ներդաշնակ  տատանումների  վերաբերյալ  թեման   ուսումնասիրելու  համար:

  • Ֆունկցիա: Ֆունկցիայի գրաֆիկ: Ֆունկցիայի գրաֆիկի ձևափոխություններ:

    Ողջո'ւյն, սիրելի' աշակերտներ: Սկսում ենք նոր դասընթաց Մուդլ համակարգում: Այն բաղկացած է հետևյալ թեմաներից` <<Թվային ֆունկցիա>> և <<Ֆունկցիայի գրաֆիկի ձևափոխույունները>>: Դասընթացը կտևի մինչև ուսումնական տարվա վերջ: Հուսով եմ, որ այն կլինի հետաքրքիր, մատչելի և օգտակար:Դասընթացավար` Երևանի 105 ավագ դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Շ. Քոլյան:

  • ԿՈՄԻՏԱՍ ՍՔԱՆՉԵԼԱԳՈՐԾ 4 ԺԱՄ

  • Seasons and weather

    Դասի գլխավոր նպատակը սովորողների կողմից նոր նյութի յուրացումն է:Կծանոթանանք տարվա եղանակներին, կսովորենք նոր բառեր:Կներմուծենք  տարվա եղանակների և օրվա եղանակին առնչվող բառապաշար  Կզարգացնենք պարզ նախադասություններով և կառույցներով տարվա և օրվա եղանակները նկարագրելու կարողություններ Կձևավորենք  օրվա/շաբաթվա եղանակի տեսության վերաբերյալ բանավոր տեղեկատվության ընկալման հմտությունները Կզարգացնենք օրվա եղանակի մասին տեղեկատվություն փոխանակելու կարողություններ Կձևավորենք տարվա և օրվա եղանակին համապատասխան հագուստ կրելու կարևորության գիտակցություն

  • Եռանկյունաչափության ներածություն, եռանկյունաչափական նույնություններ

    Եռանկյունաչափական ֆունկցիաներ` էլեմենտար ֆունկցիաներ են, որոնք պատմականորեն առաջացել են ուղղանկյուն եռանկյունների ուսումնասիրման ժամանակ և արտահայտում են եռանկյան էջերի կախվածությունը սուր անկյուններից և ներքնաձիգից։ Այս ֆունկցիաները լայն տարածում են գտել գիտության ամենատարբեր բնագավառներում, ինչի արդյունքում ընդլայնվել է եռանկյունաչափական ֆունկցիաների սահմանումը։Գիտությունը, որն ուսումնասիրում է եռանկյունաչափական ֆունկցիաները, կոչվում է եռանկյունաչափություն։

  • Հայաստանի Աշխարհագրություն 9-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառումը ուսումնական գործընթացում

  • Էլեկտրոլիտային դիսոցում

    Ջրում լուծելիս կամ հալելիս էլեկտրոլիտի տրոհումն իոնների անվանում են էլեկտրոլիտային դիսոցում: