Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանում հերթական դասղեկի ժամն էր, ժամ, որ բոլորովին տարբերում էր մյուսներից: Սովորողներն իրենք էին կազմակերպել ու իրենք էլ վարում էին դասը. դաս, որը նվիրված էր Հայոց պանծալի բանակի 25-ամյակին:
Բացման խոսքում հայոց լեզվի և գրականության ուսուցրուհի Հ. Խաչատրյանը շնորհավորեց Հայոց բանակի…
Հայրենիքի նկատմամբ ունեցած սերը մեկ օրում չէ, որ ծնվում է: Այն գալիս է մանկուց: Հայրենասիրությունը դառնում է բնավորության մի մասնիկ, երբ ընտանիքում, դպրոցում այն բարձր հիմքերի վրա է դրված: Թեղուտի միջնակարգ դպրոցից բանակ զորակոչված զինվորների զորամասերից ստացվում են շնորհակալական նամակներ. Այո՛, այդպես էլ պետք է լիներ, չէ՞ որ նրանց…
Փետրվարի 4-ին dasaran.am-ի նախաձեռնությամբ Վ.Համբարձումյանի անվան հ.10 հիմնական դպրոցի Vբ դասարանի աշակերտները այցելել էին Մ.Սարյանի տուն-թանգարան: Թանգարանի ներսում հատուկ խնամքով և հպարտությամբ իրենց սրտի խոսքն ասեցին աշակերտները՝ շնորհավորելով նկարչի ծննդյան օրը: Աշակերտների ոգևորությունն ու խանդավառությունը շաղախված էր սարյանական լուսավոր ու արևավառ գույներով: Սարյանի արվեստի խորության, բայց և պարզության գաղտնիքները դասղեկ…
Կոտայքի Ս.Վարդանյանի անվան միջնակարգ դպրոցում կայացավ Հայոց Բանակի 25 ամյակին նվիրված միջոցառում, որը կազմակերպել էին զինղեկ Ե.Հարությունյանը և ԴԱԿ Հ.Ավետիսյանը: Միջոցառմանը մասնակցում էին դպրոցի պատանի երկրապահները, 1-ին և 10-րդ դասարանի աշակերտները:
Միջոցառումն անցկացվեց բարձր մակարդակով: Երեխաները մեծ լրջությամբ և ոգևորվածությամբ կարողացան արտահայտել իրենց սերը և նվիրվածությունը հայրենիքին, հուզվեցին և հուզեցին…
Զինվո՛ր, դու ես մեր անկախության դրոշակակիրը:
Դպրոց-բանակ կապն ամրապնդելու, զորամասի հետ սերտ համագործակցելու, ինչպես նաև զինծառայողների ռազմահայրենասիրական ոգին բարձր պահելու համար հունվարի 31-ին բանակի կազմավորման 25-ամյակի կապակցությամբ Սիսիանի ավագ դպրոցի տնօրինության կողմից անցկացվեց միջոցառում Սիսիանի N 60913 զորամասում:
Միջոցառումն ուղեկցվեց հայրենասիրական բանաստեղծությունների, երգերի ուղեկցությամբ՝ անդրադառնալով մեր ժողովրդի անցած հերոսական ուղուն՝…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում «Հումանիտար առարկաների մ/մ միամսյակի» շրջանակներում առաջին դաս-միջոցառումը տեղի ունեցավ Vբ դասարանում (անգլերեն լեզվի ուսուցչուհի Լարիսա Ղազարյան): Թեման՝ «Չորս փոքրիկ կատուները»:
Նպատակը` սովորողի մոտ բանավոր խոսքի, միմյանց հետ շփվելու, օտար լեզվով բանավոր խոսքի ընկալման հմտությունների ձևավորումն ու զարգացումը: Կարևոր խնդիր և նպատակ է նաև սովորողի մոտ ստացած գիտելիքների…
Արմավիրի Ռ. Եղոյանի անվան հ.1 ավագ դպրոցում վերսկսվել է մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացը: Փետրվարի 1-ին «Անձի ինքնաճանաչում, ինքնաբացահայտում» խորագրով դասղեկի ժամ անցկացվեց Xh դասարանում: Դասընթացի ընթացքում մասնակիցները սովորեցին` ինչպես կատարել SWOT վերլուծություն (S=Strengths ուժեղ կողմեր, W=Weaknesses թույլ կողմեր, O=Opportunities հնարավորություններ, T=Threats- ռիսկեր): Նպատակը՝ սեփական անձի ինքնաբացահայտման ձևերի, մեխանիզմների, ուժեղ և թույլ…
Հայոց բանակի 25-ամյակի նախօրյակին Մասիսի հ.5 ավագ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը այց էր կազմակերպել №109 զորամաս և Եռաբլուր: Սովորողները շրջեցին զորամասում, ծանոթացան զորամասի առօրյային, զինվորներին հղեցին իրենց հետաքրքրող հարցերը, նաև ցուցադրեցին իրենց գիտելիքները ` զենք քանդել-հավաքելով, օրապահի պարտականությունների ու փաստաթղթերի մասին խոսելով: Վերջում սովորողները հրամանատարությանը հանձնեցին փոքրիկ հուշանվեր և մաղթեցին խաղաղ…
Հունիսի 27-ին Մասիսի հ.5 ավագ դպրոցի XII բնագիտական դասարանում տոնական տրամադրություն էր: Դասարանը պատրաստվում է դաս-միջոցառման` նվիրված բանակի 25-ամյակին: Դաս-միջոցառումը կազմակերպել էին հայ գրականության ուսուցչուհի Դ.Առաքելյանը և ռազմագիտության ուսուցիչ Ց.Հովհաննիսյանը: Հայ գրականության դասի թեման «Սասունցի Դավիթ» էպոսի ամփոփումն էր: Ուսուցչուհին իր ելույթում նշեց,որ այսօրվա երիտասարդությունը Սասնա դյուցազունների գործի շարունակողներն են,նրանք…
Դու խիզախ ես, անվախ, հպարտ ու գիտուն:
Դու մեր այսօրվա սահմանն ես, վաղվա` երկրի տերը: Այս դժվար օրերին դու կանգնեցիր ոխերիմ ու անարգ թշնամու առաջ, կանգնեցիր անսասան, հպարտ ու աներկբա: Քո կողքին են ավագ ընկերդ, դասախոսդ ու ուսուցիչդ, հայրդ ու հորեղբայրդ: Մենք միասին ենք, մենք հզոր ենք, մենք պայքարում ենք…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: