Թյութոր Պլատֆորմն արդեն 4 տարի է գործունեություն է ծավալում Կրթական Տեխնոլոգիաների ոլորտում։ Լինելով ինքնաբավ եւ ամբողջական լուծում` այն դպրոցներին թույլ է տալիս ուսումնական պրոցեսը վարել սկզբից մինչեւ վերջ՝ առանց հավելյալ գործիքների օգտագործման:
Հյուրի կարգավիճակով հնարավոր է ուսումնասիրել հետևյալ դասընթացները՝
- Հայաստանի երիտասարդ քաղաքացիներ ծրագիր, որն ուղղված է երիտասարդների ակտիվ քաղաքացիական մասնակցությանն աջակցող միջավայրի զարգացմանը
- Երիտասարդները հանուն զարգացման ծրագիր, որի նպատակն է բարձրացնել երիտասարդների մասնակցությունը համայնքային խնդիրների լուծման գործընթացում,
- Սոցիալական ձեռնարկատիրության դասընթաց, որն առաջարկում է ձեռնարկատիրական գործունեություն ծավալելու հմտություններ զարգացնել՝ միտված սեփական համայնքի խնդիրների բազմակողմանի լուծմանը:
Blizz- ը հիմնված է TeamViewer- ի գլոբալ կապի հարթակի վրա և գործում է բոլոր համակարգիչների, նոութբուքերի, պլանշետների և սմարթֆոնների, ինչպես նաև մի շարք օպերացիոն համակարգերի հետ: Ամպային ծրագրաշարը հնարավորություն է տալիս վիդեո և աուդիո կոնֆերանսներ անցկացնել նույնիսկ ցածր արագություն ունեցող ինտերնետ կապի և ավելի հին սարքերի պայմաններում:
Դասավանդման նպատակներով ուսուցիչները, աշակերտները, դասախոսները և ուսանողները կարող են դասի ընթացքում կիսել իրենց էկրանի պարունակությունը, տեղեկություններ փոխանակել զրուցարանի միջոցով, փոխանակել ֆայլեր և այլն:
Նոր նախագծ՝ հեռավար ուսուցման ոլորտում․ https://armeniadistancelearning.com/hy/։
Դասավանդում են ընտրության ընթացակարգով անցած լավագույն ուսուցիչները, որոնք դասավանդում են դպրոցական բոլոր առարկաները բոլոր մակարդակների և դասարանների համար՝ տարբեր լեզուներով։
Կան նաև ուսուցիչներ Արցախից․ https://armeniadistancelearning.com/hy/artsakh-tutors/։
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․
Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ