Թյութոր Պլատֆորմն արդեն 4 տարի է գործունեություն է ծավալում Կրթական Տեխնոլոգիաների ոլորտում։ Լինելով ինքնաբավ եւ ամբողջական լուծում` այն դպրոցներին թույլ է տալիս ուսումնական պրոցեսը վարել սկզբից մինչեւ վերջ՝ առանց հավելյալ գործիքների օգտագործման:
Հյուրի կարգավիճակով հնարավոր է ուսումնասիրել հետևյալ դասընթացները՝
- Հայաստանի երիտասարդ քաղաքացիներ ծրագիր, որն ուղղված է երիտասարդների ակտիվ քաղաքացիական մասնակցությանն աջակցող միջավայրի զարգացմանը
- Երիտասարդները հանուն զարգացման ծրագիր, որի նպատակն է բարձրացնել երիտասարդների մասնակցությունը համայնքային խնդիրների լուծման գործընթացում,
- Սոցիալական ձեռնարկատիրության դասընթաց, որն առաջարկում է ձեռնարկատիրական գործունեություն ծավալելու հմտություններ զարգացնել՝ միտված սեփական համայնքի խնդիրների բազմակողմանի լուծմանը:
Blizz- ը հիմնված է TeamViewer- ի գլոբալ կապի հարթակի վրա և գործում է բոլոր համակարգիչների, նոութբուքերի, պլանշետների և սմարթֆոնների, ինչպես նաև մի շարք օպերացիոն համակարգերի հետ: Ամպային ծրագրաշարը հնարավորություն է տալիս վիդեո և աուդիո կոնֆերանսներ անցկացնել նույնիսկ ցածր արագություն ունեցող ինտերնետ կապի և ավելի հին սարքերի պայմաններում:
Դասավանդման նպատակներով ուսուցիչները, աշակերտները, դասախոսները և ուսանողները կարող են դասի ընթացքում կիսել իրենց էկրանի պարունակությունը, տեղեկություններ փոխանակել զրուցարանի միջոցով, փոխանակել ֆայլեր և այլն:
Նոր նախագծ՝ հեռավար ուսուցման ոլորտում․ https://armeniadistancelearning.com/hy/։
Դասավանդում են ընտրության ընթացակարգով անցած լավագույն ուսուցիչները, որոնք դասավանդում են դպրոցական բոլոր առարկաները բոլոր մակարդակների և դասարանների համար՝ տարբեր լեզուներով։
Կան նաև ուսուցիչներ Արցախից․ https://armeniadistancelearning.com/hy/artsakh-tutors/։
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան