ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Մեդիագրագիտության դաս

Նոյեմբերի 14, 2019

Մեդիագրագիտությունը մեզ շրջապատող մեդիան ճանաչելու, դրա դերն ու նշանակությունը հասկանալու, տեղեկատվության մեջ ճիշտ կողմնորոշվելու, վերլուծելու և ստուգելու, ինչպես նաև աշակերտների մոտ քննադատական մտածողության զարգացումն է: ՀՀ կրթության գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնը նոյեմբերի 1-8-ը հայտարարել էր Մեդիագրագիտության կրթական շաբաթ Հայաստանի բոլոր դպրոցներում: Նոյեմբերի 8-ին Սուրենավանի միջնակարգ…

Խոշոր հատկացում` «Վանաձորի պետական գյուղատնտեսական քոլեջի» շինարարությանը

Նոյեմբերի 14, 2019
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության 2019 թվականի բյուջետային հատկացումներից կառավարության որոշմամբ  կատարվել է մի քանի վերաբաշխում, որի շրջանակում կրթական հաստատություններում կիրականցվեն կապիտալ շինարարության և նախագծային աշխատանքներ:

Մասնավորապես, մեծ ծավալներով կշարունակվի «Վանաձորի պետական գյուղատնտեսական քոլեջի» դեռևս 2015 թվականից սկսված շինարարությունը, որի կատարման համար հատկացվել է ավելի քան 716 մլն…

Նախարար Արայիկ Հարությունյանը մասնակցել է ՅՈՒՆԵՍԿO-ի Գլխավոր կոնֆերանսի 40-րդ նստաշրջանին

Նոյեմբերի 13, 2019
Պաշտոնական

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը Փարիզում ընթացող ՅՈՒՆԵՍԿO-ի Գլխավոր կոնֆերանսի 40-րդ նստաշրջանի ընթացքում այսօր մասնակցել է «Դպրոցը ծայրահեղականության, խավարամտության և անհանդուրժողականության դեմ. հաջողությունների և անհաջողությունների միջև ինչպիսի ռազմավարություն որդեգրել արդյունավետ կանխարգելման համար» թեմայով քննարկմանը: Միջոցառումը կազմակերպել էին Շոայի հիշողության կազմակերպության նախագահ, Ալադին նախագծի համահիմնադիր և փոխնախագահ Էրիկ Ռոտշիլդը և Ֆրանսիայի…

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Գլխավոր համաժողովի ընթացքում նախարար Արայիկ Հարությունյանի ելույթից մի քանի կարևոր շեշտադրում

Նոյեմբերի 13, 2019
Պաշտոնական

Կրթությունը յուրաքանչյուր հասարակության զարգացման շարժիչ ուժն է։ Մենք հավատում ենք,  որ կրթության միջոցով հնարավոր է կանխել ցեղասպանության ոճիրն ու մարդկության դեմ ուղղված այլ հանցագործությունները: Ցեղասպանությունների կանխարգելման համար Հայաստանի ներկայացրած ՄԱԿ-ի բանաձևի հիմնական բաղադրիչներից մեկը կրթությունն է: ՄԱԿ-ի գլխավոր ասամբլեան և Մարդու իրավունքների խորհուրդն ընդունել են այդ բանաձևը:

Պատերազմների և զինված…

Գեղեցիկը արվեստում և աշակերտների պատկերացմամբ

Նոյեմբերի 13, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

    երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X-4 դասարանի աշակերտները «Հասարակագիտություն» առարկայի շրջանակներում ամփոփեցին գեղագիտության թեման` կազմակերպելով ցուցահանդես: Ցուցահանդեսի ընթացքում ներկայացվեցին արվեստի ճյուղերը և գեղեցիկը աշակերտների պատկերացմամբ: Ցուցադրվեցին հայկական ճարտարապետության գլուխգործոցները, գեղանկարչության, երաժշտության, դեկորատիվ կիրառական արվեստի, գրականության, ազգային տարազների մի շարք նմուշներ:

   Դասն անցկացրեց «Հասարակագիտություն» առարկայի ուսուցչուհի Հ.Մարգարյանը:

Ցուցահանդես-վաճառք դպրոցում

Նոյեմբերի 13, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

  2018-2019 ուստարում Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանի նախաձեռնությամբ «Տնտեսագիտություն» առարկան ներառվեց և դասավանդվեց դպրոցում: Աշակերտներն առարկան ուսումնասիրում են մեծ հետաքրքրությամբ` շնորհիվ ուսուցչուհի Գ.Աբրահամյանի:

  Այսօր XI 4 և XI 5 դասարանների աշակերտների նախաձեռնությամբ և առարկայի ուսուցչի օգնությամբ դպրոցում կազմակերպվեց ցուցահանդես-վաճառք: Աշակերտները փորձեցին իրենց տեսական գիտելիքները կիրառել գործնականում: Առաջնորդվելով…

Բաց դաս․ «Սևանա լճի աղտոտվածությունը»

Նոյեմբերի 13, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

«Սևանա լճի աղտոտվածությունը» թեմայով հիմնախնդրի նախագիծ՝ նվիրված երեխաների իրավունքների պաշտպանության կոնվենցիայի 30 ամյակին

Հոկտեմբերի 25-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս՝ «Սևանա լճի աղտոտվածությունը» թեմայով հիմնախնդիր նախագիծ՝ նվիրված երեկաների իրավունքների պաշտպանության կոնվենցիայի 30 ամյակին:

Այն իրականացվուն է Աղետների ռիսկի նվազեցման ազգային պլատֆորմի կողմից՝ ՄԱԿ-ի…

Ամփոփիչ դաս կենսաբանությունից

Նոյեմբերի 13, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

    Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X-4 դասարանում «Կենսաբանություն» առարկայից (ուսուցչուհի Գ.Հակոբյան) անցկացրեց ամփոփիչ դաս` «Օրգանական նյութերի (սպիտակուցների, ճարպերի, ածխաջրերի և նուկլեինաթթուների) կարուցվածքն ու գործառույթները» թեմայով:

    Աշակերտների ակտիվ մասնակցությամբ կատարվեցին օրգանական նյութերի հայտնաբերման փորձերը:

    Աշակերտներին փորձերը անցկացնելուն օգնեց լաբորանտ Ա.Ափունցը:

2019-ը՝ Մենդելեևի պարբերական համակարգի միջազգային տարի

Նոյեմբերի 13, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

ՄԱԿ-ի գլխավոր ասամբլեայի որոշմամբ 2019 թվականը հայտարարվել է քիմիական տարրերի Դ.Ի.Մենդելեևի պարբերական համակարգի միջազգային տարի: Այդ առիթով Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի ուսուցիչների (Ա.Սարգսյան, Ք.Սահակյան) և աշակերտների ջանքերով ստեղծվեց այս ինքնատիպ պարբերական համակարգը, որը գործված է ակրիլ և մուլինե թելերով: Յուրօրինակ աշխատանքը իրագործելու համար պահանջվել է 73 ժամ: Ձեռագործի…

Բաց դաս մայրենիից

Նոյեմբերի 12, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 12-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի VIա դասարանում /ուսուցիչ` Ա. Աղայան/ բաց դաս էր։ Դասի թեման էր Հ. Մաթևոսյանի «Հացը» պատմվածքը։ Երեխաները վերլուծեցին ու բնութագրեցին պատմվածքի հերոսին, ներկայացրեցին հացի արարումը և ավանդույթներ հացի մասին։ Յուրաքանչյուր աշակերտ պատմվածքի համար գտել էր նոր վերնագիր, որը հիմնավորում էր իր գրած շարադրությամբ։ Դասը…

  • Նյութի խտություն

  • Прилагательное как часть речи

    Имя прилагательное в русском языке — это самостоятельная часть речи. Укажем, что обозначает имя прилагательное, какие имеет характерные грамматические признаки, отличающие его от слов других частей речи. 

  • Աշխարհի բնակչություն

    Բնակչությունը հասարակության շարժող ուժն է։

  • Տեքստային խնդիրները մաթեմատիկայի դասընթացում

    Մաթեմատիկական կրթությունը և մաթեմատիկական մտածելակերպն  անհրաժեշտ են ոչ միայն նրանց‚ովքեր հետագայում կզբաղվեն մաթեմատիկայով կամ գիտական որևէ հետազոտությամբ, այլ նաև բոլոր նրանց, ովքեր կաշխատեն ժոողովրդավարական տնտեսության տարբեր բնագավառներում:      Մաթեմատիկան ներթափանցում է մարդկային գործունեության գրեթե բոլոր ոլորտները:Այստեղ առանձնահատուկ  դեր ու նշանակություն ունեն տեքստային  խնդիրները: Այս խնդիրների լուծումը սովորողներին հնարավորություն է տալիս համոզվելու‚որ մաթեմատիկական գիտելիքների իմացությունն ինքնանպատակ չէ ‚այլ պայմանավորված է առօրյա կյանքում յուրաքանչյուրիս առջև ծագած կոնկրետ խնդիրների պատասխանը գտնելու պահանջով:     Տեքստային խնդիրների ուսուցումը հիմնականում կատարվում է միջին դպրոցում :Յուաքանչյուր խնդրի լուծում իրենից ներկայացնում փոքրի մաթեմատիկական հետազոտություն ‚որը յուրաքանչյուր սովորող կատարում է յուրովի: Այնուամենայնիվ ‚տեքստային խնդիրների լուժումները կարելի է դասակարգել ըստ հետևյալ մեթոդների.                Ø թվաբանական  մեթոդ‚ Ø հանրահաշվական  մեթոդ Ø կիրառական մեթոդ Ø տրամաբանական մեթոդ և այլն:

  • Ինֆորմատիկայի հետ միջառարկայական կապերի ապահովումը դպրոցական դասընթացում

    Այսօրվա դասը լիարժեք դարձնելու  պահանջներից մեկն է միջառարկայական կապերի ապահովումը։ Ինֆորմատիկայի դասընթացում ուսումնասիրվող շատ թեմաներից ստացած գիտելիքները կիրառելի են տարբեր առարկաների  դասընթացում։ Այտեղ կուսումնասիրենք այդ հնարավորությունները։

  • Զանգված

  • մայրցամաքի կրկնություն

    Փարաքարի միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի՝ Նաիրա ԲրուտյանՆերկայացնում եմ <<Աֆրիկա>> մայրցամաքը։Կահավորում՝ աշխարհի ֆիզիկական քարտեզ և գլոբուս, յուրաքանչյուր աշակերտական սեղանին ատլասԿրկնության ժամանակ աշակերտները ամփոփում են Աֆրիկայի աշխարհագրական դիրքը՝ հասարակածի, գլխավոր միջօրեականի, արևադարձերի, բևեռային շրյագծերի, օվկիանոսների նկատմամբ։ Մայրցամաքի ափերի գծագրությունը, ափերը ողողող օվկիանոսները, ափագծերի կտրտվածությունը, կղզիների, թերակղզիների, ծովածոցերի առկայությունը, օվկիանոսների, ծովերի, ծովային հոսանքների ազդեցությունը մայրցամաքի բնության ձևավորման վրա։Մակերևույթը և օգտակար հանածոները՝ աշակերտները ամփոփում են մայրցամաքի ակերևուհթի խոշոր ձևերը, նրանց առաջացման առանձնահատկություները։Կլիման՝ աշակերտները ամփոփում են մայրցամաքի և նրա տարբեր մասերի կլիմայական պայմանների առանձնահատկությունները, ուշադրություն են դարձնում կլիմայագոյացնող կարևորագույն գործոնների վրա։Ներքին ջրերը՝ աշակերտները ամփոփում են Աֆրիկայի գետերը՝ որ ավազանին են պատկանում, դրանց տնտեսական նշանակությունը։ Աշխարհի ամենայերկար գետը Նեղոսն է, եկրորդ ջրառատ գետը Կոնգոն է և այլն։ Խոսեցին ջրվեժների և լճերի մասին։ Լճերն ուսումնասիրելիս ուշադրություն են դարձրել դրանց գոգավորությունների ծագման, մարդու կողմից լճերի օգտագորշման հնարավորություններին։ Չէ որ Աֆրիկան աշխարհի ամենատաք մայրցամաքն է։Աշակերտները թվարկեցին Աֆրիկայի բնական զոնաները։ Զոնաներին բնորոշ հողերը, բուսատեսակները և կենդանատեսակները։ՈՒրվագծային քարտեզի վրա գունավորում են կլիմայական գոտիները և բնական զոնաները։ Աշակերտներին որպես ամփոփում ցուցադրվում է սահիկ Աֆրիկա մայրցամաքի մասին։

  • Տեքստային խնդիրները մաթեմատիկայի դասընթացում

    Մաթեմատիկական կրթությունը և մաթեմատիկական մտածելակերպն  անհրաժեշտ են ոչ միայն նրանց‚ովքեր հետագայում կզբաղվեն մաթեմատիկայով կամ գիտական որևէ հետազոտությամբ, այլ նաև բոլոր նրանց, ովքեր կաշխատեն ժոողովրդավարական տնտեսության տարբեր բնագավառներում:      Մաթեմատիկան ներթափանցում է մարդկային գործունեության գրեթե բոլոր ոլորտները:Այստեղ առանձնահատուկ  դեր ու նշանակություն ունեն տեքստային  խնդիրները: Այս խնդիրների լուծումը սովորողներին հնարավորություն է տալիս համոզվելու‚որ մաթեմատիկական գիտելիքների իմացությունն ինքնանպատակ չէ ‚այլ պայմանավորված է առօրյա կյանքում յուրաքանչյուրիս առջև ծագած կոնկրետ խնդիրների պատասխանը գտնելու պահանջով:     Տեքստային խնդիրների ուսուցումը հիմնականում կատարվում է միջին դպրոցում :Յուաքանչյուր խնդրի լուծում իրենից ներկայացնում փոքրիկ մաթեմատիկական հետազոտություն ‚որը յուրաքանչյուր սովորող կատարում է յուրովի: Այնուամենայնիվ ‚տեքստային խնդիրների լուժումները կարելի է դասակարգել ըստ հետևյալ մեթոդների.                Ø թվաբանական  մեթոդ‚ Ø հանրահաշվական  մեթոդ Ø կիրառական մեթոդ Ø տրամաբանական մեթոդ և այլն:     Այժմ դրանցից մի քանիսը ներկայացնեմ ավելի հանգամանորեն‚ ցուցադրելով այդ մեթոդների կիրառման իմ փորձը:  

  • 11-րդ դասարան Oրգանական միացությունների կառուցվածքը

  • Իներցիա