ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Լուրեր կազմակերպություններից

Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպությունը հորդորում է

Մարտի 2, 2020
Լուրեր կազմակերպություններից

Հայաստանի տարածքում գրանցվել է նոր Կորոնավիրուսի առաջին դեպքը։

Այս պայմաններում ամենակարևորը հանգստության պահպանումը և մասնագետներին լսելն է։

Ձեզ ենք ներկայացնում Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության (ԱՀԿ) World Health Organization (WHO)-ի կողմից Կորոնավիրուսի դեմ պայքարի մասին հրապարակված ուղեցույցներից մեկի թարգմանությունը։

Առողջ մնացեք։

Ավարտվեց ԿԱՊԳԱՀ–ի շահագործման վերապատրաստումը

Փետրվարի 25, 2020
Լուրեր կազմակերպություններից

2017թ․ ստեղծված «Կրթության առանռանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման և արձանագրման համակարգը» (ԿԱՊԳԱՀ)՝ 2018–2019-ին հաշմանդամության գնահատման գործիքների և մեթոդաբանության բարելավման և հաշմանդամություն ունեցող երեխաների մասին տեղեկատվության փոխանակման և միջգերատեսչական տվյալների կառավարման նպատակով ընդլայվել և արդիականացվել է, որի արդյունքում հնարավոր կլինի համակարգել ՀՀ ԱՍՀՆ, ՀՀ ԲՍՓ գործակալության և մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի միջև տվյալների…

Հայոց բանակի կազմավորման 28-ամյակին նվիրված «Խաղաղության արծիվներ» խորագրով միջոցառում

Փետրվարի 3, 2020
Լուրեր կազմակերպություններից

«Իմ կենացը մի՛ խմեք, այլ իմ գո՛րծը շարունակեցեք»:
Մոնթե Մելքոնյան

Հունվարի 31-ին Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանը «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի հետ համատեղ կազմակերպել էր Հայոց բանակի կազմավորման 28-ամյակին և ՀՀ ազգային հերոս, լեգենդար հրամանատար Մոնթե Մելքոնյանին նվիրված «Խաղաղության արծիվներ» խորագրով միջոցառում։

Հանդիսության պատվավոր հյուրերն էին Գյումրու կայազորի…

Պոլիտեխնիկական համալսարանի ՀԱՃԼ թիմերը «Մանկական ինժեներական թիմերի «Կվանտորիադա» միջազգային մրցույթ»-ի «Бесшовный навигатор» և «Умная энергетика» ուղղությունների հաղթողներ

Դեկտեմբերի 27, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Դեկտեմբերի 18-ից 21-ը Ռուսաստանի Դաշնության Մոսկվա քաղաքում տեղի ունեցավ «Կվանտորիադա» մանկական ինժեներական թիմերի միջազգային մրցույթի եզրափակիչ փուլը, որտեղ Հայաստանի Հանրապետությունը ներկայացնում էին Հայաստանի ազգային  պոլիտեխնիկական համալսարանի (ՀԱՊՀ), Հայաստանի ազգային ճարտարագիտական լաբորատորիաների (ՀԱՃԼ) «ThreeSmart» և «Error404» թիմերը:

425 դպրոցականներ Ռուսաստանից և արտերկրից՝ այդ թվում նաև Հայաստանից, Իսպանիայից, Ռումինիայից, Էստոնիայից և Ղազախստանից…

«Ընտանիք» կենտրոն. «Իր ժամանակի գունեղ վկան» խորագրով միջոցառում և ցուցահանդես

Նոյեմբերի 25, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

ԿԳՄՍՆ «Ընտանիք» ստեղծագործական կենտրոնը նոյեմբերի 8-ին հյուրընկալեց արդի գեղանկարիչ, դոցենտ Արմեն Լոռենց Հարությունյանին: «Իր ժամանակի գունեղ վկան» խորագրով միջոցառմանը գեղանկարչության խմբակի սաներն առանձնահատուկ կերպով էին պատրաստվել. դեռահասներն ուսումնասիրել էին գեղանկարչի ուրույն ձեռագիրը և ստեղծագործել Արմեն Լոռենցի նկարչական ոճին ու լոռվա հեքիաթային բնաշխարհին համահունչ:

Միջոցառման առաջին մասում սաները ներկայացրին Արմեն Հարությունյանի…

«Ընտանիք» կենտրոն. «Ազգային արժեքներ» խորագրով բաց դաս և ցուցահանդես

Նոյեմբերի 1, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Հոկտեմբերի 29-ին ԿԳՄՍՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկա ստեղծագործական կենտրոնի ասեղնագործության, գոբելենագործության և ուլունքագործության խմբակների սաների մասնակցությամբ անցկացվերց «Ազգային արժեքներ» խորագրով բաց դաս և ցուցահանդես:

Միջոցառման նպատակն էր` ներկայացնել սաների ստեղծագործական կարողություններն ու հմտություները, նպաստել մասնակիցների մասնագիտական գիտելիքների հարստացմանը, բացահայտել շնորհալիներին, նոր ճանապարհներ գտնել արվեստի միջոցով միմյանց հետ հաղորդակցվելու համար:

Բաց դասին դեկորատիվ-կիրառական…

Մեկնարկել է մեդիագրագիտության շաբաթը

Նոյեմբերի 1, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Նոյեմբերի 1-8-ը հայտարարվում է մեդիագրագիտության շաբաթ` ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի համատեղ նախաձեռնությամբ: Այդ առիթով այսօր տեղի  է ունեցել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանի և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի տնօրեն Նունե Սարգսյանի, Մեդիագրագիտության ծրագրի ղեկավար Լուսինե Գրիգորյանի համատեղ մամուլի ասուլիսը:

Բանախոսներն անդրադարձել են մեդիագրագիտության…

«Ընտանիք» կենտրոն. Կոմիտասի 150-ամյակին նվիրված «Ղողանջ ցնծության» խորագրով  ծրագրի ամփոփում

Հոկտեմբերի 31, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

«Հայ ժողովուրդը կոմիտասյան երգին մեջ գտավ,
ճանաչեց իր հոգին, իր հոգեկան ինքնությունը։
Կոմիտաս վարդապետը սկիզբ է, որ վախճան չունի…». Վազգեն Առաջին կաթողիկոս

Հոկտեմբերի 25-ին ԿԳՄՍՆ «Ընտանիք» կենտրոնում ամփոփվեց ապրիլ ամսից մեկնարկած «Ղողանջ ցնծության» խորագրով միջոցառումների շարքը:

Ծրագրի նպատակն էր արժևորել մեծն Կոմիտասին՝ որպես հայ երգի զարգացման հիմնաքար, երաժշտական ազգագրության…

Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը կգործի նոր շենքում

Հոկտեմբերի 30, 2019
Պաշտոնական Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության՝ «Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն» ՊՈԱԿ-ը (ԿՏԱԿ) այսուհետ կգործի նոր ու բարեկարգ շենքում։

Բուռնազյան 37 հասցեում գործող կենտրոնի բացման հանդիսավոր արարողությանը ներկա էին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանն և Համաշխարհային բանկի Եվրոպայի և Կենտրոնական Ասիայի տարածաշրջանի կրթական ծրագրերի գլոբալ պրակտիկայի…

«Ընտանիք» կենտրոն. «Իմ քաղաքի աշունը» խորագրով ցուցահանդես Գյումրու Խաչքարերի պուրակում

Հոկտեմբերի 21, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Հոկտեմբերի 17-ին Գյումրու Խաչքարերի պուրակում ԿԳՄՍՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը կազմակերպել էր «Իմ քաղաքի աշունը» խորագրով ցուցահանդես՝ գեղանկարչության, կավագործության և փայտարվեստի խմբակների սաների մասնակցությամբ:

Ցուցահանդեսի նպատակն էր պատկերել յուրահատուկ կոլորիտ ունեցող քաղաքն աշնանային գույներով, ներկայացնել սաների ստեղծագործական կարողություններն ու հմտությունները:

Ցուցահանդեսին սաները պատրաստվել էին երկար. սեպտեմբեր ամսին քաղաքի տեսարժան և…

  • Наречие 10 класс

  • Հայկական դրամի պատմությունը

    Հայաստանը բազմադարյան պատմութուն ու մշակույթ ունեցող երկիր է։Հայերը, լինելով աշխարհի հնագույն ժողովուրդներից մեկը,կերտել,արարել ու ստեղծագործել են։Այսօր մենք հպարտությամբ կարող ենք աշխարհին ի ցույց դնել մեր պատմական ժառանգությունը,որի անբաժանելի մասն են կազմում հայկական մետաղադրամները։Պատմական Հայաստանի տարածքում  մետաղադրամներ ի հայտ են եկել դեռևս հնագույն ժամանակներում։

  • Հեքիաթներ

    Հեքիաթի ընդհանուր նկարագիրը Հեքիաթ, բանահյուսական ժանր, գերազանցապես արձակ, բանավոր պատմվածք՝ կախարդական, արկածային, կենցաղային բովանդակությամբ, հյուսված գեղարվեստական հնարանքի յուրատեսակ միջոցներով։ Հեքիաթը բանահյուսության ժանրերից է, որտեղ հերոսները և դեպքերը պատկերված են չափազանցված կամ այլաբանորեն, հաճախ էլ՝ հրաշապատում ձևերով:                  Հեքիաթները հիմնականում արձակ են ստեղծվել: Պատահում են նաև չափածո հեքիաթներ:                       Հեքիաթների մեծ մասին բնորոշ է նույն սկիզբը, ինչպես՝ «Լինում է, չի լինում», «Կար չկար», «Ժուկով ժամանակով», «Ժամանակով», «Չգիտեմ ո՛ր երկրում, ո՛ր թագավորության մեջ»:                     Վերջաբանի համար էլ հատուկ արտահայտություններ կան, ինչպես՝ «Երկնքից երեք խնձոր ընկավ», «Նրանք հասան իրենց մուրազին, դուք էլ հասնեք ձեր մուրազին»: Հեքիաթների հեղինակը ժողովուրդն է: Նա է ստեղծել դրանք, ինչպես առասպելնելները, էպոսը, առածները: Դա եղել է շատ հին ժամանակներում: Ավելի ուշ առանձին հեղինակներ մշակում են ժողովրդական հեքիաթները: Նրանք նաև ինքնուրույն հեքիաթներ են գրում: Այդ տեսակի հեքիաթները կոչվում են հեղինակային: Հեքիաթները բաժանվում են երեք մեծ խմբի՝ հրաշապատում կամ կախարդական, կենդանական և իրապատում: Շատ հեքիաթներում էլ ծաղրվում են ժողովրդին կեղեքողները, մարդկային զանազան արարատները: Հեքիաթների հեղինակը ժողովուրդն է: Նա ստեղծել է դրանք, ինչպես առասպելները, էպոսը, առածները: Դա եղել է շատ հին ժամանակներում:

  • Ճանապարհ , ժամանակ ,արագություն

    Նախատեսված է 4 դասարանի աշակերտների համար:

  • Դասավանդման և ուսուցման գործընթացի կազմակերպում ուսուցման դասական և ինտերակտիվ մեթոդների համադրմամբ

    ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԱՎԱՆԴԱԿԱՆ և ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ ՄԵԹՈԴՆԵՐ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԱՎԱՆԴԱԿԱՆ և ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ ՄԵԹՈԴՆԵՐ¦ ( 6 ժամ, 2-ը` դասախոսություն, 2-ը Վեբ-կոնվերանս ր և 2-ը` առաջադրանք) 1.    /2ժամ դասախոսություն /Դասավանդման և ուսուցման գործընթացները:  Ուսուցչի դերը սովորողների համար մտածելու հնարավորություններ ստեղծելու, կազմակերպելու և առաջնորդելու նրա փորձառության ձեռք բերումը: Ուսուցման և դասավանդման կառուցվածքը-համակարգը` մեթոդներ, որոնք օգնում են աշակերտին վերլուծելու, խմբավորելու և կշռադատելու հմտություններ ու կարողություններ ձևավորելու գործընթացում: Ուսուցման ավանդական մեթոդներ: 2.    /Վեբ-կոնվերանս 2ժամ/ Ուսուցման մեթոդների դասակարգումը: Ուսուցման ավանդական և ինտերակտիվ / ուսուցման ժամանակակից /մեթոդներ: Ուսւոմնաճանաչողական գործունեության կազմակերպման և իրագործման մեթոդներ, ուսումնաճանաչողական գործունեության խթանման և մոտիվացիայի մեթոդներ, ուսւոմնաճանաչողական գործունեության արդյունավետության նկատմամբ վերահսկողության և ինքնավերահսկողության մեթոդներ, ինքնուրույն աշխատանքի մեթոդներ:  Ուսուցման ժամանակակից մեթոդներ: 3.    /2ժամ առաջադրանք/ Խիկ համակարգ, խթանման փուլի նպատակները և այդ փուլում կիրառվող մեթոդներ,իմաստի ընկալման փուլի նպատակները և այդ փուլում կիրառվող մեթոդներ, կշռադատման փուլի նպատակներ և այդ փուլում կիրառվող մեթոդներ:

  • ֆիզիկա 11 դասարան

    Դասընթացը նախատեսված է ընդհանուր  և բնագիտամաթեմատիկական հոսքերում մագնիսական երևույթների ուսումնասիրության համար:

  • ԱՇԽԱՐՀԻ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ԲԱԺԱՆՈՒՄԸ

    Հասարակական կյանքի  ոլորտներից  առավել  բարդությամբ  ու  ներքին  բազմազանությամբ  աչքի  է  ընկնում  քաղաքական  ոլորտը: 

  • էլեկտրոնային աղյուսակ

    Excel  2007 էլեկտրոնային աղյուսակի միջավայր մտնելու համար պետք է հաջորդաբար կատարել հետևյալ քայլերը.Start−>All  Programs−>MS  Office−>Microsoft  Office  Excel  2007 Excel  2007  էլեկտրոնային աղյուսակի հիմնական աշխատանքային պատուհանն ունի նկ. 1.1-ում պատկերված տեսքը։Էլեկտրոնային աղյուսակի աշխատանքային թերթը բաղկացած է լատինական այբուբենի տառերով նշված սյուներից և բնական թվերով համարակալված տողերից։ Յուրաքանչյուր բջիջ ունի իր հասցեն, որը կազմվում է այն սյան անունով ու տողի համարով, որոնց հատման տեղում գտնվում է տվյալ բջիջը, օրինակ՝ B4։ Անհրաժեշտության դեպքում միևնույն տողի կամ սյան վրա գտնվող հարևան բջիջներով կազմում են բջիջների բլոկ, որի հասցեն կարելի է գրել անվան դաշտում՝ նշելով բլոկը կազմող վերին ձախ և ստորին աջ բջիջների հասցեները՝ դրանք իրարից բաժանելով երկու կետով, օրինակ՝ B2:C4Excel էլեկտրոնային աղյուսակում բջիջը կարող է պարունակել թիվ, բանաձև կամ տեքստ։ Թվային տիպի տվյալներ են՝ թվային հաստատունները, ամսաթիվն ու ժամանակը։ Բանաձևը գործողությունների կատարման կարգը սահմանող հրահանգ է, որը կարող է բջիջների հասցեներ, թվեր, գործողությունների նշաններ և ֆունկցիաների անվանումներ պարունակել։ Այն տվյալները, որոնք սպասարկվող ծրագրի կողմից որպես թվային տվյալներ չեն ճանաչվում, ընդունվում են որպես տեքստային տվյալներ։ Բջիջ ներմուծված տեքստի երկարությունը կարող է լինել մինչև 255 պայմանանշան։   Նկ. 1.1. Microsoft  Excel Էլեկտրոնային աղյուսակի պատուհանը   Բջիջ տվյալներ ներմուծելու համար անհրաժեշտ է.* ընտրել բջիջը* ներմուծել տվյալները* ներմուծումն ավարտել կամ Enter ստեղնով կամ բանաձևերի դաշտի  կոճակով, կամ՝ անցնելով այլ բջիջի։Բանաձև ներմուծելիս այն պետք է սկսել հավասարության =  պայմանանշանով։Բջիջից տվյալները ջնջելու համար անհրաժեշտ է մկնիկի ցուցիչով ընտրել տվյալ բջիջն ու սեղմել Delete ստեղնը։Բջիջում եղած տվյալները փոփոխելու համար անհրաժեշտ է մկնիկի ցուցիչը տեղադրել տվյալ բջիջի վրա, մկնիկի ձախ սեղմակի կրկնակի սեղմում կատարել ու խմբագրել եղած ինֆորմացիան։ Բջիջի պարունակությունը կարելի է խմբագրել նաև բանաձևերի դաշտի միջոցով։ Excel էլեկտրոնային  աղյուսակում  արված  վերջին գործողությունը կարելի  է չեղյալ դարձնել (անտեսել) արագ հասանելիության վահանակի  (Սոdօ), իսկ չեղյալ դարձված վերջին գործողությունը վերականգնել՝  (Redo) կոճակով։ Excel–ում կիրառվում են թվաբանական հետևյալ գործողությունները.  գումարում՝ +  հանում՝-  բազմապատկում` *  բաժանում՝/  տոկոս՝ %  աստիճանի բարձրացում՝ ^Հաշվումներ իրականացնելիս կիրառվում է գործողությունների կատարման առաջնահերթության մաթեմատիկայում ընդունված ձեզ հայտնի կարգը։ Ինչպես մաթեմատիկայում, այստեղ ևս փակագծերի կիրառումը կարող է փոխել գործողությունների կատարման հաջորդականությունը։Excel էլեկտրոնային   աղյուսակի   ստանդարտ   ֆունկցիաների   հավաքածուից գումարի հաշվման համար նախատեսված է SUM ֆունկցիան։ Այն բջիջների բլոկի վրա կիրառելու համար անհրաժեշտ է.* ընտրել այն  բջիջը,  որտեղ պետք է պահպանվի հաշվարկվելիք գումարի արժեքը,* Home ներդիրի Editing կամ Formulas ներդիրի Function  Library խմբից  ընտրել գումարի   հաշվման համար նախատեսված  գործիքը,* մկնիկի ձախ սեղմակով նշել այն բջիջները, որոնց պարունակությունների գումարն անհրաժեշտ է հաշվել,* սեղմել Enter  ստեղնը կամ բանաձևերի դաշտի  կոճակը։

  • Թվային արգումենտի եռանկյունաչափական ֆունկցիաներ

    Ողջյո՛ւնՀարգելի մասնակիցներ <<Թվային արգումենտի եռանկյունաչափական ֆունկցիաներ>> թեման նախատեսված է 10-րդ դասարանի աշակերտների համար: Թեման իր մեջ ներառում է y=sinx, y=cosx, y=tgx, y=ctgx ֆունկցիաների հատկություններն ու գրաֆիկը:  Ուսուցման նպատակը գիտելիքների և հմտությունների ձևավորումն է:Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար Ֆլորա Կարապետյան

  • Excel էլեկտրոնային աղյուսակ

    Excel  2007 էլեկտրոնային աղյուսակի միջավայր մտնելու համար պետք է հաջորդաբար կատարել հետևյալ քայլերը.Start−>All  Programs−>MS  Office−>Microsoft  Office  Excel  2007 Excel  2007  էլեկտրոնային աղյուսակի հիմնական աշխատանքային պատուհանն ունի նկ. 1.1-ում պատկերված տեսքը։Էլեկտրոնային աղյուսակի աշխատանքային թերթը բաղկացած է լատինական այբուբենի տառերով նշված սյուներից և բնական թվերով համարակալված տողերից։ Յուրաքանչյուր բջիջ ունի իր հասցեն, որը կազմվում է այն սյան անունով ու տողի համարով, որոնց հատման տեղում գտնվում է տվյալ բջիջը, օրինակ՝ B4։ Անհրաժեշտության դեպքում միևնույն տողի կամ սյան վրա գտնվող հարևան բջիջներով կազմում են բջիջների բլոկ, որի հասցեն կարելի է գրել անվան դաշտում՝ նշելով բլոկը կազմող վերին ձախ և ստորին աջ բջիջների հասցեները՝ դրանք իրարից բաժանելով երկու կետով, օրինակ՝ B2:C4Excel էլեկտրոնային աղյուսակում բջիջը կարող է պարունակել թիվ, բանաձև կամ տեքստ։ Թվային տիպի տվյալներ են՝ թվային հաստատունները, ամսաթիվն ու ժամանակը։ Բանաձևը գործողությունների կատարման կարգը սահմանող հրահանգ է, որը կարող է բջիջների հասցեներ, թվեր, գործողությունների նշաններ և ֆունկցիաների անվանումներ պարունակել։ Այն տվյալները, որոնք սպասարկվող ծրագրի կողմից որպես թվային տվյալներ չեն ճանաչվում, ընդունվում են որպես տեքստային տվյալներ։ Բջիջ ներմուծված տեքստի երկարությունը կարող է լինել մինչև 255 պայմանանշան։   Նկ. 1.1. Microsoft  Excel Էլեկտրոնային աղյուսակի պատուհանը   Բջիջ տվյալներ ներմուծելու համար անհրաժեշտ է.* ընտրել բջիջը* ներմուծել տվյալները* ներմուծումն ավարտել կամ Enter ստեղնով կամ բանաձևերի դաշտի  կոճակով, կամ՝ անցնելով այլ բջիջի։Բանաձև ներմուծելիս այն պետք է սկսել հավասարության =  պայմանանշանով։Բջիջից տվյալները ջնջելու համար անհրաժեշտ է մկնիկի ցուցիչով ընտրել տվյալ բջիջն ու սեղմել Delete ստեղնը։Բջիջում եղած տվյալները փոփոխելու համար անհրաժեշտ է մկնիկի ցուցիչը տեղադրել տվյալ բջիջի վրա, մկնիկի ձախ սեղմակի կրկնակի սեղմում կատարել ու խմբագրել եղած ինֆորմացիան։ Բջիջի պարունակությունը կարելի է խմբագրել նաև բանաձևերի դաշտի միջոցով։ Excel էլեկտրոնային  աղյուսակում  արված  վերջին գործողությունը կարելի  է չեղյալ դարձնել (անտեսել) արագ հասանելիության վահանակի  (Սոdօ), իսկ չեղյալ դարձված վերջին գործողությունը վերականգնել՝  (Redo) կոճակով։ Excel–ում կիրառվում են թվաբանական հետևյալ գործողությունները.  գումարում՝ +  հանում՝-  բազմապատկում` *  բաժանում՝/  տոկոս՝ %  աստիճանի բարձրացում՝ ^Հաշվումներ իրականացնելիս կիրառվում է գործողությունների կատարման առաջնահերթության մաթեմատիկայում ընդունված ձեզ հայտնի կարգը։ Ինչպես մաթեմատիկայում, այստեղ ևս փակագծերի կիրառումը կարող է փոխել գործողությունների կատարման հաջորդականությունը։Excel էլեկտրոնային   աղյուսակի   ստանդարտ   ֆունկցիաների   հավաքածուից գումարի հաշվման համար նախատեսված է SUM ֆունկցիան։ Այն բջիջների բլոկի վրա կիրառելու համար անհրաժեշտ է.* ընտրել այն  բջիջը,  որտեղ պետք է պահպանվի հաշվարկվելիք գումարի արժեքը,* Home ներդիրի Editing կամ Formulas ներդիրի Function  Library խմբից  ընտրել գումարի   հաշվման համար նախատեսված  գործիքը,* մկնիկի ձախ սեղմակով նշել այն բջիջները, որոնց պարունակությունների գումարն անհրաժեշտ է հաշվել,* սեղմել Enter  ստեղնը կամ բանաձևերի դաշտի  կոճակը։