ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Սփյուռքի լրատու

Առցանց հարթակներ՝ սփյուռքահայերի համար

Ապրիլի 10, 2020
Պաշտոնական Սփյուռքի լրատու

Կորոնավիրուսի տարածումը կանխարգելելու նպատակով տարբեր երկրներում հայտարարված արտակարգ դրության պայմաններում առաջացած իրավիճակում մեր սփյուռքահայ հայրենակիցների կրթական գործընթացի շարունակականությունը հնարավորինս ապահովելու նպատակով ԿԳՄՍ նախարարության յութուբի (https://www.youtube.com/user/armeduchannel) ալիքում տեղադրվել են հայագիտական առարկաների տեսադասեր՝ «Հայոց լեզու», «Հայ գրականություն» և «Հայոց պատմություն» առարկաներից` https://bit.ly/34m1Wtm

Բացի այդ, ԿԳՄՍՆ-ի գործարկած հեռավար կրթության ռեսուրսների համալիր էջում (heravar.armedu.am)…

Դասաժամ՝ նուիրուած Շուշանիկ Կուրղինեանին

Մարտի 11, 2020
Սփյուռքի լրատու

Երբ կը խօսինք կանանց իրաւունքներու ձեռքբերման եւ բանուոր դասակարգի պայքարի մասին հայկական իրականութեան մէջ, չենք կրնար չանդրադառնալ այդ պայքարի հիմնական ջահակիրներէն մէկը հանդիսացող, հայ բանաստեղծուհի եւ գրող Շուշանիկ Կուրղինեանին (Shushanik Kurghinian, 1876-1927)։

Այս առթիւ, 7 Մարտ 2020-ին, Վալանսի Սբ. Սահակ եկեղեցւոյ Դաւիթեան դպրոցի 5-րդ կարգի աշակերտուհի Հերա Մահսերէճեան իր դասընկերներուն…

 Ամենայն Հայոց բանաստեղծուհի Սիլվա Կապուտիկեանի ծննդեան 100+1-ամեակ

Մարտի 11, 2020
Սփյուռքի լրատու

 

Կազմակերպութեամբ ՏԻՐ կրթամշակութային կեդրոնին եւ համագործակցութեամբ Երեւանի Սիլվա Կապուտիկեանի անուան տուն թանգարանին, Ուրբաթ, 28 Փետրուար 2020-ի երեկոյեան, Մարաշի Հայրենակցական Միութեան սրահին մէջ նշուեցաւ Ամենայն Հայոց բանաստեղծուհի Սիլվա Կապուտիկեանի ծննդեան 101-ամեակը, ներկայութեամբ Լիբանանի մէջ ՀՀ արտակարգ եւ լիազօր դեսպան Վահագն Աթաբեկեանի, Լիբանանի Հայոց թեմի առաջնորդի ներկայացուցիչ՝ արժանապատիւ Տ. Շնորհք Քհնյ.…

Դասաժամ՝ նուիրուած Զապէլ Եսայեանին

Մարտի 5, 2020
Սփյուռքի լրատու

Շաբաթ, 29 Փետրուար 2020֊ի առաւօտեան Վալանսի Սբ. Սահակ եկեղեցւոյ Դաւիթեան դպրոցի 5֊-րդ կարգի աշակերտուհի Սէրլի Եմէնճեանը իր դասընկերներուն ներկայացուց 20-րդ դարասկիզբի լրագրող, հրապարակախօս, բանաստեղծ եւ գրող Զապէլ Եսայեանի (Zabel Essayan, 1878֊1943) կեանքն ու գործունէութիւնը։

Ներկայացման ընթացքին տեղի ունեցան մէջբերումներ եւ հարցադրումներ աշխարհի ամէնէն անվախ հինգ կիներէն մէկը համարուող, կանանց իրաւունքներու…

Բարեկենդանը Հեքիաթի ժամուն

Փետրվարի 20, 2020
Սփյուռքի լրատու

«Բարեկենդան, Բարեկենդան, ամէն կողմ դիմակներ կան...»

Շաբաթ, 15 Փետրուար 2020-ի առաւօտեան, Վալանսի Սբ. Սահակ եկեղեցւոյ Դաւիթեան դպրոցի աշակերտութիւնն ու անձնակազմը այս անգամ հաւաքուած էին նշելու Բարեկենդանի տօնը՝ «Բարեկենդանը Հեքիաթի ժամուն» խորագիրով, մասնակցութեամբ սոյն ձեռնարկին համար յատուկ ժամանած հեքիաթասաց տիկին Շողիկ Երեմեանին։

Դպրոցիս տեսուչ Տէր Անդրանիկ  քհնյ. Մալճեանին օրհնութեամբ սկիզբ առաւ…

Մեսրոպեանի աշակերտներուն ներկայացուեցաւ հայկական ասեղնագործութիւնը

Փետրվարի 10, 2020
Սփյուռքի լրատու

6 Փետրուարը հայ մշակոյթի մէկ շատ հետաքրքրական ժառանգութեան ծանօթանալու օր մը եղաւ Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի աւարտական դասարանի աշակերտներուն համար:

Վարժարանը հիւրընկալեց ԼՕԽ-ի Շրջանային Վարչութեան Ձեռարուեստի կեդրոնի ներկայացուցիչ տիկին Մակի Պետիկեանը, որ աշակերտներուն պատմեց հայկական ասեղնագործութեան մասին, ներկայացնելով անոր զարգացման հոլովոյթը՝ դարերու ընթացքին: Տիկին Պետիկեան իր հետ բերած էր…

Մեսրոպեանի մէջ կայացաւ աշակերտներու համալսարանական արեւելումին նպաստող հանդիպում՝ 15 համալսարաններու ներկայացուցիչներու հետ

Փետրվարի 10, 2020
Սփյուռքի լրատու

Կազմակերպութեամբ Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի Գործի եւ Արեւելումի Գրասենեակին, Փետրուար 7-ին լիբանանեան 15 համալսարաններու ներկայացուցիչներ հանդիպումներ ունեցան վարժարանի բարձր կարգի աշակերտներուն հետ եւ անոնց ներկայացուցին հաարեւելումի մալսարաններուն մէջ դասաւանդուող մասնագիտութիւններն ու կրթութեան պայմանները: Ներկայ էր նաեւ Լիբանանեան բանակի սպայից վարժարանի գրասենեակին պատասխանատուն:

Աշակերտներուն տրամադրուեցան  հաստատութիւններուն վերաբերող գրքոյկներ: Աւելին, համալսարաններու…

Դաս-ցերեկույթ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 28-րդ տարեդարձին

Փետրվարի 3, 2020
Սփյուռքի լրատու

Հունվարի 28-ին Ռուսաստանի Դաշնության Օմսկի տարածաշրջանային «Լույս- հայկական մշակույթի կենտրոն» հասարակական կազմակերպությսւնը անցկացրեց դաս-ցերեկույթ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 28-րդ տարեդարձին։ Միջոցառմանը մասնակցում էին Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հայկական կիրակնօրյա դպրոցի սաները, «Լույս» ժողովրդական վոկալի խումբը  և Օմսկի ավտոզրահատանկային ինստիտուտի հատուկ ֆակուլտետի կուրսանտները-Հայոց բանակի ապագա սպաներ Ս․Դավթյանը, Ռ․Միքաելյանը,Տ․Պետրոսյանն և Ա․Շահնազարյանը ։

Բանակի կազմավորվան 28-րդ տարեդարցին նվիրվաց միջոցառմանը բացման խոսքով հանդես եկավ համայնքի ղեկավար Գայանե Հակոբյանը։ Ելույթ…

Կաղանդի տօնակատարութիւն Վալանսի Ս.Սահակ եկեղեցւոյ Դաւիթեան վարժարանէն ներս

Դեկտեմբերի 26, 2019
Սփյուռքի լրատու

Այս գիշեր
գաղտագողի պիտի մտնեմ
ձեր դռնէն ներս
կաղանդի ծառին վրայ
մոմի նման պլպլացող
լոյսը պիտի ըլլամ:

Դաւիթեան վարժարանի այս տարուան ամանորեայ տօնակատարութիւնը սպասուածէն աւելի մեծ խանդավառութեամբ եւ ոգեւորութեամբ տեղի ունեցաւ 21 Դեկտեմբերին 2019-ին, դպրոցիս մօտ 140 աշակերտներուն մասնակցութեամբ եւ կազմակերպութեամբ դպրոցիս Ծնողաց Յանձնախումբին։

Յայտագիրը…

«Ս. Ներսէս Շնորհալի» գրադարանի նախաձեռնութեամբ՝ Յովհաննէս Թումանեանի ծննդեան 150-ամեակին նւիրւած մրցոյթ-փառատօն

Դեկտեմբերի 24, 2019
Մշակութային լուրեր Սփյուռքի լրատու

Սպահանի հայոց թեմի Թեմական խորհրդի հովանաւորութեամբ եւ Ս. Ամենափրկիչ վանքի «Ս. Ներսէս Շնորհալի» գրադարանի նախաձեռնութեամբ, Յովհաննէս Թումանեանի ծննդեան 150-ամեակի առիթով տեղի ունեցաւ մրցոյթ-փառատօն, որտեղ հեքիաթասաց մասնակիցները ելոյթ ունենցան Թումանեանի ցանկացած ստեղծագործութեամբ:

Սոյն միջոցառման կազմակերպման նպատակն էր՝ վերակենդանացնել  հեքիաթասացութեան արւեստը՝ որպէս բանահիւսական նիւթի մատուցման  կարեւորագոյն միջոց եւ զարգացնել բանաւոր խօսքի մշակոյթը:

  • Մարմինների շարժումը և փոխազդեցությունը

    Եթե ուշադիր նայենք մեր շուրջը, ապա կնկատենք, որ որոշ մարմիններ գտնվում են դադարի վիճակում, օրինակ` սեղանը, որի մոտ նստած եք, կամ պահարանը, պատից կախված նկարը և այլն: Որոշ մարմիններ էլ շարժվում են, օրինակ` ժամացույցի սլաքները պտտվում են, բաց ծորակից հոսող ջուրը թափվում է բաժակի մեջ, ծառի ճյուղից պոկված խնձորն ընկնում է ներքև և այլն: Այս բոլոր շարժումները միմյանցից տարբեր են, բայց դրանք ունեն մեկ ընդհանուր հատկություն` բոլոր մարմինները տարածության մեջ փոխում են իրենց դիրքերը:Մեխանիկական շարժման օրինակներ են՝ վազվզող երեխաները, քայլող մարդիկ, սլացող ավտոմեքենաները, թռչող թռչունները, լողացող ձկները, տեղաշարժվող կենդանիները,մոլորակների ու արբանյակների շարժումը տիեզերքում և այլն:  Որպեսզի կարողանանք եզրակացություն անել մարմնի շարժման վերաբերյալ, պետք է նախ՝ ընտրենք որևէ մարմին, հետո տեսնենք` փոխվո՞ւմ է արդյոք դիտարկվող մարմնի դիրքն ընտրված մարմնի նկատմամբ, թե՞ ոչ: Այդ մարմինն ընդունված է անվանել հաշվարկման մարմին:  Այն մարմինը, որի նկատմամբ դիտարկվում են այլ մարմինների դիրքերը, կոչվում է հաշվարկման մարմին:Եթե ժամանակի ընթացքում մարմնի դիրքը հաշվարկման մարմնի նկատմամբ փոխվում է, ասում են, որ այն շարժվում է, իսկ եթե չի փոխվում, ասում են, որ այն չի շարժվում կամ գտնվում է դադարի վիճակում: Հաշվարկման մարմնի ընտրությունը կամայական է: Հաշվարկման մարմին կարող է լինել յուրաքանչյուր մարմին: Կամայական շարժման գլխավոր առանձնահատկությունը նրա հարաբերականության մեջ է:Շարժվո՞ւմ է արդյոք շենքը, որի մեջ .ներկա պահին գտնվում եք, թե՞ գտնվում է դադարի վիճակում, կախված է այն բանից, թե հաշվարկման ո՞ր մարմնի նկատմամբ է դիտարկվում շենքի շարժումը։ Եթե հաշվարկման մարմին է համարվում Երկիրը, ապա, այո, գտնվում է դադարի վիճակում։ Բայց եթե հաշվարկման մարմին է ընտրված Արեգակը, ապա շենքը Երկրի հետ միասին պտտվում է Արեգակի շուրջը:Այսպիսով, մեխանիկական շարժումը և դադարը հարաբերական են:Դա նշանակում է, որ միևնույն մարմինը մի հաշվարկման մարմնի նկատմամբ կարող է շարժման մեջ լինել, մեկ այլ հաշվարկման մարմնի նկատմամբ՝ անշարժ։Առօրյայում, որպես հաշվարկման մարմին, սովորաբար ընտրում ենք Երկիրը՝ համարելով այն անշարժ և այլ մարմինների շարժումները դիտարկելով նրա նկատմամբ։

  • Տնտեսական գործընթացի հաստատուն, փոփոխական,ընդհանուր ծախքերը:

    Հաստատուն ռեսուրսներ (fixed resources) – Ֆիրմայի կողմից օգտագործվող բոլոր այն ռեսուրսները, որոնց քանակը կարճատև ժամանակահատվածում անփոփոխ է (հողը, շենքերը, շինություններն ու մեքենասարքավորումները): Փոփոխուն ռեսուրսներ (variable resources) – Ֆիրմայի կողմից օգտագործվող բոլոր այն ռեսուրսները, որոնց քանակը կարելի է փոփոխել (հումք, վառելիք, էներգիա, աշխատանք) կարճաժամկետ հատվածում: Ընդհանուր արդյունք (total product–TP) – Արտադրված արտադրանքի ընդհանուր քանակը: Եթե կապիտալը (K) հաստատուն մեծություն է, իսկ աշխատանքը (L) փոփոխուն, ապա փոփոխուն գործոնի ընդհանուր արդյունքը ներկայացնում է թողարկման ծավալը` Q(TP)=f(L): Միջին արդյունք (average product–AP) – Ընդհանուր արտադրանքը բաժանած տվյալ ծավալով արտադրանք արտադրելու համար պահանջվող փոփոխուն ռեսուրսի (օրինակ` աշխատանքի) միավորների քանակին (APL=TP/L):Խնդիրների միջոցով կամրապնդենք անցած նյութը:Առաջադրանք   Ընկերության մշտական ծախսերը (FC)  կազմում են 100 հազար դրամ ամսական. Աղյուսակում ներկայացված են փոփոխական ծախսերի արժեքները: Հաշվարկել սահմանային ծախսերը եւ ներկայացնել  աղյուսակում  հաստատուն, փոփոխական և համախառն ծախսեր փոփոխոթյունը: Նշել գրաֆիկի վրա արտադրության այն ավալը, որից հետո ուժի մեջ է մտնում նվազող սահմանային հատուցման օրենքը: TC=VC+FC     MC=TC2- TC1/ Q2-Q1 Q VC TC MC 0 0 100 10 10 100 200 8 20 180 280 7 30 250 350 5 40 300 400 5 50 350 450 7 60 420 520 9 70 510 610 11 80 620 720 9

  • Հայոց Արշակունի թագավորներ. Պապ թագավոր

    Ներկայացնում եմ Հայոց արքաներից Պապ Արշակունուն(353 - 374),Արշակունյաց Հայաստանի արքա,ամենաերիտասարդ, ամենաքիչը կառավարած, ամենափորձառու, պետականամետ գործիչներից մեկին,որը գահակալել է 368 (370)-374 թվականներին, Արշակ Բ-ի և Փառանձեմի որդին։ Պապը անչափահաս ժամանակ ստանձնել է Արշակունիների գահը, քանի որ իր հայրը գերի էր Անհուշ բերդում։

  • Prepositions in English language

    Այս դասընթացի ընթացում մենք միասին ուսումնասիրելու են Անգերեն լեզվի նախդիրներ մասին:Սովորելու ենք նրանց տեսակների և կիրառության մասին:

  • Իմ ժողովրդի հաղթանակները

  • ԵՐԿՐԱԳՆԴԻ ԲՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

  • Մարսողության համակարգի օրգաններ և գեղձեր

    Դասընթացը նախատեսված է աշակերտների,ուսուցիչների,ինքնակրթությամբ զբաղվող անձանց համար: Դասընթացի նպատակն է խթանել ճանաչողական կարողությունների և հմտությունների զարգացումը: Սովորողները պետք է իմանան մարսողական համակարգի կառուցվածքի մեջ մտնող օրգանների և գեղձերի կառուցվածքն ու ֆունկցիաները,դրանք հիմնավորեն օրինակներով,բացատրեն դրանց նշանակությունը:Կարողանան կազմել մարսողական համակարգի օրգանների և գեղձերի  վերաբերյալ աղյուսակներ,գծապատկերներ,իրականացնեն  մարսողական ֆերմենտների հատկությունները ցուցադրող փորձեր,գրանցել արդյունքները,վերլուծել: Զարգացնել ճանաչողական գործընթացներ,տրամաբանական մտածողություն,հիշողություն,համարժեք խոսք:

  • Ֆինանսական կրթությունը դպրոցում․բյուջե

    <<Բյուջե>> բառն առաջացել է միջնադարյան անգլերեն <<budjet>> բառից,որով անվանվում էր այն քսակը,որում թագավորը պահում էր հանրային ծախսերի համար նախատեսված փողերը։Այսօր,բյուջե ասելով, հասկանում ենք եկամուտների և ծախսերի ամբողջությունը։ Բյուջեն կարող է լինել պետական ,անձնական,ընտանեկան,համայնքային և այլն․․․ 

  • Մեխանիկական տատանումներ:Ձայն

    Այն առաձգական ալիքները, որոնք կարող են մարդու մոտ լսողական զգացողություն առաջացնել, կոչվումեն ձայնային ալիքներ կամ պարզապես ձայն: Գոյություն ունեն ձայնի բնական և արհեստական աղբյուրներ:Մարդու ականջն ընդունակ է ընկալել մոտավորապես 16 Հց-ից մինչև 20 կՀց հաճախությամբ առաձգական ալիքները: Դրա համար էլ 16 Հց-ից մինչև 20 կՀց տիրույթում ընկած հաճախությունները կոչվում են ձայնային: Ցանկացած մարմին, որ տատանվում է ձայնային հաճախությամբ, ձայնի աղբյուր է, քանի որ նրան շրջապատող միջավայրում առաջանում են նրանից տարածվող ձայնային ալիքներ: Ձայնը տարածվում է առաձգական միջավայրում: Անօդ տարածության մեջ ձայնային ալիքները չեն կարող տարածվել: Ձայնի ընկալման բնույթը շատ բանով կախված է այն տարածքի կառուցվածքից, որտեղ ունկնդրում են խոսքը կամ երաժշտությունը: Սա բացատրվում է նրանով, որ փակ տարածքներում, բացի անմիջական ձայնից, ունկնդիրն ընկալում է նաև այդ ձայնի արագ իրար հաջորդող կրկնությունների միավորյալ շարքը, որն առաջանում է տարածքում գտնվող առարկաներից, պատերից, առաստաղից և հատակից ձայնի բազմակի անդրադարձումներից: Ձայնի տևողության մեծացումը, որն առաջ է գալիս տարբեր արգելքներից ձայնի անդրադարձումների շնորհիվ, կոչվում է ռեվերբերացիա:   Ռեվերբերացիան մեծ է լինում դատարկ շինություններում, որտեղ այն թնդացող արձագանք է առաջացնում: Եվ հակառակը, փափուկ պաստառապատ պատերով, վարագույրներով, փափուկ կահույքով, գորգերով, ինչպես նաև մարդկանցով լցված շինությունները լավ են կլանում ձայնը, ուստի ռեվերբերացիան դրանցում աննշան է:  Ձայնի անդրադարձմամբ է բացատրվում նաև արձագանքը:   Արձագանքը ձայնային ալիք է, որն անդրադարձել է որևէ արգելքից (շենքից, բլուրից, անտառից և այլնից) և վերադարձել դեպի սկզբնաղբյուրը

  • Золушка

    Золушка – одна из самых известных и самых романтичных сказок в этом мире, рассказанная Шарлем Перро. Читать сказку Золушка онлайн – это погрузиться вместе со своим ребенком в мир волшебства и грез, о которых мечтает каждая девушка на этой планете. Чуть ли не каждое юное создание мечтает потеряться и быть найденной прекрасным принцем. Вот только такие подарки судьбы можно получить только за доброту и усердие, за хорошее отношение к людям и окружающему миру.   Цель, задачи Цель:воспитание эмоционально-ценностного отношения к искусству через освоение новых произведений и знаний о музыке Задачи: Образовательные: 1) В доступной для детей форме преподнести сведения о французском сказочнике Шарле Перро, о композиторе С. С. Прокофьеве, о жанре балета, об инструментах симфонического оркестра (скрипка, ударные, духовые); 2) на основе эмоционально-нравственного восприятия музыки С. Прокофьева и сказки Ш. Перро помочь детям почувствовать состояние восторга, любви, утраты надежд на счастье; 3)при организации звучания музыкального оркестра использовать проблемную ситуацию для выбора инструментов, подходящих по тембру в передаче образа (фрагмент «Полночь»), умение вслушиваться в музыку, продолжить рассказ о событиях в сказке. Развивающие: 1) развивать в детях умение выразительно рассказывать придуманную историю, сочетать свой рассказ с музыкой, умение проанализировать свой рисунок, умение слушать речь другого человека и задавать вопросы; 2) развивать умение сравнивать контрастные образы, выделять отличительные черты и средства выразительности (инструменты, тембры звучания), умение выразить чувства, заложенные в этих фрагментах; 3) развивать умение петь легким, активным звуком, четко произнося слова в быстром темпе, выражать в своем исполнении игривое, праздничное настроение, сочетать пение с элементами танцевальных движений. Воспитательные: 1) воспитывать уважение к своему труду и труду другого человека, умение видеть в работах красивое. Планируемые результаты урока: Личностные • сформирована коммуникативная компетентность в общении и  сотрудничестве со сверстниками •сформировано уважительного отношения к иному мнению, истории? Предметные • воспринимают музыку различных жанров, размышлять о музыкальных произведениях как способе выражения чувств имыслей человека, эмоционально, эстетически откликаться на искусство; •узнаютмузыку и называют имена выдающихся композиторов  разных стран мира; •используют музыкальные образы при создании  музыкально-пластических композиций, исполнении инструментальной  импровизации Метапредметные •Познавательные: умеют соотносить свои действия с планируемыми результатами, осуществляют контроль своей деятельности в процессе достижения результата •Регулятивные: принимают учебную задачу, понимают план действий, планируют свое действие в соответствии с поставленной задачей и условиями ее реализации, в том числе во внутреннем плане; адекватно воспринимают оценку учителя; •Коммуникативные: умеют организовывать  учебное сотрудничество и совместную деятельность с учителем и сверстниками;   учитывают разные мнения и стремиться к координации различных позиций в сотрудничестве; • формулируют собственное мнение и позицию;