ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Սփյուռքի լրատու

Հայագիտության հերթական տոնն էր Կրասնոդար քաղաքում

Մայիսի 15, 2023
Սփյուռքի լրատու

Հայագիտության հերթական տոնն էր Կրասնոդար քաղաքում։ «Ռուսաստանի հայերի միություն» երկրամասային բաժանմունքի և երկրամասի կրթության բաժնի ղեկավար, բազմաթիվ գրքերի,նախագծերի հեղինակ Կարինե Եսայանի ջանքերով կայացավ Հայրենագիտական օլիմպիադան,որին մասնակցում էր շուրջ հարյուր աշակերտ՝ Կրասնոդարի երկրամասից և Ռոստովի մարզից։ Կատարված կազմակերպչական ու հայրենասիրական հսկայական աշխատանքի շնորհիվ օրն իսկական տոնի էր վերածվել բոլոր ներկաների համար:

Комитас Вардапет

Մայիսի 15, 2023
Սփյուռքի լրատու

7 мая в Армянском Обществе"Луйс" прошло мероприятие, посвящённое жизни и творчеству Великого Комитаса. Подготовила мероприятие педагог армянского языка Галустян Астхик Арташевна. Своими красивыми выступлениями украсили мероприятие ансамбли "Ахтамар" и "Урарту", церковный хор и музыкальное исполнение на скрипке от Гаяне. Зрители получили огромное удовольствие, познакомились с биографией музыканта и окунулись в…

Հայկական կինոյի 100-ամյակին նվիրված հետահայաց ցուցադրություն Եկատերինբուրգում

Մայիսի 15, 2023
Սփյուռքի լրատու

Եկատերինբուրգի Կինոյի տանը բացվել է հայկական ֆիլմերի և հայկական կինոյի 100-ամյակին նվիրված հետահայաց ցուցադրություն: Նախագծի շրջանակներում ներկայացված է հայկական կինոյի պատմությանը նվիրված լուսանկարչական ցուցահանդես, կանցկացվեն ռուսերեն լեզվով Լավագույն հայկական ֆիլմերի ցուցադրություններ: Հետահայաց ցուցադրությունում ընդգրկված են նաև Խորհրդային Միության լեգենդար մարշալներ Բաղրամյանին և Բաբաջանյանին նվիրված ֆիլմեր: Իսկ ամենաերիտասարդ հանդիսատեսի համար ՝…

ԳՈՐԾՆ Է ԱՆՄԱՀ, ԼԱ՛Վ ԻՄԱՑԵՔ

Մայիսի 5, 2023
Սփյուռքի լրատու

Հովհաննես Թումանյանի անվան հայռուսական բարեկամության տիկնիկային թատրոնը գործում է ՌԴ Տյումենի մարզի Տյումեն քաղաքում՝ Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հայկական մշակույթի կենտրոնում: Այն հիմնադրվել է 2020 թ. ՀՀ պատվավոր հյուպատոս, Տյումենի Հայերի միության նախագահ Աբրահամ Հովեյանի աջակցությամբ: Թատրոնի գեղարվեստական ղեկավարն է Ալմուրը (Ալվանդ Էմիլի Մուրադխանյան):

Տիկնիկային թատրոնի ստեղծման նպատակները մի քանիսն էին. համայնքի հայ երեխաներին կրթելը և հայերենին հաղորդակից դարձնելը, հեքիաթների միջոցով մեր արժեհամակարգին ծանոթացնելը: Ռուսերեն թարգմանությամբ պիեսների բեմադրումը նպատակաուղղված է ռուս հանրությանը ծանոթացնել հայ մշակույթին, հայի աշխարհընկալմանը, նիստ ու կացին: Ինչպես նաև…

“Լռութիւն․ մենք կը կարդանք” ․ Մեսրոպեանի մէջ ամէն օր քառորդ ժամ պիտի տիրէ լռութիւն, եւ պահը պիտի յատկացուի ընթերցանութեան

Մայիսի 5, 2023
Սփյուռքի լրատու

Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի տնօրէնութեան նախաձեռնութեամբ 3 Մայիսին մեկնարկեց “Լռութիւն․ մենք կը կարդանք” նախագիծը («Silence, on lit !»),  ըստ որուն, վարժարանի կրթական համայնքի բոլոր անդամները՝ աշակերտները, ուսուցիչները, պաշտօնեաները եւ աշխատակիցները հրաւիրուած են ամէն օր սահմանուած ժամուն (առտուան 8:20-էն մինչեւ 08:35) լռութեան մէջ կարդալ իրենց նախընտրած գիրքը։

Նախագիծը գլխաւորաբար ուղղուած է…

Համահայկական կրթական առցանց աշխատաժողով «Հայոց ցեղասպանության դասավանդման մարտահրավերները» թեմայով

Ապրիլի 27, 2023
Սփյուռքի լրատու

2023 թվականի ապրիլի 22-ին տեղի ունեցավ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպրոտի նախարարության ու ՀԲԸՄ Հայ վիրտուալ համալսարանի համատեղ հերթական վեբինարը: Այս անգամ հոյւր է դարձել ամրիկահայ պատմաբան, գրականագետ, ցեղասպանագետ դոկտոր Ռուբինա Փիրումյանը:  Իր խոսքում Ռ.Փիրումյանը անդրադարձել է հայոց ցեղասպանության դասավանդմանը տարբեր տարիքների համար, դրա նպատակահարմարությանը և մեթոդիկային:  Բանախոսի ելույթը…

Մեսրոպեան վարժարան. Ոգեկոչում Հայոց ցեղասպանութեան զոհերուն

Ապրիլի 21, 2023
Սփյուռքի լրատու

Հինգշաբթի, 20 Ապրիլ 2023-ի առաւօտուն Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի շրջափակին մէջ տեղի ունեցաւ Հայոց Ցեղասպանութեան 108ամեակին նուիրուած ոգեկոչական ձեռնարկ մը, որուն մասնակցեցան բարձրագոյն եւ արուեստից վարժարաններու աշակերտները, ինչպէս նաեւ ուսուցչական եւ տեսչական կազմերը վարժարանի տնօրէն պարոն Կրէկուար Գալուստի գլխաւորութեամբ: Աշակերտները ներկայացած էին Հայաստանի, Արցախի եւ Կիլիկեան թագաւորութեան դրօշներով եւ բարձրացուցած էին Եղեռնի…

Ս. Զատիկի Տօնակատարութիւն Շաբաթօրեայ Դպրոցի Մէջ

Ապրիլի 5, 2023
Սփյուռքի լրատու

1 Ապրիլ 2023, Շաբաթ օր, Փասատենա քաղաքի Ս. Գրիգոր Լուսաւորիչ շաբաթօրեայ վարժարանը յատուկ յայտագիրով մը դիմաւորեց Ս. Յարութեան տօնը: Ծրագիրին ներկայ էին աշակերտներ, ծնողներ, մեծ հայրեր եւ մայեր, ինչպէս նաեւ դպրոցի աշխատանքին համակրանք ունեցող հիւրեր:

Մեծի խօսքը այսօր կը պառկի, վաղը կ’արթննայ

Յայտագիրը սկսաւ…

«Արտաշունչ» թատերական արվեստի փառատոնը Անապա քաղաքում

Մարտի 31, 2023
Սփյուռքի լրատու

Մարտի 23-ից 27-ը Անապա քաղաքում անցկացվեց «Արտաշունչ» թատերական արվեստի փառատոնը՝ թումանյանական օրերին ընդառաջ։ Փառատոնի շրջանակներում մասնակիցները, հյուրերը, կազմակերպիչները համախմբվել էին գրական-երաժշտական, թատերական արվեստի շուրջ։ Այստեղ յուրաքանչյուրը հնարավորիություն ունեցավ ի հայտ բերել իր տաղանդը և դրանով իսկ ոգեշնչել մշակութասեր հանդիսատեսին։ Ահա ազգային տարազներով բեմում են Թումանյանի սիրված հեքիաթների հերոսները՝ «Անխելք մարդը»,…

Մեկնարկում է սփյուռքահայ ուսուցիչների վերապատրաստման ծրագիրը

Մարտի 17, 2023
Սփյուռքի լրատու

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը հայտարարում է սփյուռքում գործող հայկական և հայկական բաղադրիչով ուսումնական հաստատություններում (պետական և ոչ պետական վարժարաններ, դպրոցներ, մանկապարտեզներ, լրացուցիչ կրթության հաստատություններ, մեկօրյա կրթօջախներ, մշակութային կենտրոններ և այլն) դասավանդողների վերապատրաստման ծրագրի մեկնարկի մասին:

2023 թ. վերապատրաստման դասընթացները կանցկացվեն հուլիսի 2-29-ը:
Վերապատրաստումը կընթանա…

  • Դասերի առցանց պլանավորում - Planboard

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․

  • Տարբեր երկրների կրթական համակարգերը

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…

  • ՄԵԴԻԱԳՐԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՎԼՈԳԻՆԳ

    Թեմայի հեղինակ՝ Տ. Յափունջյան

    1. Մեդիագրագիտություն · Ի՞նչ է նշանակում լինել մեդիագրագետ: Ինչպես ստանալ, սպառել և տարածել տեղեկատվությունը: Ինչպես զատել արժանահավատ և սուտ տեղեկությունները: Ինչու է անհրաժեշտ կասկածել ցանկացած տեսակի տեղեկատվության հավաստիությանը: Ինչպես չդառնալ…

  • ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԱՌՑԱՆՑ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ և ծնողներ, սիրելի երեխաներ․ «Հայաստանի օպերատորների միություն» ՀԿ-ն Հեռահաղորդակցության միջազգային միության (ITU) հետ համատեղ Հայաստանում անցկացնում է Երեխաների առցանց անվտանգությանը նվիրված ծրագիր: Ծրագրի շրջանակներում ստեղծված «Համացանցի ռեսուրսների անվտանգ…

  • Գիտելիքների ստուգման ինտերակտիվ թեստերի ստեղծում (Liveworksheets)

    Թեմայի հեղինակ՝ Lusman

    «Գիտելիքների ստուգման ինտերակտիվ թեստերի ստեղծում (Liveworksheets)» թեմայով դասընթաց: Դասընթացավար՝ Լուսինե Մանուկյան (lusine@ktak.am) Մեկնարկ՝ 01.05.23 ավարտ՝ 07.05.2023թ Դասընթացին միանալու և նյութերին ծանոթանալու համար՝ https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=84 (https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=84&fbclid=IwAR2O

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 7-րդ դասարան

    Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի   ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում  եմ  բոլորիս  արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:

  • Տեղեկատվական հաղորդակցության տեխնոլոգիաների խմբակ Ախլաթյանի միջն. դպրոցում

    ՏՀՏ խմբակ

  • Տեղեկատվական հաղորդակցության տեխնոլոգիաներ

    ՏՀՏ խմբակ

  • Ինտերակտիվ ընթերցանություն 4 ՙՙՕզի կախարդը՚՚

  • Ուսումնառության համընդհանուր ձևավորման կարևորությունը ուսումնառության պլանավորման մեջ

                           Այսօր ՀՀ-ում ուսուցիչների շարունակական մասնագիտական զարգացման համատեքստում կարևորագույն մարտահրավերներից մեկը համընդհանուր ներառական կրթական համակարգի ներդրումն է։ Ցավոք, ուսուցիչներից շատերը ներառական կրթությունն ընկալում են նեղ իմաստով, այն է` միայն հաշմանդամություն կամ այս կամ այն ֆունկցիայի խանգարում ունեցող երեխաների կրթությունը հանրակրթական դպրոցներում․․․Այս դասընթացի շրջանակներում նախատեսվում է կրթական բազմազան կարիքներ ունեցող երեխաների արդյունավետ ուսումնառության ապահովման և ներառող դասավանդման իրականացման համար անհրաժեշտ կարողունակությունների ձևավորում և զարգացում,  մասնավորապես.  ●  Ծանոթանալ Համընդհանուր ներառական կրթության քաղաքականությանը, սկզբունքներին և օրենսդրական հիմքերին● Ճանաչել, տարբերակել և գնահատել աշակերտների կրթական կարիքները,  հստակեցնել և մշակել այդ կարիքների՝ ժամանակին և արդյունավետ լուծման համար անհրաժեշտ ռազմավարություններ ●Պլանավորել, հարմարեցնել, անհատականացնել ուսումնառության գործընթացը`  օգտագործելով կրթական բազմազան կարիքներից բխող դասավանդման մոտեցումներ և մեթոդներ, մասնավորապես՝ ուսումնառության համընդհանուր ձևավորումը (ՈՒՀՁ)։   ● Կազմել օրվա դասի պլան հինգ քայլով՝ «Կենտրոնների տեղափոխման » մոդելով  Դասընթացավարներ՝  Արմենուհի Աբրահամյան, Արալեզի միջնակարգ դպրոց, անգլերենի ուսուցչուհի                                         Մարինե Զարոյան, Արալեզի միջնակարգ դպրոց, դասվար