Մարտի 1-ին Վ.Համբարձումյանի անվան հ․10 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտները վարեցին դասը՝ ներկայացնելով Սինգապուրը:Հետաքրքիր վերլուծական տրամաբանությամբ և տեղեկատվական պաշարներով հագեցած դաս էր:Աշակերտները խոսեցին ազգաբնակչության, արդյունաբերության մասին, ներկայացրեցին նաև երկրի զարգացման ողջ գործընթացը:Սինգապուրը որպես երրորդ տիպի պետություն այսօր դարձել է աշխարհի ամենազարգացած երկրներից մեկը Լի Կուան Յուի ղեկավարությամբ:Երեխաները հույս ունեն, որ…
Հնամենի հայոց լեզվի հմայքը, նրա նրբությամբ,տրամաբանվածությամբ հրապուրվելու ձգտումը համակել էր մեր դպրոցի սաներին,ովքեր փետրվարի 21-ին հենց դպրոցի շքամուտքում համապատասխան ձևավորում և գեղարվեստական համար էին պատրաստել` նվիրելով մայրենիի փառաբանմանը: 8-րդ և 9-րդ դասարանների ներկայացուցիչները` Հովհաննեսը և Նելլին, հնագիտական ձեռագրերից պեղում և հանդիսատեսի դատին էին հանձնում հետաքրքրաշարժ նյութեր, որոնցում ամրագրվում էր,…
Երևանի Ա. Պուշկինի անվան թիվ 8 հիմնական դպրոցում այսօր նշվել է Դպրոցական սննդի օրը, որը 2012 թվականից աշխարհում նշվում է որպես Դպրոցական սննդի միջազգային օր: Այս տարի գլոբալ շարժման անդամ է դարձել նաև Հայաստանը, որտեղ 2014 թվականից իրականացվում է «Դպրոցական կայուն սնունդ» ազգային ծրագիրը: Միջոցառմանը մասնակիցներին ողջունել և շնորհավորել է…
Գարնանամուտին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցին հաճելի անակնկալ մատուցեց դպրոցի երգչախումբը:
Երաժշտության ուսուցչուհի Մ.Խամփերյանի ղեկավարությամբ երգչախմբի փոքրիկ երգիչ-դերասանները բեմադրեցին Նիկոլ Գալանտերյանի «Սևուկ ուլիկ» մանկական օպերան: Մեծ բավականություն ստացած հանդիսատեսը որոտընդոստ ծափահարություններով իր հիացմունքն էր արտահայտում:
Միջոցառումը իսկական տոնական նվեր էր ուսուցչուհիներին, մայրիկներին, աշակերտուհիներին:
Կապանի…
Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում մարտի 3- ին տեղի ունեցավ հանդիպում Սյունիքի փրկարարական ծառայության Կապանի Արտակարգ Իրավիճակների ներկայացուվիչների՝ ճգնաժամային կառավարման պետ՝ Ռոմա Սահակյանի և ճգնաժամային կառավարման հրահանգիչ՝ Վարանցով Սահադյանի հանդիպումը աշակերտների հետ: Նրանք կազմակերպեցին նախապատրաստական տարհանում, որը կատարվեց արագ՝ պահպանելով նախատեսված կանոնները: Վերջում նարանք զրուցեցին աշակերտների հետ, խորհուրդներ տվեցին և պատասխանեցին…
Մարտի 6-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի գրադարանի հերթական հյուրն էր` Եղիշե Չարենցն իր կյանքի գործունեությամբ և ստեղծագործություններով:
Գրադարանավարուհիներ Գ. Հարությունյանը և Ն. Ասատրյանը միջին դասարանախմբերի աշակերտների միջոցով ներկայացրեցին Չարենցի բոցաշունչ կյանքն ու նույն երանգի ստեղծագործությունները: Աշակերտները Չարենցի անհուն հայրենասիրությունը համատեղեցին նրա անձնազոհությանը և խիզախումներին:
Միջոցառման ամբողջ ընթացքում…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում թղթի թափոնների հավաքմամբ զբաղվում է աշակերտական խորհուրդը:Արդեն մի քանի տարի է աշակերտներն իրենց օրինակով թղթի նկատմամբ հարգանք են սերմանում մյուս աշակերտների շրջանում: Մեր բոլոր դասարաններում դրված են արկղեր,որտեղ հավաքվում է օգտագործված թուղթը,իսկ արկղերը լցվելուց հետո թուղթը հանձնում են տնտեսական մաս: Բացի պարբերաբար կուտակվող թղթի հանձնումից, դպրոցում…
Մարտի 1-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանի աշակերտները գարնան շնչով ու բույրով լցրեցին դպրոցական դահլիճը: Դասվար Մ. Սահակյանը ներկայացրեց «Ողջու՜յն քեզ, գարու´ն…» ցերեկույթը: Մասնակիցներն իրենց գեղեցիկ արտասանությամբ և հմայիչ պարերով գերեցին ներկաներին: Բեմի յուրաքանչյուր անկյունից գարուն էր ծիկրակում:
Ծնողները ջանք ու եռանդ չէին խնայել միջոցառումն ավելի գունեղ…
Գեղարքունիքի մարզի Վարսերի Ռ. Պետրոսյանի անվան միջնակարգ դպրոցի տարբեր դասարանների աշակերտներ ներկայացրին միջոցառում նվիրված Գիրք նվիրելու օրվան։
Փետրվարի 19-ը համայն հայ ժողովուրդը նշում է որպես գիրք նվիրելու օր: Այդ օրը հայ մեծանուն գրող, հանճարեղ լոռեցի Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրն է: Այս օրվան յուրահատուկ շունչ ու ոգի են տալիս աշակերտները` օրը …
Գեղարքունիքի մարզի Վարսերի Ռ. Պետրոսյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 7-րդ դասարանը (դասղեկ` Մ. Գալստյան) ներկայացրեց միջոցառում նվիրված Մայրենի լեզվի միջազգային օրվան` «Լեզուն է ամեն մի ժողովրդի ազգային գոյության և էության ամենախոշոր փաստը, հոգին ու հոգեբանությունը…» խորագրով։
Մայրենի լեզվի միջազգային օրվան նվիրված միջոցառումը բացվեց Մհերի «Հայաստան» երգով, որին զուգահեռ էկրանին ցուցադրվում էր…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: