ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Քաղաքացիական պաշտպանության համաշխարհային օր

Մարտի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 1-ը միջազգային հանրությունը նշում է որպես քաղաքացիական պաշտպանության համաշխարհային օր:Եվ այդ օրվա առթիվ Վ.Համբարձումյանի անվան հ․10 հիմնական դպրոցում նախաձեռնվեց դաս-միջոցառում: Ռազմագիտության ուսուցիչ Գ.Գևորգյանը դասը վարեց երկխոսությամբ՝ ներկայացնելով բնական աղետների դեմ նախաձեռնվող պաշտպանության որոշակի միջոցներ:Դասի ընթացքում ցուցադրվեցին ուսուցողական տեսանյութեր սողանքների,հրդեհների,երկրաշարժերի և ջրհեղեղի մասին:Այնուհետև ուսուցիչը աշակերտների հետ միասին քննարկեց,թե նման արտակարգ…

Բուն Բարեկենդան

Մարտի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 28-ին Աբովյան քաղաքի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 6ե դասարանը նշեց Բուն Բարեկենդանը: Մեծ պահքի բարեկենդանը կոչվումէ Բուն Բարեկենդան, քանի որ նախորդում է ամենաերկար պահքին: Բարեկենդանը մարդու երջանկության հիշատակն է, որը դրախտում վայելում էին Ադամն ու Եվան: Այն նաև դրախտային կյանքի օրինակն է, որտեղ մարդուն արտոնված էր ճաշակել բոլոր պտուղները,…

Փոխգործակցության համաձայնագրի ստորագրում

Մարտի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 2-ը առանձնահատուկ օր էր  Հրազդանի Հ. Օրբելու անվան հ.13 ավագ դպրոցում,ուր հյուրընկալվել էին Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի ռեկտոր պրոֆեսոր Ժան Մարկ Լավեստը և ռեկտորի տեղակալ պարոն Ար. Նավոյանը՝  դպրոցի հետ փոխգործակցության համաձայնագիր կնքելու համար: 11-րդ դասարացիներ Միլանա Հուսիկյանը, Մարիետա Մկրտչյանը, Ասթինե Սայադյանը անթերի ֆրանսերենով դիմավորեցին հյուրերին և ներկայացրին դպրոցի պատմությունը,…

Դասը վարում են աշակերտները

Մարտի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 1-ին Վ.Համբարձումյանի անվան հ․10 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտները վարեցին դասը՝ ներկայացնելով Սինգապուրը:Հետաքրքիր վերլուծական տրամաբանությամբ և տեղեկատվական պաշարներով հագեցած դաս էր:Աշակերտները խոսեցին ազգաբնակչության, արդյունաբերության մասին, ներկայացրեցին նաև երկրի զարգացման ողջ գործընթացը:Սինգապուրը որպես երրորդ տիպի պետություն այսօր դարձել է աշխարհի ամենազարգացած երկրներից մեկը Լի Կուան Յուի ղեկավարությամբ:Երեխաները հույս ունեն, որ…

Մայրենիի փառաբանման տոնը Աբովյանի հ.6 ավագ դպրոցում

Մարտի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

  Հնամենի հայոց լեզվի հմայքը, նրա նրբությամբ,տրամաբանվածությամբ հրապուրվելու ձգտումը համակել էր մեր դպրոցի սաներին,ովքեր փետրվարի 21-ին հենց դպրոցի շքամուտքում համապատասխան ձևավորում և գեղարվեստական համար էին պատրաստել` նվիրելով մայրենիի փառաբանմանը: 8-րդ և 9-րդ դասարանների ներկայացուցիչները` Հովհաննեսը և Նելլին, հնագիտական ձեռագրերից պեղում և հանդիսատեսի դատին էին հանձնում հետաքրքրաշարժ նյութեր, որոնցում ամրագրվում էր,…

Այսօր Դպրոցական սննդի միջազգային օրն է

Մարտի 9, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Ա. Պուշկինի անվան թիվ 8 հիմնական դպրոցում այսօր նշվել է Դպրոցական սննդի օրը, որը 2012 թվականից աշխարհում նշվում է որպես Դպրոցական սննդի միջազգային օր: Այս տարի գլոբալ շարժման անդամ է դարձել նաև Հայաստանը, որտեղ 2014 թվականից իրականացվում է «Դպրոցական կայուն սնունդ» ազգային ծրագիրը: Միջոցառմանը մասնակիցներին ողջունել և շնորհավորել է…

Երգչախմբի անակնկալը

Մարտի 9, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

    Գարնանամուտին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցին հաճելի անակնկալ մատուցեց դպրոցի  երգչախումբը:

    Երաժշտության ուսուցչուհի Մ.Խամփերյանի ղեկավարությամբ երգչախմբի փոքրիկ երգիչ-դերասանները բեմադրեցին Նիկոլ Գալանտերյանի «Սևուկ ուլիկ» մանկական օպերան: Մեծ բավականություն ստացած հանդիսատեսը որոտընդոստ ծափահարություններով իր հիացմունքն էր արտահայտում:

      Միջոցառումը իսկական տոնական նվեր էր ուսուցչուհիներին, մայրիկներին, աշակերտուհիներին:                                                                                                                    

Կապանի…

 Հանդիպում Կապանի  Արտակարգ Իրավիճակների ներկայացուվիչների հետ

Մարտի 7, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում մարտի 3- ին տեղի ունեցավ  հանդիպում Սյունիքի փրկարարական ծառայության Կապանի  Արտակարգ Իրավիճակների ներկայացուվիչների՝ ճգնաժամային կառավարման պետ՝ Ռոմա Սահակյանի և ճգնաժամային կառավարման հրահանգիչ՝ Վարանցով Սահադյանի հանդիպումը աշակերտների հետ: Նրանք կազմակերպեցին նախապատրաստական տարհանում, որը կատարվեց արագ՝ պահպանելով նախատեսված կանոնները: Վերջում նարանք  զրուցեցին աշակերտների հետ, խորհուրդներ տվեցին և պատասխանեցին…

Մեր գրադարանի հյուրասրահը

Մարտի 6, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

  Մարտի 6-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի գրադարանի հերթական հյուրն էր` Եղիշե Չարենցն  իր կյանքի գործունեությամբ և ստեղծագործություններով:

   Գրադարանավարուհիներ Գ. Հարությունյանը և Ն. Ասատրյանը միջին դասարանախմբերի  աշակերտների   միջոցով ներկայացրեցին Չարենցի բոցաշունչ կյանքն ու նույն երանգի ստեղծագործությունները: Աշակերտները Չարենցի անհուն հայրենասիրությունը համատեղեցին նրա անձնազոհությանը և խիզախումներին:

   Միջոցառման ամբողջ ընթացքում…

Թուղթն ունի երկու կյանք

Մարտի 6, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում թղթի թափոնների հավաքմամբ զբաղվում է աշակերտական խորհուրդը:Արդեն մի քանի տարի է աշակերտներն իրենց օրինակով թղթի նկատմամբ հարգանք են սերմանում մյուս աշակերտների շրջանում: Մեր բոլոր դասարաններում դրված են արկղեր,որտեղ հավաքվում է օգտագործված թուղթը,իսկ արկղերը լցվելուց հետո թուղթը հանձնում են տնտեսական մաս: Բացի պարբերաբար կուտակվող թղթի հանձնումից, դպրոցում…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան