Փետրվարի 19-ը հայ մեծանուն բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրն է, և այդ օրը Հայաստանում նշվում է որպես գիրք նվիրելու օր:
Մեզանից շատ-շատերը գրքի հետ ծանոթացել ու մտերմացել են հենց Թումանյանական հեքիաթներով, մանկական բանաստեղծություններով, անմահ քառյակներով, պոեմներով...
Գիրք նվիրելու տոնը բազմախորհուրդ է: Այս խորհրդին միացան նաև Մասիսի N5 ավագ…
Փետրվարի 21-ը հայոց պետական տոնացույցում իր արժանի տեղն ունի, այն ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կողմից ճանաչվել է որպես «Մայրենիի օր»:
Նորից աշխուժություն էր Մասիսի N5 ավագ դպրոցում: Սովորողները նշում էին Մայրենիի օրը: Հավաքվածները լսում էին արքայական լեզվի հնչյունները` Նարեկացուց մինչև Խորենացի, Քուչակ, Չարենց ու Պարույր Սևակ:
Սովորողները շեշտեցին, որ «Լեզուն յուրաքանչյուր…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցը ի դեմս IX դասարանի աշակերտուհի Լիանա Դեկերմենջյանի արձանագրեց հերթական լուրջ հաջողությունը: 2017թ. փետրվարի 24-ին Վանաձորի Հ. Թումանյանի անվան պետական համալսարանում ֆրանկոֆոնիայի միջոցառումների համատեքստում կազմակերպվեց ֆրանսիական պոեզիայի ասմունքի մրցույթ, որտեղ Լիանա Դեկերմենջյանը ներկայացրեց ֆրանսիացի գրող Ժակ Պղեվեղի ստեղծագործությունը՝ «Cet amour», գրավեց II տեղը…
«Չգիտակցված մահը մահ է, գիտակցված մահը՝ անմահություն». Եղիշե
Փետրվարի 28-ին Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում անցկացվեց կլոր սեղան՝ նվիրված Վարդանանց տոնին: Միջոցառման նպատակն էր խթանել ուսանողների ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը և արժևորել հավատքի դերը ազգապաhպանության գործում:
Ներկայացնելով Հայաստանի ռազմաքաղաքական վիճակը հինգերորդ դարում՝ ուսանողները մեկնաբանեցին 449 թվականին Արտաշատում հրավիրված ժողովը: Հայոց նախարարների…
Փետրվարի 24-ին Լճաշեն գյուղի Ա..Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 3-րդ դասարանում կազմակերպվեց դաս- ցերեկույթ՝ նվիրված Մայրենիի տոնին:
Հնչեցին գեղեցիկ բանաստեղծություններ և երգեր նվիրված մայրենիին ու մեր հերոսական անցյալին:
Դասի նպատակն էր մատաղ սերնդի մեջ սեր դաստիարակել մայրենի լեզվի նկատմամբ, ծանոթացնել նրա անփոխարինելի գանձերին, դաժան, բայց միաժամանակ փառավոր անցյալին: Երեխաների գիտակցությանը հասցնել այն գաղափարը, որ մեր լեզուն մեր պապերից ստացած միակ ու մեծագույն հարստությունն է, որ մեր թշնամիները չկարողացան կողոպտել: Այն պահպանվել և մեզ է հասել սերունդների արյան գնով: Երեխաները երդվեցին, որ մաքուր ու անաղարտ կպահեն մեր հայրենի գանձը՝ մեր լեզուն, կամուրջի մի քար կդառնան նրա դարեդար անցումին: Դասի ավարտին երեխաները գրքեր նվիրեցին միմյանց:
3-րդ դասարանի դասվար՝ Վ.Կարապետյան
Փետրվարի 21-ին Սարդարապատի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ մայրենիին նվիրված ձոներգություն,որին մասնակցում էին 6-9րդ. Դասարանի աշակերտները:
Այս լուսե սերունդը վստահեցրեց նվիրումով լցնել մայրենիի մասունքանման կորուստները և մեր հաջորդներին հաղորդել անփոխարինելի լեզվի հավերժական կենդանությունը:
Եվ ինչպես ասել է լզվաբան Էդուարդ Աղայանը՝«Բոլոր բռնություններն անզոր գտնվեցին երեսունվեց տառերի ամենահաղթ զորության առջև»:
Այս գեղեցիկ և…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում փետրվարի 20-24-ը «Մայրենիի դրվածքը» միամսյակի շրջանակներում տեղի ունեցան մի շարք միջոցառումներ: «Մայրենի՛ լեզու, մայրենի՛ բարբառ» խորագրով: Բեմականացում «Քերականության թագավորությունում», «Հայ ասպետ» (I -Vդասարաններ), բաց դաս (մայրենի 2-րդ դասարան), ընթերցանության մրցույթ (6-րդ դասարան), ռեֆերատների և ձեռագրերի մրցույթ: Արդյունքում հաղթողները արժանացան պատվոգրերի և նվերների: Նպատակը երեխաների արժեհամակարգի…
Հովհաննես Այվազովսկի - 200
2017թ. փետրվարի 15-ին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կողմից ստացված գրությունը մանկավարժական կոլեկտիվի կողմից ընդունվեց ի գիտություն, երբ այն կոլեկտիվին ներկայացրեց տնօրեն Հ. Դավթյանը:
Տնօրենի և փոխտնօրենների կողմից համակարգվեցին աշխատանքները, կազմվեց կատարման ժամանակացույցը:
Տնօրինության հանձնարարականը բաղկացած էր 3 էջից՝
1. Դպրոցի VIII…
Գյումրու հ.4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում կազմակերպվող Սրբոց Վարդանանց տոնին նվիրված միջոցառումների շրջանակներում փետրվարի 23-ին կրթօջախի թվով 30 ուսանողներ Գյումրու Վարդանանց հրապարակում անցկացրին միջոցառում՝ նվիրված Վարդանանց սուրբ նահատակների հիշատակին: Միջոցառման նպատակն էր արժևորել Վարդանանց սուրբ քաջերի պատգամը, խթանել ռազմահայրենասիրական դաստիարակությանը, արժևորել ազգի պատմության դասերը, գնահատել հավատքի կարևորությունը ազգապահպանման գործում:
Ուսանողները հիշատակեցին…
2017 թ. փետրվարի 20-23-ը բովանդակալից և անմոռանալի դարձավ ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի տարրական օղակի 3-րդ և 4-րդ դասարանների 27 աշակերտների համար:
Մասնախմբի նախագահ Վ. Խումարյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց և անցկացվեց ընթերցանության մրցույթ, որի ընթացքում գնահատվեցին աշակերտների կարդալու տեխնիկան, առոգանությունը և գիտակցված ընթերցանության կարողությունները և…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան