ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Մայրենիի օր Սարդարապատի միջնակարգ դպրոցում

Մարտի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 21-ին Սարդարապատի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ մայրենիին նվիրված ձոներգություն,որին մասնակցում էին 6-9րդ. Դասարանի աշակերտները:

Այս լուսե սերունդը վստահեցրեց նվիրումով լցնել մայրենիի մասունքանման կորուստները և մեր հաջորդներին հաղորդել անփոխարինելի լեզվի հավերժական կենդանությունը:

Եվ ինչպես ասել է լզվաբան Էդուարդ Աղայանը՝«Բոլոր բռնություններն անզոր գտնվեցին  երեսունվեց տառերի  ամենահաղթ զորության  առջև»:

Այս գեղեցիկ և…

Մայրենիի դրվածքը

Մարտի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի  թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում  փետրվարի 20-24-ը «Մայրենիի  դրվածքը»  միամսյակի շրջանակներում   տեղի  ունեցան  մի  շարք միջոցառումներ: «Մայրենի՛  լեզու, մայրենի՛ բարբառ» խորագրով: Բեմականացում  «Քերականության   թագավորությունում», «Հայ ասպետ» (I -Vդասարաններ), բաց դաս (մայրենի  2-րդ դասարան), ընթերցանության մրցույթ (6-րդ դասարան), ռեֆերատների  և ձեռագրերի  մրցույթ: Արդյունքում  հաղթողները արժանացան  պատվոգրերի և նվերների: Նպատակը երեխաների արժեհամակարգի…

«Մեր մեծերը» ծրագրի իրականացումը Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում

Մարտի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հովհաննես Այվազովսկի - 200
2017թ. փետրվարի 15-ին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կողմից ստացված գրությունը մանկավարժական կոլեկտիվի կողմից ընդունվեց ի գիտություն, երբ այն կոլեկտիվին ներկայացրեց տնօրեն Հ. Դավթյանը:
Տնօրենի և փոխտնօրենների կողմից համակարգվեցին աշխատանքները, կազմվեց կատարման ժամանակացույցը:
Տնօրինության հանձնարարականը բաղկացած էր 3 էջից՝
1. Դպրոցի VIII…

«Վասն հավատո, վասն հայրենյաց...»

Փետրվարի 28, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Գյումրու հ.4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում կազմակերպվող Սրբոց Վարդանանց տոնին նվիրված միջոցառումների  շրջանակներում փետրվարի 23-ին կրթօջախի թվով 30 ուսանողներ Գյումրու Վարդանանց հրապարակում անցկացրին միջոցառում՝ նվիրված Վարդանանց սուրբ նահատակների հիշատակին:  Միջոցառման նպատակն էր արժևորել Վարդանանց սուրբ քաջերի պատգամը, խթանել ռազմահայրենասիրական դաստիարակությանը, արժևորել ազգի պատմության դասերը, գնահատել հավատքի կարևորությունը ազգապահպանման գործում:

Ուսանողները հիշատակեցին…

Ընթերցանության մրցույթ Վանաձորի հ.4 հիմնական դպրոցում

Փետրվարի 28, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017 թ. փետրվարի 20-23-ը բովանդակալից և անմոռանալի դարձավ ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի տարրական օղակի 3-րդ և 4-րդ դասարանների 27 աշակերտների համար:

Մասնախմբի նախագահ Վ. Խումարյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց և անցկացվեց ընթերցանության մրցույթ, որի ընթացքում գնահատվեցին աշակերտների կարդալու տեխնիկան, առոգանությունը և գիտակցված ընթերցանության կարողությունները և…

Հայոց բանակի 25-ամյակը

Փետրվարի 28, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում, որը կազմակերպել էր երաժշտության ուսուցչուհի Իրինա Դեդուսենկոն: Միջոցառումը նվիրված էր հայոց բանակի 25-ամյակին: Միջոցառմանը մասնակցում էին դպրոցի երգչախմբի երեխաները, II-IX դասարանի աշակերտները: Միջոցառման ընթացքում հնչեցին հայրենասիրական երգեր, բանաստեղծություններ, մաղթանքներ, պարային և երաժշտական կատարումներ դհոլի նվագակցությամբ: Փոքրիկ հայրենասերներն իրենց խրոխտ երգով…

Դպրոցի բասկետբոլի թիմը՝ համայնքային հաղթող

Փետրվարի 28, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017 թ. փետրվարի 22 - 25-ը կայացավ դպրոցական բասկետբոլի առաջնությունը:
Կայացավ երեք խաղ, որի արդյունքներն են.

I խաղ -148 դպր. - 83 դպր., հաշիվը- 46 - 32

II խաղ -148 դպր. - 132 դպր., հաշիվը - 48 - 8

III խաղ - 148 դպր. - 63 դպր., հաշիվը - 48 -…

Լաբորատոր փորձեր նյութերի հայտնաբերման վերաբերյալ

Փետրվարի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ լաբորատոր աշխատանք՝ քիմիա առարկայից:Այդ օրվա թեման էր «Լաբորատոր փորձեր նյութերի հայտնաբերման վերաբերյալ»: Նախապես ուսուցչուհին սեղանի վրա դրել էր համարակալված 5 փորձանյութեր: Համապատասխան ազդանյութեր օգտագործելով կատարում էր փորձեր ու որոշում ,թե որ փորձանոթում որ նյութն է: Կերակրի աղը հայտնաբերեց արծաթի նիտրատով,առաջացած լոռանման…

Այսօր ուրախ օր է

Փետրվարի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

 Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «ա» դասարանում  դասղեկի ժամը սկսվեց   շնորհավորանքներով, բարեմաղթանքներով, երգով ու ծափ-ծիծաղով:

 Ինչպիսի՜ զուգադիպություն, միանգամից երկու համադասարանցու` Արմանի և Հարութի ծննդյան օրն է: Լրանում է նրանց 10 - ամյակը:

 Դասվար Գրետա Հարությունյանը հոբելյարներին ներկայացրեց հատուկ ուշադրության` տոնական տրամադրություն ստեղծելով դասարանում: Բոլորն ուրախ են` Արմանն ու Հարութը՝ երախտապարտ:

Գիրք նվիրելու օր

Փետրվարի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 19-ը Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրն է: Այդ օրը նաև գիրք նվիրելու օրն է: Արարատ գյուղի հ.3 միջնակարգ դպրոցի աշակերտները գրքեր նվիրեցին գրադարանին, ներկայացրին բանաստեղծի կյանքն ու գործունեությունը, բեմականացրին հեքիաթները և խոստացան, որ շատ գրքեր կկարդան և կառաջնորդվեն նրա խորհրդով. «Աշխատեցեք ձեր սիրտը պահել մաքուր ու լիքը` ամենալավ ու ամենաբարի զգացմունքներով…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: