ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Ֆրանսիական պոեզիայի ասմունքի մրցույթում մեր հաղթանակը

Մարտի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցը ի դեմս IX դասարանի աշակերտուհի Լիանա Դեկերմենջյանի արձանագրեց հերթական լուրջ հաջողությունը: 2017թ. փետրվարի 24-ին Վանաձորի Հ. Թումանյանի անվան պետական համալսարանում ֆրանկոֆոնիայի միջոցառումների համատեքստում կազմակերպվեց ֆրանսիական պոեզիայի ասմունքի մրցույթ, որտեղ Լիանա Դեկերմենջյանը ներկայացրեց ֆրանսիացի գրող Ժակ Պղեվեղի ստեղծագործությունը՝ «Cet amour», գրավեց II տեղը…

Ավարայրի ոգին

Մարտի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

«Չգիտակցված մահը մահ է, գիտակցված մահը՝ անմահություն». Եղիշե

Փետրվարի 28-ին Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում անցկացվեց կլոր սեղան՝ նվիրված Վարդանանց տոնին: Միջոցառման նպատակն էր խթանել ուսանողների ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը և արժևորել հավատքի դերը ազգապաhպանության գործում:

Ներկայացնելով Հայաստանի ռազմաքաղաքական վիճակը հինգերորդ դարում՝ ուսանողները մեկնաբանեցին 449 թվականին Արտաշատում հրավիրված ժողովը: Հայոց նախարարների…

Տոն Մայրենիի

Մարտի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

     Փետրվարի 24-ին Լճաշեն գյուղի Ա..Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի  3-րդ դասարանում կազմակերպվեց դաս- ցերեկույթ՝  նվիրված  Մայրենիի  տոնին:

    Հնչեցին գեղեցիկ բանաստեղծություններ և երգեր նվիրված մայրենիին ու մեր հերոսական անցյալին:

    Դասի նպատակն էր  մատաղ սերնդի  մեջ  սեր դաստիարակել մայրենի լեզվի նկատմամբ, ծանոթացնել  նրա անփոխարինելի գանձերին, դաժան, բայց միաժամանակ   փառավոր անցյալին: Երեխաների գիտակցությանը հասցնել այն գաղափարը, որ մեր լեզուն մեր պապերից ստացած միակ ու մեծագույն հարստությունն է, որ մեր թշնամիները   չկարողացան  կողոպտել: Այն  պահպանվել և  մեզ է հասել սերունդների արյան գնով: Երեխաները երդվեցին, որ մաքուր ու անաղարտ կպահեն մեր հայրենի գանձը՝   մեր  լեզուն, կամուրջի  մի քար կդառնան նրա դարեդար անցումին: Դասի ավարտին երեխաները  գրքեր նվիրեցին միմյանց:

3-րդ դասարանի դասվար՝  Վ.Կարապետյան

Մայրենիի օր Սարդարապատի միջնակարգ դպրոցում

Մարտի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 21-ին Սարդարապատի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ մայրենիին նվիրված ձոներգություն,որին մասնակցում էին 6-9րդ. Դասարանի աշակերտները:

Այս լուսե սերունդը վստահեցրեց նվիրումով լցնել մայրենիի մասունքանման կորուստները և մեր հաջորդներին հաղորդել անփոխարինելի լեզվի հավերժական կենդանությունը:

Եվ ինչպես ասել է լզվաբան Էդուարդ Աղայանը՝«Բոլոր բռնություններն անզոր գտնվեցին  երեսունվեց տառերի  ամենահաղթ զորության  առջև»:

Այս գեղեցիկ և…

Մայրենիի դրվածքը

Մարտի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի  թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում  փետրվարի 20-24-ը «Մայրենիի  դրվածքը»  միամսյակի շրջանակներում   տեղի  ունեցան  մի  շարք միջոցառումներ: «Մայրենի՛  լեզու, մայրենի՛ բարբառ» խորագրով: Բեմականացում  «Քերականության   թագավորությունում», «Հայ ասպետ» (I -Vդասարաններ), բաց դաս (մայրենի  2-րդ դասարան), ընթերցանության մրցույթ (6-րդ դասարան), ռեֆերատների  և ձեռագրերի  մրցույթ: Արդյունքում  հաղթողները արժանացան  պատվոգրերի և նվերների: Նպատակը երեխաների արժեհամակարգի…

«Մեր մեծերը» ծրագրի իրականացումը Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում

Մարտի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հովհաննես Այվազովսկի - 200
2017թ. փետրվարի 15-ին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կողմից ստացված գրությունը մանկավարժական կոլեկտիվի կողմից ընդունվեց ի գիտություն, երբ այն կոլեկտիվին ներկայացրեց տնօրեն Հ. Դավթյանը:
Տնօրենի և փոխտնօրենների կողմից համակարգվեցին աշխատանքները, կազմվեց կատարման ժամանակացույցը:
Տնօրինության հանձնարարականը բաղկացած էր 3 էջից՝
1. Դպրոցի VIII…

«Վասն հավատո, վասն հայրենյաց...»

Փետրվարի 28, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Գյումրու հ.4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում կազմակերպվող Սրբոց Վարդանանց տոնին նվիրված միջոցառումների  շրջանակներում փետրվարի 23-ին կրթօջախի թվով 30 ուսանողներ Գյումրու Վարդանանց հրապարակում անցկացրին միջոցառում՝ նվիրված Վարդանանց սուրբ նահատակների հիշատակին:  Միջոցառման նպատակն էր արժևորել Վարդանանց սուրբ քաջերի պատգամը, խթանել ռազմահայրենասիրական դաստիարակությանը, արժևորել ազգի պատմության դասերը, գնահատել հավատքի կարևորությունը ազգապահպանման գործում:

Ուսանողները հիշատակեցին…

Ընթերցանության մրցույթ Վանաձորի հ.4 հիմնական դպրոցում

Փետրվարի 28, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017 թ. փետրվարի 20-23-ը բովանդակալից և անմոռանալի դարձավ ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի տարրական օղակի 3-րդ և 4-րդ դասարանների 27 աշակերտների համար:

Մասնախմբի նախագահ Վ. Խումարյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց և անցկացվեց ընթերցանության մրցույթ, որի ընթացքում գնահատվեցին աշակերտների կարդալու տեխնիկան, առոգանությունը և գիտակցված ընթերցանության կարողությունները և…

Հայոց բանակի 25-ամյակը

Փետրվարի 28, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում, որը կազմակերպել էր երաժշտության ուսուցչուհի Իրինա Դեդուսենկոն: Միջոցառումը նվիրված էր հայոց բանակի 25-ամյակին: Միջոցառմանը մասնակցում էին դպրոցի երգչախմբի երեխաները, II-IX դասարանի աշակերտները: Միջոցառման ընթացքում հնչեցին հայրենասիրական երգեր, բանաստեղծություններ, մաղթանքներ, պարային և երաժշտական կատարումներ դհոլի նվագակցությամբ: Փոքրիկ հայրենասերներն իրենց խրոխտ երգով…

Դպրոցի բասկետբոլի թիմը՝ համայնքային հաղթող

Փետրվարի 28, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017 թ. փետրվարի 22 - 25-ը կայացավ դպրոցական բասկետբոլի առաջնությունը:
Կայացավ երեք խաղ, որի արդյունքներն են.

I խաղ -148 դպր. - 83 դպր., հաշիվը- 46 - 32

II խաղ -148 դպր. - 132 դպր., հաշիվը - 48 - 8

III խաղ - 148 դպր. - 63 դպր., հաշիվը - 48 -…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան