ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Հրաժեշտ սիրելի դպրոցին

Մայիսի 25, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսյան լուսավոր օր…

Ավարտվեց շրջանավարտների դպրոցական կյանքի վերջին շաբաթը: Այս չնախատեսված շրջադարձից նրանք չէին տխրել, քանզի նոր շրջափուլ մտնելով, իրենց սիրելի ուսուցիչների հետ հեռավար ուսուցմամբ նոր հմտություններ ձեռք բերեցին՝ դիմակայելով կյանքի մարտահրավերներին:

ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանն անհատապես, ջերմորեն շնորհավորեց իր սիրելի շրջանավարտներին,…

Գործարկել է էլեկտրոնային մատյանի հեռախոսային հավելվածը

Մայիսի 5, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնն ուսուցիչների համար գործարկել է էլեկտրոնային մատյանի հեռախոսային հավելվածը, ինչն ավելի կհեշտացնի նրանց աշխատանքը։

Շուրջօրյա հասանելի հավելվածի միջոցով ուսուցիչները կարող են նշումներ անել աշակերտների հաճախումների մասին, լրացնել դասացուցակով նախատեսված օրվա թեման և աշակերտներին տրված հանձնարարությունները, գնահատել աշակերտներին…

Դասագրքերի էլեկտրոնային տարբերակները «Պաշարների շտեմարանում»

Ապրիլի 27, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

«Պաշարների շտեմարան» (https://lib.armedu.am/) կայքի նոր՝ «Դասագրքեր 2019-2020» կատեգորիայում ըստ բաժինների (հիմնական, ավագ) տեղադրվել են գործող դասագրքերի էլեկտրոնային (.pdf) տարբերակները։

Բոլոր 181 դասագրքերը կայքի բոլորի այցելուների համար ազատ են՝ բեռնելու, տպելու, պատճենելու համար։

Պաշարները տրամադրել է Դասագրքերի և տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաների շրջանառու հիմնադրամը։

Ինչպե՞ս են Ջիորջիա նահանգի Ֆորսիթի դպրոցի ուսուցիչները դիմակայում մեկուսացմանը. հեռավար ուսուցման նրանց փորձը

Ապրիլի 15, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Դպրոցի փակվելուց ի վեր Ֆորսիթի ուսուցիչներն ունեին ընդամենը 3 օր, որպեսզի պլանավորեին իրենց աշխատանքը՝ տնից իրենց աշակերտների համար հեռավար ուսուցում կազմակերպելու և այս սթրեսային իրավիճակում դասավանդելու համար:

Սակայն 4 շաբաթ անց ուսուցիչներն արդեն հանդես եկան ուսուցման հանդեպ նորարար մոտեցմամբ՝ ներգրավելով կորոնավիրուսին նվիրված թեմայով պարեր

Անգլերենի տեսադասեր դպրոցականների համար

Ապրիլի 15, 2020
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

Արձագանքելով անգլերեն լեզվի տեսադասեր կազմակերպելու վերաբերյալ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ստացած առաջարկներին՚ ներկայացնում ենք heravar.armedu.am միասնական հարթակի հետևյալ ռեսուրսի հղումը https://etwinningplus.armedu.am/?page_id=2110 :

Կորոնավիրուսի տարածման կանխարգելման նպատակով հայտարարված արտակարգ դրության պայմաններում Եվրոպական դպրոցների «Իթվինինգ» հարթակում հաստատվել են ՀՀ-ում Իթվինինգ ծրագրի դեսպաններ հանդիսացող հայաստանցի ուսուցիչների ստեղծած 51 նախագծեր, որոնցից 47–ը՝…

Գերմանիայում դպրոցներն իրականում չեն փակվել. ի շնորհիվ Իթվինինգի՝ նրանք պարզապես փոխել են իրենց գտնվելու վայրը

Ապրիլի 13, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Ուսուցչի դերը իր խնամքի տակ գտնվող աշակերտներին կրթելն է: Սակայն ի՞նչ է պատահում, երբ այս գործընթացն այլևս հնարավոր չի լինում իրականացնել:

Այս աննախադեպ ժամանաաշրջանոմ՝ փակ դպրոցների և սոցիալական մեկուսացման, ուսուցիչները բազմաթիվ դերեր են ստանձնում: Նրանք ունակ են կառուցել ջերմ միջավայր տանը, նրանք կրթում և դաստիարակում են աշակերտներին, դառնում են ընդօրինակման…

Հեռավար ուսուցման արդյունավետ կազմակերպման համար անհրաժեշտ պարզաբանումներ և կանոններ

Ապրիլի 11, 2020
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

Ամփոփելով արտակարգ դրության պայմաններում հեռավար ուսուցման շուրջ մեկ ամիսը, անդրադառնալով այս ընթացքում ուսուցիչների, ծնողների, տնօրենների, աշակերտների բարձրացրած տարբեր հարցերին և նպատակ ունենալով 

  • հավասարակշռել ուսուցիչների և աշակերտների ծանրաբեռնվածությունը, 
  • ամրապնդել երեխաների անձնական տվյալների պաշտպանությունը,
  • մեծացնել սովորողների գիտելիքների յուրացման մակարդակը,

ներկայացվում են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության պարզաբանումները հեռավար…

ԼԻՏ Ազդեցիկ խոսքեր 2020 մրցույթ - LIT Strong Words Contes

Ապրիլի 7, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

ԼԻՏ Ազդեցիկ խոսքեր 2020 մրցույթի հեռավար իրականացման նոր ընթացակարգին համապատասխան ս.թ. մարտի 22-ից ապրիլի 5-ն ընկած ժամանակահատվածում ԼԻՏ Ակադեմիայի անկախ ժյուրիների խորհուրդը իրականացրել է այս տարվա մրցույթի շրջանակներում ավելի քան 2020 մասնակիցների ներկայացված հայտադիմումների դիտարկում ։ ԼԻՏ Ակադեմիայի խորհուրդը գնահատման արդյունքների ամփոփման արդյուքնում որոշում է կայացրել յուրաքանչյուր մարզի յուրաքանչյուր դասարանից…

Գրականության խոսող դասագրքեր

Ապրիլի 2, 2020
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

Երևանի Նիկողայոս Տիգրանյանի անվան տեսողության խանգարումներ ունցեող երեխաների թիվ 14 հատուկ դպրոցը (https://yerevan14s.schoolsite.am/) համացանցում տեղադրելու և բոլորին հասանելի դարձնելու նպատակով տրամադրել է հանրակրթական դպրոցի 9–րդ, 11-րդ և 12-րդ դասարանների Գրականություն առարկայի «խոսող դասագրքերը», որոնք պարունակում են դասագրքերի բովանդակությունների ձայնագրությունները։ Ձայնագրությունների հեղինակային իրավունքը պատկանում է Ալիկ Խառատյանին, կարդում են Անի…

Հայկական կրթական ալիքում տեղադրվել են նոր կրթական մշակութային հոլովակներ

Ապրիլի 2, 2020
Դպրոցական անցուդարձ Մշակութային լուրեր

Սիրելի բարեկամներ, ԿԳՄՍՆ YouTube–յան կրթական ալիքում (https://www.youtube.com/user/armeduchannel/) ամեն օր, համաձայն նախորդ օրը հայտարարած դասացուցակի, տեղադրվում են տարբեր ուսումնական առարկաների հետաքրքիր դասերի տեսագրություններ։

Բացի հեռավար դասերը, կրթական ալիքում կարելի է գտնել և հեռավար ուսումնական գործընթացում օգտագործել նաև հետևյալ կրթա-մշակութային հոլովակները՝

ԴԱՍԱՐԱՆ+ԴԱՍԱԿԱՆ
https://www.youtube.com/playlist?list=PLMlxJnJaBni2WlzssiBzpwy42CVsPu-SC

ՄՇԱԿՈւԹԱՅԻՆ…

  • Էլեկտրոնային աղյուսակներ

    Համակարգչում ներկայացվող մեծաքանակ ինֆորմացիայի մշակումը ավտոմատացնելու նպատակով այն հաճախ հարմար է լինում ներկայացնել աղյուսակի տեսքով: Դրա համար համակարչում ստեղծվել են հատուկ ծրագրեր, որոնք կոչվում են էլեկտրոնային աղյուսակներ:

  • ՖԻԶԻԿԱ VII ԴԱՍԱՐԱՆ/ ՊԻՆԴ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ, ՀԵՂՈՒԿՆԵՐԻ ԵՎ ԳԱԶԵՐԻ ՃՆՇՈՒՄԸ /

       Այս թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա <<ճնշման ուժ>>, <<ճնշում>> մեծությունները, ճնշման չափման միավորները, բերել դրանց դրսևորման օրինականեր, պարզ դեպքերում հաշվարկել դրանք: Իմանա Պասկալի, հաղորդակից անոթների, Արքիմեդի օրենքները, հեղուկի սյան ճնշման, արքիմեդյան ուժի, ջրաբաշխական մեքենայի մխոցների մակերեսների և ազդող ուժերի կապն արտահայտող բանաձևերը:Գաղափարև ունենա մթնոլորտային ճնշման , դրա չափման մասին, իմանա մթնոլորտային ճնշման արժեքը:Գաղափար ունենա նավագնացության և օդագնացության մասին:Կարողանա տալ գազի ճնշման բացատրությունը, ճնշման հաղորդման մեխանիզմը հեղուկներում և գազերում, օգտվել ճնշումը չափող պարզագույն սարքերից:Կարողանա բացատրել ջրաբաշխական մեքենայի կառուցվածքը և աշխատանքի սկզբունքը:Կարողանա նկարագրել Տորիչելիի փորձը, կատարել համապատասխան վերլուծություններ, բացատրել մթնոլորտային ճնշման կախումը բարձրությունից: Ծանոթ լինի մխոցավոր պոմպի և ջրմուղի աշխատանքի սկզբունքին: Կարողանա փորձով չափել արքիմեդյան ուժի մեծությունը, պարզաբանել հեղուկում մարմնի լողալու և խորասուզվելու պայմանները:

  • Բազմանկյունների ուսումնասիրություն

    Դասընթացն ուսումնասիրելիս ձեռք կբերենք գիտելիքներընդհանուր հասկացություն բազմանկյան մասին,բազմանկյան տեսակների և նրանց հատկությունների ու հայտանիշների  մասինկանոնավոր բազմանկյան մասին,բազմանկյան մակերեսի մասին:

  • Տեխնոլոգիա 5-րդ դասարան։ Խոհարարություն։

     Մարդու ֆիզիկական առողջության գրավականներից մեկն էլ առողջ սնունդ է։   Սխալ սննդային սովորույթները հանգեցնում են առողջական խնդիրների առաջացման:  Սնունդն անհրաժեշտ է մարմնի աճի, զարգացման և վերականգնման համար։ Դրա համար այն պիտի լինի լիարժեք և առողջարար։ Մեծ նշանակություն ունի սննդամթերքի ճիշտ ընտրությունը, ընդունման ձևը և սննդակարգի պահպանումը։

  • ՈՒժերի տեսակները

    Դասընթացը նախատեսված է 7-րդ և 8-րդ դասարաններում սովորողների,ինչպես նաև այդ դասարաններում դասավանդող ուսուցիչների համար:

  • Մաթեմատիկա 2, Եռանիշ թվերի մասին հասկացություններ

    Մաթեմատիկա 2, Եռանիշ թվերի մասին հասկացություններԴասվար՝ Ա․Նալբանդյան

  • Հայրենի երկիր

          Հայրենի երկիր    Բարև ,սիրելի աշակերտներ,այս թեմատիկ  բաժինը,որ ուսումնասիրելու ենք վերաբերում է մեր հայրենիքին՝ Հայաստանին:                                                                         Այս բաժինը ուսումնասիրելու  ժամանակ մենք ավելի կմոտենանք մեր  մշակույթին,կծանոթանանք Հայաստանի հրաշքներին, կզարգացնեք  մի շարք կարողություններ ու հնարավորություններ:   Թեմատիկ խմբում ընդգրկված են հետևյալ դասանյութերը   ՀայաստանՍասունցի ԴավիթՄատենադարանԽաչքարՕշական                   Թեմաները կամփոփենք հարցերով և գիտելիքների ստուգումներով;  Դե սիրելիներս մաղթում եմ մեզ հաճելի և արդյունավետ աշխատանք:                                                Դասընթաց ստեղծող ՝Արմավիր մարզի Նորավանի միջնակարգ դպրոցի դասվար Նազելի Գևորգյան

  • Մարդու և քաղաքացու հիմնական իրավունքներն ու ազատությունները

    1.Մարդու իրավունքներ.հասկացությունը,բարոյական հիմքերը,իրավական բնույթըՄարդու իրավունքները հասկանալու համար անհրաժեշտ է իմանալ,թե ով է մարդը,քանզի իրավունքները մարդու անօտարելի հատկություններն են:Մարդը հասարակական կյանքով ապրող կենսաբանական և բանական էակ է,որի`որպես տեսակի,գոյության համար անհրաժեշտ են որոշակի բնական,հոգևոր և հասարակական պայմաններ:Մարդը կենսաբանական էակ է:Մարդու կենսաբանական հատկությունները վերածվում են բնական-ֆիզիոլոգիական հիմնարար պահանջմունքների,որոնց բավարարման համար մարդը պետք է ունենա հնարավորություններ:Եթե միջավայրը չապահովի նրա այդ հնարավորությունները,ուրեմն մարդը չի կարող գոյատևել:Օրինակ`մարդու մարմնավոր գոյատևման համար անհրաժեշտ է թթվածին:ՈՒրեմն շնչելը դառնում է նրա բնական պահանջմունքը:Այսպիսով`նա ունի մաքուր օդի բնական իրավունք:Այդ իրավունքը միջոց է նրա բնական պահանջմունքը բավարարելու համար:Մարդը բանական,հոգևոր էակ է:Մարդն ունի գիտակցություն,զգացմունքներ,կամք:Այս բնական հատկությունների շնորհիվ մարդու գոյությունը հոգևոր-ստեղծագործական է:Օրինակ`բնությունից նրան տրված է մտածելու հատկություն,որն անօտարելի է նրանից,հետևաբար`մտածելը և ստեղծագործելը մարդու հիմնական  բնական հավակնություններից են,որոնք պետք է բավարարվեն:ՈՒրեմն մարդն ունի ազատ մտածելու և ստեղծագործելու իրավունք:Մարդը սոցիալական էակ է:Մարդն այլ մարդկանց հետ

  • Մայրենի 2, "Հայաստանը մեր հայրենիքն է" թեմայի ուսուցում

    Մայրենի 2, "Հայաստանը մեր հայրենիքն է" թեմայի ուսուցման ընթացքում ներկայացնելու եմ Վաչագան Սարգսյանի դասագրքում զետեղված բոլոր նյութերը, տեսադասերը, վիկտորինաներ։

  • Hanrahashiv

    \( \sum{a,b} 1,10 \)\( \sqrt[a]{b+c} \)