ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Գործնական աշխատանք քիմիայից

Փետրվարի 17, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի քիմիայի ուսուցիչ Լ. Մուրադյանը կազնակերպել էր գործնական աշխատանք IXա և IXբ դասարաններում։ Թեման էր՝ «(NO3)-իոնի հայտնաբերումը»։ Նիտրատ իոնի առկայությունը հեշտությամբ որոշվում է նիտրատը խիտ ծծմբական թթվի և պղնձի հետ թույլ տաքացնելիս, ինչի հետևանքով դեղնագորշ, սուր հոտով ազոտի (IV) օքսիդ է անջատվում՝ աղվեսի պոչ։ Նման գործնական…

«Հեքիաթը և մենք» խորագրով միջոցառում

Փետրվարի 17, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ 3 հիմնական դպրոցի առաքելությունն է դաստիարակել համակողմանի զարգացած երեխաներ, որոնք կարողանան ճիշտ տարբերել լավը՝ վատից, բարին՝ չարից, շիտակը՝ կեղծիքից... Կարողանան հաղորդակից լինել բարուն, վսեմին, գեղեցիկին։ Իսկ դրա համար ամեն ինչ պետք է սկսել վաղը տարիքից՝ մանկապարտեզից, դպրոցական նստարանից։ Այս նպատակի իրագոծմանն էր ուղղված դպրոցի հայոց լեզվի և…

Հունվարի 8-ից մինչև փետրվարի 14-ի բացակայությունները կհամարվեն հարգելի

Փետրվարի 17, 2020
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը, հիմք ընդունելով ՀՀ առողջապահության նախարարի գրությունը՝ հանրապետությունում իրականացված սուր շնչառական վարակների և գրիպի մոնիթորինգի արդյունքներով պայմանավորված հիվանդությունների աճի վերաբերյալ, շրջաբերական նամակ է ուղարկել ՀՀ մարզպետներին, Երևանի քաղաքապետին:
Առաջարկվում է համապատասխան հանձնարարական տալ մարզերի և Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայությամբ գործող ուսումնական հաստատությունների…

Երկարօրյա ծառայություններ մատուցելու սկիզբ

Փետրվարի 14, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

2019-2020 ուսումնական տարում ՎՎ Կապանի գրասենյակի նախաձեռնությամբ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի տարրական դասարանների կարիքավոր ընտանիքների աշակերտների համար հաստատվել են երկարօրյա ծառայությունների հարաբերություններ:

Նախաձեռնության նպատակն է սովորողների ուսումնադաստիարակչական աշխատանքներում ընտանիքին համակողմանի օգնություն ցուցաբերելը, դասապատրաստմանն աջակցելը, ինքնուրույն սովորելու կարողություններն ու ստեղծագործական ունակությունները զարգացնելը:

Տնային պայմաններում տվյալ երեխաների խնամքի և կրթական աջակցության…

Ֆիզմաթ հոսքի սովորողներն այցելեցին ԵՊՀ

Փետրվարի 14, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 13-ին երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148  ավագ դպրոցի ֆիզմաթ հասքի X-5 դասարանը հյուրընկալվել էր ԵՊՀ-ի ֆիզիկայի ֆակուլտետում:

Այցը նախաձեռնել էր նույն դպրոցի «Ֆիզիկա» առարկայի  ուսուցչուհի Գ.Մարտիրոսյանը:

Երեխաները ծանոթացան ֆակուլտետի հետ և լսեցին դասախոսություն` «Իմպուլս: Իմպուլսի պահպանման օրենքը» թեմայով: Դասախոսությունը վարում էր ընդհանուր ֆիզիկայի ամբիոնի դոցենտ Լյովա Գրիգորյանը: Այնուհետև երեխաները լաբորատորիայում…

Համադպրոցական գիտության փառատոնը՝ մարտի 7-ին

Փետրվարի 12, 2020
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը մարտի 7-ին կամփոփի Համադպրոցական գիտության փառատոնը։ Առաջին անգամ անցկացվող այս միջոցառմանը մասնակցում են Երևանի, Սյունիքի և Շիրակի մարզերի 13 դպրոցների 63 աշակերտներ` 20 ուսուցչի ղեկավարությամբ: Համադպրոցական գիտության փառատոնը, որի շրջանակում աշակերտները ներկայացրել են իրենց աշխատանքները, կեզրափակվի Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանում…

Ամփոփիչ բաց դաս Հայոց պատմությունից

Փետրվարի 6, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 5-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 6գ դասարանում Հայոց պատմություն առարկայից ամփոփիչ բաց դաս էր /ուսուցիչ` Կ. Հակոբյան/։ Երեխաները ներկայացրին Արտաշես 1-ի գահակալման ու բարեփոխումների ժամանակաշրջանը և Տիգրան 2 -ի աշխարհակալության ստեղծումը։ Բաց դասի նպատակն էր համեմատություն անցկացնել երկու հզոր արքաների միջև, մատնանշել նրանց ռազմական ուժն ու հայրենասիրությունը։ Աշակերտները…

«Դաստիարակության դրական մոտեցումներ»

Փետրվարի 6, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/: 

Թեման՝ Երեխաների իրավունքներն ու պարտականությունները:

Հասկանալ և տարբերակել.

ա/ Երեխաների իրավունքներն ու պարտականությունները տարբեր իրավիճակներում:

բ/ Երեխայի իրավունքների ընդհանուր սկզբունքները: Սեմինարի նպատակն էր երեխայի հիմնարար իրավունքների վերաբերյալ ծնողների իրազեկվածության մակարդակի բարձրացումը:

Ներկայացվեցին ՄԱԿ-ի կոնվենցիայով ամրագրված երեխայի…

Դաս֊միջոցառում «Հայդուկային շարժում» թեմայով

Փետրվարի 5, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցիչ Հ. Ղազարյանը կազմակերպել էր բաց դաս֊միջոցառում VIIIբ դասարանում։ Թեման էր՝ «Հայդուկային շարժում»։ Թեմայի ընտրությունը ինքնանպատակ չէր. նվիրված էր Հայոց բանակի 28֊ամյակին։ Հայդուկային շարժումը հայ ազգային֊ազատագրական շարժման փառավոր էջերից է։ Այն նպաստեց հայ ժողովրդի ազգային ինքնագիտակցության բարձրացմանը։ Բազմաթիվ հայ խիզախ վրիժառուներ իրենց սխրանքներով անմահացան…

Աշակերտակենտրոն առօրյա

Փետրվարի 4, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 4-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի Աշակերտական խորհրդի նիստի օրակարգում` փետրվարի 14-ին աշակերտական ինքնակառավարում իրականացնելու հարցն էր։ 6-9-րդ դասարանների նախագահները, փոխնախագահները և հրավիրված ակտիվը քննարկեցին նախագծի ձևաչափը , օրակարգում ներառված ընթացիկ հարցերը և կայացրեցին։

Որոշում․

1. Փետրվարի 14-ին իրականացնել համադպրոցական աշակերտական ինքնակառավարում։

2. Շաբաթվա հերթապահ 9-րդ «բ» դասարանի վերահսկողության ներքո…

  • Մեխանիզմի օգտակար գործողության գործակից (ՕԳԳ)

  • Թռչուններ

    Հարգելի՛ մասնակիցներ այս թեմայի ուսումնասիրման ընթացքում դուք կծանոթանաք թռչունների տեսակներին, որոնք տասնյակ հազարի են հասնում ամբողջ երկրագնդով մեկ:Թռչունների բազմազանությունը։Կիմանաք թե որքան բազմազան է երկրագնդի թռչնաշխարհը։ Որ բնակլիմայական պայմաններում, ինչպիսի թռչուններ են ապրում, ինչպիսի՞ առանձնահատկություններ ունեն և ինչո՞վ են աչքի ընկնում։ Ինչպես են գոյատևում, բազմանում։ Կծանոթանաք նաև Հայաստանի թռչնաշխարհին։ Կտեղեկանաք թե ո՞ր թռչուններն են հազվագույտ, որո՞նք են գտնվում անհետացման եզրին։ Ի՞նչ է Կարմիր գիրքը։Ինչպե՞ս են թռչունները ձվադրում, բազմանում։ Ո՞րն է նրանց դերն ու նշանակությունը բնության մեջ և մարդու կյանքում։Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝Նարինե Խաչատրյան, Ծովազարդ գյուղի միջնակարգ դպրոց։

  • Մանկավարժական սթրես, հուզական սպառում, մասնագիտական ձևափոխում

         Այսօր մարդկության գերակշռող մասը վարում է առավել լարված կյանք, քան ընդամենը մեկ դար առաջ: Կյանքի արագ ընթացքը, աշխատանքային անհաջողութունները, ֆինանսական դժվարությունները, անընդհատ չբավարարող ժամանակը, մեծ քաղաքում ապրելու անհրաժեշտությունը հանգեցնում են սթրեսի:    Այսօր մեզանից յուրաքանչյուրին շատ ծանոթ և հաճախ օգտագործվող բառ է դարձել սթրեսը: Գրեթե բոլորը տեղյակ են մեր կյանքում դրա առկայության և վնասակար ազդեցության մասին: Իրական կյանքում, սակայն, քչերն են իրենց առողջության կամ հոգեկան ինքնազգացողության բացասական փոփոխությունները կապում վերոնշյալի հետ: Շատ քչերը գիտեն սթրեսի իրական հետևանքների, նրանից պաշտպանվելու կամ սեփական կյանքում առկա անխուսափելի սթրեսները վերահսկելու և կառավարելու մասին:  https://www.youtube.com/watch?v=2UmOMFnk07Q

  • Ես և շրջակա աշխարհը

    ԲնությունԹեմա 1 - Անկենդան բնությունԹեմա 2 - Կենդանի  բնությունԹեմա 3 - Բուսական աշխարհ                 Կենդանական աշխարհԹեմա 4 - Կարմիր  գիրքhttps://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%A1%D5%B5%D5%A1%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D5%B6%D5%AB_%D4%BF%D5%A1%D6%80%D5%B4%D5%AB%D6%80_%D5%A3%D5%AB%D6%80%D6%84https://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%B2%D5%B8%D6%82%D5%BD%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%A1%D5%B7%D5%AD%D5%A1%D6%80%D5%Bhttps://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%A1%D5%B5%D5%A1%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D5%B6%D5%AB_%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%A4%D5%A1%D5%B6%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%A1%D5%B7%D5%AD%D5%A1%D6%80%D5%B0https://learningapps.org/display?v=pkmyubvxc19

  • Ներառական կրթության,կրթություն բոլորի համար

     Այս դասընթաց նվիրված է ներառական կրթության էության, գաղափարախոսության հիմնադրույթների մեկնաբանությանը:Այն ընդգրկում է ներառական կրթության վերաբերյալ նյութեր`     ·         հանրակրթական դպրոցներում անցում կատարելով համընդհանուր ներառական կրթության համակարգին,կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների կրթության կազմակերպման հնարավորությունների ընդլայնում, ·         կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների բացահայտման, գնահատման և դրան համապատասխան կրթության կազմակերպման արդյունավետ մեխանիզմներ,   ·         մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայու­թյուններ

  • CLIMATE CHANGE

    Why is climate change education so important?Scientists believe global warming is caused by human activity, and this leads to climate change. As fossil fuels such as oil, coal, and gas are burned to produce energy, carbon dioxide (CO2) is released into the atmosphere. These CO2 emissions have a direct impact on air temperature by absorbing and retaining more energy from the sun. This is also known as the "Greenhouse Effect." Scientists have detected a measurable increase in both CO2 emissions and in the average air temperatures around the world over the last 100 years. The relationship between the two is clear, but ignoring the effects of global warming could have devastating consequences.

  • Ատոմային զանգված

  • Գոյականի ուսուցման մեթոդիկան տարրական դասարաններում

    Գոյականը որպես խոսքի մաս,նրա տեղը մայրենի լեզվի տարրական դասընթացում1.Գոյական անվան ուսուցում2.Հատուկ եւ հասարակ անունների ուսուցում3.Գոյականի թվի ուսուցում4.Գոյականի հոլովման եւ հոլովների ուսուցում

  • Teaching Foreign Languages Through Digital Techonologies

    This course will introduce technologies that can be used in a foreing language classroom to make your lessons more interesting, efficient and fun and your students more motivated and more willing to learn in a new environment. It will bring a new quality to your teaching. You will learn how to make online quizzez, how to create educational videos, how to how to create e-books, how to integrate songs and song-related materials into to class. You will also learn more closely what a Flipped Classroom is and how you can make efficient flipped classroom materials. 

  • Մաթեմատիկա, 1-ին դասարան, Միանիշ թվերի կազմությունը

    Դասընթացի նպատակն է օգնել երեխաներին ինքնուրույն և հաջողությամբ յուրացնել գիտելիքներ, նպաստել երեխաների ինքնազարգացմանը և ինքնակրթությանը: Դասընթացի շնորհիվ երեխաները կսովորեն  միանիշ թվերի կազմությունը և կկարողանան կատարել վարժություններ: