2024 - 2025 ուսումնական տարում Տավուշի միջնակարգ դպրոցի 9-րդ դասարանի սովորողները ներկայացրել են իրենց բնագիտական քննական նախագիծը՝ «Օծանելիքի արտադրում տան պայմաններում» թեմայով: Նախագծի նպատակն էր խթանել սովորողների ստեղծագործական և հետազոտական կարողությունները՝ կիրառելով բնագիտական առարկաների շուրջ ձեռք բերված գիտելիքները:
Սովորողները ոչ միայն պատրաստել են բնական օծանելիքներ, այլև ստեղծել են ամբողջական ապրանքանիշ՝…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում շարունակվում են դասղեկի ժամերի շքերթը։
Ամեն մարդ չի՛ կանա խըմի` իմ ջուրն ուրիշ ջըրեն է,
Ամեն մարդ չի՛ կանա կարդա` իմ գիր ուրիշ գըրեն է...
Երգ ու երաժշտության ուղեկցությամբ VIII գ դասարանի սովորողները (դասղեկ` Մ. Ավետիսյան) ճանապարհորդեցին սայաթնովյան աշխարհում և ծանոթացան նրա անմահ ժառանգությանը։ Սայաթ֊Նովան…
Այսօր օրը նույնպես մարզական էր: Անցկացվեց «Սպարտակիադա» մարզական միջոցառման ծրագրում ներառված հնգամարտ, շախմատ, սեղանի թենիս մրցույթի Արարատի մարզի մարզային փուլը:
️Մարզային փուլում թիմային հաշվարկով մեր թիմերը զբաղացրեցին առաջին տեղը և անցան հանրապետական փուլ:
Շնորհավորում ենք ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչներ Լ . Սողոմոնյանին և Գ. Գրիգորյանին և մեր նպատակասլաց թիմերին։
Մասիսի հ․3 հիմնական…
Ապրիլի 10-ին, Ֆրանկոֆոնիայի օրերի շրջանակում, 5ա դասարանը, դասղեկ՝ Հ.Հովակիմյանի գլխավորությամբ այցելել է Վ.Բրյուսովի անվան պետական համալսարան և ԲՈՒՀ - դպրոց համագործակցությամբ ներկայացրել «Կիկոսի մահը» բեմականացումը ֆրանսերենով։ Այցելել էին նաև 9բ դասարանի սովորողներից մի քանիսը, որոնք մասնագիտական կողմնորոշման ծրագրին էին մասնակցում։
Այսօր, մեր հարազատ դպրոցի բեմում, 5ա դասարանը բեմականացումը ներկայացրեց տնօրենության, ուսուցչական…
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի 6բ դասարանի աշակերտները,դասղեկ Ռ.Ավետիսյանի և կերպարվեստի ուսուցիչ Գ.Մուրադյանի հետ այցելեցին Սերգեյ Փարաջանովի թանգարան՝ գեղագիտական ճաշակն ու դաստիարակությունը ամրապնդելու նպատակով, որտեղ բացահայտեցին լեգենդար արվեստագետի ստեղծագործական աշխարհը։
Կրթական ծրագրի շրջանակում նրանք բաժանվեցին երկու խմբի և ստեղծեցին իրենց կոլաժները՝ ոգեշնչվելով Փարաջանովի ինքնատիպ ու ազատ մտածողությամբ։
Այս անգամ «ճամփորդում էին» VIII ա դասարանի սովորողները (դասղեկ` Լ. Մկրտչյան), ովքեր ներկաներին տարան հայ երգարվեստի սոխակի` Գոհար Գասպարյանի կյանքի ուղիներով։
Մեծ երգչուհու տաղանդը բացել է շատ փակ դռներ, փայլել է աշխարհի ամենահայտնի բեմերում, նրան ծափահարել են ու անսպառ տաղանդով հիացել գրեթե բոլոր երկրներում։
Եվ երեխաները իրենց գեղեցիկ միջոցառմամբ հարգանքի…
Ճամփորդելը խելացի մարդուն դարձնում է ավելի լավը, իսկ հիմարին` ավելի վատը։
Թոմաս Ֆուլլեր
«Ճամփորդությունից» անմասն չմնացին VI բ դասարանի աշակերտները (դասղեկ` Ն. Ղազարյան)։ Նրանց հետաքրքրել էր ճապոնացի հեղինակ Տոշիկադձե Կավագուչիի «Նախքան կսառչի թեյը» գիրքը։
Ըստ հեղինակի` եթե թեյը չհասցնես խմել ու սառչի կհայտնվես անցյալում, իսկ շուտ խմելու դեպքում` ապագայում։
Երեխաները…
Գեղեցիկ ու հետաքրքիր միջոցառումներով հարուստ է Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի առօրյան։
Տնօրենության կողմից հայտարարված դասղեկի բաց դասերը շարունակվում են մեծ շուքով։ Ամեն անգամ բեմ բարձրանալով` դասարանները զարմացնում են իրենց «ճամփորդության» համար ընտրած թեմայով, դերասանական փայլուն խաղով ու ճարտար լեզվով։
Այս անգամ ներկաներին հիացրին IVբ դասարանցիները` ներկայացնելով հացի արարումը (դասվար`…
Փետրվարի 19-ին՝ Գիրք նվիրելու օրվա շրջանակում Լճաշենի Ա․ Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ սովորողները տոնական ավանդույթով տնօրինությանը և ուսուցիչներին գրքեր նվիրեցին։
Թումանյանական մթնոլորտ էր տիրում դպրոցում, հնչեցին երգեր Հ․Թումանյանի խոսքերով, հատվածներ «Անուշ» օպերայից։
Օրն ավարտվեց Ամենայն Հայոց բանաստեղծ Հ․ Թումանյանին նվիրված գրական-երաժշտական ցերեկույթով՝ «Անմահ Լոռեցին» խորագրով ։
…Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի 9 ա,գ դասարանները դաս - էքսկուրսիա կազմակերպեցին Հայաստանի բնության պետական թանգարան` աշխարհագրության ուսուցչուհի Հ.Ապրիկյանի և դասղեկներ Լ․Սողոմոնյանի ու Մ.Բաբայանի հետ։ Թանգարանում սովորողները ամփոփեցին «Հայաստանի Հանրապետության բնությունը» թեման։
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: