ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Աշակերտական ինքնավարությունը ձևավորվեց

Հոկտեմբերի 4, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Աշակերտական ինքնավարությունը ձևավորվեց

Ընտրությունը գոյություն ունեցող բազմաթիվ տարբերակներից որևէ մեկի որոշման ընդունումնն է

Ահա և այսօր մեր դպրոցում 6-9-րդ դասարանների 260-ից ավել աշակերտներ կայացնում են իրենց ինքնուրույն որոշումը, իրացնում են իրենց ընտրելու իրավունքը:

Համադպրոցական աշակերտական խորհրդի նախագահի ընտրապայքարն ընթացավ երկու թեկնածուներով`

Գևորգյան Վալենտինա Արթուր- 7-րդ «ա» դասարան - 158 քվե

Աշակերտական խորհրդի նախագահի ընտրություն

Հոկտեմբերի 4, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Գեղարքունիքի մարզի Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում սեպտեմբերի 30-ին անցկացվեց աշակերտական խորհրդի նախագահի ընտրություն: Թեկնածու էր առաջադրվել 12-րդԱ դասարանի աշակերտուհի Անի Մարգարյանը, ով նախապես ներկայացրել էր իր նախընտրական ծրագիրը՝ հագեցած հետաքրքիր մտահղացումներով:

Ընտրությունը ընթացավ ըստ կանոնակարգի, Անի Մարգարյանը վերընտրվեց դպրոցի 2022-2023 ուսումնական տարվա աշակերտական խորհրդի նախագահ: Ընտրությունն աշակերտների համար ուսանելի…

Տիեզերքից մի բուռ լույս

Հոկտեմբերի 4, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Համաձայն ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրահանգի, հոկտեմբերի 3-ին, դպրոցի գրադարանում մեկնարկվեց գրադարանավարի շաբաթը, որը նվիրված է Եղիշե Չարենցի ծննդյան 125 ամյակին:

Օրվա հյուրերը` 6-րդ «ա» և 8-րդ «ա» դասարանների աշակերտներն էին:

Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ն.Սարգսյանը ներկայացրեց «Պատառիկներ Ե. Չարենցի կենսագրությունից»:

Գրադարանի այցելուները հանդիպեցին լեգենդի` որպես խորհրդանիշ տառապանքի, մաքառման հավատի,…

Աննախադեպ երկխոսություն պատերազմի և խաղաղաության պայմաններում

Հոկտեմբերի 3, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 27-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի աշակերտական կոնֆերանսը 1 րոպե լռությամբ հարգելով անցած պատերազմում նահատակված հայորդիների սուրբ հիշատակը` սկսեց իր աշխատանքները:

Տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանի ուղերձն` ուղղված օրհասի մեջ գտնվող մեր հայրենիքի աշակերտական բանակին, ընդունվեց ի գիտություն և վերապահվեց նորընտիր կազմին` հայրենիքի պաշտպանության շինության զարգացման համար, հայրենասիրությունը դրսևորել պարտականությունների լիարժեք…

Հիշատակի ու խոնարհումի օր

Սեպտեմբերի 30, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Լրացավ Արցախյան 44-օրյա պատերազմի երկու տարին, պատերազմ, որ խլեց հազարավոր հայորդիների թանկ կյանքեր:

Դպրոցը պարուրվել էր թախիծով, 1-ին դասաժամերն սկսվեցին լռության րոպեով:

Աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ հարգանքի տուրք մատուցվեց զոհված հերոսներին նվիրված դասասենյակում անցկացնելով հուշ-ցերեկույթ՝ ի հիշատակ պատերազմում հերոսացած առյուծ տղաների:

Հնչեցին «Ախպերս ու ես», «Մոր երգը զինվորին» երգերը: Դպրոցի շնորհալի…

Լուսե առավոտ Լճաշենի միջնակարգ դպրոցում

Սեպտեմբերի 2, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Առաջին զանգի անուշ ղողանջներ…

Ժպիտներ, առաջին դասարանցիների հուզմունք, ծաղիկներ, փուչիկներ:

Այսպիսին էր Սեպտեմբերի 1-ի առավոտը ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում:

Դպրոցի տնօրեն Աիդա ՄուրադյանՆ առանձնակի ջերմությամբ շնորհավորեց առաջին դասարանցիներին, նրանց մաղթեց բարի դպրոցամուտ, իսկ դպրոցականներին և ուսուցիչներին` ամուր առողջություն, գիտելիքների նկատմամբ անսպառ եռանդ, նվիրումով աշխատանք…

Բարի գալուստ և արարումի սկիզբ

Սեպտեմբերի 1, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 1-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցը Հայաստանի Հանրապետության հիմնի հնչեցումով, պետական դրոշի բարձրացումով, Սյունիքի մարզպետ Ռ. Ղուկյասյանի շնորհավորական ուղերձով ազդարարեց նոր ուսումնական տարվա սկիզբը:

Դպրոցը տուն կանչող մոր նման անհամբեր սպասել է այսօրվան և տոն դարձրել այն:

Ուրախություն և քաղցր անհանգստություն է դպրոցում և ընտանիքներում:

Բարի առավոտի մաղթանքներ հաղորդվեց ծնողներին,…

Մեկնարկել է առաջին դասարանցիների ՀՀ պետական հանրակրթական դպրոցներում հայտագրման գործընթացը

Հունիսի 21, 2022
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

Հունիսի 21-ին՝ ժամը 09։00-ից, մեկնարկել է ՀՀ պետական հանրակրթական դպրոցների առաջին դասարան գնացող այն երեխաների ընդունելության հայտագրման գործընթացը, որոնց ծնողներից մեկը տվյալ դպրոցի աշխատակից է, կամ երեխան տվյալ դպրոցում արդեն սովորող հարազատ քույր կամ եղբայր ունի:

Հիշեցնենք, որ հայտագրումն իրականացվում է և՛ հայերեն, և՛ ռուսերեն ուսուցմամբ դասարանների համար։

Հայերեն ուսուցմամբ դասարանների համար…

Աշոտ Բալյանի անվան դասասենյակի բացման արարողություն

Հունիսի 21, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

2022թ. հունիսի 11-ը Արմավիրի մարզի Մեծամոր կենտրոնացված համայնքի Արմավիր գյուղի միջնակարգ դպրոցի համար խորհրդանշանական օր էր: Դպրոցի շուրջ 185-ամյա պատմություն ունեցող գիրքը ավելացավ ևս մեկ էջով: Դպրոցի դասասենյակներից մեկը՝ այն մեկը, որտեղ անցել է դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ Աշոտ Բալյանի ամբողջ աշխատանքային գործունեությունը՝ 45 տարուց ավել, այսուհետ կրելու է նրա անունը:

Մեկնարկել են գերազանցության մեդալի հավակնորդների քննությունները

Հունիսի 8, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Գերազանցության մեդալի հավակնորդներն այսօր հանձնել են առաջին կենտրոնացված քննությունը՝ «Հայոց լեզու և հայ գրականություն» առարկայից։

Ըստ հանրակրթական դպրոցների ներկայացրած հայտերի՝ այս տարի մեդալի հավակնորդների թիվը 88 է։

Մեդալի կենտրոնացված քննությունների անցկացման նպատակով ձևավորվել է 3 քննական կենտրոն. Երևանում՝ թիվ 114 ավագ դպրոցում, Սյունիքում՝ Գորիսի թիվ 4 ավագ դպրոցում, Շիրակում՝ Գյումրու…

  • The concept of blended learning

    Թեմայի հեղինակ՝ Kristine Charchyan

    Բարև ձեզ, նոր թեմա եմ բերել Եկեք քննարկենք The concept of blended learning For many years Traditional teaching has been the main model of education. Traditional teaching may be defined…

  • Քրիստոնեության հռչակումը Հայաստանում որպես պետական կրոն

    Թեմայի հեղինակ՝ Արսենյան

    Հայաստանն աշխարհում քրիստոնեությունը պետականորեն ընդունած առաջին երկիրն է: Մեծ խորհուրդ ունի այս իրողությունը, և՛ պարգև է այն հայոց ազգին, և՛ պատասխանատվության կոչող թանկ պատգամ: Լինենք արժանի: Ճանաչենք մեր հավատի պատմությունն…

  • Google Jamboard

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    Հարգելի մասնակիցներ, հեռավար ուսուցման հարթակում https://dlc.armedu.am/ ստեղծվել է դասավանդողների մասնագիտական և ՏՀՏ հմտությունների զարգացմանն ուղղված առցանց դասընթացը https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=78 : Դասընթացի վերաբերյալ Ձեր դիտարկումնեը կարող եք կատարել այստեղ և մասնակցել քննարկումներին:

  • Գիտելիքների ստուգման ինտերակտիվ թեստերի ստեղծում (Liveworksheets)

    Թեմայի հեղինակ՝ Lusman

    «Գիտելիքների ստուգման ինտերակտիվ թեստերի ստեղծում (Liveworksheets)» թեմայով դասընթաց: Դասընթացավար՝ Լուսինե Մանուկյան (lusine@ktak.am) Մեկնարկը մայիսի 16-ից 22-ը Դասընթացին միանալու և նյութերին ծանոթանալու համար՝ https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=84 (https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=84&fbclid=IwAR2OXZoERcZe

  • Հայոց եկեղեցու պատմության ուսումնասիրության հարցեր

    Թեմայի հեղինակ՝ Արսենյան

    Հայոց եկեղեցու պատմության ուսումնասիրությունը նպատակ ունի աշակերտներին ոչ միայն կրոնական գիտելիքներ տալու, այլ նաև արժևորելու քրիստոնեության դերը մարդու կյանքում, բարոյական արժեքներով ապրելու մղելու նրանց: Չափազանց մեծ է նրա դերը մարդկային…

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 7-րդ դասարան

    Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի   ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում  եմ  բոլորիս  արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:

  • Տեղեկատվական հաղորդակցության տեխնոլոգիաների խմբակ Ախլաթյանի միջն. դպրոցում

    ՏՀՏ խմբակ

  • Տեղեկատվական հաղորդակցության տեխնոլոգիաներ

    ՏՀՏ խմբակ

  • Ինտերակտիվ ընթերցանություն 4 ՙՙՕզի կախարդը՚՚

  • Ուսումնառության համընդհանուր ձևավորման կարևորությունը ուսումնառության պլանավորման մեջ

                           Այսօր ՀՀ-ում ուսուցիչների շարունակական մասնագիտական զարգացման համատեքստում կարևորագույն մարտահրավերներից մեկը համընդհանուր ներառական կրթական համակարգի ներդրումն է։ Ցավոք, ուսուցիչներից շատերը ներառական կրթությունն ընկալում են նեղ իմաստով, այն է` միայն հաշմանդամություն կամ այս կամ այն ֆունկցիայի խանգարում ունեցող երեխաների կրթությունը հանրակրթական դպրոցներում․․․Այս դասընթացի շրջանակներում նախատեսվում է կրթական բազմազան կարիքներ ունեցող երեխաների արդյունավետ ուսումնառության ապահովման և ներառող դասավանդման իրականացման համար անհրաժեշտ կարողունակությունների ձևավորում և զարգացում,  մասնավորապես.  ●  Ծանոթանալ Համընդհանուր ներառական կրթության քաղաքականությանը, սկզբունքներին և օրենսդրական հիմքերին● Ճանաչել, տարբերակել և գնահատել աշակերտների կրթական կարիքները,  հստակեցնել և մշակել այդ կարիքների՝ ժամանակին և արդյունավետ լուծման համար անհրաժեշտ ռազմավարություններ ●Պլանավորել, հարմարեցնել, անհատականացնել ուսումնառության գործընթացը`  օգտագործելով կրթական բազմազան կարիքներից բխող դասավանդման մոտեցումներ և մեթոդներ, մասնավորապես՝ ուսումնառության համընդհանուր ձևավորումը (ՈՒՀՁ)։   ● Կազմել օրվա դասի պլան հինգ քայլով՝ «Կենտրոնների տեղափոխման » մոդելով  Դասընթացավարներ՝  Արմենուհի Աբրահամյան, Արալեզի միջնակարգ դպրոց, անգլերենի ուսուցչուհի                                         Մարինե Զարոյան, Արալեզի միջնակարգ դպրոց, դասվար

  • իմ հայրենիքը հայ

  • Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը ուսումնական գործընթացում