ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Ուշադրության կարիք բոլորն ունեն

Դեկտեմբերի 3, 2021
Դպրոցական անցուդարձ

Դեկտեմբերի 3-ը, որպես հաշմանդամների միջազգային օր, ողջ աշխարհում նշվում է 1992 թվականից՝ համաձայն ՄԱԿ-ի գլխավոր անսամբլեայի կողմից ընդունած բանաձևի:

Հաշմանդամներն ունեն բազում հիմնախնդիրներ, որոնց լուծումը ծանրանում է համայն մարդկության ուսերին:

Այսօր՝ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի երկարօրյայի խմբակն ուրախություն պարգևեց դպրոցում սովորող, հաշմանդամության կարգ ունեցող երեխաներին:

Դպրոցի տնօրենությունը, խմբավարները և…

Խոնարհումի ծաղիկներ՝ ի հիշատակ հայրենիքի պաշտպանության համար զոհված հերոսների

Նոյեմբերի 24, 2021
Դպրոցական անցուդարձ

Անմահացած հերոսներին հիշելն ավանդույթ է դարձել ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում:

Նոյեմբերի 22-ին տնօրենության նախաձեռնությամբ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը, 8-12-րդ դասարանների աշակերտները դասղեկների, զինղեկի հետ միասին ծաղիկներ խոնարհեցին և իրենց հարգանքի տուրքը մատուցեցին հայրենիքի պաշտպանության համար զոհված դպրոցի շրջանավարտներ Ռաֆֆի Մանուկյանի, Փայլակ Ղազարյանի, Գևորգ Բաբայանի, Արմեն…

Կրկին հաղթանակ

Նոյեմբերի 22, 2021
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր՝ նոյեմբերի 19-ին, կայացավ Ազգային ժողովի գավաթի խաղարկության մրցումների մարզային փուլը, որտեղ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 5-րդ և 6- րդ դասարանների հավաքական թիմերը գրավեցին պատվավոր առաջին տեղը։ Նրանք կներկայացնեն Սյունիքի մարզը հանրապետական փուլի մրցումներում։

Կապանի N 5 հիմնական դպրոց

Աշխատանքային եռուզեռ

Նոյեմբերի 22, 2021
Դպրոցական անցուդարձ

Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում աշնան գույներին միահյուսվել, միաձուլվել են աշակերտներն ու աշխատողները, որոնք նոր եռանդով ու նոր ոգևորությամբ նախապատրաստվում են սպասվելիք ցրտերին: Տաք մթնոլորտով` տաք ձմեռ։

Երեխաներին գովասանքի խոսքեր ասացին դպրոցի տնօրենությունը:

Գեղ կանգնեց, գերան կոտրվեց։

Հետաքրքիրն այն էր, որ այս գողտրիկ գյուղական անկյունը ,որն իրենց Մեծ Հայրենիքն է,, առավել մեծ…

Պաշտպանենք մեր երեխաներին

Նոյեմբերի 21, 2021
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 19-ը ամբողջ աշխարհում երեխաների հանդեպ բռնության կանխարգելման միջազգային օրն է:

Տավրոսի միջնակարգ գյուղական դպրոցում երեխաները ժպտում են և պաշտպանված են:

Դպրոցում սովորում են թվով 9 երեխաներ, որոնք ստանում են նաև աշխատանքային դաստիարակություն։ Շինականի պարզությամբ ու անկեղծությամբ տոգորված, նրանք մասնակիցն են ամեն փոքրիկ նորոգման, մաքրման ու կահավորման նախաձեռնություններին։ Մեծ են…

Հանուն երեխաների

Նոյեմբերի 19, 2021
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 19-ը երեխաներին բռնությունից պաշտպանելու միջազգային օրն է:

Ամբողջ աշխարհում երեխաները շարունակում են մնալ անպաշտպան, բռնության նկատմամբ, քանի դեռ ըստ պաշտոնական տվյալների գրանցված են տասնյակներով սեռական բռնության, ֆիզիկական բռնության, հոգեբանականև այլ բռնությունների դեպքեր:

Կապանի N5 հիմնական դպրոցի երկարօրյայի խմբակի պարապմունքը խաղաղության խմբակի խմբավար Արևիկ Հայրապետյանը սկսեց օրվա խորհրդին նվիրված գիտելիքի…

Ճանաչողական էքսկուրսիա

Նոյեմբերի 18, 2021
Դպրոցական անցուդարձ

«Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից, որպես գործնական աշխատանք, «Իմ համայնքը» թեմայի ամրապնդման նպատակով Լճաշենի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 2-րդ Բ դասարանի աշակերտները (դասվար Հերմինե Առաքելյան) այցելեցին հայրենի Լճաշեն գյուղի ենթակառուցվածքներ, տեղում ծանոթացան յուրաքանչյուրի նշանակությանն ու կարևորությանը: Սուրբ Հռիփսիմեի խոնարհված եկեղեցում փոքրիկներն իրենց աղոթքը բերեցին Բարձրյալին Հայաստան աշխարհի խաղաղության և…

Գեղեցկացնենք մեր դպրոցը

Նոյեմբերի 16, 2021
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր՝ նոյեմբերի 16-ին, չնայած եղանակն անբարենպաստ էր, սակայն Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի նորանշանակ տնօրեն Վիլյամ Թորոսյանի նախաձեռնությամբ, աշակերտներն էլ իրենց ցանկությամբ, մասնակցեցին դպրոցի դարպասի ներկման աշխատանքներին:

Գեղեցկացնենք ու շենացնենք մեր դպրոցը,- ասաց փոքրիկ Վաչեն:

Աշակերտները ոգևորված ու հիացած հեռացան դպրոցի տարածքից:

Տավրուսի միջնակարգ դպրոց

Ոսկեհեր աշուն

Նոյեմբերի 8, 2021
Դպրոցական անցուդարձ

Աշուն է, ոսկի աշուն: Շուրջդ կարծես հեքիաթային մի աշխարհ լինի, ուր բնությունն իր հրաշք վրձնով դաշտերն ու անտառները ներկել է ոսկեզօծ գույներով:

Այս տեսարանն էր ներկայացված Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի IIԲ դասարանում (դասվար` Հերմինե Առաքելյան, ուսուցչի օգնական` Անահիտ Պետրոսյան), ուր աշակերտներն ուրախ, զվարթ տրամադրությամբ տոնում էին…

107 ավագ դպրոցներում ստեղծվել են բնագիտական առարկաների գծով 335 լաբորատորիաներ

Նոյեմբերի 1, 2021
Դպրոցական անցուդարձ

Մայրաքաղաքի և ՀՀ մարզերի ավագ դպրոցներն այս ուսումնական կիսամյակում բնագիտական առարկաներն ուսումնասիրում են ժամանակակից ռեսուրսներով կահավորված լաբորատորիաներում:

Դրանք դպրոցներում ստեղծված արդիական ուսումնական միջավայրեր են, որտեղ աշակերտը տեսական գիտելիքներն ամրապնդում է գործնական հմտություններով:

Նորաստեղծ լաբորատորիաներն ավագ դպրոցներում կարող են դառնալ այն օղակը, որը կապում է բիզնեսն ու կրթությունը: Ավագ դպրոցներում նման…

  • Comment planifier la séquence d’apprentissage. Օտար լեզվի ուսումնական միավորի պլանավորումը

    Դասընթացը նախատեսված է օտար լեզուն դասավանդող ուսուցիչների համար։ Այն միտված է օգնելու վերջիններին արդյունավետ պլանավորել ուսուցանվող ուսումնական միավորը, օրվա դասը՝ հիմնվելով պետական չափորոշիչների, ԼԻԵՇ-ի հիմնական պահանջների, ինչպես նաև ուսումնառության համընդհանուր ձևավորման արդի պահանջների վրա։Դասընթացը ֆրանսերենով է։Դասընթացի ավարտին մասնակիցները կիմանան ինչ է ուսումնական միավորը, որոնք են նրա ենթամիավորները, դասի պլանավորման փուլերը ,կծանոթանան  ուսուցման արդյունավտ մեթոդներին և գնահատման անհրաժետությանն ու ձևերին։Կկարողանան արդյունավետ պլանավորել ուսումնական միավորը, օրվա դասը, մշակել արդյունավետ գործողություններ դասի վերջնարդյունքներին հասնելու համար, կիրառել գնահատման համապատասխան գործիքներ։

  • Պարամետրական հավասարումների և անհավասարումների լուծման գրաֆիկական եղանակ

    Պարամետր պարունակող խնդիրները մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացում  դասվում են համեմատաբար բարդերի շարքին: Ավելին,  դրանց լուծումը հաճախ պա- հանջում  է  ստեղծագործական մոտեցում: Դպրոցի ավարտական քննությունների փորձը ցույց է տալիս, որ սովորողների մեծամասնությունը  դժվարանում է պարամետրերով խնդիրներ լուծելիս: Պատճառները տարբեր են։ Շատերիս կարծիքով, կարելի է վկայակոչել հետևյալ նկատառումները, որոնք խոչընդոտում են թեմայի յուրացմանը.սովորողների կողմից ֆունկցիաների հատկությունների մեխանիկական սերտումը«պարամետր» հասկացության ոչ ճիշտ ըմբռնումըոչ բոլոր արժեքների քննարկումըառաջադրանքի պահանջի ոչ ճիշտ ըմբռնումըինչպես նաև, ժամանակի առումով, թեմայի կտրվածությունը ձեռք  բերած գիտելիքներիցՊարամետրով հավասարումների և անհավասարումների լուծման ժամանակ առանձնակի ուշադրություն պետք է դարձնել «հավասարման կամ անհավասարման լուծում» և «խնդրի լուծում» հասկացություններին:   Պարամետրերով խնդիրների լուծման ժամանակ հնարավոր են լուծման տարբեր մեթոդներ: Բնականաբար, ավելի էֆեկտիվ է համարվում խնդրին այնպիսի մոտե- ցումը, որտեղ անալիտիկ լուծումը հնարավորության դեպքում զուգակցվում է լուծ- ման գրաֆիկական կամ սխեմատիկ մեկնաբանությամբ, իհարկե, երբեք չպետք է ան- տեսվի պարամետրի թույլատրելի արժեքների բազմության(ԹԱԲ) հարցը, որն այն- քան կարևոր է խնդրի լուծման փուլեր հանդիսացող՝ վերլուծությունն  ու  հետազո- տումն անցկացնելիս:

  • Использование ИКТ в обучении русскому языку

    «Язык — это история народа. Язык — это путь цивилизации и культуры. Поэтому-то изучение и сбережение русского языка является не праздным занятием от нечего делать, но насущной необходимостью».  А. И. Куприн 

  • Հայդուկներ

    Ովքե՞ր էին ֆեդայինները….  ֆիդայիներ, ֆիդայիները կամ հայդուկներըԱրևմտյան Հայաստանում ժողովրդական վրիժառուներն էին։ Նրանք հանուն հայրենիքի՝ Արևմտյան Հայաստանի ազատագրության համար ընտրել էին անհատական-պարտիզանական ընդվզումը։ Հայ ֆիդայիները հանդես էին գալիս թե՛ անհատապես, թե՛ խմբերով։ Առաջին հայ ֆիդայական խմբերը հանդես են եկել 1880-ական թվականների կեսերին, որոնց ղեկավարներից էին Մարգար Վարժապետը, Արաբոն, Աչգբաշյանն և այլք։ Ֆիդայական շարժումը շարունակվում է նաև հետագա տարիներին։

  • Երկարություն, զանգված, ժամանակ

  • ինտեգրված դասընթաց 2-րդ դասարան

      Դասընթացի հիմնական նպատակն է աշխարհի ամբողջականության, բազմազանության ւ փոխադարձ կապերի, բնության երևույթների միասնականության մասին նախնական պատկերացումների ձևավորումը, մարդկանց և բնության հետ փոխհարաբերություններում պատասխանատու վարք դրսևորելու կարողությունների ձևավորումը։ Դասընթացի հիմնական խնդիրներն են՝Տարբերակել կենդանի և անկենդան բնության, մարդու և բնության ստեղծած օբյեկտները՝ նկարագրելով դրանց առանձնահատկությունները,տեսնել և նկարագրել բնության բազմազանությունը,դիտարկումներով և փորձերով բացահայտել, որ կենդանի բնությունը ջրի, օդի, լույսի, ջերմության և բնակության վայրի կարիք ունիդիտարկումներով և փորձերով համոզվել, որ բույսերն ու կենդանիները փոխադարձաբար կապված են։Դասընթացի ընդհանրական չափորոշչային վերջնարդյունքներն են՝ տարբերակել և բնութագրել բնության կենդանի և անկենդան օբյեկտները,դրանց փոխկապակցվածության և փոխազդեցության օրինակներ բերել,ներկայացնել տարբեր բնական գործոնների ազդեցությունը բույսերի աճի և զարգացման վրա՝ հող, ջուր, օդ, լույս, ջերմություն,բնութագրել տարբեր տարածքներին բնորոշ կենդանիների, բույսերի և մարդկանց բազմազանությունն ու հարմարվողականությունը միջավայրին, այդ բազմազանության պահպանման անհրաժեշտությունը,նկարագրել, հիմնավորել, որ բնության մեջ գտնվող բուսական և կենդանական տեսակները դասակարգվում են ըստ տարբեր բնութագրերի,տարբերակել և նկարագրել բույսերի հիմնական մասերը, նկարագրել դրանց հիմնական գործառույթները, հետազոտել, ներկայացնել սերմերի ծլման, աճի գործընթացը և անհրաժեշտ հիմնական պայմանները,բացատրել և ընդհանրացնել որ բոլոր կենդանի օրգանիզմները բազմանում և առաջացնում են իրենց նման, բայց ոչ կրկնօրինակ սերունդ,բացատրել, թե մարդը, կենդանիները և բույսերը որտեղից են ստանում իրենց սնուննդը, նշել, որ մարդը և կենդանիները սնվում են բույսերով և այլ կենդանիներով, սնման շխթաների պարզ օրինակներ բերել։<<Բնությունն  իմ շուրջ>> թեմայի դասերը՝Դաս 1 - Ի՞նչ է բնությունըԴաս 2 - Կենդանի և անկենդան բնությունԴաս 3 - ԲույսերԴաս 4 - Բույսերի բազմազանությունըԴաս 5 - Բույսերը և մարդըԴաս 6 - Վայրի և մշակովի բույսերԴաս 7 - Երկրագնդի մյուս բնակիչներըԴաս 8 - ՄիջատներԴաս 9- ԹռչուններԴաս 10 - Ջկներ, երկկենցաղներ, սողուններԴաս 11- ԿաթնասուններԴաս 12 - Ընտանի և վայրի կենդանիներ, մարդը և կենդանիներըԴաս 13 - Փոփոխությունները բնության մեջ

  • Կերպարվեստի միջոցով մարդու աշխարհայացքի զարգացում

    Բարի գալուստ << Կերպարվեստի միջոցով մարդու աշխարհայացքի զարգացում>>հեռավար դասընթացին:Իմանալով ,որ «Մարդն ապրում և գործում է, ըստ իր աշխարհայացքի».Դասընթացի ընթացքում ուսումնասիրելու եք կերպարվեստի ճյուղերը,ժանրերը,արվեստի ճյուղերի հանրահայտ ներկայացուցիչների կյանքն ու գործունեությունը:Տեսական և գործնական այս դասընթացների միջոցով կզարգացնեք ձեր աշխարհայացքը ,զուգահեռ կզարգացնեք կամ  ձեռք կբերեք գծանկարի,գունանկարի կատարման նոր  կարողությունները :

  • 5-րդ դարի հայ մատենագրությունը

    Համառոտ տեղեկություններ 5-րդ դարի մատենագրության մասին 

  • 5-րդ դարի հայ մատենագրությունը

    Համառոտ տեղեկություններ 5-րդ դարի մատենագրության մասին 

  • Եվրոպա