2017 թ.փետրվարի 20-ին ՀՀ Լոռու մարզի Ստեփանավանի թիվ 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում` նվիրված աշխարհին հայտնի, օղակների արքա, աշխարհի բազմակի չեմպիոն, Խորհրդային Միության չեմպիոն, օլիմպիական չեմպիոն, լեգենդար մարզիկ, մարմնամարզիկ` Ալբերտ Ազարյանի ծննդյան 88 ամյակին: Այն կազմակերպել էր դպրոցի ֆինղեկ Սաթենիկ Ղևոնդյանը: Միջոցառմանը մասնակցում էին VIII դասարանի աշակերտները, որոնք էլ…
2017 թ. փետրվարի 22-ին ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցում անցկացվեց ցերեկույթ՝ նվիրված երաժշտությանը և անվանի կոմպոզիտոր Առնո Բաբաջանյանին: Միջոցառումը կազմակերպել էր դպրոցի աշակերտական խորհրդի մշակութային ենթախումբը՝ դպրոցի հոգեբան Ա. Մկրտչյանի և դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Գ. Վարդանյանի ղեկավարությամբ: Ցերեկույթին ներկա էին դպրոցի տնօրեն Հ. Խումարյանը,…
2017թ-ի փետրվարի 21-ին Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցում անցկացվեց հեռավար դաս «Ֆիզիկա» առարկայից Լոռու մարզի Մղարթի միջնակարգ դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտների հետ: Դասը վարեց ֆիզիկայի ուսուցչուհի Վեհանուշ Մարտիրոսյանը:
Ուսուցչուհին սահիկահանդեսի միջոցով ամփոփեց հին նյութը՝ «Նյութի կառուցվածքը: Մոլեկուլներ և ատոմներ: Ջերմաստիճանային սանդղակ, ջերմաչափ»: Աշակերտները պատասխանում էին…
Մայրենի լեզվի միջազգային օրվա կապակցությամբ ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան № 4 հիմնական դպրոցում 2017թ. փետրվարի 21-ին տեղի ունեցավ միջոցառում, որը կազմակերպել էին I Գ դասարանի աշակերտները /դասվար՝ Ս. Միրզոյան/: Այն կրում էր «Մեր մեծերի պատգամը I Գ դասարանի փոքրիկների շուրթերով» խորագիրը:
Դասարանը բաժանվեց 4 խմբի, և…
«Մայրենի լեզուն մի գանձ է, որին չի կարող փոխարինել աշխարհի ոչ մի հարստություն: Իր մայրենի լեզուն վատ իմացողը կես մարդ է, չիմացողը՝ թշվառ, ծառից ընկած մի տերև, որ տարվում է ամեն մի պատահական քամուց»:
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանի դասվար Աստղիկ Դանիելյանը գրադարանում կազմակերպեց դաս-միջոցառում՝ նվիրված մայրենի լեզվի օրվան.
էվրիկա ˜ ... Ժամանակակից ուսուցումը իր արմատները ամրացրեց նաև մեր դպրոցում. հ.21 դպրոցի և մեր դպրոցի IX դասարանցիների համար կենսաքիմիական հոսքը ներկայացնող X Ե դասարանի աշակերտները անցկացրին հեռավար դաս «Քիմիա» առարկայից. ժամանակակից տեխնոլոգիաներին տիրապետող աշակերտ - մարդը դարձավ ավելի ինքնավստահ:
Երկու դպրոցների իններորդցիները, մեկը մյուսին գերազանցելով, ճկուն և խելացի հարցերով…
Կախարդական, ոսկեղեն հեքիաթների հերոսների նման Քաջարանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցի ΙΙΙա դասարանի աշակերտները կազմակերպել էին ինքնատիպ ու յուրօրինակ դաս-միջոցառում: Միջոցառումը նվիրված էր ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 148-ամյակին: Պատահական չէ, որ աշակերտները, դասվար Հ.Աղաբեկյանի գլխավորությամբ, կազմակերպեցին այդ մեծանուն հային նվիրված միջոցառումը: Յուրաքանչյուրիս մեջ էլ ապրում են բանաստեղծի հերոսները: Եվ…
1991թ փետրվարի 21-ը ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն հռչակեց Մայրենի լեզվի միջազգային օր՝ ի նպաստ մայրենի լեզուների իրավունքների ճանաչման և գործածության աջակցման:
Այս նախաբանով էլ սույն թվականի փետրվարի 21-ին սկսվեց Մայրենիի օրվան նվիրված տոնական միջոցառումը Քաջարանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցում, որը կազմակերպել էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ն. Ջավադյանը: Ելույթ ունեցան…
Ստեփանավանի ավագ դպրոցում կազմակերպված «Բարությունը կփրկի աշխարհը» խորագրով միջոցառումը՝ ռուսերեն էջում:
Դասի նպատակը թեմային բնորոշ հասկացություններին տիրապետելն է, աշխարհագրական թաղանթի հատկանիշների ուսումնասիրումը:
Դասարանը բաժանված էր խմբերի: Յուրաքանչյուր խումբ ներկայացնում էր որևէ երկրաբանական դարաշրջան քարոլորտում, ջրոլորտում, մթնոլորտում և կենսոլորտում ընթացող երևույթներով: Խմբերը տևական են ու տարակազմ, յուրաքանչյուրում ընդգծված են փորձագետ-մասնագետներ աշխարհագրությունից, երկրաբանությունից, բուսաբանությունից և կենդանաբանությունից:
Դասի խնդիրը երևույթների զարգացման…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ