Մարտի 6-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի գրադարանի հերթական հյուրն էր` Եղիշե Չարենցն իր կյանքի գործունեությամբ և ստեղծագործություններով:
Գրադարանավարուհիներ Գ. Հարությունյանը և Ն. Ասատրյանը միջին դասարանախմբերի աշակերտների միջոցով ներկայացրեցին Չարենցի բոցաշունչ կյանքն ու նույն երանգի ստեղծագործությունները: Աշակերտները Չարենցի անհուն հայրենասիրությունը համատեղեցին նրա անձնազոհությանը և խիզախումներին:
Միջոցառման ամբողջ ընթացքում…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում թղթի թափոնների հավաքմամբ զբաղվում է աշակերտական խորհուրդը:Արդեն մի քանի տարի է աշակերտներն իրենց օրինակով թղթի նկատմամբ հարգանք են սերմանում մյուս աշակերտների շրջանում: Մեր բոլոր դասարաններում դրված են արկղեր,որտեղ հավաքվում է օգտագործված թուղթը,իսկ արկղերը լցվելուց հետո թուղթը հանձնում են տնտեսական մաս: Բացի պարբերաբար կուտակվող թղթի հանձնումից, դպրոցում…
Մարտի 1-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանի աշակերտները գարնան շնչով ու բույրով լցրեցին դպրոցական դահլիճը: Դասվար Մ. Սահակյանը ներկայացրեց «Ողջու՜յն քեզ, գարու´ն…» ցերեկույթը: Մասնակիցներն իրենց գեղեցիկ արտասանությամբ և հմայիչ պարերով գերեցին ներկաներին: Բեմի յուրաքանչյուր անկյունից գարուն էր ծիկրակում:
Ծնողները ջանք ու եռանդ չէին խնայել միջոցառումն ավելի գունեղ…
Գեղարքունիքի մարզի Վարսերի Ռ. Պետրոսյանի անվան միջնակարգ դպրոցի տարբեր դասարանների աշակերտներ ներկայացրին միջոցառում նվիրված Գիրք նվիրելու օրվան։
Փետրվարի 19-ը համայն հայ ժողովուրդը նշում է որպես գիրք նվիրելու օր: Այդ օրը հայ մեծանուն գրող, հանճարեղ լոռեցի Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրն է: Այս օրվան յուրահատուկ շունչ ու ոգի են տալիս աշակերտները` օրը …
Գեղարքունիքի մարզի Վարսերի Ռ. Պետրոսյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 7-րդ դասարանը (դասղեկ` Մ. Գալստյան) ներկայացրեց միջոցառում նվիրված Մայրենի լեզվի միջազգային օրվան` «Լեզուն է ամեն մի ժողովրդի ազգային գոյության և էության ամենախոշոր փաստը, հոգին ու հոգեբանությունը…» խորագրով։
Մայրենի լեզվի միջազգային օրվան նվիրված միջոցառումը բացվեց Մհերի «Հայաստան» երգով, որին զուգահեռ էկրանին ցուցադրվում էր…
Երևանի Գ.Էմինի անվան հ.182 ավագ դպրոցի տնօրեն Ռ. Ալավերդյանը և մանկավարժական ողջ անձնակազմը շնորհավորում են քիմիայի ուսուցիչ Ա. Մարտիրոսյանին և 11-րդ դասարանի աշակերտ Էրիկ Համազասպյանին միջազգային գիտական ասպարեզում ձեռք բերած հաջողության առիթով: Էրիկ Համազասպյանի ԵՊՀ քիմիական լաբորատորիաներում տևական ժամանակ կատարած գիտահետազոտական աշխատանքների մասին առաջին հրապարակումը տեղ գտավ Ռուսական Բնագիտական Ակադեմիայի…
Գեղարքունիքի մարզի Վարսերի Ռ.Պետրոսյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 7-րդ դասարանը (դասղեկ` Մ. Գալստյան) ներկայացրեց միջոցառում նվիրված «Գիքորը» պատմվածքի հրատարակման 110 ամյակին:
Գրական ցերեկույթը սկսվեց աշակերտների բացման խոսքով` ձոնված մեծ պոետին, արձակագրին, անմահ լոռեցուն: Աշակերտները ասմունքեցին Վ. Տերյանի, Ե. Չարենցի բանաստեղծությունները նվիրված Հովհ. Թումանյանին: Ասմունքից հետո նրանք անդրադարձ կատարեցին մեծ պոետի ու արձակագրի…
«Ոչինչ չեմ ուզում ձեզնից,- ասում է հայրը իր նեղիչներին,- ձեզ լինի ձեր լուծը, ձեզ լինի ձեր երջանկությունը, գնացե՛ք, ապրե՛ք խաղաղ և երջանիկ։ Եթե դուք սիրում եք կյանք, ես սիրում եմ կյանքից ավելի թանկ բանը՝ Ազատությունը…» Դ. Դեմիրճյան
Ազատության գաղափարը խտացրին Վարդան Մամիկոնյանը և նրա կողմնակիցները. Մեծ Տիկին, Զոհրակ, Արտակ Մոկաց,…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը կազմակերպեց ակցիա «ՉԻ ԿԱՐԵԼԻ» խորագրով: Մեր դպրոցում ուսուցիչներն աշակերտների հետ իրենց հարաբերությունները կառուցում են փոխադարձ հարգանքի վրա։ Նրանք հարգում են աշակերտների անհատականությունը՝ անկախ նրանց տարիքային և անձնային առանձնահատկություններից: Ծնողներն անմասն չէին մնացել, իսկ երբ ծնողը ներգրավված է զավակի կրթության գործընթացում, աշակերտն ունի ավելի բարձր
Մարտի 2-ին մեր դպրոցում կազմակերպվեց քննարկում անգլերենի դասավանդման ժամանակակից մեթոդների վերաբերյալ: Լայն ու ակտիվ քննարկումը ծավալվեց ԵՊՀ-ի անգլիական բանասիրության ամբիոնի բանասիրական գիտությունների քեկնածու, դոցենտ Օ.Շ.Պողոսյանի և Երևանի հ.148 ավագ դպրոցի «Օտար լեզուների» մասնախմբի անդամների, դպրոցի աշակերտների միջև:
Քննարկումը բացառապես անգլերենով էր, և մեր աշակերտների վստահ արտահայտվելը վկայում էր, որ դպրոցում…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան