Ստեփանավանի Հովհաննես Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում փետրվարի 20-ին տեղի ունեցավ միջոցառում նվիրված Հ. Թումանյանի ծննդյան օրվան: Միջոցառումը կրում էր «Ես ձեզ հետ եմ, ձեր մեջ» խորագիրը:
Միջոցառումը ներկայացնում էին 10ա հումանիտար հոսքի աշակերտները:
Ներկայացվեց Թումանյանի կյանքն ու գործունեությունը, կատարվեցին Թումանյանի ստեղծագործություններից, նրա կողմից գրված երգեր:
Ներկայացրեցին ի՞նչ է քառյակը և…
Փետրվարի 17-ին Վանաձորի հ․ 23 հիմնական դպրոցի 4-ից 7-րդ դասարանների սովորողները, գրադարանավար Ն. Անտոնյանի ղեկավարությամբ, թիվ 2-րդ մշակույթի տան հետ, համագործակցության շրջանակներում, կազմակերպել էին միջոցառում` նվիրված Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 148-րդ տարելիցին և գիրք նվիրելու օրվան: Սովորողները ներկայացրեցին Հովհաննես Թումանյանի կենսագրությունն ու գործունեությունը, ներկայացրեցին բեմադրված հատվածներ Գիքորը, Մարոն, Քաջ Նազար, Անբան Հուռին,…
Փետրվարի 19-ը Հայաստանում հռչակված է` «Գիրք նվիրելու օր»: Այս տոնը հիմնվել է Հայաստանի գրողների միության նախագահ Լևոն Անանյանի որոշմամբ, ինչի մասին նա հայտարարել է 2008 թ.-ին: Գրքի տոնն այսօր նշելը պատահաբար չէ ընտրված: 1869 թ.-ի այս օրը Լոռվա Դսեղ գյուղում ծնվել է տաղանդաշատ գրող, բանաստեղծ, հասարակական գործիչ Հովհաննես Թումանյանը:…
Լեցուն էր Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի միջանցքը: Փետրվարի տասնինն է. օրը հիշարժան: Ամենայն հայոց բանաստեղծի ծննդյան տոնն է, որն արդեն տասը տարի է, ինչ խորհրդանշվում է իբրև «գիրք նվիրելու օր»: Սովորղների և ուսուցիչների ձեռքին գրքեր էին՝ մեծ ու փոքր, մանկական, գիտական, գեղարվեստական:
Բացման խոսքով հանդես եկավ…
Կրթական գործընթացի շարունակականության ու արդյունավետության բարձրացման համար ԿԳ նախարարության կողմից ստեղծվել է մենթոր /փոխանցող/ դպրոցների ցանց և հեռավար ուսուցման համակարգերի գործածմամբ ՀՀ դպրոցներում կազմակերպվում է ուսուցում, որը նպատակ ունի ակտիվացնել միջդպրոցական համագործակցությունը, լրացնել մանկավարժական կադրերի բացը սահմանամերձ կամ փոքր դպրոցներում, աջակցել ուսուցիչների մասնագիտական կարողությունների բարձրացմանը և ապահովել հավասարապես որակյալ կրթություն…
Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում փետրվարի 17-ին ունեցավ միջոցառում` նվիրված Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվան, գրքի տոնին և մայրենիի օրվան:Երեխաները սիրով համակված գովերգեցին գիրն ու գիրքը, երգն ու խաղաղությունը, խոսեցին գրքերի լեզվով, արտահայտեցին իրենց սովորածն ու գիտեցածը: Մեծագույն ցանկություններով գրքեր նվիրեցին միմյանց, և դպրոցի գրադարանին: Աշակերտները շատ կարևորեցին գրքի դերն ու նշանակությունը յուրաքանչյուր մարդու…
Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում փետրվարի 16-ին տեղի ունեցավ հանդիպում 2013-2014 ուստարվա շրջանավարտ, քառօրյա պատերազմի մասնակից, «Քաջարի մարտիկ» կրծքանշանով պարգևատրված Ալեն Գաբրիելյանի հետ:
Ալենը այն քսան զինվորներից մեկն էր, ով մասնակցեց է ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանի հանդիպմանը,որը նվիրված էր Սուրբ Սարգսի տոնին: Ալեն Գաբրիելյանը արժանացել էր դրամական պարգևի, հուշանվերների և 10-օրյա արձակուրդի:
…Կոտայքի թեմի առաջնորդ, բարձրաշնորհ Տ. Առաքել արքեպիսկոպոս Քարամյանի մշտական ուշադրության կենտրոնում է գտնվում կրթության բնագավառը:
Իրենց օրհնություններով հայ առաքելական եկեղեցու հոգևոր հովիվների հաճախակի այցելությունները դպրոցներ դրա անհերքելի վկայություններն են:
Այսօր դպրոցի հատուկ կրթության ստորաբաժանման հյուրն էր Հրազդանի Սուրբ Աստվածածին եկեղեցու հովիվ, արժանապատիվ տեր Համազասպ քահանա Գրիգորյանը, որը իր հետ բերել…
Գավառի հ․5 հիմնական դպրոցում անցկացվեց «Գեղարքունյաց ձմեռ-2017» մարզամշակութային միջոցառումը՝ նվիրված հայոց բանակի 25-ամյակին:
Միջոցառմանը մասնակցեցին I-IX դասարանների աշակերտները, ծնողները և ուսուցիչները:
I-IV դասարանների միջև անցկացվեցին մրցումներ սահնակներով, ապա բոլորը մասնակցեցին «Ձնագնդիով հարված նշանակետին» վարժությանը:
V-IX դասարանների տղաների և աղջիկների թիմերը մասնակցեցին «Պարանի ձգում» մարզաձևին: Հաղթող ճանաչվեցին 7-րդ դասարանի աղջիկների և 6-րդ դասարանի տղաների…
2017 թվականի փետրվարի 17-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան հ․23 հիմնական դպրոցի IVգ դասարանում (դասվար՝ Թ. Հովսեփյան) տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում՝ նվիրված գիրք նվիրելու օրվան:
Տոնի խորհուրդը սովորողները լավ էին ընկալել, դա զգացվում էր նրանց խոսքից: Եվ քանի որ տոնը համընկնում էր ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհ. Թումանյանի ծննդյան օրվա հետ, երեխաները արտասանեցին…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ