ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Հերթական հաղթանակ, կրկին հպարտության զգացում

Փետրվարի 22, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017թ.-ի հունվարի 29-ին Ծաղկաձորում տեղի ունեցավ «КВН»-ի դպրոցական լիգայի ձմեռային գավաթի խաղարկությունը, որին մասնակցում էր Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի «Հոլիվուդ» թիմը:
Դահլիճում տիրում էր ուրախ և անկեղծ մթնոլորտ: Մեր թիմը, ինչպես ամեն անգամ, փայլեց իր յուրահատուկ խաղով, ինչը վկայում էին հանդիսատեսի ծափերն ու ուրախ բացականչությունները:
Այս անգամ էլ…

Միջնադարի հայ համալսարանները

Փետրվարի 22, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

«Միջնադարի հայ համալսարանները» դաս - միջոցառում
Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում կրկին բաց դաս էր: Այս անգամ 11-րդ Ա պատմաիրավագիտական թեքումով դասարանը ներկայացրեց միջնադարի զարգացած կրթական համակարգն ու համալսարանները:
Դասը վարում էր պատմության ուսուցչուհի Կ.Մովսեսյանը: Դասարանը բաժանված էր խմբերի,որոնցից յուրաքանչյուրը ներկայացնում էր առանձին կրթահամալիր: Խմբերը մանրամասնորեն ներկայացրին հայ մշակութային…

Արթուն պահենք մեր մեջ ընթերցողին...

Փետրվարի 22, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մեզանից շատերը գրքի հետ ծանոթացել ու մտերմացել են հենց թումանյանական հեքիաթներով, բանաստեղծություններով, անմահ քառյակներով, պոեմներով:

Եվ պատահական չէ, որ հայ մեծանուն բանաստեղծի` Հ. Թումանյանի ծննդյան օրը` փետրվարի 19-ին է նշվում գիրք նվիրելու օրը: Այդ օրվա խորհուրդը շոշափելի էր նաև մեր՝ Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագդպրոցում. VIII դասարանի աշակերտները իրենց դասղեկ…

Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 148 ամյակ

Փետրվարի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս՝ նվիրված Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 148 –ամյակին: /Ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյան/
Անհատներ կան, որոնց ներկայությունը հանրային ու ընկերային կյանքին մեջ հմայք, ուժ, վստահություն և ոգևորություն կներշնչե: Այսպիսի անձերուն կյանքը և անոնց մատուցած ծառայությունները ժողովուրդը ոչ միայն կդիտե և կվայելե հանդիսատեսի աչքերով,…

Ես ձեզ հետ եմ, ձեր մեջ

Փետրվարի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ստեփանավանի Հովհաննես Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում փետրվարի 20-ին տեղի ունեցավ միջոցառում նվիրված Հ. Թումանյանի ծննդյան օրվան: Միջոցառումը կրում էր «Ես ձեզ հետ եմ, ձեր մեջ» խորագիրը:

Միջոցառումը ներկայացնում էին 10ա հումանիտար հոսքի աշակերտները:

Ներկայացվեց Թումանյանի կյանքն ու գործունեությունը, կատարվեցին Թումանյանի ստեղծագործություններից, նրա կողմից գրված երգեր:

Ներկայացրեցին ի՞նչ է քառյակը և…

Գիրք նվիրելու օրը Վանաձորի հ․23 հիմնական դպրոցում

Փետրվարի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 17-ին Վանաձորի հ․ 23 հիմնական դպրոցի 4-ից 7-րդ դասարանների սովորողները, գրադարանավար Ն. Անտոնյանի ղեկավարությամբ, թիվ 2-րդ մշակույթի տան հետ, համագործակցության շրջանակներում, կազմակերպել էին միջոցառում` նվիրված Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 148-րդ տարելիցին և գիրք նվիրելու օրվան: Սովորողները ներկայացրեցին Հովհաննես Թումանյանի կենսագրությունն ու գործունեությունը, ներկայացրեցին բեմադրված հատվածներ Գիքորը, Մարոն, Քաջ Նազար, Անբան Հուռին,…

Գիրք նվիրելու օրը Ենոքավանի միջնակարգ դպրոցում

Փետրվարի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

    Փետրվարի 19-ը Հայաստանում հռչակված է`  «Գիրք նվիրելու օր»: Այս տոնը հիմնվել է Հայաստանի գրողների միության նախագահ Լևոն Անանյանի որոշմամբ, ինչի մասին նա հայտարարել է  2008 թ.-ին: Գրքի տոնն այսօր նշելը պատահաբար չէ ընտրված: 1869 թ.-ի այս օրը Լոռվա Դսեղ գյուղում ծնվել է տաղանդաշատ գրող, բանաստեղծ, հասարակական գործիչ Հովհաննես Թումանյանը:…

Հավերժ բարեկամ գիրքը

Փետրվարի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Լեցուն էր Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի  միջանցքը: Փետրվարի տասնինն է. օրը հիշարժան: Ամենայն հայոց բանաստեղծի ծննդյան տոնն է, որն արդեն տասը տարի է, ինչ խորհրդանշվում է իբրև «գիրք նվիրելու օր»: Սովորղների և ուսուցիչների ձեռքին գրքեր էին՝ մեծ ու փոքր, մանկական, գիտական, գեղարվեստական:

Բացման խոսքով հանդես եկավ…

Հեռավար ուսուցում Սիսիանի ավագ դպրոցից

Փետրվարի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

Կրթական գործընթացի շարունակականության ու արդյունավետության բարձրացման համար ԿԳ նախարարության կողմից ստեղծվել է մենթոր /փոխանցող/ դպրոցների ցանց և հեռավար ուսուցման համակարգերի գործածմամբ ՀՀ դպրոցներում կազմակերպվում է ուսուցում, որը նպատակ ունի ակտիվացնել միջդպրոցական համագործակցությունը, լրացնել մանկավարժական կադրերի բացը սահմանամերձ կամ փոքր դպրոցներում, աջակցել ուսուցիչների մասնագիտական կարողությունների բարձրացմանը և ապահովել հավասարապես որակյալ  կրթություն…

Գրքի նվիրման օր

Փետրվարի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում փետրվարի 17-ին ունեցավ միջոցառում` նվիրված Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվան, գրքի տոնին և մայրենիի օրվան:Երեխաները սիրով համակված գովերգեցին գիրն ու գիրքը, երգն ու խաղաղությունը, խոսեցին գրքերի լեզվով, արտահայտեցին իրենց սովորածն ու գիտեցածը: Մեծագույն ցանկություններով գրքեր նվիրեցին միմյանց, և դպրոցի գրադարանին: Աշակերտները շատ կարևորեցին գրքի դերն ու նշանակությունը յուրաքանչյուր մարդու…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան