ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հղումներ > Գործընկեր կազմակերպություններ

  • Բազմապատկում և բաժանում

    .Կրթական հիմնական խնդիրներ Ներմուծել բազմապատկման գործողությունը և ցույց տալ բազմապատկման գործողության կապը գումարման գործողության հետ .Գաղափար տալ բազմապատիկի և բաժանարարի մասին .Սովորեցնել միանիշ թվերի աղյուսակը .Գիտենալ բազմապատկման և բաժանմամ գործողության նշանները, գործողության արդյունքների և դրանց բաղադրիչների անվանումները թվաբանական երկու- երեք գործողություն պարունակող արտահայտություններում գործողությունների կատարման հերթականությունր

  • Русский язык.10 класс. Алые паруса

    "Алые паруса"(1923)Александр Грин.Это произведение возможность победы мечты над будничностью.Здесь рассказывается о девочке Ассоль, о её верности мечте и стремлении к ней.

  • Civilisation (La France. L'Arménie)

    Ծանոթանալ Ֆրանսիային և նրա տեսարժան վայրերին։Կարողանալ ֆրանսերենով ներկայացնել Հայաստանը և  Արցախը։Քերականություն (passé récent)

  • Civilisation (La France. L'Arménie)

    Ծանոթանալ Ֆրանսիային և  նրա տեսարժան վայրերին։ Կարողանալ ֆրանսերենով ներկայացնել Հայաստանը։

  • Մայիսյան հերոսամարտեր

    Ազգերի կյանքում կան իրադարձություններ,որոնք կանխորոշում են նրանց ողջ հետագան:Հայերիս համար այդպիսի բախտորոշ շրջան էր 1918թ. մայիսը: երզնկայից ու Էրզրումից մինչեւ Արաքս ու Արարատյան դաշտ նահանջած հայկական զինուժը գործնականում այլեւս հետքայլի տեղ չուներ,քանզի ցեղասպանության ամենաիրական սպառնալիքի տակ էր դրվելու արեւելահայությունն ու այն հարյուր հազարավոր արեւմտահայ գաղթականությունը,որոնք փրկվելով անապատներում հոշոտվելուց ապաստան էին գտել Արեւելյան Հայաստանում:                                          Սակայն մայիսի վերջին տասնօրյակում հայ ժողովուրդը մեկեն ծառացավ ու շշմեցուցիչ հակահարված հասցրեց թուրքական կանոնավոր ու մարտունակ բանակներին: Մայիսյան հերոսամարտերը արդյունք էին գրագետ ու ճիշտ կազմակերպված քաղաքականության:Սկսած 1918թ.փետրվարի վերջերից հայ ռազմաքաղաքական  ղեկավարությունը` Արամի, Դրոյի ու Սիլիկյանի գլխավորությամբ, տքնաջան եռանդով ու անկասելի հետեւողականությամբ –ողովրդին նախապատրաստում էր այս հակահարվածին,որն իրողություն դարձավ Սարդարապատում, Բաշ Ապարանում եւ Ղարաքիլիսայում: Այս երեք հերոսամարտերը հարկ է դիտել մեկ ամբողջության մեջ,որոնցից մեկի չկայանալու դեպքում իսկ անկարելի կլիներ այն արդյունքը,որին հասանք, Հայաստանի անկախ Հանրապետության ծնունդը,որի առաջին ճանաչողը եղավ հայության անգամ վերջին բեկորներն անգամ ոչնչացնել ծրագրող Թուրքիան:

  • Տեխնոլոգիա 7-րդ դասարան․ Թեմա ՝ դիզայն

    Մարդու աշխատանքում միշտ էլ եղել են դիզայնի տարրեր: Վաղուց ի վեր, երբ մարդը պարզ, հասարակ գործիքներով էր աշխատում, ձգտում էր պատրաստել և կառուցել գեղեցիկ իրեր և շինություններ:                                                                —Դիզայնի նպատակն է` ստեղծել նոր ոճի առարկաներ, որոնք համապատասխանում են հասարակության պահանջներին, օգտակար և հարմար են շահագործելիս, ունեն գեղեցիկ ու հաճելի արտաքին տեսք։                                   —Դիզայնի տեսական հիմքը՝ տեխնիկական գեղագիտությունը, ուսումնասիրում է դրա հասարակական բնույթն ու զարգացման օրինաչափությունները, գեղարվեստական նախագծման սկզբունքներն ու եղանակները, դիզայներ-ճարտարագետի մասնագիտական վարպետության խնդիրները։                                                                                          —Դիզայներական գործունեության լավագույն արդյունք ապահովելու համար անհրաժեշտ է ուշադրություն դարձնել յուրաքանչյուր տարրի վրա:                                                                                                                                                  

  • Տեխնոլոգիա-5-րդ դասարան։Խոհարարություն։

    Մարդու ֆիզիկական առողջության գրավականներից մեկն էլ առողջ սնունդ է։   Սխալ սննդային սովորույթները հանգեցնում են առողջական խնդիրների առաջացման: Առողջ ապրելակերպն  իր մեջ ենթադրում է ճիշտ սննդակարգ, որը պետք է հագեցած լինի առողջ սննդատեսակներով: Սնունդն անհրաժեշտ է մարմնի աճի, զարգացման և վերականգնման համար։ Դրա համար այն պիտի լինի լիարժեք և առողջարար։   

  • Վիտամիններ

    Դասընթացը նախատեսված է հանրակրթական դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտների համար

  • Խոսքի մասեր

    Ածականը խոսքի մաս է :Ածական անուն կամ ածական, առարկայի հատկանիշ նշանակող բառը, խոսքի մաս, որ ցույց է տալիս առարկաների տարբերակված հատկանիշները:

  • Համաշխարհային պատմություն