«Հարմոնիա» տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և կրթության զարգացման հիմնադրամը («Հարմոնիա» հիմնադրամ) հիմնադրվել է 2005թ. հունիսին Հայաստանի Հանրապետությունում տեղեկատվական և հեռահաղորդակցական տեխնոլոգիաների զարգացումը և կիրառումը խթանելու նպատակով։
«Հարմոնիա» հիմնադրամը Հայաստանի ՏՀՏ ոլորտի ծրագրեր իրականացնող առաջատար կազմակերպություններից է։ Հիմնադրամն իրականացրել է մեծ թվով ՏՀՏ ծրագրեր, ներառյալ՝ ՏՏ համակարգերի, տվյալների բազաների կառավարման համակարգերի և դրանց տեխնիկական առաջադրանքների մշակում, համակարգչային ցանցերի նախագծում և կառուցում, ՏՏ խորհրդատվության և սպասարկման ծառայությունների տրամադրում, ՏՏ դասընթացների կազմակերպում և այլն։
«Այբ» դպրոցը բյուրեղացումն է հայ դպրության լավագույն ավանդույթների և համաշխարհային կրթության բարձրագույն նվաճումների: Այն սովորելու մի նոր միջավայր է, ուր ազգային հենքի վրա մշակվում են եզակի կրթական տեխնոլոգիաներ և փորձարկվում ժամանակակից կրթության բարձրագույն ձեռքբերումները՝ ի նպաստ հայկական կրթության մրցունակության բարձրացման: «Այբ» դպրոցի նպատակն է դառնալ 21-րդ դարի հայկական դպրոցի մոդել: «Այբ» դպրոցի առաքելությունն է ձևավորել ուսյալ, առաքինի, պատկանելության և պատասխանատվության զգացում ունեցող երիտասարդների սերունդ:
Կրթահամալիրը իրականացնում է ամբողջական միջնակարգ (նախակրթական, հանրակրթական, ավագ), արհեստագործական, միջին մասնագիտական և լրացուցիչ կրթական ծրագրեր։ Կրթահամալիրում կարևորվում է սովորողի և ուսուցչի համատեղ ստեղծագործական աշխատանքը։ Գործում են բազմաթիվ ակումբներ և խմբակներ:
Առաքելությունն է կրթությամբ հետաքրքրված բոլոր անձանց հնարավորություն տալ ստանալ հայկական համապարփակ կրթություն` անկախ տարիքից, բնակության վայրից կամ գիտելիքների մակարդակից, ստեղծել կրթական վիրտուալ համայնք, որը կարող է խթանել ինչպես մշակութային կրթությունը, այնպես էլ սոցիալական հաղորդակցությունը այն ուսանողների շրջանակներում, ովքեր ցանկանում են շարունակել իրենց կրթությունը հայագիտության բնագավառում:
Հիմնադրամը իրականացնում է պետական խորհրդանշանների հանրահռչակման և քաղաքացիական դաստիարակության միջոցառումներ և ծրագրեր:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության էլեկտրոնային գրադարանը մեր հանրությանը և առավելապես սփյուռքահայ համայնքին հնարավորություն է տալիս օգտվելու գրադարանում ներառված ուսումնական ձեռնարկներից, էլեկտրոնային գրականությունից: Ի տարբերություն ավանդական գրքի ձևով ստեղծված ուսումնական գրականության՝ այս գրադարանում ներկայացված էլեկտրոնային ձեռնարկներն անընդհատ զարգացման, բարելավման հնարավորություն ունեն:
Մեդիակրթության կենտրոնը Հայաստանի միջնակարգ և ավագ դպրոցներին տրամադրում է մեդիա և տեղեկատվական գրագիտության պաշարներ և գործիքներ:
«ԻմԴպրոց» կայքը կրթական ինտերնետ-ռեսուրս է նախադպրոցական երեխաների, դպրոցականների, ուսանողների, մանկավարժների և ծնողների համար:
«Լույս» հիմնադրամի երկարաժամկետ տեսլականն է ստեղծել հասարակական մի կառույց, որը կխթանի դրական փոփոխությունների իրականացումը Հայաստանի մշակութային, կրթական, գործարար և հասարակական ասպարեզներում` բարձրացնելով հայ երիտասարդների կրթության մակարդակն ու նպատակի գիտակցման աստիճանը:
Նպատակ․ Ժամանա՛կն է օգնել ուսուցչին՝ փոխել նրա մոտեցումը, որ նա փոխի համակարգը։
Պատկերացում․ Ինքնազարգացող և ոգեշնչված ուսուցչական համայնքներն առաջնորդում են կրթության բարեփոխումը երկրում։
ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ՝ A. Լևոնը և շոկոլադե սալիկը: B. Համլետը և բարակաբլիթները: C. Շախմատի թագուհին: D. Խաժակը և K-կտորները։ E. Jigglypuff։ Ուշադրություն։ - Խնդիրները տեղադրված են am.spoj.com կայքում։ Այնտեղ կարող եք փորձել ձեր լուծումները։ - Ինֆորմատիկայի օլիմպիադան անցկացվել է դեկտեմբերի 7-ին։ - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 150 րոպե։
ՄՈՒՏՔ ՀԱՄԱԿԱՐԳ Ուշադրություն։ - Ինֆորմատիկայի օլիմպիադան սկսվում է 13:00-ին։ - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 150 րոպե։ Ուշադրություն։ Այն աշակերտները, ովքեր չեն հասցրել գրանցվել ս․թ․ դեկտեմբերի 5-ի փորձնական փուլի ժամանակ, կարող են գրանցվել հիմա՝ օգտվելով ԳՐԱՆՑՈՒՄ հղումից՝ Գ Ր Ա Ն Ց ՈՒ Մ ․ ․ ․
Սիրելի աշակերտներ, Կից pdf ֆայլով ներկայացնում ենք ս․թ․ դեկտեմբերի 5-ին ինֆորմատիկայի օլիմպիադայի փորձարական փուլի խնդիրների լուծումները, որպեսզի պարզ լինի, թե օլիմպիադայի ժամանակ ինչ ֆորմատով պետք է լուծել առաջադրանքները։ Ինֆորմատիկայի օլիմպիադայի կազմակերպիչներ
ՖԻԶԻԿԱՅԻ դպրոցական փուլի ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ - 2019-2020 Ուշադրություն: - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 150 րոպե։ - Ֆիզիկայի պատասխանները կտեղադրվեն ս․թ․ դեկտեմբերի 19-ին։
Սյունիքի մարզ, դպրոցական փուլ - 2019-2020 ուսումնական տարի /մասնակիցների ցուցակները/
Ուշադրություն։ Օլիմպիադային գրանցումը բաց կլինի դեկտեմբերի 5-ին, ժամը 10:00-ից մինչև փորձնական փուլի ավարտը։ Փորձնական փուլը կսկսվի ժամը 14:00-ին և կտևի 90 րոպե։ Ինֆորմատիկայի օլիմպիադայի կազմակերպիչներ
ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱՅԻ դպրոցական փուլի ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ - 2019-2020 Ուշադրություն: - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 150 րոպե։ - Մաթեմատիկայի պատասխանները կտեղադրվեն ս․թ․ դեկտեմբերի 13-ին։
Երևանի հ.50 հիմնական դպրոց
Դասընթացը նախատեսված է ուսուցիչների և ծրագրավորումով հետաքրքրվողների համար:Դասընթացը ներառում է տեղեկություն ալգորիթմների մասին , տեղեկություններ ծրագրավորման լեզուների մասին,և դասեր Payton ծրագրավորման լեզվի մասին:
Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ «Ոսկե հատում:Ֆիբոնաչի» թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ,թե ինչ է ոսկե հատումը ,և ինչպես այն կիրառել գիտության մեջ,արվեստում և դիզայնում:Դասընթացը տևելու է 4 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթացավար՝ Մառա Առաքելյան,Վանաձորի Ա.Բակունցի անվան թիվ 7 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ:
Դասընթացը կազմված է 3 շաբաթից: Դասընթացի ընթացքում դպրոցների սկսնակ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչները կսովորեն ինչպես ձևավորել աշակերտական խորհուրդ, ինչպիսի գործառույթներ ունի աշակերտական խորհուրդը, ինչպես կազմել աշակերտական խորհրդի տարեկան աշխատանքային պլանը, ինչպես վերահսկել և գնահատել աշակերտական խորհրդի աշխատանքները:
Այս դասընթացը նախատեսված է 9 -րդ դասարանում սովորող աշակերտների և այդ դասարանում դասավանդող ուսուցիչների համար:Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար ՝ Անուշ Գևորգյան
Մեծ Բրիտանիայի և Հյուսիսային Իռլանդիայի Միացյալ Թագավորությունը քաղաքական,ռազմական և տնտեսական առումներով աշխարհում առավել մեծ դերակատարում ունեցող և հզոր երկրներից մեկն է։
Փարաքարի միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի՝ Նաիրա Բրուտյան Ներկայացնում եմ աշխարհի բնակչության թեմայի ամփոփումը։Կահավորումը՝ աշխարհի բնակչության կրոնական կազմի քարտեզ, աշխարհի քաղաքական քարտեզ։Թեմայի ամփոփման ժամանակ ամփոփում ենք բնակչություն․ բնակչության թիվը, բնական շաժընթացը։ Ծնելիություն, մահացություն, բնական աճ։ <<Ժողովրդագրական պայթյուն>>, դրա հետևանքները։ Աշխարհի բնակչության թիվը, բնական շարժընթացը։Բնակչության վերարտադրություն, դրա տիպերը․ բնակչության վերարտադրության առաջին տիպ, բնակչության վերարտադրության երկրորդ տիպ, դրանց առանձնահատկությունները։ Ժողովրդագրական <<գարուն>>, <<աշուն>>, <<ձմեռ>>։ Ժողովրդագրական նեղ, պարզ և ընդլայնված վերարտադրություն։ Ժողովրդագրական քաղաքականություն, դրա դրսևորման առանձնահատկությունները բնակչության վերարտադրության տարբեր տիպի երկրներում։Բնակչության կազմը․ սեռային, տարիքային, ռասայական, ազգային (էթնիկական), կրոնական, ըստ զբաղմունքի։Լեզվաընտանիք, լեզվախումբ։ Ազգերի համախմբում (կոսոլիդացիա), ազգերի ձուլում (ասիմիլիացիա)։Բնակչության կազմի և բնակչության վերարտադրության կապը։Աշխատանքային ռեսուրսներ, տնտեսապես ակտիվ բնակչություն, գործազրկություն։Աշխարհի խոշորագույն ռասաները (եվրոպեոիդ, մոնղոլոիդ, նեգրոիդ, ավստրալոիդ)։Բնակչության տեղաբաշխում, միջին խտություն։ Բնակչության տեղաբաշխման վրա ազդող գործոնները՝ բնակլիմայական, սոցիալ-տնտեսական, պատմական։ Բնակչության տեղաբաշխումը և խտությունն աշխարհում, առանձին մայրցամաքներում։ Աշխարհի խիտ և նոսր բնակեցված, անմարդաբնակ շրջանները։Միգրացիաներ (գաղթեր), դրանց տարատեսակները՝ ներպետական, միջպետական, ժամանակավոր, ճոճանակային, մշտական։ Գաղթերի պատճառները՝ տնտեսական, քաղաքական, կրոնական, բնական ու տեխնոգեն աղետներ, պատերազմներ։ Բռնագաղթ։ Ժողովուրդների զանգվածային գաղթերը։ Արդի միգրացիոն շարժման ուղղությունները։Բնակչության տարաբնակեցում, տարաբնակեցման ձևերը՝ գյուղական և քաղաքային։ Ուրբանիզացիա, դրա ձևերը, տեմպերը և մակարդակները։ Ագլոմերացիա, մեգապոլիս։ Աշխարհի խոշորագույն քաղաքները, քաղաքային ագլոմերացիաները և մեգապոլիսները։ Գյուղական տարաբնակեցման ձևերը։
Դասընթացը նպատակ ունի ներկայացնելու ամենահայտնի տոներից մեկը` Ամանորը Ֆրանսիայում, դրա ստեղծման պատմությունը: Դասընթացը ամբողջովին կազմված է վարժություններից, խաղերից, բանաստեղծություններից, որոնք կարող են օգտագործվել դասապրոցեսի ընթացքում` տվյալ թեմայի շրջանակներում: Կրելով ինտերակտիվ բնույթ` այն հնարավորություն կտա աշակերտներին բացահայտել ամանորյա հրաշքը և դառնալ այդ տոնի մի մասը:: Վստահ եմ, որ նյութը օգտակար կլինի ինչպես աշակերտների, այնպես էլ ուսուցիչների համար:
This lesson is about travelling. By the end of this lesson teachers will know some vocabulary about travelling (especially adjectives describing travelling). And in the end they will write about their travelling that they are planning in 2020.