Ապրիլի 14-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցում կայացավ ՏՀՏ կիրառությամբ դաս «Հայոց պատմություն» առարկայից, որն անցկացրեց դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Ռուզաննա Միրզոյանը:Դասի թեման էր «Հայոց Մեծ եղեռն»: Դասի ընթացքում աշակերտները պատասխանեցին ուսուցչի հարցերին, ներկայացրին փաստեր ցեղասպանությունից: Դասի վերջում ցուցադրվեցին աշակերտների կողմից պատրաստված տարբեր փաստերով և նկարներով սլայդերներ՝ նվիրված Հայոց Մեծ եղեռնին, որն ուղեկցվում էր զոհերի հիշատակին նվիրված…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում 2017թ. ապրիլի 14-ին տեղի ունեցավ միջոցառում՝ նվիրված Սուրբ Հարության կամ Զատիկի տոնին: Միջոցառումը սկսվեց տերունական աղոթքով «Առավոտ լուսո» շարականով: Զատկի տոնի նպատակն էր՝ սեր և հետաքրքրություն առաջացնել ազգային եկեղեցական տոների հանդեպ:
Հումանիտար մեթոդ միավորման նախագահ Ա. Ջավադյան
Ապրիլի 14-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանի դասվար Ա.Մեղրյանը կազմակերպել էր «Սուրբ Զատիկ» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված Հիսուս Քրիստոսի խաչելությանը և հարությանը:
Դահլիճը ձևավորված էր գարնանային գեղեցիկ ծաղիկներով, պատրաստել էին Հիսուսի ժայռափոր «գերեզմանը», մեծ պաստառի վրա նկարել էին Արարատ լեռը և Նոյյան տապանը: Ըստ ավանդույթի պատրաստել էին…
Գարնանային զարթոնք, անթիվ շողեր, թարմություն, ջերմություն, վայելքներ ու հաճելի պահեր. ահա այն ամենը, ինչ ցերեկույթի միջոցով իրենց հյուրերին փոխանցեցին Վանաձորի Ա.Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի 2Ա դասարանի աշակերտները:
Դասվար Հերմինե Մուրադյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպված «Հրաշք Գարուն» միջոցառման ընթացքում երեխաները գովերգեցին գարունն ու տվեցին գարնան գեղեցիկ նկարագիրը: Երկրորդ դասարանցիներն իրենց ասմունքով,…
Ապրիլի 14-ին Կոտայքի Ս.Վարդանյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտները և դասղեկ Ա.Շահբազյանը կազմակերպել էին ցերեկույթ` նվիրված ապրիլյան քառօրյա պատերազմում ընկած քաջերի հիշատակին:
Դպրոցն իր ցավակցությունը հայտնեց զոհված զինվորների և խաղաղ բնակիչների հարազատներին:
Աշակերտներն իրենց հարգանքի տուրքը մատուցեցին զոհված զինվորներին, երախտիքի խոսքեր ուղղեցին նրանց հիշատակին, մեկ անգամ ևս փորձեցին…
Ապրիլի 13-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 5գ դասարանում կայացավ ինտեգրված բաց դաս՝ «Մաթեմատիկան սիրում է քեզ, Անգլերենը նույնպես սիրում է քեզ» խորագրով՝ միջառարկայական կապի և նոր տեխնոլոգիաների կիրառմամբ: Դասը վարում էին մաթեմատիկայի ուսուցիչ Լուսինե Ավագյանը և անգլերենի ուսուցիչ Գայանե Իսպիրյանը: Դասի թեման էր՝ «Սովորական կոտորակներ»: Դասի նպատակն…
Արմավիրի հ.8 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Ավետիք Ւսահակյանին նվիրված գրական-երաժշտական միջոցառում: Այն կազմակերպել էր դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Հռիփսիմե Վարդանյանը 8-րդ դասարանցիների հետ:
Աշակերտները ներկայացրեցին Ավետիք Իսահակյանի կյանքի հայտնի և անհայտ էջերը , արտասանեցին նրա սքանչելի բանաստեղծությունները: Ներկաներին հուզեցին Ավ. Իսահակյանի բանաստեղծությունների խոսքերով գրված երգերով, որոնց ներքո կատարվեցին…
Դպրոցական ոչ մի հանդիսություն համեմատելի չէ Այբուբենի հրաժեշտի տոն-ծիսակատարության հետ, որը հիմք ու պատվարն է կայացման հետագա ողջ ճանապարհի համար, որովհետեւ ինչպես օտարության մեջ իր ինքնությունն անխառն ու անապակ պահած հայ պոետն է ասել` «Հայ լեզուն տունն է հայուն»: Ահա այսպիսի խորախորհուրդ տոն-ծեսի էր նման Կապանի N13 հիմնական դպրոցի I «ա»…
Սուրբ Զատիկ կամ Հիսուս Քրիստոսի հրաշափառ Հարության տոնը այս տարի նշվում է ապրիլի 16-ին: Այս օրը Քրիստոնյա աշխարհը տոնում է իր Փրկչի հարության տոնը: «Զատիկ» նշանակում է անցում չարչարանքներից: Զատիկը շարժական տոն է, այսինքն յուրաքանչյուչ տարի նրա նշման օրը փոխվում է: Ենոքավանի միջնակարգ դպրոցում ապրիլի 16-ին նշվեց Սուրբ Հարության տոնը:…
Գավառ քաղաքի Ս. Քոչարյանցի անվան հ.1 հիմնական դպրոցի 3բ դասարանը «Մեր հայրենիքի հերոս պաշտպանները» թեմայի ամփոփումը անցկացրեց Գավառի քաղաքային գրադարանում: Թեմատիկ միավորի ամփոփումը նպատակ ուներ աշակերտներին էլ ավելի մոտիկից ծանոթացնել զինվորի առօրյային, հոգեբանությանը, այն մեծ առաքելությանը, որը ամեն րոպե իրականացնում է սահմանին կանգնած զինվորը, ծանոթանալ ու շփվել մեր…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան