Ապրիլի 13-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 5գ դասարանում կայացավ ինտեգրված բաց դաս՝ «Մաթեմատիկան սիրում է քեզ, Անգլերենը նույնպես սիրում է քեզ» խորագրով՝ միջառարկայական կապի և նոր տեխնոլոգիաների կիրառմամբ: Դասը վարում էին մաթեմատիկայի ուսուցիչ Լուսինե Ավագյանը և անգլերենի ուսուցիչ Գայանե Իսպիրյանը: Դասի թեման էր՝ «Սովորական կոտորակներ»: Դասի նպատակն…
Արմավիրի հ.8 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Ավետիք Ւսահակյանին նվիրված գրական-երաժշտական միջոցառում: Այն կազմակերպել էր դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Հռիփսիմե Վարդանյանը 8-րդ դասարանցիների հետ:
Աշակերտները ներկայացրեցին Ավետիք Իսահակյանի կյանքի հայտնի և անհայտ էջերը , արտասանեցին նրա սքանչելի բանաստեղծությունները: Ներկաներին հուզեցին Ավ. Իսահակյանի բանաստեղծությունների խոսքերով գրված երգերով, որոնց ներքո կատարվեցին…
Դպրոցական ոչ մի հանդիսություն համեմատելի չէ Այբուբենի հրաժեշտի տոն-ծիսակատարության հետ, որը հիմք ու պատվարն է կայացման հետագա ողջ ճանապարհի համար, որովհետեւ ինչպես օտարության մեջ իր ինքնությունն անխառն ու անապակ պահած հայ պոետն է ասել` «Հայ լեզուն տունն է հայուն»: Ահա այսպիսի խորախորհուրդ տոն-ծեսի էր նման Կապանի N13 հիմնական դպրոցի I «ա»…
Սուրբ Զատիկ կամ Հիսուս Քրիստոսի հրաշափառ Հարության տոնը այս տարի նշվում է ապրիլի 16-ին: Այս օրը Քրիստոնյա աշխարհը տոնում է իր Փրկչի հարության տոնը: «Զատիկ» նշանակում է անցում չարչարանքներից: Զատիկը շարժական տոն է, այսինքն յուրաքանչյուչ տարի նրա նշման օրը փոխվում է: Ենոքավանի միջնակարգ դպրոցում ապրիլի 16-ին նշվեց Սուրբ Հարության տոնը:…
Գավառ քաղաքի Ս. Քոչարյանցի անվան հ.1 հիմնական դպրոցի 3բ դասարանը «Մեր հայրենիքի հերոս պաշտպանները» թեմայի ամփոփումը անցկացրեց Գավառի քաղաքային գրադարանում: Թեմատիկ միավորի ամփոփումը նպատակ ուներ աշակերտներին էլ ավելի մոտիկից ծանոթացնել զինվորի առօրյային, հոգեբանությանը, այն մեծ առաքելությանը, որը ամեն րոպե իրականացնում է սահմանին կանգնած զինվորը, ծանոթանալ ու շփվել մեր…
Մայրության տոնի առթիվ՝ ապրիլի 5-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցը կազմակերպել էր միջոցառում, որին ներկա էին Մասիսի քաղաքապետ Դ. Համբարձումյանը՝ իր տիկնոջ և մայրիկի հետ, Մասիսի Զարգացման Հիմնադրամի գործադիր տնօրեն՝ Ս. Հովհաննիսյանը, ուսուցիչներ և բազմաթիվ հյուրեր:
Միջոցառումը կազմակերպել էր Ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Լ. Հարությունյանը: Աշակերտները երգեցին, կատակեցին, իրենց…
Ապրիլի 12-ին Կապանի հ.2 ավագ դպրոցի 9ա դասարանում ցուցադրական դաս-միջոցառում էր կազմակերպել ռուսաց լեզվի տարակարգված ուսուցիչ Նարինե Ասատրյանը: Դասը նվիրված էր Տիեզերագնացության միջազգային օրվան։
Դասի նպատակը և խնդիրներն էին․
1. Ծանոթանալ առաջին տիեզերագնաց Յուրի Գագարինի կյանքին և գործունեությանը։
2. Սովորեցնել՝ գնահատել, պահպանել և զարգացնել անցյալի լավագույն ավանդույթները, հոգատարություն…
Ապրիլի 12-ին նորից լեփ-լեցուն էր Արամուսի Վլ.Առաքելյանի անվան միջնակարգ դպրոցի դահլիճը՝ բարձրաստիճան հյուրեր,ՀՀ ՊՆ Կոտայքի տարածքային զինկոմիսարիատի և ՀՀ ՊՆ թիվ 5507 զորամասի ներկայացուցիչներ, զինվորներ, ուսուցիչներ, աշակերտներ, ծնողներ:
«Փա՛ռք ընկածներին,փա՛ռք կանգնածներին» խորագիրը կրող միջոցառում՝ նվիրված Արցախյան պատերազմին,քառօրյա մարտերին: Միջոցառումը սկսվեց Տեր Գերաշնորհ Սրբազան Հայր Վարդան Եպիսկոպոս Նավասարդյանի Օրհնությամբ:
Բոլորը մի…
Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի 6-րդ դասարանի աշակերտուհիներ Արմինե Ալավերդյանը և Անահիտ Բալասանյանը մասնակցել են Խաղաղության կորպուսի կողմից 2017 թվականին հայտարարված անգլերենի շարադրության հանրապետական մրցույթին և գրավել համապատասխանաբար 1-ին և 2-րդ պատվավոր տեղերը (անգլերենի ուսուցչուհի՝ Մարինա Գյուլումյան):
Շնորհավորում ենք և՛ աշակերտուհիներին, և՛ ուսուցչուհուն և ցանկանում նորանոր հաջողություններ:
…
Այսօր դպրոցի ՆԶՊ-ի ուսուցիչ Վրեժ Գալստյանը կազմակերպել էր բաց դաս «ՆԶՊ» առարկայից:
Դասը կառուցված էր «Ռազմական տեղագրության հիմունքներ» թեմայի շուրջ:
Դասի նպատակն էր աշակերտներին սովորեցնել տեղանքում առանց քարտեզի կողմնորոշվելը, հորիզոնի կողմերի որոշումը տեղանքում գտնվող առարկաների և երկնային մարմինների միջոցով:
Դասապրոցեսում որպես դիտողական պարագաներ օգտագործվեցին կողմնացույց, ժամացույց, ծառի կոճղ, ծառ:
Դասը…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան