ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Դաս-միջոցառում Վանաձորի Գրիբոյեդովի անվան h 11ավագ դպրոցում

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վերջին շրջանում շատերս համոզվել ենք, որ դասապրոցեսի արդյունավետության և աշակերտների մոտ հետաքրքրության խթանման գործում մեծ դեր և նշանակություն ունի ինտեգրված դասը, որի հիմնական նպատակներից մեկն այն է, որ խթանվի աշակերտների ակտիվ մտածողությունը, ուսուցումը դառնա ոչ թե վերարտադրողական,այլ նաև ստեղծագործական գործընթաց: Նմանատիպ դասերը կարևոր են այնքանով, որ դրանք աշակերտների մտահորիզոնը ընդլայնելու,…

«Ամենախելացին» ինտելեկտուալ մրցույթը Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցում

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 12-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Ամենախելացին» ինտելեկտուալ մրցույթը, որով ամփոփվեցին «Մաթեմատիկա և բնագիտական առարկաներ» մասնախմբի օրերը:

Մրցույթին մասնակցում էին դպրոցի 7-8-րդ դասարանների 12 աշակերտներ: Մրցույթի թեմաներն ընտրված էին ըստ բնագիտական առարկաների, և նույնիսկ «Մշակույթ», «Կրոն», «Խոհանոց», «Սպորտ», «Հայտնի մարդիկ» և «Գաղտնիք» թեմաների հարցերը…

Այս հետաքրքիր և զվարճալի աշխարհը

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում «Մաթեմատիկա և բնագիտական առարկաներ» մասնախմբի օրերի ընթացքում հայտարարվել էր պատի թերթերի մրցույթ՝ «Այս հետաքրքիր և զվարճալի աշխարհը» խորագրով:

Թերթերն գեղեցիկ էին ձևավորված, ուշագրավ էին և բովանդակալից:

IX-րդ դասարանը պարգևատրվեց   π թվի մասին թերթի ինքնատիպ ձևավորման համար, իսկ VIIա, VIIբ դասարանները՝ գեղեցիկ և…

Մաթեմատիկայի առարկայական շաբաթ

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանձորի Ղ.Ալիշանի անվան հ. 27 հիմնական դպրոցում մարտ ամսին ամփոփվեց մաթեմատիկայի առարկայական շաբաթը: Մարտի 16-ին մեկնարկեց ամենամյա «Կենգուրու» մաթեմատիկական մրցույթը, որտեղ ակտիվ մասնակցություն ունեցան նաև տարրական դասարանների 3-րդ և 4րդ դասարանների աշակերտները: Մրցույթին հաջորդեց հետաքրքիր, բովանդակալից և ուսանելի բաց դասերը: Տնօրենության կողմից ուսումնասիրվեց մաթեմատիկայի դրվածքը տարրական դասարաններում: Դպրոցում մեկը մյուսին…

Ցուցահանդես -վաճառք

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցը մասնակցություն ցուցաբերեց Ջինիշյանի հիշատակի հիմնադրամի Կապանի ուսանողական նախաձեռնող թիմի և «Հուսո երիցուկ» ՀԿ-ի «Լուսավոր ձեռքեր» ծրագրի շրջանակներում ձեռքի աշխատանքների և նկարների ցուցահանդեսին:

Միջոցառումն ինքնին հետաքրքիր էր այնքանով, որ դպրոցականը պատրաստում է աշխատանքը, ներկայացնում այցելուին ու հնարավություն ունենում վաճառելու:

- Ես շատ թանկ էի գնահատել իմ գեղանկարչական աշխատանքները,…

Հայոց Մեծ եղեռն

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 14-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցում կայացավ ՏՀՏ կիրառությամբ դաս «Հայոց պատմություն» առարկայից, որն անցկացրեց դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Ռուզաննա Միրզոյանը:Դասի թեման էր «Հայոց Մեծ եղեռն»: Դասի ընթացքում աշակերտները պատասխանեցին ուսուցչի հարցերին, ներկայացրին փաստեր ցեղասպանությունից: Դասի վերջում ցուցադրվեցին աշակերտների կողմից պատրաստված տարբեր փաստերով և նկարներով սլայդերներ՝ նվիրված Հայոց Մեծ եղեռնին, որն ուղեկցվում էր զոհերի հիշատակին նվիրված…

Սուրբ Զատիկի տոնին նվիրված միջոցառում Կապանի հ.11 միջնակարգ դպրոցում

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում 2017թ. ապրիլի 14-ին տեղի ունեցավ  միջոցառում՝ նվիրված Սուրբ Հարության կամ Զատիկի տոնին: Միջոցառումը սկսվեց  տերունական աղոթքով «Առավոտ լուսո» շարականով: Զատկի տոնի նպատակն էր՝ սեր և հետաքրքրություն առաջացնել  ազգային  եկեղեցական տոների հանդեպ:

Հումանիտար մեթոդ միավորման նախագահ Ա. Ջավադյան

Սուրբ Զատիկ. միջոցառում Աբովյանի հ.2 հիմնական դպրոցում

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 14-ին Կոտայքի մարզի  Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանի դասվար Ա.Մեղրյանը կազմակերպել էր «Սուրբ Զատիկ» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված Հիսուս Քրիստոսի խաչելությանը և հարությանը:

Դահլիճը ձևավորված էր գարնանային գեղեցիկ ծաղիկներով, պատրաստել էին Հիսուսի ժայռափոր  «գերեզմանը», մեծ պաստառի վրա նկարել էին Արարատ լեռը և Նոյյան տապանը: Ըստ ավանդույթի պատրաստել էին…

Հրաշք Գարուն

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Գարնանային զարթոնք, անթիվ շողեր, թարմություն, ջերմություն, վայելքներ ու հաճելի պահեր. ահա այն ամենը, ինչ ցերեկույթի միջոցով իրենց հյուրերին փոխանցեցին Վանաձորի Ա.Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի 2Ա դասարանի աշակերտները:

Դասվար Հերմինե Մուրադյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպված «Հրաշք Գարուն» միջոցառման ընթացքում երեխաները գովերգեցին գարունն ու տվեցին գարնան գեղեցիկ նկարագիրը: Երկրորդ դասարանցիներն իրենց ասմունքով,…

Հավերժ փառք զոհվածներին

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 14-ին Կոտայքի Ս.Վարդանյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտները և դասղեկ Ա.Շահբազյանը կազմակերպել էին ցերեկույթ` նվիրված ապրիլյան քառօրյա պատերազմում ընկած քաջերի հիշատակին: 

Դպրոցն իր ցավակցությունը հայտնեց զոհված զինվորների և խաղաղ բնակիչների հարազատներին:
Աշակերտներն իրենց հարգանքի տուրքը մատուցեցին զոհված զինվորներին, երախտիքի խոսքեր ուղղեցին նրանց հիշատակին, մեկ անգամ ևս փորձեցին…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան