Ապրիլի 6-ին Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում` նվիրված գարնանն ու մայրերին` «Մայր`զանգահար գարնան թովչանքի...»: Միջոցառման ընթացքում հնչեցին բազմաթիվ բանաստեղծութուններ, երգեր, որոնցով գովերգվում էին մեր սուրբ մայրերը` որպես գարնան զանգահարներ, քանզի մոր սերն էլ գարնան պես ջերմ է և հորդաբուխ... Միջոցառումը կազմակերպել էր երկրորդ դասարանի դասվար Թ. Սրապիոնյանը:
Թագուհի Սրապիոնյան
Չարենցավանի Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Վազգեն Ա-ի անվան N 3 հիմնական դպրոցում ապրիլի 5-ին տեղի ունեցավ ապրիլյան պատերազմի հերոսներին նվիրված ոգեկոչման միջոցառում, որին ներկա էին ապրիլյան պատերազմի մասնակից զինվորները: Դպրոցի աշակերտական խորհուրդը մեծ ոգևորվածությամբ էր սպասում հրավիրված հերոսներին,ովքեր վտանգի տակ դնելով իրենց երջանկությունը, մինչև վերջ պայքարեցին հանուն իրենց հայրենիքի:
Քառօրյա պատերազմի…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ հերթական սեմինարը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում:
Թեման-Ակտիվ ունկնդրում
Նպատակները՝
*Ծնողներին ծանոթացնել,թե ինչ է ակտիվ ունկնդրումը և ինչու է այն կարևոր:
*Գործնականում կիրառել ակտիվ ունկնդրումը՝ կազմակերպելով խաղ-վարժանքներ:
*Ներկայացնել աշակերտների շրջանում անցկացրած սոց.-հարցման արդյունքները,աշակերտների կարծիքը ակտիվ ունկնդրման մասին:
*Ներկայացնել…
«Մարդը ուժեղ է գիտելիքով, հայրենիքը՝ զինվորով...»
Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում մարտի 30-ին Գյումրու կայազորի 55035 զորամասի հետ համատեղ անցկացվեց «Ի՞նչ, որտե՞ղ, ե՞րբ» ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթը՝ նվիրված ապրիլյան քառօրյա պատերազմին: Միջոցառման նպատակն էր գնահատել զինվորի դերը, արժևորել բանակի և երիտասարդության միասնությունը երկրի պահպանման ու հարատևման գործում:
Ինտելեկտուալ խաղին մասնակցում էին…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանի անգլերենի ուսուցչուհի Լարիսա Ղազարյանը կազմակերպել էր դաս-միջոցառում անգլերեն առարկայից` «ABC Party» խորագրով: Միջոցառումը նվիրված էր անգլերեն լեզվի տառուսուցմանը: Անգլերենի այբուբենին նվիրված տոնական դասին հմուտ ուսուցչուհու շնորհիվ աշակերտները խոսում էին ազատ, անկաշկանդ: Նրանց հղկված ու սահուն բանավոր խոսքը, արտասանած քառատողերն ուղեկցվում էին երաժշտությամբ՝ հիացնելով հանդիսատեսին:…
Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցի դասվար Սահականուշ Մարգարյանը հեղինակ է բազմաբնույթ գեղեցիկ միջոցառումների: Մեկ անգամ չէ, որ նա հիացրել ու զարմացրել է թե՛ ծնողներին, թե՛ ուսուցիչներին իր կազմակերպած միջոցառումներով: Այս անգամ իր I դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ նա իրականացրեց հարուստ ու բովանդակալից միջոցառում՝ մաթեմատիկա առարկայի մասին: Գեղեցիկ ու ճաշակով զգեստավորված երեխաները ներկայացան…
Գյուղական դպրոցների զարգացման հայեցակարգի շրջանակում, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում ձևավորվել է աշխատանքային խումբ՝ ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի գլխավորությամբ:
Պարբերական քննարկումների արդյունքում աշխատանքային խումբը, որտեղ ընդգրկված են էլեկտրոնային կրթության ոլորտում առաջավոր փորձ ունեցող դպրոցների տնօրենները, առաջարկել էր ընտրել հանրապետության 11 առաջատար (մենթոր) դպրոցներ, որոնք պատրաստ են օժանդակել…
Միջոցառում, որը դարձավ սկիզբ. մեծանուն գրող Մ.Գալշոյանի թոռնիկը՝ փոքրիկ Մուշեղը, ով պատվավոր հյուրերից էր, իր երգով ազդարարեց այդ սկիզբը:
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանն այս ծրագրի կատարման աշխատանքները համակարգելիս համատեղեց երկու կարևոր պահանջ՝ կազմակերպել ասմունքի մրցույթ՝ նվիրված պոեզիայի միջազգային օրվան` հեղինակ ընտրելով Վահան Թեքեյանին:
Հայտարարություններ ուղարկվեցին հարևան…
Ամեն տարի ավանդություն է դարձել ՀՀ Լոռու մարզի Ստեփանավանի թիվ 3 հիմնական դպրոցում տոնել «Մայրենիի» և «Գիրք նվիրելու օր» տոները: Փետրվարի 19-ին և 21-ին մեծ աշխուժություն էր տիրում 3-րդ և 4-րդ դասարաններում: Թեմային համահունչ ձևավորված դահլիճում հավաքվել էին հյուրեր, ծնողներ և աշակերտներ: Երրորդ դասարանցիները տոնական հագնված և բարձր տրամադրությամբ ներկայացրին…
Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում 2017թ. մարտի 20-ին տեղի ունեցավ շաբաթօրյակ , որի ընթացքում աշակերտները դպրոցամերձ տարածքը և այգին մաքրեցին մոլախոտերից , կտրեցին չոր ճյուղերը , էտեցին ծառերը և փխրեցրին հողը : Շաբաթօրյակը նպատակ ուներ աշակերտների մեջ սերմանել աշխատասիրություն և ձևավորել գեղագիտական ճաշակ:
Տնօրեն ` Ն. Կոստանդյան
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ