Կապանի N5 հիմնական դպրոցում ազգային գրադարանային շաբաթի կապակցությամբ պլանով նախատեսված հետաքրքիր աշխատանքներից «Հեքիաթին հյուր» կրտսեր դպրոցում, Ստեփան Զորյանի` «Մի գիշեր անտառում» պատմվածքի քննարկումները, «Մեր Մեծերը» շարքից` «Վահան Թեքեյան», կլոր սեղանները, զեկուցումները և գրքին, դպրությանը նվիրված մեծարումներին հաջորդեց բաց դասը 6-րդ «բ» դասարանում: Դասը վարում է վաստակաշատ մանկավարժ, այժմ գրադարանավարուհի Նորա…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցին նվիրված միջոցառում՝ «Կանչե՛, Կռունկ» խորագրով: Միջոցառումը Հայոց ցեղասպանության Սուրբ նահատակների հիշատակի արարողություն էր, որին ներկա էին նաև Սյունիքի մարզպետարանի նեկայացուցիչներ, N զորամասի ծառայողներ, հյուրեր, ծնողներ: Արարողությունը սկսվեց դպրոցի նախասրահից,որտեղ Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակին նվիրված խաչքար-հուշարկոթողի մոտ տեղի ունեցավ ծաղկադրման արարողություն: Աշակերտները հայտնի…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում ապրիլի 20-ին կազմակերպվեց բնապահպանական միջոցառում, որը նվիրված էր Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցին և կրում էր «Անմոռուկ - 2017» խորագիրը: Դպրոցի տարածքը համալրվեց 60 նոր ծառերով ու թփերով: Միջոցառման նպատակն էր ներգրավել սովորողներին հասարարական աշխատանքներում, նպաստել նրանց համագործակցային կարողությունների զարգացմանը: Ծառերը տնկելուց զատ աշակերտները պատրաստակամություն հայտնեցին պարբերաբար շարունակական…
Ապրիլի 14-ին Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի 3Գ դասարանում անցկացվեց բաց դաս «Մաթեմատիկա» առարկայից: Դասը վարում էր դասվար Վ. Խումարյանը: Դասի թեման էր «Ժամանակի չափման միավորներ և կապը դրանց միջև»: Դասը կառուցված էր նախագծման մեթոդով: Ուսուցչուհին իր սաների հետ նախապես հետազոտական ծավալուն աշխատանք էր կատարել՝ հավաքելով…
Ապրիլի 7-ին Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի մարդաշատ մարզադահլիճի պատերի ներքո ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Լ. Սողոմոնյանն անցկացրեց «Սպորտլանդիա» մարզական միջոցառում, որի մասնակից թիմերն էին ` IIIա և IIIբ դասարանների «Արևներ» և«Արծիվներ»-ը: Օլիմպիական տրամադրող երգի ներքո մասնակից թիմերը ներկայացրեցին իրենց նշանաբանները և շարային քայլքով շարժվեցին իրենց համապատասխան տեղերը : Մասնակից թիմերին ոգևորելու…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում միջոցառում էր` «Դու պիտի վրեժ առնես ապրելով» խորագրով: Միջոցառումն սկսվեց դպրոցի զինղեկ Ա. Նորեկյանի բացման խոսքով: Հայտարարվեց լռության րոպե: Դպրոցի կամարների տակ հնչում էին համապատասխան երգերի ղողանջներն ու պարուրում սովորողների հոգիները, որոնք առանձնահատուկ ակնածանքով խոնարհել էին գլուխներն ու ականջալուր էին այն ամենին,…
Ապրիլի 24-ին ոգեկոչման և խնկարկման օր էր Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցում: Միջոցառումը նվիրված էր Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցին: Աշակերտները մեծ պատասխանատվությամբ ու հույզերով էին հավաքվել դպրոցի բակում, Մեծ եղեռնին նվիրված երգերով, պարերով ու ասմունքով կերտեցին մեր ժաղովրդի պատմության արյունոտ հատվածն ու հավատի կերոն վառեցին վաղվա օրվա նկատմամբ:…
Ապրիլի 24-ին Սևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հ.1 հիմնական դպրոցում «Զանգերը դեռ ղողանջում են» խորագրով հուշ-ցերեկույթ էր` նվիրված Մեծ եղեռնի զոհերի 102-րդ տարելիցին:
Ցերեկույթին մասնակցում էին դպրոցի 3-9-րդ դասարանների աշակերտները, որոնք կարողացան ներկաներին տեղափոխել 1915թ. արյուն, ջարդ, կոտորած, սով, գաղթի ճամփա…
Ու արյուններ կհոսին…
Աշակերտները ասմունքեցին, երգեցին, պահանջեցին ճանաչում.
Մենք ենք…
Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 1-ին բ և 1-ին գ դասարանների (դասվարներ՝ Ա․ Ալթունյան և Լ․ Հարությունյան) սաների համար տոն էր։
Տոն, որը գիտելիքի ճամփան բռնած երեխաների համար առաջին լուրջ քննությունն էր։ Նրանք ամբողջ դպրոցի և համայնքի առաջ մաքուր ու գեղեցիկ հայերենով արտասանեցին այբուբենի հնչյուն-տառերը և երգեցին՝ փառաբանելով մեր…
Ապրիլի 18-ին Հրազդանի Պ. Սևակի անվան №8 հիմնական դպրոցի VIգ դասարանի Մայրենիի դասաժամն առանձնահատուկ էր. թեման՝«Կռունկ», դասասենյակը՝ Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտ:Դասը շարունակվեց Կոմիտասի անվան պանթեոնում, որտեղ բոլոր աշակերտները ներկայացրին նշանավոր մեծերի կյանքն ու գործունեությունը՝ համեմելով իրենց խոսքը ասմունքով: Ուսանելի դաս էր:
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան