Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցին նվիրված միջոցառում՝ «Կանչե՛, Կռունկ» խորագրով: Միջոցառումը Հայոց ցեղասպանության Սուրբ նահատակների հիշատակի արարողություն էր, որին ներկա էին նաև Սյունիքի մարզպետարանի նեկայացուցիչներ, N զորամասի ծառայողներ, հյուրեր, ծնողներ: Արարողությունը սկսվեց դպրոցի նախասրահից,որտեղ Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակին նվիրված խաչքար-հուշարկոթողի մոտ տեղի ունեցավ ծաղկադրման արարողություն: Աշակերտները հայտնի…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում ապրիլի 20-ին կազմակերպվեց բնապահպանական միջոցառում, որը նվիրված էր Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցին և կրում էր «Անմոռուկ - 2017» խորագիրը: Դպրոցի տարածքը համալրվեց 60 նոր ծառերով ու թփերով: Միջոցառման նպատակն էր ներգրավել սովորողներին հասարարական աշխատանքներում, նպաստել նրանց համագործակցային կարողությունների զարգացմանը: Ծառերը տնկելուց զատ աշակերտները պատրաստակամություն հայտնեցին պարբերաբար շարունակական…
Ապրիլի 14-ին Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի 3Գ դասարանում անցկացվեց բաց դաս «Մաթեմատիկա» առարկայից: Դասը վարում էր դասվար Վ. Խումարյանը: Դասի թեման էր «Ժամանակի չափման միավորներ և կապը դրանց միջև»: Դասը կառուցված էր նախագծման մեթոդով: Ուսուցչուհին իր սաների հետ նախապես հետազոտական ծավալուն աշխատանք էր կատարել՝ հավաքելով…
Ապրիլի 7-ին Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի մարդաշատ մարզադահլիճի պատերի ներքո ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Լ. Սողոմոնյանն անցկացրեց «Սպորտլանդիա» մարզական միջոցառում, որի մասնակից թիմերն էին ` IIIա և IIIբ դասարանների «Արևներ» և«Արծիվներ»-ը: Օլիմպիական տրամադրող երգի ներքո մասնակից թիմերը ներկայացրեցին իրենց նշանաբանները և շարային քայլքով շարժվեցին իրենց համապատասխան տեղերը : Մասնակից թիմերին ոգևորելու…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում միջոցառում էր` «Դու պիտի վրեժ առնես ապրելով» խորագրով: Միջոցառումն սկսվեց դպրոցի զինղեկ Ա. Նորեկյանի բացման խոսքով: Հայտարարվեց լռության րոպե: Դպրոցի կամարների տակ հնչում էին համապատասխան երգերի ղողանջներն ու պարուրում սովորողների հոգիները, որոնք առանձնահատուկ ակնածանքով խոնարհել էին գլուխներն ու ականջալուր էին այն ամենին,…
Ապրիլի 24-ին ոգեկոչման և խնկարկման օր էր Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցում: Միջոցառումը նվիրված էր Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցին: Աշակերտները մեծ պատասխանատվությամբ ու հույզերով էին հավաքվել դպրոցի բակում, Մեծ եղեռնին նվիրված երգերով, պարերով ու ասմունքով կերտեցին մեր ժաղովրդի պատմության արյունոտ հատվածն ու հավատի կերոն վառեցին վաղվա օրվա նկատմամբ:…
Ապրիլի 24-ին Սևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հ.1 հիմնական դպրոցում «Զանգերը դեռ ղողանջում են» խորագրով հուշ-ցերեկույթ էր` նվիրված Մեծ եղեռնի զոհերի 102-րդ տարելիցին:
Ցերեկույթին մասնակցում էին դպրոցի 3-9-րդ դասարանների աշակերտները, որոնք կարողացան ներկաներին տեղափոխել 1915թ. արյուն, ջարդ, կոտորած, սով, գաղթի ճամփա…
Ու արյուններ կհոսին…
Աշակերտները ասմունքեցին, երգեցին, պահանջեցին ճանաչում.
Մենք ենք…
Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 1-ին բ և 1-ին գ դասարանների (դասվարներ՝ Ա․ Ալթունյան և Լ․ Հարությունյան) սաների համար տոն էր։
Տոն, որը գիտելիքի ճամփան բռնած երեխաների համար առաջին լուրջ քննությունն էր։ Նրանք ամբողջ դպրոցի և համայնքի առաջ մաքուր ու գեղեցիկ հայերենով արտասանեցին այբուբենի հնչյուն-տառերը և երգեցին՝ փառաբանելով մեր…
Ապրիլի 18-ին Հրազդանի Պ. Սևակի անվան №8 հիմնական դպրոցի VIգ դասարանի Մայրենիի դասաժամն առանձնահատուկ էր. թեման՝«Կռունկ», դասասենյակը՝ Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտ:Դասը շարունակվեց Կոմիտասի անվան պանթեոնում, որտեղ բոլոր աշակերտները ներկայացրին նշանավոր մեծերի կյանքն ու գործունեությունը՝ համեմելով իրենց խոսքը ասմունքով: Ուսանելի դաս էր:
IXա դասարանում անցկացվեց դասղեկի բաց դաս, որը նվիրված էր Հովհաննես Այվազովսկու ծննդյան 200 -ամյակին և ստեղծագործական կյանքին:Դասը սկսվեց Պ. Ադամյանի խոսքերով, որոնք ուղղված էին նկարչին: Ալ. Սպենդիարյանի «Ղրիմյան էսքիզներ» սյուիտի հնչյունների ներքո հնչեցին բանաստեղծություններ և քառյակներ: Աշակերտները ներկայացրին մեծ ծովանկարչի կյանքից հետաքրքիր դրվագներ, լեգենդներ նրա մասին:Նախօրոք պատրաստված սալիկահանդեսով ցուցադրվեցին տասնյակ նկարներ՝…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ