ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Սեմինար «Ինչո՞ ւ է կարևոր մասնագիտության ընտրությունը» թեմայով

Ապրիլի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում մեկնարկեցին մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացները:

Ապրիլի 19-ին կայացավ անդրանիկ հանդիպումը, որի նպատակներն էին անձի կյանքում մասնագիտություն ընտրելու անհրաժեշտության հիմնավորումն ու կարևորությունը: Դասընթացի ընթացքում աշակերտները իրազեկվեցին դասընթացի նպատակներին, ժամանակացույցին: Կազմեցին և լրացրին պաստառներ՝ «Ի՞նչ մասնագիտություններ գիտեմ» և «Ի՞նչ մասնագետ եմ ուզում դառնալ» խորագրերով: Կազմակերպվեց քննարկում «Ինչու՞ է կարևոր…

«Զարթոնք» խորագրով միջոցառում

Ապրիլի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ  միջոցառում՝ «Զարթոնք» խորագրով: Միջոցառումը կազմակերպել էր դասվար Ն. Ստեփանյանը՝ IVա դասարանում:

Քառօրյա պատերազմ և տասնյակ անմահացած հերոսներ…

Ահա այն դաժան ու անմարդկային 4 օրը, որ փոթորկի նման անցավ Թալիշի, Մատաղիսի վրայով՝ թողնելով ավերակներ, ցավից մռմռացող մայրեր, քույրեր, ընտանիքներ…

Դարավոր նիրհից հետո…

Ճանաչենք մեր մեծերին և հպարտանանք նրանցով

Ապրիլի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Այվազովսկու հոգին թևածում է Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական  դպրոցում ...

ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը, որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է:

Ահա այս ծրագրի շրջանակներում դպրոցի կերպարվեստի ուսուցչուհի Լիանա Մելիքսեթյանը կազմակերպել է նկարչական ցուցահանդես՝…

«Ձմեռային երեկո»

Ապրիլի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017 թվականի ապրիլի 14-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի համակարգչային կաբինետում կայացավ ՏՀՏ-ների կիրառմամբ դաս ռուսաց լեզվից՝ 7ա դասարանում: Դասն անցկացրեց ռուսաց լեզվի ուսուցչուհի Մայա Բաղդասարյանը: Դասի թեման էր` Պուշկինի՝ «Ձմեռային երեկո» և «Կալանավորը» ստեղծագործությունների համեմատություն:

Աշակերտները նախապես պատրաստել էին պաստառներ «Ձմեռային երեկո» թեմայով: Դասի ընթացքում աշակերտները կատարեցին…

Հուշարձանների պահպանության օրը Ստեփանավանի հ.1 դպրոցում

Ապրիլի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հուշարձանների պահպանության օրը հետաքրքիր ձևով անցավ Ստեփանավանի հ.1 դպրոցի 8-րդ և 9-րդ դասարանների աշակերտների համար:

«Լոռի Բերդ» քաղաքատեղի պատմամշակութային արգելոցի աշխատակիցների և դպրոցի համատեղ պայմանավորվածությամբ երեխաները այցելեցին բերդաքաղաք: Բերդաքաղաքի պատմության վերաբերյալ նախօրոք տրված հարցաշարերով երեխաները պատրաստվել էին մրցույթի, որն անցավ հենց ամրոցի տարածքում: Մինչ մրցույթը երեխաները շրջեցին բերդաքաղաքի տարածքում, լսեցին…

Վահագնաձոր-Ուրասար հեռավար դաս

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 14-ին Ուրասար և Վահագնաձոր համայնքների հիմնական դպրոցների մաթեմատիկայի ուսուցիչների ջանքերով կազմակերպվեց հերթական հեռավար դասը: Վահագնաձորի հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Աիդա Պետրոսյանն Ուրասարի հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանցիների համար պատրաստել էր դաս հանրահաշվից՝ «Պատահույթի հավանականությունը» թեմայով: Հեռավար դասի ընթացքում տեսական մասի ներկայացումից հետո առաջադրվեցին մի շարք խնդիրներ, որոնք տեղում լուծվեցին և…

Մայրության և գեղեցկության տոնը Ուրասարի հիմնական դպրոցում

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

07.04.2017թ. Ուրասարի հիմնական դպրոցում II-III դասարանցիները / դասվար՝ Սուսաննա Սանամյան / ներկայացրին գրական - երաժշտական ցերեկույթ՝ նվիրված Մայրության և գեղեցկության տոնին: Երեխաները հանդես եկան արտահայտիչ ասմունքով, թատերականացված համարներով: Նրանք նաև պարեցին՝ գեղագիտական մեծ հաճույք պարգևելով ներկաներին: Իսկ երբ սկսեցին հարցեր ուղղել մայրիկներին, վերջիններս այնքան էլ արագ չէին կողմնորոշվում պատասխաններ ընտրելիս:…

Բաց դաս ՆԶՊ-ից Ուրասարի հիմնական դպրոցում

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

11.04.2017թ. Ուրասարի հիմնական դպրոցի IX դասարանում ՆԶՊ-ից ներկայացվեց բաց դաս՝ «Կալաշնիկովի ինքնաձիգի կառուցվածքը» թեմայով /ուս.՝ Սամվել Մանուկյան/: Աշակերտները ծանոթացան ԱԿ տիպի ինքնաձիգների տարատեսակներին, բացատրեցին դրանց կառուցվածքը, տեխնիկական բնութագրիչները, քանդման, հավաքման եղանակները: Այնուհետև դիտեցին տեսաֆիլմեր՝ ԱԿ ինքնաձիգների ստեղծման, զարգացման պատմության, ժամանակակից կիրառության մասին: Աշակերտները ներկայացրին նաև ինքնատիպ ռեֆերատներ ԱԿ զինտեխնիկայի մասին:…

Հեռավար դաս «Պյութագորասի թեորեմ» թեմայով

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի Գրիբոյեդովի անվան N11 ավագ դպրոցի և Գուգարքի հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտների միջև անցկացվեց հեռավար դաս, որի թեման էր «Պյութագորասի թեորեմ»-ը: Համագործակցում էին ուսուցիչներ՝ Ա. Սաքանյանը և Վ. Դավոյանը: Դասը անցավ արդյունավետ, աշակերտները իրենց հասանելի ընտրված մեթոդով դուրս բերեցին Պյութագորասի թեորեմը, կիրառեցին խնդիրների լուծման մեջ: Փորձի ձեռքբերումը ապահովեց հետագա…

«Առաջնորդության խմբակի» հերթական դասը

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

14.04.2017թ. Ուրասարի հիմնական դպրոցում «Առաջնորդության խմբակի» հերթական դասին ներկայացվեց «Բնապահպանություն. շրջակա միջավայրի մաքրություն» վերտառությամբ պրեզենտացիոն դաս /ուսուցիչ՝ Արմեն Մխեյան/: Աշակերտները ծանոթացան շրջակա միջավայրի աղտոտման հիմնական աղբյուրներին, էկոլոգիական նշանակություն ունեցող խնդիրներին և մարդու կենսագործունեության ընթացքում բնությունը աղտոտող այլ գործոնների: Դասի ընթացքում ներկայացվեցին մի շարք նյութերի քայքայման ժամկետները, օրգանական աղբի վերամշակման տարբերակներից…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան