ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Հայ երգի Մեսրոպ Մաշտոց

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Թերևս ամենախոսուն շրջասույթն է, որ տրվել է հայ հանճարեղ զավակներից մեկին՝ Կոմիտասին:

Ու սովորական մի օր՝ Մ. Գալշոյանի «Կռունկ» թեման ամփոփելիս, VI -րդ դասարանի աշակերտները իրենց հոգու գաղտնարաններում գտան ու բացահայտեցին իրենց Կոմիտասին: Գտան, որ այլևս չկորցնեն:

Դրան մեծապես նպաստեցին Կոմիտասի կենսագրական տվյալները, տեսաշարով երևացող Կոմիտասի նկարները, «Կռունկ» երգի ունկնդրումը: Եվ…

Ճանաչենք մեր մեծերին և հպարտանանք նրանցով

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

        ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական  քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը, որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է: 2017 թվականի «Մեր մեծերը» ծրագրում ընդգրկվել է նաև նշանավոր գործարար ու բարեգործ Ալեքսանդր Մանթաշյանցը  (175-ամյակ):

       2017թվականի ապրիլի 19-ին` Ալեքսանդր  Մանթաշյանցի մահվան…

«Միասնությունը ուժ է» խորագրով միջոցառում Արմավիրի թիվ 8 հիմնական դպրոցում

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Արմավիրի հ8 հիմնական դպրոցի դասվար Մերի Գալստյանը 4ա դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր  միջոցառում՝ «Միասնությունը ուժ է» խորագրով: Միջոցառման հիմքում ընկարծ էր հետևալ գաղափարախոսությունը՝ մենք հավատում ենք քեզ, հա՛յ զինվոր, հավատում ենք, որ ձեզնից յուրաքանչյուրի մեջ Վարդանի ոգուց մի կայծ կա,մի վառվող բեկոր, Սասնա ծռերի խենթությունը կա, նրանց դյուցազնական ուժի ու…

Հաղթանակների բերկրանքը

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

   Մայիսյան հաղթանակներին իրենց նվիրաբերումն են գործով ցույց տալիս Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի սաները:

    Սպորտլանդիա-2017 մարզական միջոցառումից իրենց հասանելիք բաժին բերքի պտուղները քաղեցին դպրոցի 1-3-րդ  և 4-7-րդ դասարանների թիմերը՝ զբաղեցնելով 1-ին պատվավոր տեղերը:  Սաներն արժանացան գավաթների և պաշտոնալկան պատվոգրերի:

      Հերթական հաջողություններն ուրախություն և պատիվ բերեցին ոչ միայն դպրոցին, այլև…

Մաթեմատիկան մտքի մարզանք է

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

«Մաթեմատիկան կարգապահ է դարձնում միտքը, վարժեցնում տրամաբանական մտածողություն»,-այս խոսքերով սկսեց մարաթոնը Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Շ. Դալլաքյանը: 5-7-րդ դասարանների աշակերտներից կազմվել էր երեք խումբ` «Էյնշտեյն», «Պյութագորաս» և «Էվկլիդես» անվանումներով: Մարաթոնն ընդգրկում էր տարաբնույթ առաջադրանքներ: Աշակերտներն ակտիվորեն մասնակցում էին, լուծում առաջադրանքները, առաջադրում միևնույն խնդրի տարբեր լուծումներ: Դահլիճում նստած ուսուցիչները և…

Հիշատակի միջոցառում Սիսիանի հ1 հիմնական դպրոցում

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Սիսիանի հ 1 հիմնական դպրոցում ապրիլի 20-ին կայացավ հիշատակ-միջոցառում: Դպրոցի 3-րդ դասարանը` դասվար Ա. Մկրտչյան, անվանակոչվեց արցախյան պատերազմում զոհված Լիպարիտ Հակոբյանի անունով: Հիշատակ-միջոցառմանը ներկա էին քաղաքապետ Ա. Սարգսյանը, հյուրեր, ուսուցիչներ, դպրոցի տնօրեններ, աշակերտներ և հերոս ազատամարտիկի ծնողներ, ընկերներ և բարեկամներ: Միջոցառումը շատ հուզիչ էր` երրորդցիներն ասմունքեցին, երգեցին, հնչեց նորաստեղծ երգ`…

Մասնակցություն միջազգային բնապահպանական կոնֆերանսին

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

     Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության Բեռլին քաղաքում 2017 թվականի ապրիլի 8-9-ը կայացած երրորդ միջազգային բնապահպանական կոնֆերանսին մասնակցեց ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի թիմը հետևյալ կազմով՝ «Գերմաներեն» առարկայի ուսուցչուհի Ա.Հովհաննիսյանը, «Կենսաբանություն» առարկայի ուսուցչուհի Ժ.Ավագյանը, դպրոցի շնորհաշատ սաներ Նարե Խանդանյանը /8-րդ դասարան/, Արուսյակ Ներսիսյանը /10-րդ դասարան/ և Ստելլա Աֆրիկյանը…

«Հայաստանը բիբերուս մեջ» խորագիրով միջոցառում

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր ավելի քան երբևէ արդիական է Վարուժանը՝ որպես վրեժի ու պայքարի երգիչ, որպես անզուգական ուսուցիչ, որպես մեծ հումանիստ։ Շնորհակալություն իմ շատ սիրելի 8-բ դասարանին և շնորհաշատ դասղեկ Ալվարդ Բադալյանին։

Ուղեղներ կան, որոնք արևների շուրջն են պտտվում, արարածներ են ապրեցնում, նրանց ոչ ծնունդն է հայտնի, ոչ էլ վախճանը, նրանք պատկանում են…

Հերթական հեռավար դասերը Սիսիանի ավագ դպրոցի և Մեղրիի թիվ 2, Աճանանի, Հարթաշենի միջնակարգ դպրոցների հետ

Ապրիլի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հեռավար ուսուցման կարևոր նպատակներից մեկն այն է, որ մենթոր դպրոցներն իրենց տեխնիկական հնարավորությունների սահմանում լաբորատոր աշխատանքների կատարման փորձով կիսվեն այլ դպրոցների հետ: Չէ՞ որ ուսումնական փորձը գիտելիքի աղբյուր լինելուց բացի, բովանդակային նյութը դիտողական դարձնելու անփոխարինելի միջոց է: Առաջնորդվելով այս սկզբունքով՝ Սիսիանի ավագ դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցչուհի Բելա Ջիվանշիրյանը լաբորատոր աշխատանքների ձևով…

Վենետիկի Մխիթարյան Միաբանություն-300

Ապրիլի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հայաստանի Հանրապետության սփյուռքի նախարարությունը  Հայաստան - Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքանության շրջանակում իրականացվող «Մեր մեծերը» ծրագրի հերթական թեման  էր Վենետիկի Մխիթարյան Միաբանությունը:

Այս տարի լրացել է հայ իրականության մեջ գործող կրոնական, կրթամշակութային մի կազմակերպության` Մխիթարյան միաբանության 300 ամյակը:

 Յուրաքանչյուր մեծ գործի գլուխ կանգնած է լինում մի մեծ նվիրված ու հանճարեղ անհատականություն,…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան