Թերևս ամենախոսուն շրջասույթն է, որ տրվել է հայ հանճարեղ զավակներից մեկին՝ Կոմիտասին:
Ու սովորական մի օր՝ Մ. Գալշոյանի «Կռունկ» թեման ամփոփելիս, VI -րդ դասարանի աշակերտները իրենց հոգու գաղտնարաններում գտան ու բացահայտեցին իրենց Կոմիտասին: Գտան, որ այլևս չկորցնեն:
Դրան մեծապես նպաստեցին Կոմիտասի կենսագրական տվյալները, տեսաշարով երևացող Կոմիտասի նկարները, «Կռունկ» երգի ունկնդրումը: Եվ…
ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը, որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է: 2017 թվականի «Մեր մեծերը» ծրագրում ընդգրկվել է նաև նշանավոր գործարար ու բարեգործ Ալեքսանդր Մանթաշյանցը (175-ամյակ):
2017թվականի ապրիլի 19-ին` Ալեքսանդր Մանթաշյանցի մահվան…
Արմավիրի հ8 հիմնական դպրոցի դասվար Մերի Գալստյանը 4ա դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր միջոցառում՝ «Միասնությունը ուժ է» խորագրով: Միջոցառման հիմքում ընկարծ էր հետևալ գաղափարախոսությունը՝ մենք հավատում ենք քեզ, հա՛յ զինվոր, հավատում ենք, որ ձեզնից յուրաքանչյուրի մեջ Վարդանի ոգուց մի կայծ կա,մի վառվող բեկոր, Սասնա ծռերի խենթությունը կա, նրանց դյուցազնական ուժի ու…
Մայիսյան հաղթանակներին իրենց նվիրաբերումն են գործով ցույց տալիս Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի սաները:
Սպորտլանդիա-2017 մարզական միջոցառումից իրենց հասանելիք բաժին բերքի պտուղները քաղեցին դպրոցի 1-3-րդ և 4-7-րդ դասարանների թիմերը՝ զբաղեցնելով 1-ին պատվավոր տեղերը: Սաներն արժանացան գավաթների և պաշտոնալկան պատվոգրերի:
Հերթական հաջողություններն ուրախություն և պատիվ բերեցին ոչ միայն դպրոցին, այլև…
«Մաթեմատիկան կարգապահ է դարձնում միտքը, վարժեցնում տրամաբանական մտածողություն»,-այս խոսքերով սկսեց մարաթոնը Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Շ. Դալլաքյանը: 5-7-րդ դասարանների աշակերտներից կազմվել էր երեք խումբ` «Էյնշտեյն», «Պյութագորաս» և «Էվկլիդես» անվանումներով: Մարաթոնն ընդգրկում էր տարաբնույթ առաջադրանքներ: Աշակերտներն ակտիվորեն մասնակցում էին, լուծում առաջադրանքները, առաջադրում միևնույն խնդրի տարբեր լուծումներ: Դահլիճում նստած ուսուցիչները և…
Սիսիանի հ 1 հիմնական դպրոցում ապրիլի 20-ին կայացավ հիշատակ-միջոցառում: Դպրոցի 3-րդ դասարանը` դասվար Ա. Մկրտչյան, անվանակոչվեց արցախյան պատերազմում զոհված Լիպարիտ Հակոբյանի անունով: Հիշատակ-միջոցառմանը ներկա էին քաղաքապետ Ա. Սարգսյանը, հյուրեր, ուսուցիչներ, դպրոցի տնօրեններ, աշակերտներ և հերոս ազատամարտիկի ծնողներ, ընկերներ և բարեկամներ: Միջոցառումը շատ հուզիչ էր` երրորդցիներն ասմունքեցին, երգեցին, հնչեց նորաստեղծ երգ`…
Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության Բեռլին քաղաքում 2017 թվականի ապրիլի 8-9-ը կայացած երրորդ միջազգային բնապահպանական կոնֆերանսին մասնակցեց ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի թիմը հետևյալ կազմով՝ «Գերմաներեն» առարկայի ուսուցչուհի Ա.Հովհաննիսյանը, «Կենսաբանություն» առարկայի ուսուցչուհի Ժ.Ավագյանը, դպրոցի շնորհաշատ սաներ Նարե Խանդանյանը /8-րդ դասարան/, Արուսյակ Ներսիսյանը /10-րդ դասարան/ և Ստելլա Աֆրիկյանը…
Այսօր ավելի քան երբևէ արդիական է Վարուժանը՝ որպես վրեժի ու պայքարի երգիչ, որպես անզուգական ուսուցիչ, որպես մեծ հումանիստ։ Շնորհակալություն իմ շատ սիրելի 8-բ դասարանին և շնորհաշատ դասղեկ Ալվարդ Բադալյանին։
Ուղեղներ կան, որոնք արևների շուրջն են պտտվում, արարածներ են ապրեցնում, նրանց ոչ ծնունդն է հայտնի, ոչ էլ վախճանը, նրանք պատկանում են…
Հեռավար ուսուցման կարևոր նպատակներից մեկն այն է, որ մենթոր դպրոցներն իրենց տեխնիկական հնարավորությունների սահմանում լաբորատոր աշխատանքների կատարման փորձով կիսվեն այլ դպրոցների հետ: Չէ՞ որ ուսումնական փորձը գիտելիքի աղբյուր լինելուց բացի, բովանդակային նյութը դիտողական դարձնելու անփոխարինելի միջոց է: Առաջնորդվելով այս սկզբունքով՝ Սիսիանի ավագ դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցչուհի Բելա Ջիվանշիրյանը լաբորատոր աշխատանքների ձևով…
Հայաստանի Հանրապետության սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան - Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքանության շրջանակում իրականացվող «Մեր մեծերը» ծրագրի հերթական թեման էր Վենետիկի Մխիթարյան Միաբանությունը:
Այս տարի լրացել է հայ իրականության մեջ գործող կրոնական, կրթամշակութային մի կազմակերպության` Մխիթարյան միաբանության 300 ամյակը:
Յուրաքանչյուր մեծ գործի գլուխ կանգնած է լինում մի մեծ նվիրված ու հանճարեղ անհատականություն,…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան