ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Շաբաթօրյակ

Մարտի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ․11 միջնակարգ  դպրոցում 2017թ. մարտի 20-ին  տեղի ունեցավ  շաբաթօրյակ , որի ընթացքում աշակերտները  դպրոցամերձ  տարածքը  և այգին  մաքրեցին  մոլախոտերից , կտրեցին  չոր ճյուղերը , էտեցին ծառերը  և փխրեցրին հողը : Շաբաթօրյակը  նպատակ ուներ աշակերտների մեջ սերմանել աշխատասիրություն և ձևավորել  գեղագիտական ճաշակ:

Տնօրեն ` Ն. Կոստանդյան

Բաց դաս «Ջերմային երևույթ» թեմայով

Մարտի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում «Ֆիզիկա» առարկայի դասավանդման դրվածքի շրջանակներում տեղի ունեցավ բաց դաս «Ջերմային երևույթ» թեմայով: Աշակերտները կարողացան լավագույնս ներկայացնել իրենց ձեռք բերած գիտելիքները և հմտությունները:

Բնագիտական մասնախմբի  նախագահ Ս. Շահբազյան 

Միջոցառում Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում

Մարտի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում` «Happy ABC» նվիրված անգլերենի այբուբենին : Նպատակը` աշակերտների մեջ սեր և հետաքրքրություն  առաջացնել անգլերենի հանդեպ:  Միջոցառման ընթացքում աշակերտները ներկայացրին իրենց ձեռք բերած գիտելիքները և կարողությունները:

Անգլերենի ուսուցչուհի` Մ. Գայամյան

Խաղ-մրցույթ Կապնի հ․11 միջնակարգ դպրոցում

Մարտի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապնի հ․1 միջնակարգ դպրոցում  մարտի 24-ին կազմակերպվեց   խաղ-մրցույթ «Ֆիզիկոս» և «Քիմիկոս» թիմերի միջև: Որի ընթացքում մրցանակներով  պարգևատրվեցին լավագույն մասնակիցները:

Բնագիտական մասնախմբի  նախագահ Ս. Շահբազյան

Ճանաչենք մեծ մաթեմատիկոսներին

Մարտի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Դեռ դպրոցական տարիներից շատ աշակերտների «Մաթեմատիկա» առարկան թվում է դժվարամարս ու բարդ:
Այս բարդույթը հաղթահարելու և առարկան ավելի մատչելի ներկայացնելու նպատակով Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Ռիմա Մկրտչյանը հաճախ է մաթեմատիկայի դասն անցկացնում գործարար խաղերի, ինտերակտիվ և ժամանակակից մեթոդների կիրառությամբ: 
«Ճանաչենք մեծ մաթեմատիկոսներին» խորագրով ինտերակտիվ դասը սկսվեց հայ…

«Պատանի բնագետ» վիկտորինա

Մարտի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Բնագիտական առարկաների իմացությունը բացում է  բնության գաղտնարանների դռները,  տալիս գիտակցության միջոցով աշխարհն ընկալելու վայելքը, հայտնագործություններ կատարելու, մտահորիզոնն ընդլայնելու աներևակայելի հնարավորություններ ընձեռնում: Ֆիզիկայի, քիմիայի, կենսաբանության և աշխարհագրության ուսուցիչները 8-9-րդ դասարանցիներին ընդգրկել էին  հետաքրքիր, առարկայական դասընթացներում չընդգրկված հարցերի պատասխանների որոնման հաճելի գործի մեջ: Երբ սովորողները դժվարանում էին, օգնության էին հասնում ուսուցիչները: Վիկտորինային…

Տիեզերք և Արև

Մարտի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ուրասարի հիմնական դպրոցում մարտի 21-ին կրկին աշխույժ մթնոլորտ էր: Քանի որ իններորդցիները վերջացրել էին «Ֆիզիկան» և պետք է սկսեին ուսումնասիրել «Աստղագիտություն», վիկտորինայով ամփոփեցին ֆիզիկայից կուտակած գիտելիքները, հանդես եկան մեծանուն աստղաֆիզիկոսների մասին ռեֆերատներով և իբրև «Աստղագիտության,, մուտքի դաս՝ ներկայացրին «Տիեզերք և Արև» խորագրով միջոցառում (ուսուցիչ՝ Լենա Նահապետյան): Երեխաները պատմեցին Արեգակնային համակարգության մոլորակների,…

Ընթերցման հանրապետական օլիմպիադա 2017

Մարտի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

«Անտարես» հրատարակչության և ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հետ համատեղ կազմակերպած «Ընթերցման հանրապետական օլիմպիադա-2017»  միջոցառման մարզային փուլը կայացավ Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում: Օլիմպիադային մասնակցում էին մարզի VI դաս. 42 աշակերտներ: Օլիմպիադային ներկա էր նաև Սյունիքի փոխմարզպետ Վարդան Դավթյանը,ով ողջունեց և շնորհավորեց օլիմպիականներին:Վերջնական արդյունքով առավելագույն միավորներ վաստակեցին հետևյալ աշակերտները
Հակոբյան Եվա…

Երեխայի նկատմամբ բռնության հոգեբանական հետևանքները

Մարտի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

    Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 8-րդ ա դասարանի դասղեկ Ա. Ծատրյանը դասղեկի ժամերին հաճախ է անդրադառնում միջանձնային կոնֆլիկտներին, դիրքորոշումներին, վերաբերմունքին:

       Այսօր, մարտի 23-ին, դասղեկի ժամին դերային  իրադրությունների միջոցով դասարանում ստեղծեց մի քանի տեսակի բռնությունների տեսարաններ:

       Առաջադրանքը  հետևյալն էր` վերնագրել  տեսարանը, բնութագրել բռնության տեսակը:

       Ընտանեկան, սեռական, հոգեբանական…

Առանց պոեզիայի արվեստ չկա

Մարտի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի VIIա դասարանում կազմակերպվեց դաս-միջոցառում` նվիրված պոեզիայի միջազգային օրվան: Սաները ընթերցեցին դասական և ժամանակակից պոետների բանաստեղծություններ, հնչեցրին դրանց հիման վրա գրված երաժշտական ստեղծագործություններ: Դպրոցն իր առջև խնդիր էր դրել պոեզիայի քարոզչությունը դարձնել հիշարժան. մարդը կրթվում և դաստիարակվում է դպրոցում գրականությամբ և հատկապես չափածո ստեղծագործություններով:
Պոեզիան կարող է…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան