ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Այվազովսկի բաց դաս

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

IXա դասարանում անցկացվեց դասղեկի բաց դաս, որը նվիրված էր Հովհաննես Այվազովսկու ծննդյան 200 -ամյակին և ստեղծագործական կյանքին:Դասը սկսվեց Պ. Ադամյանի խոսքերով, որոնք ուղղված  էին նկարչին: Ալ. Սպենդիարյանի «Ղրիմյան էսքիզներ» սյուիտի հնչյունների ներքո հնչեցին բանաստեղծություններ և քառյակներ: Աշակերտները ներկայացրին մեծ ծովանկարչի կյանքից հետաքրքիր դրվագներ, լեգենդներ նրա մասին:Նախօրոք պատրաստված սալիկահանդեսով ցուցադրվեցին տասնյակ նկարներ՝…

Մեր լեզուն մեր խիղճն է դա, սուրբ հացը մեր սեղանի՛

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Սահյանական հայտնի խոսքերը առանցքում ունենալով՝ VII բ  դասարանը ներկաներին հրամցրեց «Բայ» խոսքի մասին վերաբերող զարմանահրաշ մի «սկուտեղ»:Լարված մեկ դասաժամի ընթացքում բոլոր աշակերտները (ինչպես մարտադաշտում զինվորները) ներկայացրին իրենց գիտելիքները վերոհիշյալ թեմայի վերաբերյալ, այդ գիտելիքները փոխադրեցին գործնական դաշտ՝ աշխատելով գրական տեքստի վրա: Դասապրոցեսին ականջալուր ուսուցիչները (դպրոցի տնօրեն Ք. Սարգսյանն իր փոխտնօրենների հետ, հ. լեզվի մասնագետներ)…

Սահմանամերձ հեռավոր մի գյուղ կա

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 20-ին Աբովյանիթիվ 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում անցկացվեց միջոցառում՝ «Սահմանամերձ հեռավոր մի գյուղ կա» խորագրով: Միջոցառման ընթացքում ներկայացվեցին սահմանամերձ գյուղերի խնդիրները ,  ցավն ու ուրախությունը,որդեկորույս ընտանիքների անսփոփ վիշտը և հայ զինվորների անկոտրում կամքը:

Միջոցառումը կազմակերպվել էր VIդ (դասղեկ՝ Ջ.Սահակյան), Vա(դասղեկԼ.Մանուկյան)  դասարանների աշակերտների ուժերով:Միջոցառման կազմակերպմանը մեծ աջակցություն էր ցույց տվել…

Սուրբ հարության տոնը Աբովյանի թիվ 6 ավագ դպրոցում

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Գարնան հրաշքի ամենավառ գույները, հրաշափառ տոնի ավետաբեր զանգերը՝ մարդու մեջ մարդկայինը, հավատքի մեջ լույսը, հույսի մեջ խոհեմությունը պահպանելու պատգամով, ապրիլի 14-ին իրենց շուրջն էին հավաքել դպրոցի սաներին, ուսուցիչներին, ծնողներին։ Միջոցառումը նվիրված էր Սուրբ Հարության տոնին. ներկա էր Քրիստոնեական դաստիարակության կենտրոնի ներկայացուցիչ Ջ.Ասատրյանը, ում հիացական գնահատանքին արժանացան մասնակիցներն ու միջոցառման կազմակերպիչը՝ Թ.Վարդանյանը։…

Ես խաղաղություն կգրեմ թևերիդ, և դու կթռչես աշխարհով մեկ

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 11-ին Վանաձորի Սուրբ Գրիգոր Նարեկացի եկեղեցու դահլիճում տեղի ունեցավ Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի IV ա դասարանի կազմակերպած միջոցառումը` «Ես խաղաղություն կգրեմ թևերիդ, և դու կթռչես աշխարհով մեկ» խորագրով: Երեխաները ներկայացրին 12-ամյա ճապոնուհու` Սադակոյի պատմությունը, ով Հերոսիմայի ռմբակոծության զոհն էր. նրա մոտ ախտորոշվել էր արյան քաղցկեղ:…

Նկարչական մրցույթ Ստեփանավանի հ 1 հիմնական դպրոցում

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Դեռևս նոյեմբեր ամսին Ստեփանավանի հ 1 հիմնական դպրոցը մասնակցեց ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի հայաստանյան գրասենյակի հայտարարած 2017թ. նկարչական մրցույթին, որի խորագիրն էր «Ոչ սովին, մեր ապագան սկսվում է առողջ սննդից»:

Նախ դպրոցում կազմակերպվեց դպրոցական սնունդ ծրագրում ընդգրկված տարրական դասարանների երեխաների մասնակցությամբ ցուցահանդես: Այնուհետև ընտրված լավագույն հինգ նկարները ուղարկվեցին մասնակցելու մրցույթին:…

Հագեցած առարկայական շաբաթ

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 11-ից 18-ը Ուրասարի հիմնական դպրոցում հայտարարված ՆԶՊ-ի, հասարակագիտության, աշխարհագրության առարկայական շաբաթը հագեցած էր բազմաբնույթ միջոցառումներով: Աշակերտները ներկայացրին բաց դաս ՆԶՊ-ից, հանդես եկան  «Երեխայի իրավունքները» թեմայով հագեցած ռեֆերատներով, կազմակերպեցին դաս-վիկտորինա աշխարհագրությունից, որի ընթացքում դրսևորեցին կայուն գիտելիքներ: Ցուցադրեցին ուրվագծային և ընդհանրապես ցանկացած քարտեզով աշխատելու իրենց կարողությունները: Շաբաթվա յուրաքանչյուր օրը տոն էր…

«Մեր զենքը մեր լեզուներն են, և այդ զենքով է, որ մենք հանդես ենք գալիս աշխարհի առջև» դաս-հանդես

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կազմակերպված հերթական միջոցառումը նվիրված էր անգլերենի այբուբենի տոնին /ուսուցիչ Սվետա Հայրապետյան/:

«Մեր զենքը մեր լեզուներն են, և այդ զենքով է, որ մենք հանդես ենք գալիս աշխարհի առջև». այս խորագիրն էր կրում IIIբ դասարանի աշակերտների դաս-հանդեսը, որի նպատակն էր՝ սովորողիների մոտ ձևավորել օտար լեզվի մասին տարրական պատկերացում՝…

Աշխորհրդի նիստ Ուրասարի դպրոցում

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 19-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը (նախագահ՝ Նիկիտա Ջանոյան) գումարեց հերթական նիստը, որի ընթացքում որոշում կայացվեց դպրոցի հարակից տարածքը ֆուտբոլի դաշտի վերածելու մասին: Աշակերտները պլանավորեցին իրենց անելիքը՝ կատարելով աշխատանքի բաժանում: Իններորդցիներ Միքայելի և Նիկիտայի ղեկավարությամբ կազմվեցին խմբեր, որոնք տեղնուտեղը լծվեցին հանրօգուտ աշխատանքի: Տարածքի մաքրման, հարդարման աշխատանքներից հետո աշակերտները նախատեսել…

Սուրբ Զատիկ

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում տիրում էր ուրախ տրամադրություն: Աշակերտները մեծ ոգևորությամբ պատրաստվել էին Սուրբ Զատկին՝ Հիսուս Քրիստոսի հրաշափառ Հարության տոնին:

Արդեն երեք տարի է ինչ դպրոցում ավանդույթ է դարձել «Զատիկի» տոնին նվիրված ցուցահանդես-վաճառքը: Յուրաքանչյուր դասարան յուրովի և ինքնատիպ էր պատրաստվել: Ցուցահանդես վաճառքը սկսվեց տերունական աղոթքով, աղ ու…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան