Ապրիլի 5-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտները «Հասարակագիտություն» առարկայից ներկայացրին բաց դաս՝ «Քվեարկությունը որպես իրավունք, պահանջ և պատասխանատվություն» թեմայով (ուսուցիչ՝ Սամվել Մանուկյան), որի ընթացքում ներկայացրին ընտրությունների անցկացման կարգը: Աշակերտները պատասխանեցին ընտրություններին և քվեարկությանը վերաբերող հարցերի, ապա լսարանին ներկայացան որպես «Ապագայի քաղաքի» քաղաքապետի թեկնածուներ՝ Խելամիտ Գիտունիկյան (Սվետլանա Ղանդիլյան), Հնարագետ Ժրաջանյան…
Մայրության, գեղեցկության տոնին էր նվիրված Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում իրականացված միջոցառումը: Միջոցառման մասնակիցները «Արևներ» նախակրթարանի սաներն էին: Դաստիարակ Շողիկ Ղազարյանի գլխավորությամբ փոքրիկները ուրախ ու գեղեցիկ պահեր նվիրեցին իրենց մայրիկներին և ներկա գտնվող մանկավարժներին: Իրենց գեղեցիկ արտասանությամբ, երգերի հրաշալի կատարումներով նրանք զարմացրին և հիացրին ծնողներին: Առավել ուշագրավ էր նրանց փոքրիկ բեմականացումը…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում 2017թ. ապրիլի 7-ին տեղի ունեցավ «Սպորտլանդիա» տարրական դասարաններում:
Կազմակերպված միջոցառման նպատակը մարզական խաղերի միջոցով ցածր դասարանների աշակերտների ֆիզիկական դաստիարակությանը և առողջ ապրելակերպի նպաստելն էր:
Տնօրեն Ն. Կոստանդյան
Գավառի ավագ դպրոցում իրականացվեց «Առաջին անգամ ընտրող» նախաձեռնությունը 10-12- րդ դասարանների աշակերտների ակտիվ մասնակցությամբ: Սեմինարավար ուսուցիչներ Ն. Ղուլոյանը և Ա. Զոլյանը ներկայացրին ծրագրի նպատակներն ու խնդիրները: Սեմինարի 2-րդ մասը սիմուլյացիոն խաղի միջոցով ընտրական գործընթացի մինի մոդելի կազմակերպումն ու իրականացումն էր: Այդ նպատակով կատարվեց դերային բաշխում՝ թեկնածուներ, հանձնաժողովի անդամներ, վստահված անձինք, դիտորդներ,…
Ապրիլի 5-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի դահլիճը լցվեց գարնանային գույներով: Նարե Հակոբյանն իր ուսումնական պրակտիկան անց էր կացնում հարազատ կրթօջախում և որպես գործունեության ավարտ կազմակերպեց գրական երաժշտական համադրություն «Spring Party» խորագրով` տարբեր դասարանների աշակերտների մասնակցությամբ:
Դպրոցի նախկին սանն իր սաների գեղեցիկ արտասանություններով և նրբաճաշակ լուծումներով հիացմունք պատճառեց հանդիսատեսին:
…Առավոտյան ժամը 8-00-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի սպորտային հրապարակը իրենց ներկայությամբ զուգել են 1-9-րդ դասարանների աշակերտները։
Այսօր ինքնակառավարման օր է։
Այսօր ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների ծանրաբեռնվածությունն աշակերտական խորհուրդը կիսել է մանկավարժական խորհրդի հետ։
Օրեր առաջ ուսուցիչներն ընտրել էին իրենց փոխարինողներին, միասին կազմել աշխատանքային պլանները և օրվա աշխատանքների հիմնական մասը կատարեցին ոգևորված սաները։
…Ստեփանավանի թիվ 3 հիմնական դպրոցի նախակրթարանի դաստիարակ Նոնա Բեժանյանը իր սաների հետ կազմակերպել էր բաց-պարապմունք «Ի՞նչն է երկնքից բարձր» խորագրով: Պարապմունքի ընթացքում երեխաների մեջ պատկերացում ձևավորվեց Արեգակնային համակարգի մասին: Երեխաները կատարեցին ճանապարհորդություն դեպի Արեգակնային համակարգի զարմանահրաշ աշխարհը: Նրանք ներկայացրեցին «տիեզերքի բնակիչներին», կատարեցին առաջադրանքներ, արտասանեցին ոտանավորներ, երգեցին: Փոքրիկները խոսում էին ազատ,…
Ապրիլի 7-ին Լոռու մարզի Ուրասարի հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ Արմեն Մխեյանը Ձորագյուղի հիմնական դպրոցի 5-րդ դասարանցիների համար կազմակերպել էր հեռավար դաս՝ «Կոտորակների գումարումը» թեմայով: Ձորագյուղի հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Արիգա Մելքոնյանի և նույն դպրոցի աշխարհագրության ուսուցիչ Նարեկ Արզումանյանի անմիջական օժանդակությամբ երկու դպրոցի աշակերտները հնարավորություն ստացան ծանոթանալու միմյանց հետ, մասնակիցը դառնալու…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում 2017թ. ապրիլի 6-ին տեղի ունեցավ մայրության և գեղեցկության տոնին նվիրված միջոցառում: Հնչեցին գարնանաբույր երգեր, հոգեթով բանաստեղծություններ, պարեր, բարեմաղթանքներ՝ համեմված սիրով, նազանքով ու քնքշությամբ, որովհետև խոսքը վերաբերվում էր աշխարհի սուրբ ու գեղանի մայրերին:
Տնօրեն Նելլի Կոստանդյանը շնորհավորեց բոլորին այս գեղեցիկ տոնի առթիվ, մաղթելով՝ առողջություն , երջանկություն,…
Ապրիիլի 4-ին Չարենցավանի հ.3 հիմնական դպրոցի համակարգչային դասասենյակում դասվարի ժամ էր: Դասվար Ասյա Երիցյանը «Երեխան և համակարգիչը» թեմայի շուրջ կազմակերպել էր զրույց-պարապմունք: Դասվարի ժամին ներկա էին հոգեբանը, փոխտնօրենները, ծնողներ, ուսուցիչներ: Դիտեցին «Անվտանգ համացանց», «Ինչպես ճիշտ նստել...» տեսանյութերը, որից հետո կազմակերպվեց քննարկում, ինչպես նաև աշակերտները գործնականորեն փորձեցին կիրառել տեսանյութում կիրառված կանոնները:
…Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան