Ապրիլի 5-ին Կոտայքի Ս.Վարդանյանի անվան միջնակարգ դպրոցի առաջին դասարանի դասվար Լ.Վարդանյանն իր աշակերտների հետ միասին կազմակերպել էր միջոցառում «Հայաստան-հոգուս տունը» խորագրով:
Բեմից փոքրիկները մեր հզոր հայենիքն էին փառաբանում,գովերգում Հայաստանի թանգարան-հանգստավայրերը` Գեղարդ, Գառնի Սևան,Դիլիջան, Ծաղկաձոր` հանդիսատեսին մտովի տեղափոխելով և ականատեսը դարձնելով մեր դրախտավայր հայրենիքի հրաշալիքներին:
Միջոցառման սկզբից ևեթ դահլիճում հայրենասիրական ոգին…
Մարտի 24-ին Վանաձորի Ա. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի 7 Բ դասարանում /ուսուցիչ՝ Ս. Մաքթաղյան/ անցկացվեց բաց դաս «Գորգագործության համար անհրաժեշտ նյութեր, գործիքներ և սարքեր» թեմայով:
Դասի սկզբում ուսուցիչը ներկայացրեց ամենահին գորգը՝ Պազիրիկը: Խոսեց Եռախորան գորգի ծագման և թվագրման մասին: Աշակերտները ներկայացրեցին աշխատանքային գործիքները և ցուցադրեցին, թե ինչպես են բուրդ…
Ապրիլի 7-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում կազմակերպվել էր միջոցառում` նվիրված ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրերին: Այն կազմակերպել էր դպրոցի ֆրանսերենի ուսուցչուհի Կ. Մելիքսեթյանը: Միջոցառումը կրում էր «Երգը՝ հայ–ֆրանսիական բարեկամության կամուրջ» խորագիրը: Միջոցառման ընթացքում VI – IX դասարանի սովորողները ներկայացրեցին դրվագներ Շառլ Ազնավուրի կյանքից և ստեղծագործական գործունեությունից: Միջոցառմանը հատուկ…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Մայրության և գեղեցկության տոնին նվիրված միջոցառում, որը նախաձեռնել և կազմակերպել էր Vա դասարանի դասղեկ Արփինե Կարապետյանը:
Միջոցառման ընթացքում շնորհալի աշակերտները ներկայացրեցին Մարտի 8-ի ստեղծման պատմությունը, հանդես եկան լուսափթիթ գարնան, «կենաց ծառը մշտադալար պահող» կանանց ու մայրերի, «մայրամուտի շողից պոկված, արշալույսի ցողով օծված» չքնաղ…
- Տանդ միշտ ցո՛րեն լինի, կյանքդ ու արտդ, երաշտ չտեսնեն,- օրհնանքով հացի սրբության և կարևորության մասին գունեղ միջոցառում էր կազմակերպել Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 2-րդ ա դասարանի դասվար Ջ. Հովհաննիսյանը:
- Հայի հացը սկսվում է գութանից ու հորովելից,- ահա այսպես ներկայացրին փոքրիկները հացի ծագումը: Սրբության գաղափարն ամփոփվեց խնայողության վերջաբանով:…
Կարմիրգյուղի հ.1 միջնակարգ դպրոցում շատ է կարևորվում ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը: Դպրոցի վաստակաշատ մանկավարժ Նորիկ Գափոյանի հեղինակած «Զոհրապ» պիեսը՝ նվիրված Արցախյան պատերազմին մասնակցած մեր համագյուղացիներին և նրանց ցուցաբերած սխրագործություններին, նույնպես ոգեկոչման աղբյուր և հայրենասիրության դաս է հաջորդ սերունդների համար: Պիեսը վերնագրված է մեր համագյուղացի Զոհրապ Շհոյանի անունով, ով անձնուրացաբար մարտնչեց Արցախյան պատերազմում…
Գավառի ավագ դպրոցի քիմիայի ուսուցչուհի Լալա Գասպարյանը և բնագիտական ենթահոսքի 12-րդ դասարանի աշակերտները` մասնակցությամբ նույն ենթահոսքի 10-րդ և քաղաքի հիմնական դպրոցների 9-րդ դասարանցիների, ներկայացրին «Քիմիական ռեակցիաների դասակարգումը» թեմայով մի հետաքրքիր գործնական դաս: Հմուտ ուսուցչուհու գլխավոր ձեռքբերումն ակնհայտ էր՝ նրա աշակերտները կարողացան ինքնուրույն նախապատրաստել և անցկացնել տասը փորձ, այդ թվում «փարավոնի…
Հայաստանը դարերի խորքից եկող ամուր կապեր ունի ֆրանկոֆոնիայի ընտանիքի անդամ երկրներից շատերի հետ:
Հիշենք. դեռ մեկ հազարամյակ առաջ ֆրանսերենը Միջերկրական ծովի ափերին տեղակայված Կիլիկիայի հայկական թագավորությունում հայկական արքունիքի պաշտոնական գրագրության և արվեստի լեզու էր:
Այսօր ՀՀ հաստատակամորեն իրականացնում է ֆրանկոֆոնիային իր անդամակցությամբ ստանձնած ֆրանսերենի տարածման ու խորացման հանձնառությունը:
Ֆրանկոֆոնիան մեզ համար մշակույթ…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 8բ դասարանում մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Թ. Մելիքսեթյանը կազմակերպել էր փորձարարական դաս երկրաչափություն առարկայից: Դասի թեման էր «Բազմանկյունների մակերեսները»: Այն գիտելիքների ամրապնդման և ամփոփման համագործակցային դաս էր՝ համակարգչային տեխնիկայի կիրառմամբ:
Դասի նպատակն էր մեծացնել առարկայի նկատմամբ հետաքրքրասիրությունը, խորացնել և ամրապնդել բազմանկյունների մակերեսների հատկությունների, զուգահեռագծի,…
Անսովոր էր ֆիզիկայի դասը Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանում: Դասի թեման էր` «Ֆիզիկան և պոեզիան», ուսուցիչ` Սուսաննա Եղշատյան: Նպատակն էր ցույց տալ, որ գիտությունն ու արվեստը պահանջում են նմանատիպ մտածողության պրոցես, սակայն տարբեր են արտահայտչամիջոցները, ձևավորել բնության ներդաշնակություն զգալու, նկարագրելու և դրանք գնահատելու կարողություններ, բացահայտել…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան