Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցը այսօր նշում է «Ֆրանկոֆոնիայի օրերը Հայաստանում» ամենամյա միջոցառումը, որը կրում է «Բարեկամության կամուրջ» խորագիրը։
Ամենուր թևածում էր ֆրանսիական շունչն ու ոգին։ Օրը լցված էր ֆրանսիական երգ֊երաժշտությամբ, խոսքով ու պարով։
Խոսվեց ֆրանսիայի դարավոր մշակույթի, ֆրանկոֆոնիայի մասին` ևս մեկ անգամ կարևորելով հայ֊ֆրանսիական բարեկամությունը։
Այսօր տոն է, Սուրբ Զատիկ,
Ներկել ենք կարմիր հավկիթ:
Այն իր խորհուրդն ունի՝ ծնունդը երկրի:
Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 2-րդ «Բ» դասարանում նշվեց Սուրբ Զատիկը: Ուսուցչուհին՝ Հերմինե Առաքելյանը, բացատրեց հայկական եկեղեցու տաղավար տոներից՝ Սուրբ Զատիկի տոնի խորհուրդը: Զատիկ նշանակում է զատում, բաժանում, հեռացում մեղքերից և իր վերջնական իմաստով՝ վերադարձ առ…
4-րդ «բ» դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյան արտադասարանական – արտադպրոցական աշխատանքների շրջանակում համագործակցեց մարզային գրադարանի հետ և սաներն ուրախ, անկաշկանդ ժամանց անցկացրին գրքերի, գիր ու գրականության հարուստ աշխարհում:
Գրական ցերեկույթը, որպես մշակութային հավաքույթ, դասվեց աշակերտների հոգևոր ու մտավոր զարգացմանը նպաստող դասարանական միջոցառումների կարևորություն ունեցող շարքում:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Ինչպես արդեն հայտնի է հանրային քննարկման է ներկայացվել դպրոցների երկարօրյա խմբի օրինակելի ծրագրի նախագիծը, որում առաջարկվող լուծումներն ուղղված են սովորողների ուսումնադաստիարակչական աշխատանքներում ընտանիքին համակողմանի օգնության ցուցաբերմանը, սովորողների աջակցմանը, հմտությունների ստեղծագործական ունակությունների և ինքնակազմակերպման կարողությունների ձևավորմանն ու զարգացմանը:
Վերը նշված աջակցություններն արդեն քանի տարի է, ինչ լավագույն ցուցաբերում է դպրոցին ու…
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում աշխուժություն է տիրում։
Աշակերտները Կապանի ՎՎ գրասենյակի կողմից ստացած նվերները (մարզաշապիկներ, գնդակներ, գրիչներ...) մեծ ոգևորությամբ ընդունեցին ու դպրոցի սպորտային հրապարակում կազմակերպեցին առօրյան։
Ջանք ու եռանդ չենք խնայի, երեխաների առօրյան ճիշտ կազմակերպելու համար,- ասաց դպրոցի տնօրեն Վիլյամ Թորոսյանը։
Շնորհակալություն հովանավորներին։
Տավրուսի միջնակարգ դպրոց
Ապրիլի 18-ին աշխույժ և հետաքրքիր մաթեմատիկայի դաս անցկացրեցին 4-րդ «բ» դասարանի աշակերտները:
Թեման՝ «Մաս և ամբողջ»:
Դասվար Արևիկ Հայրապետյանը նոր նյութի հաղորդման սխեմայի մեջ լայնորեն օգտագործեց, արդեն սաներին ընկերացած խելացի գրատախտակի վարժությունները՝ նրանց ներգրավելով ուսումնա-մաթեմատիկական հետազոտությունների մեջ: Մեր ժամանակներում, այո, ուսուցչի հետ մրցակցում են համացանցը, տեսախաղերն ու արտաքին գործոնները և…
«Բաղձանքս է ապագայի մարդերուն նվիրել այնպիսի հզոր երգ մը, որ հայրենիքը ինծի պես արարած մը ծնած ըլլալուն գոնե չզղջա...»
Դ. Վարուժան
Շուտով ապրիլի 20֊ն է, Վարուժանի ծննդյան օրը։ Լրանում է հայ ժողովրդի և 20-րդ դարի խոշորագույն բանաստեղծներից մեկի` Դ. Վարուժանի ծննդյան 138֊ամյակը։
Դեպի լույսի աղբյուր ընթացող բանաստեղծի կյանքը ընդհատեց թուրքի…
Օրերս ՀՀ «Հումանիտար ականազերծման և փորձագիտական կենտրոն»-ի մասնագետներն իրազեկման դասընթացով հանդես են եկել Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում, որի շրջանակում միջին դասարանների աշակերտներին հանձնարարվեց թեմատիկ մանրապատում- բեմադրություն:
Այսպես՝ ապրիլի 15-ին ուսուցողական հանձնարարությունն ունեցավ սպասված բեմելը. «Ականներ և անվտանգ վարքագիծ» մանրապատումը հասակակիցներին ներկայացրին
Հայկ- Արշակյան Արտյոմ- 6ա
Անի –Մնացականյան Լիա -5բ
…Խելացի գրատախտակն այլևս մեր դասերի անբաժան մասն է:
Ինչպես, արդեն, նախորդիվ տեղեկացվել էր, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի խելացի գրատախտակն իր հնարավորություններով զարդարեց 4-րդ «բ» դասարանում անցկացված բաց դասը Ես և շրջակա աշխարհն առարկայից:
Այժմ գրատախտակն իր ունակությունները բացահայտեց մայրենիի դասին:
Դասն՝ իր տեսակի մեջ լինելով ամփոփիչ, որի ընթացքում դասվար…
«Նամակ» խորագրով գործնական աշխատանք էր Եղվարդի հ․3 հիմանական դպրոցի 5-րդ «բ» դասարանում մայրենի առարկայից (ուսուցիչ` Մ. Ավետիսյան)։
Աշակերտները պատրաստել էին ծրարներ, գրել նամակներ, որոնց հասցեատերերն էին իրենց մտերիմները, հայտնի գրողներ, դերասաններ և գրական հերոսներ։
Դասի ընթացքում աշակերտները ներկայացրեցին նամակի կառուցվածքը, կարդացին նշանավոր մարդկանց նամակները։ Մեջբերում արեցին Չարլի Չապլինի դստերն ուղղված…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ