Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի հերթական սերունդը՝ 1-ին Ա դասարանը, դասվար Արևիկ Դավթյանի նվիրումով աշխատանքի շնորհիվ յուրացրեց հայոց լույս Այբուբենը, դարձավ տառաճանաչ՝ իր առջև բացելով գիտության լուսավոր դռներ:
Փոքրիկները գեղեցիկ ասմունքով, սահուն խոսքով հիացրին ներկաներին, կատարեցին «Հայոց այբուբենը», «Ես սիրում եմ իմ երկիրը» երգերը` ծածանելով հայոց եռագույնը:
1-ին…
Մայիսի 30-ին ՎՎ Կապանի հյուրընկալ գրասենյակում տեղի ունեցավ երկարօրյայի խմբակների խմբավարների հաշվետու- հանդիպում:
Տնօրեն Անուշ Մեժլումյանը խորամուխ եղավ աշխատանքների ընթացքում առաջացած խնդիրների, հաջողված արդյունքների, հաջողության հասնելու ուղիների որոնման, համակարգային փոփոխման մեջ:
Ծրագրում ներառված դպրոցները վստահաբար արձանագրեցին դրական ու գովելի արդյունք, հույս հայտնեցին, որ օրենքի նոր փոփոխությունների համաձայն գործընթացի շարունակականությունը կապահովի…
Դրական ծնողավարման հմտությունների զարգացմանն ուղղված դասընթացի ամփոփումը տեղի ունեցավ տոնական մթնոլորտում և դրական հուզախառը տրամադրությամբ:
Ուստարվա ընթացքում դպրոցի 9-րդ «ա», 4-րդ «ա» և 4-րդ «գ» ծնողական լսարանը մեծ սիրով մասնակցել է ՎՎ Կապանի գրասենյակի կողմից ծրագրված և նրա կողմից հովանավորվող դասընթացներին:
Դաստիարակության բացասական մոտեցումները մեզանում տեղ չունեն, արդյունավետ չեն և…
Ամբողջ շաբաթ Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում տիրում էր ուրախ ու լարված մթնոլորտ. հայտարարվել էր վոլեյբոլի ներդպրոցական մրցույթ, որին ակտիվորեն մասնակցեցին դպրոցի բարձր դասարանի աշակերտները (ուսուցիչներ` Տ. Հակոբյան, Ա. Պռազյան)։
Լարված պայքարի արդյունքում տղաների թիմում առաջին տեղը գրավեցին IX ա դասարանի աշակերտները, II տեղը` IX բ դասարանի աշակերտները , իսկ…
Տարեվերջյան «Հրաժեշտ կրտսեր դպրոցին» միջոցառումների շարքը համալրեց նաև 4-րդ «գ» դասարանն՝ իր «Մեր մանկության մոլորակը» խորագրով միջոցառմամբ:
Ակտիվ ու միաժամանակ հուզումնախառն հոգիներով աշակերտները ցուցաբերեցին մեծ զգոնություն, որ կարողացան իրենց մտքերը բարձրացնել՝ սկսած առաջին դասարանից մինչև չորրորդ դասարանի ավարտ...
Դահլիճում տիրում էր ոգևորվածություն, հիացմունք...
Ներկա հանդիսատեսի ծափողջույններից զգացվեց, որ միջոցառումը ծառայել…
Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 2-րդԱ և 2-րդԲ դասարանի աշակերտները հրաժեշտ տվեցին Այբբենարանին՝ «Мой букварик» խորագրով:
Գարնանային ուրախ երաժշտության ներքո աշակերտները ողջունեցին ներկաներին, ասմունքեցին Այբբենարանի տառերին նվիրված բանաստեղծություններ, երգեցին հրաժեշտի երգեր, գեղեցիկ բեմականացրին «Շաղգամը», «Գնդլիկ-բոքոնիկը», «Դերձակ նապաստակը» ներկայացումները:
Աշակերտների խոսքն արտահայտիչ էր ու տպավորիչ:
Հերթական սերունդը յուրացրեց ռուսաց լեզվի տառերը՝…
Տարեվերջյան տոնական տրամադրությունը թևածում է ուսումնական հաստատություններում:
Երգ ու պար, շնորհակալական խոսքեր, հարազատ կրթօջախի արժևորում, հարաչարչար ուսուցիչներին՝ խոնարհում և, իհարկե, այս ամենը հայրենասիրության փիլոնով...
Այսօր 4-րդ «բ» դասարանն է փայլում պայծառ աստղի պես... Դասվար Արևիկ Հայրապետյանի գեղագիտական ձեռամբ հարդարված բեմում դաս-հանդես է. թեման` «Խաղաղության աղոթք»:
Նրբաճաշակ բաղադրիչներով համեմված ամփոփիչ միջոցառումն ամբողջացրեց…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի IX գ դասարանի աշակերտները դասղեկ Մ. Կարապետյանի և դասվար Ս. Մկրտչյանի հետ այցելեցին Եղվարդի Սուրբ Սարգիս եկեղեցի, ստացան տեր Հովսեփի օրհնանքը, կատարվեց աշակերտներին օրհնելու կարգը։
Այնուհետև, եկեղեցու բակում նրանք ստացան իրենց զանգերը և ավարտական խմբակային նկարները:
Օդը հագեցած էր ջերմությամբ ու սիրով, ու ամպամած և…
«Միայն մի միջոց կա մեծ աշխատանք կատարելու համար` սիրել այն։ Եթե դուք դեռևս այդ համոզմանը չեք հասել, սպասեք»։ Սթիվ Ջոբս
Հիմք ընդունելով այս խոսքերը` Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի IV դասարանցիները մեծ սիրով մասնակցեցին գործնական աշխատանքին տեխնոլոգիա առարկայից (ուսուցիչ` Ն. Ենգոյան), որը կրում էր «ՆԱԽԱԳԻԾ» խորագիրը։
Նրանց հանձնարարվել էր կահավորել հյուրասենյակը`…
«Արվեստի մեջ երիտասարդություն նշանակում է հայտնագործության անհագ պահանջ, նորը տեսնելու և պատկերելու կարողություն, նոր և չտրորված ուղիների փնտրում՝ նետվելով դեպի անհայտն ու անծանոթը»:
Մ. Սարյան
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում հայտարարվել էր մրցույթ՝ բացահայտելու շնորհալի, տաղանդավոր աշակերտներին արվեստի բոլոր ճյուղերում (նկարչություն, ասմունք, երգ, պար, սպորտ և այլն):
Անցած ամբողջ շաբաթ…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ