Ամբողջ շաբաթ Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում տիրում էր ուրախ ու լարված մթնոլորտ. հայտարարվել էր վոլեյբոլի ներդպրոցական մրցույթ , որին ակտիվորեն մասնակցեցին դպրոցի բարձր դասարանի աշակերտները(ուսուցիչներ` Տ. Հակոբյան, Ա. Պռազյան)։
Լարված պայքարի արդյունքում տղաների թիմում առաջին տեղը գրավեցին IX ա դասարանի աշակերտները, II տեղը` IX բ դասարանի աշակերտները , իսկ…
Հերթական հետաքրքիր և բովանդակալից դաս-միջոցառումը ռուսաց լեզվից, Կոտայքի մարզի Եղվարդ քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի VII ա դասարանում (ուսուցիչ՝ Լ. Գևորգյան), կրում էր «Великая Россия» խորագիրը:
Աշակերտները հանգամանորեն ներկայացրին Ռուսաստանի և մայրաքաղաք Մոսկվայի պատմությունը, խոսեցին պետական խորհրդանիշների մասին: Երեխաները լավ տիրապետում էին օտար լեզվին, արտահայտվում էին ազատ և անկաշկանդ։
Գարուն ... Այս զարմանահրաշ եղանակը մեզ ստիպում է երազել, ապրել, սիրել կյանքն ու հավատալ հեքիաթներին։
«Գարնանային պարտեզ» խորագիրը կրող միջոցառման ընթացքում Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի II Գ դասարանի աշակերտներն իրենց գարնանային ջերմությամբ պարուրել էին հանդիսատեսին։
Աշակերտների գունեղ հագուստները և ճաշակով կահավորված սրահը ստեղծել էին տոնական տրամադրություն։
Ժ. Կյուրեղյան
II…
«Մի ազգ, որ չսիրեց իր լեզուն, չապրեց իր լեզվով, չունեցավ իր գրի կերպն ու լեզվի համանվագը, արդեն իսկ մեռած է ոտքի վրա»։
Մ. Խորենացու այս խոսքերը դարեր շարունակ դարձել են փարոս պետականությունը կորցրած հայ ժողովրդի համար, օգնել են պահպանել հայ մշակույթը, ազգային դիմագիծը և դիմագրավել բազմաթիվ փորձությունների, հույսով կերտել ապագան։
…Կան ստեղծագործություններ, որոնք չեն կորցնում իրենց արժեքը, արդիական են բոլոր ժամանակների ու սերունդների համար։ Այդպիսիք են օրորոցային երգերը։
Անցնելով դարերի միջով, մաքրագործվելով և ամեն սերնդի հետ նորից վերածնվելով` այս ստեղծագործությունները չեն ճանաչում ազգություն, դավանանք կամ մաշկի գույն, որովհետև մայրական անսահման սիրո, ջերմության ու անձնազոհության բյուրեղացումն են, որ յուրաքանչյուր մարդ լսում…
Մայիսի 4-ին կայացավ «Կապանի N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ- ի տնօրենի թափուր տեղի համար հայտարարված մրցույթին մասնակցող հավակնորդ Սիրանուշ Հարությունյանի հանդիպումը աշակերտական խորհրդի հետ:
Ներկաներն ազատ ու անկաշկանդ արտահայտեցին իրենց խորհրդակցական կարծիքները Սիրանուշ Հարությունյանի գործունեության վերաբերյալ, քանզի մեկ տասնամյակ է , ինչ վերջինս ղեկավարում է հաստատությունը և իրականացնում ընդգծված աշակերտակենտրոն…
«Հայաստանի Հանրապետության մարզերի, Երևան քաղաքի և Արցախի Հանրապետության հանրակրթական դպրոցների 1-3-րդ և 4-6-րդ դասարանների «Սպորտլանդիա» մարզական միջոցառման ծրագրի շրջանակում մարզի Նաիրի համայնքի Եղվարդի մանկապատանեկան մարզադպրոցում ապրիլի 19-20-ը կայացել են սպորտլանդիայի մարզային փուլերը, որոնց մասնակցել են տարածքային փուլերը հաղթահարած դպրոցականները (յուրաքանչյուր տարիքային խմբում 8-ական դպրոցական թիմեր):
Երկու տարիքային խմբերում էլ հաղթանակը…
Ես հայ եմ, և թուրքն իմ թշնամին է, իսկ ես վրեժ ունեմ լուծելու։
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VIII գ դասարանի աշակերտները դասղեկ Ս. Սարգսյանի հետ «Հիշում եմ և պահանջում» նշանաբանով, հերթական ուսումնադաստիարակչական էքսկուրսիան կազմակերպեցին Ցեղասպանության թանգարան, այնուհետև հարգանքի տուրք մատուցեցին Մեծ Եղեռնի զոհերի հիշատակին նվիրված Ծիծեռնակաբերդի հուշակոթողում:
Աշակերտները արտասանելով…
Ինքնուրույն, բանիմաց սերունդ կրթելը արդի դպրոցի հիմնական խնդիրն ու նպատակն է։ Դրա վառ վկայությունն է Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհրդի կողմից կազմակերպված հուշ֊ցերեկույթը` որ կրում էր «Հիշում եմ և պահանջում» խորագիրը։
Երեխաները ոգեկոչեցին 1915 թ. Մեծ Եղեռնի նահատակներին և աշխարհին մի անգամ ևս հիշեցրին մարդկության դեմ կատարված ամենամեծ ու…
- Առհասարակ ի՞նչ կարիք կա հավաքվելու, ի՞նչ կարիք կա քրքրելու անցյալի փեթակը: Կարծում ես այնտեղից բզզալով դուրս կթռչե՞ն հուշերի մեղուները…
Իր իսկ՝ Վարդգես Պետրոսյանի մտքերով մեկնարկվեց Սյունիքի մարզային գրադարանի տաքուկ միջոցառումն այն է՝ գրքի քննարկում:
Ու դուրս թռան մեղուներն անցյալի փեթակից…
«Ապրած և չապրած տարիներ» վիպակի հերոսները կենդանություն առան ներկաների…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ