«Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից, որպես գործնական աշխատանք, «Իմ համայնքը» թեմայի ամրապնդման նպատակով Լճաշենի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 2-րդ Բ դասարանի աշակերտները (դասվար Հերմինե Առաքելյան) այցելեցին հայրենի Լճաշեն գյուղի ենթակառուցվածքներ, տեղում ծանոթացան յուրաքանչյուրի նշանակությանն ու կարևորությանը: Սուրբ Հռիփսիմեի խոնարհված եկեղեցում փոքրիկներն իրենց աղոթքը բերեցին Բարձրյալին Հայաստան աշխարհի խաղաղության և…
Այսօր՝ նոյեմբերի 16-ին, չնայած եղանակն անբարենպաստ էր, սակայն Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի նորանշանակ տնօրեն Վիլյամ Թորոսյանի նախաձեռնությամբ, աշակերտներն էլ իրենց ցանկությամբ, մասնակցեցին դպրոցի դարպասի ներկման աշխատանքներին:
Գեղեցկացնենք ու շենացնենք մեր դպրոցը,- ասաց փոքրիկ Վաչեն:
Աշակերտները ոգևորված ու հիացած հեռացան դպրոցի տարածքից:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոց
Աշուն է, ոսկի աշուն: Շուրջդ կարծես հեքիաթային մի աշխարհ լինի, ուր բնությունն իր հրաշք վրձնով դաշտերն ու անտառները ներկել է ոսկեզօծ գույներով:
Այս տեսարանն էր ներկայացված Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի IIԲ դասարանում (դասվար` Հերմինե Առաքելյան, ուսուցչի օգնական` Անահիտ Պետրոսյան), ուր աշակերտներն ուրախ, զվարթ տրամադրությամբ տոնում էին…
Մայրաքաղաքի և ՀՀ մարզերի ավագ դպրոցներն այս ուսումնական կիսամյակում բնագիտական առարկաներն ուսումնասիրում են ժամանակակից ռեսուրսներով կահավորված լաբորատորիաներում:
Դրանք դպրոցներում ստեղծված արդիական ուսումնական միջավայրեր են, որտեղ աշակերտը տեսական գիտելիքներն ամրապնդում է գործնական հմտություններով:
Նորաստեղծ լաբորատորիաներն ավագ դպրոցներում կարող են դառնալ այն օղակը, որը կապում է բիզնեսն ու կրթությունը: Ավագ դպրոցներում նման…
Հոկտեմբերի 16-ին Կենսաբանների հայկական միության կողմից կազմակերպած հերթական սանիտարական օրն էր Լճաշեն համայնքում, որին մասնակցում էին Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի VIII, IX, XI, XII դասարանների աշակերտները և «Կենսաբանություն» առարկայի ուսուցչուհի Ժաննա Ավագյանը:
Աշակերտների մեծ մասը Հասարակական կազմակերպության կամավորներ են, որոնց նախաձեռնությամբ աղբահանություն իրականացվեց դեպի Կիկլոպյան ամրոց տանող ճանապարհաեզրին՝ հետագայում…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի շրջանավարտ Քրիստինե Միրաքյանը 14 օրյա հրավերով գտնվում է Գերմանիայի Հանրապետության «Գերմաներեն» լեզվի մայրաքաղաքում՝ Մանհայմում:
Քրիստինեն մասնակցել է «Իմ օրվա հերոսը» թեմայով ստեղծագործությունների մրցույթին և 32 երկրների 186 մասնակիցներից, որպես «Լավագույն պատմվածք» անվանակարգում, արժանացել առաջին կարգի մրցանակի:
Պատմվածքի հերոս բժիշկը պայքարում էր երկու ճակատով. մեկը…
Օրերս Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 6-րդ դասարանի աշակերտները մասնակցեցին ՎՎ Կապանի գրասենյակի կազմակերպած դասընթացին «Բռնություն» թեմայով որում ստացած գիտելիքներով հանդես եկան հասակակիցների և կրտսեր ընկերների շրջանում։
Դասղեկ Անահիտ Աղագուլյանը փաստեց, որ նման գիտելիքները ցպահանջ են, հատկապես երեխաների համար, քանզի
նրանց կողմից բռնության սահմանումն իսկ խոսում է, արդեն գիտակցված վարքի ձևավորման…
Հայ-Ռուսական միջազգային զինվորական ակադեմիայի բարձրակարգ խորհրդի կողմից Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանը ս/թ հոկտեմբերի 8-ին պարգևատրվեց Հայրենիքի պաշտպանի «Հովհաննես Թումանյան» գերատեսչական մեդալով:
Մեդալը դպրոցում հանձնեց «Նվիրյալներ» ռազմամարզական Հասարակական կազմակերպության նախագահ, Մարդու իրավունքների հումանիտար ասոցիացիայի միջազգային կառույցի իրավապաշտպան, կենտրոնի նախագահ Արման Գրիգորյանը:
Դպրոցի մանկավարժական կոլեկտիվը, ողջ…
Օրերս Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 6-րդբ դասարանում,Կոմիտասի անվան դասասենյակում անցկացվեց դաս-ցերեկույթ՝ նվիրված Հայ Մեծ երգահան,երգիչ ,երաժշտագետ,հայ դասական երաժշտության հիմնադիր,վարդապետ , ուսուցիչ ,բանահավաք,խմբավար Մեծն Կոմիտասին (Սողոմոն Գևորգի Սողոմոնյան)։
«Երաժշտություն» առարկայի ուսուցչուհի Մարիետա Վարդանյանը ներկայացրեց Մեծ երաժշտի ավանդը հայ հոգևոր երաժշտության ասպարեզում,կենսագրությունը,կյանքի վաղ տարիները Էջմիածնում,Գևորգյան ճեմարանում։
«ՀԵՊ» առարկայի ուսուցչուհի Քնարիկ…
2021 թվականի դեկտեմբերին լրանում է անկախ պետությունների համաձայնագրի ստորագրման 30 ամյակը, որի շրջանակում ԱՊՀ գործադիր կոմիտեի կողմից ՀՀԿԳՄՍ նախարարությանն ուղղված գրության համաձայն՝ այսօր, սեպտեմբերի 30-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 8-րդ «ա» դասարանում կայացավ միասնական դաս՝ «Համագործակցության ժպիտից սկսվում է խաղաղությունը» խորագրով:
Լինելով ռուսալեզու համագործակցություն՝ դասի ակտիվությունը պայմանավորեցին 4-րդ «բ»…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ