Ռուսաստանի Դաշնության Մայկոպ քաղաքում մարտի 11-16-ն անցկացվել է Մաթեմատիկայի միջազգային կովկասյան 7-րդ օլիմպիադան (ՄՄԿՕ):
Մրցույթին մասնակցել է 9 երկրի շուրջ 150 ներկայացուցիչ՝ չորսհոգանոց թիմերով:
Պատանիների մրցույթում առցանց ձևաչափով Հայաստանը ներկայացրել է Ա․Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոցի չորսհոգանոց թիմը: Դպրոցի 10-րդ դասարանի աշակերտներ Արեգ Մկրտչյանը, Վահան Բաղդասարյանը և Հայկ Անդրեասյանն արժանացել են ոսկե, իսկ Կամո Միրաքյանը՝ արծաթե մեդալների:
Ոսկե մեդալների քանակով Հայաստանի թիմն…
«Ես եկել եմ դարերից ու գնում եմ հաղթական…»
Նա մարդ էր, պոետ և քաղաքացի ․․․
2022թ. մարտի 14-ին Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ գրական-երաժշտական ցերեկույթ՝ նվիրված հայ գրականության գագաթներից մեկի՝ արևապաշտ բանաստեղծ Եղիշե Չարենցի ծննդյան 125-ամյա հոբելյանին:
Դպրոցում ամենուր Չարենց էր, չարենցյան խրիմաստ պատգամ՝ «Ո՛վ հայ…
Արագ շախմատի մրցաշար
Մարտի 13-ի ձյունառատ կիրակին ուրախ տրամադրությամբ անցկացրին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի շախմատասեր սաները։
Ժամը 11: 00-ին Կապանի մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում մեկնարկվեց քաղաքի պատանի շախմատիստների «Արագ շախմատ» սպարտակիադան, շվեյցարական մրցակարգով` 9 տուրից։
Դպրոցի սաները` երեք աղջիկ և երեք տղա (Շողեր Կարապետյան-9-րդ «բ», Արմինե Օհանջանյան-8-րդ «ա», Թինա Ղազարյան-4-րդ «գ»,…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցը, ի թիվս այլ դպրոցների, ՎՎ Կապանի գրասենյակի բարի կամեցողությամբ ունեցավ Սմարթ ( SMART) գրատախտակ:
Ի՞նչ հնարավություններ է նախատեսում խելացի գրատախտակը:
Այսօր՝ մարտի 10-ին, դպրոցի 4-րդ «բ» դասարաի դասվար, փորձառու մանկավարժ Արևիկ Հայրապետյանը սաների հետ տվեց հարցի պատասխանը:
Ես և շրջակա աշխարհն առարկայից՝ «Հայսատանը մեր հայրենիքն…
5-րդ Բ դասարանում ՀԵՊ առարկայի ամփոփիչ դաս էր, թեման՝ «Առակների մեկնություն»: Աշակերտները պատմեցին, վերարտադրեցին և ներկայացրեցին Սերմնացանի, Որոմների և Բարի Սամարացու մասին առակների բովանդակությունը:
ՀԵՊ առարկայի ուսուցչուհի Քնարիկ Քոչարյանը կազմակերպեց մնջախաղ՝ «Քրիստոսի փորձությունը անապատում», աշակերտները բեմականացրին «Անառակ որդու վերադարձը» առակը:
Աշակերտներն ինքնուրույն մտքեր ու կարծիքներ հայտնեցին ծնողասիրության, ընկերասիրության, պարկեշտության, ազնվության,…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց մրցույթ՝ «Մենք գիտենք, որ դուք գիտեք» խորագրով «Աշխարհագրություն» առարկայից ուսուցչուհի Մարինե Միլիտոնյանի նախաձեռնությամբ IXԱ և IXԲ դասարանների միջև:
Մրցում էին «Արարատ» և «Էվերեստ» թիմերը: Մրցույթի ընթացքում ապահովվեց միջառարկայական կապ «Պատմություն», «Գրականություն», «Շախմատ» և «Կերպարվեստ» առարկաների միջև:
Խորացան սովորողների գիտելիքները աշխարհագրությունից, պատմությունից,…
Մարդու բազմակողմանի և ներդաշնակ զարգացման հիմքը դրվում է կրտսեր դպրոցում: Տարրական դասարաններում մեծ դեր է հատկացվում ընթերցանությանը, որի նպատակն է՝ զարգացնել կարդալու, պատմելու կարողությունները, հարստացնել խոսքն ու բառապաշարը, ճանաչողական գիտելիքները:
Երեխան որքան շատ կարդա, այնքան դյուրին կլինի նրա շփումը շրջապատի հետ:
Այդ նպատակով մեր դպրոցի տարրական մասնախմբի նախաձեռնությամբ II -IV…
Փետրվարի 22-ին Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում մեկնարկվեց շախմատի ներդպրոցական մրցաշարը, որին մասնակցում են մինչև 14 տարեկան աշակերտները։Խաղի նկատմամբ ցուցաբերվող հետաքրքրությունը, պայքարի հուզականությունն ու հաղթելու ձգտումը,կարծես, համակել է նաև երկրպագուներին, որոնք և ուսուցիչներ են, և աշակերտներ։Շախմատ առարկայի նկատմամբ աշակերտները դրսևորում են հետաքրքրություն ու այն կարևորում են, որպես որոշումներ կայացնելու հմտություններ զարգացնող միջոց։
…Մարտի 1-ին միջազգային հանրությունը նշում է Քաղաքացիական պաշտպանության համաշխարհային օրը:
1994 թ. Հայաստանը ևս դարձել է Քաղպաշտպանության միջազգային կազմակերպության անդամ, և այդ օրվա առթիվ Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց հատուկ տակտիկական ուսումնավարժություն՝ «Հրդեհաշիջման և տարհանման միջոցառում» թեմայով: Նպատակը պայմանական հրդեհի ժամանակ տարհանումն էր ու գործնական հմտությունների կատարելագործումը:
Ժամը 12:…
Փետրվարի 27-ին Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Հ. Գևորգյանը կազմակերպել էր ճանաչողական-հայրենագիտական հերթական դասը Գառնիի հեթանոսական տաճարում և Գեղարդի վանական համալիրում:
Էքսկուրսիայի ընթացքում աշակերտները քայլարշավ կատարեցին Ազատ գետի կիրճում՝ Քարերի սիմֆոնիայի ուղեկցությամբ:
Հայրենաճանաչողական դասն ամփոփվեց հայրենասիրական երգերի և բանաստեղծությունների կատարմամբ՝ Չարենցի կամարի ներքո:
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: