«Խունկ կբուրեն
Որդան կարմիր ու մագաղաթ կը բուրեն,
Վանք կբուրեն,
Ապաշխարանք կբուրեն,
Խաչ ու Նարեկ-աղոթք, ողբ ու շարական կբուրեն,
Ուր որ ըլլան հողմացրիվ ,ուր որ գաղթեն - Վարդապե'տ,
Քու տառերեդ ազատություն կբուրեն»:
IX ա դասարանի աշակերտները Զահրատի այս խոսքերով սկսեցին իրենց միջոցառումը` նվիրված թարգմանչաց…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի «Առաջին Բ» դասարանում (դասվար՝ Մարգարիտ Հովսեփյան) «Ա» հնչյուն-տառի ուսուցման դաս էր:
Թագադրվում էր Հայոց Այբուբենի առաջատարը՝ սկիզբն ու բանալին գիտելիքների հրաշագեղ աշխարհի:
Հյուր եկած «Արևը», «Արագիլը», «Աքաղաղը» դասընկերներին հանելուկներ առաջարկեցին, դասարանը բաժանվեց խմբերի, աշակերտները կատարեցին տրված բառերի հնչյունային և վանկային վերլուծություն: Խաղ-վարժանքի օգնությամբ թվարկեցին…
Երևանի պետական համալսարանի Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետի սոցիալ֊տնտեսական աշխարհագրության ամբիոնի ասիստենտ, աշխարհագրական գիտությունների թեկնածու Գոհար Ղամբարյանը «Քո գիտությունը դպրոցում» ծրագրի շրջանակներում անցկացրեց հանդիպում Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի աշակերտների հետ։
Գոհար Ղամբարյանը ներկայացրեց «Աշխարհագրություն» առարկայի դերը, կարևորությունը, արդիականությունը, խնդիրները, զարգացման ուղիները, ԱՏՀ համակարգի ժամանակակից հնարավորությունները։
Երեխաները մեծ ոգևորվածությամբ ու հետաքրքրությամբ մասնակից…
Նոյեմբերի 1-ին, երկար դասամիջոցին, դպրոցի աշակերտական խորհուրդը գումարեց հերթական նիստը` տնօրեն Ս. Հարությունյանի մասնակցությամբ:
Օրակարգում
1. Հերթապահության գործընթացի և կարգապահության վիճակի մասին: (Արիաննա Լաչինյան )
2. Ջեռուցման մասին (Վալենտինա Գևորգյան)
3. Ուսումնական գործընթացը կաբինետային ռեժիմով կազմակերպելու մասին: (Հրաչյա Փարամազյան)
Քննարկելով օրակարգի հարցերը, հաշվի առնելով աշակերտների կարծիքը և դպրոցի պայմանները, ի գիտություն ընդունելով…
Ուսումնական գործընթացը բնականոն ռիթմի մեջ է և պահանջմունք կար շրջակա միջավայրի բարեկարգման, ուստի նաև աշխատանքակին տրամադրության վերագործարկման։
Այսօր, հոկտեմբերի 15-ին, Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում կազմակերպվեց շաբաթօրյակ։
Համակազմը ոգևորված ու ակտիվորեն մասնակցեց շաբաթօրյակին, մաքրեցին դպրոցի մարզահրապարակը փուշ ու տատասկից, ցախից ու խոտածածկից, իսկ վերջում մաքուր հրապարակում կազմակերպեցին ու անցկացրեցին տարբեր սպորտային խաղեր…
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի առաջին դասարանում սովորում է մեկ աշակերտ` Սոնան։
Այսօր նա առավել մեծ ոգևորությամբ էր եկել դասի։ Նրան էր միացել նաև համագյուղացի Վիկան (դեռ 5 տարեկան)։
Առիթն առավել կարևոր էր` Մեսրոպյան այբուբենի առաջին տառն էին սովորում։
Դասվար Դիաննա Հովհաննիսյանը դասն անցկացրեց հետաքրքիր մատուցումներով։
Դպրոցի տնօրեն Վ.Թորոսյանն ուսումնական պայմաններ ապահովելուց զատ, քաջալերում…
Ահա, թե ինչպես են վերանում ամենօրյա վեճերն ու անպտուղ խոսակցությունները դպրոցական առօրյայում, եթե յուրաքանչյուր դասարան ստանձնում է իր հստակ հանձնարարականը հասարակական գործունեության մեջ:
Մեր դպրոցի տնօրենության հրահանգով` ավանդույթի ուժ է ստացել աշակերտական հերթապահությունը, որը բնութագրվում է որպես կարգապահության կանոնակարգման հիմք:
Շաբաթվա պատասխանատուն 7-րդ «բ» դասարանն է, և աշակերտները հենց առաջին…
ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 9-րդ «բ» դասարանի աշակերտ Էրիկ Ղազարյանի մարզական հաջողություններն սկսվել են դեռ մանկապարտեզից: Առաջին հաղթական ձեռքբերումը Էրիկն ունեցավ Հրազդան քաղաքում՝ 24 կգ քաշային կարգում: Դիտարժան և միևնույն ժամանակ դժվար էր Մարտունի քաղաքում երկօրյա՝ 30 կգ քաշայինների մրցաշարը, որտեղ Էրիկն արժանացավ երկու ոսկե մեդալի: Հայաստանում անցկացված…
Հասարակական վարքի ձևավորման, բարոյական, քաղաքացիական նորմերի ապահովվման համար կարևոր է կարգապահական գործողությունների իրագործումը հաստատությունում և հասարակական վայրում:
Անկասկած, կարգապահությունը սոցիալական միջավայրում բնականոն գոյության անհրաժեշտ պայման է և տարբերվում է ըստ դրսևորման եղանակների:
Այսօր հոկտեմբերի 10-ն է, օրը երկուշաբթի, և դպրոցի աշակերտական խորհուրդը վերսկսեց իր ավանդական հերթապահությունը` աշակերտների կարգապահության կազմակերպման, համակազմի…
Այսօր գրադարանավարի օրն է և ամենայն ակնածանքով շնորհավորում ենք ոլորտի աշխատողներին` ի դեմս մեր դպրոցի երկարամյա գրադարանավարուհի Գայանե Հարությունյանի:
Այս տարի ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրահանգով տոնը նվիրվել է Եղիշե Չարենցի 125 ամյակին և շաբաթը հայտարարվել է չարենցյան:
Ահա և դպրոցում բոլորը Չարենց են սերտում, արտասանում, երգում:
Յուրաքանչյուր օր իրեն բնորոշ…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: