Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի առաջին «Ա» դասարանում (դասվար՝ Վարսիկ Կարապետյան) «Ա» տառի ուսուցման բաց դաս էր: Դասասենյակը կահավորված էր դասին համահունչ դիտողական պարագաներով:
Յուրահատուկ էր «Այբբենարանի» մուտքը:
Վերցրու Այբբենարանն
ՈՒ քայլիր ինձ հետ,
Ես քեզ ցույց կտամ
Մի լույս արահետ,
Ձեռքիցդ բռնած՝ կտանեմ ես քեզ,
«Խունկ կբուրեն
Որդան կարմիր ու մագաղաթ կը բուրեն,
Վանք կբուրեն,
Ապաշխարանք կբուրեն,
Խաչ ու Նարեկ-աղոթք, ողբ ու շարական կբուրեն,
Ուր որ ըլլան հողմացրիվ ,ուր որ գաղթեն - Վարդապե'տ,
Քու տառերեդ ազատություն կբուրեն»:
IX ա դասարանի աշակերտները Զահրատի այս խոսքերով սկսեցին իրենց միջոցառումը` նվիրված թարգմանչաց…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի «Առաջին Բ» դասարանում (դասվար՝ Մարգարիտ Հովսեփյան) «Ա» հնչյուն-տառի ուսուցման դաս էր:
Թագադրվում էր Հայոց Այբուբենի առաջատարը՝ սկիզբն ու բանալին գիտելիքների հրաշագեղ աշխարհի:
Հյուր եկած «Արևը», «Արագիլը», «Աքաղաղը» դասընկերներին հանելուկներ առաջարկեցին, դասարանը բաժանվեց խմբերի, աշակերտները կատարեցին տրված բառերի հնչյունային և վանկային վերլուծություն: Խաղ-վարժանքի օգնությամբ թվարկեցին…
Երևանի պետական համալսարանի Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետի սոցիալ֊տնտեսական աշխարհագրության ամբիոնի ասիստենտ, աշխարհագրական գիտությունների թեկնածու Գոհար Ղամբարյանը «Քո գիտությունը դպրոցում» ծրագրի շրջանակներում անցկացրեց հանդիպում Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի աշակերտների հետ։
Գոհար Ղամբարյանը ներկայացրեց «Աշխարհագրություն» առարկայի դերը, կարևորությունը, արդիականությունը, խնդիրները, զարգացման ուղիները, ԱՏՀ համակարգի ժամանակակից հնարավորությունները։
Երեխաները մեծ ոգևորվածությամբ ու հետաքրքրությամբ մասնակից…
Նոյեմբերի 1-ին, երկար դասամիջոցին, դպրոցի աշակերտական խորհուրդը գումարեց հերթական նիստը` տնօրեն Ս. Հարությունյանի մասնակցությամբ:
Օրակարգում
1. Հերթապահության գործընթացի և կարգապահության վիճակի մասին: (Արիաննա Լաչինյան )
2. Ջեռուցման մասին (Վալենտինա Գևորգյան)
3. Ուսումնական գործընթացը կաբինետային ռեժիմով կազմակերպելու մասին: (Հրաչյա Փարամազյան)
Քննարկելով օրակարգի հարցերը, հաշվի առնելով աշակերտների կարծիքը և դպրոցի պայմանները, ի գիտություն ընդունելով…
Ուսումնական գործընթացը բնականոն ռիթմի մեջ է և պահանջմունք կար շրջակա միջավայրի բարեկարգման, ուստի նաև աշխատանքակին տրամադրության վերագործարկման։
Այսօր, հոկտեմբերի 15-ին, Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում կազմակերպվեց շաբաթօրյակ։
Համակազմը ոգևորված ու ակտիվորեն մասնակցեց շաբաթօրյակին, մաքրեցին դպրոցի մարզահրապարակը փուշ ու տատասկից, ցախից ու խոտածածկից, իսկ վերջում մաքուր հրապարակում կազմակերպեցին ու անցկացրեցին տարբեր սպորտային խաղեր…
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի առաջին դասարանում սովորում է մեկ աշակերտ` Սոնան։
Այսօր նա առավել մեծ ոգևորությամբ էր եկել դասի։ Նրան էր միացել նաև համագյուղացի Վիկան (դեռ 5 տարեկան)։
Առիթն առավել կարևոր էր` Մեսրոպյան այբուբենի առաջին տառն էին սովորում։
Դասվար Դիաննա Հովհաննիսյանը դասն անցկացրեց հետաքրքիր մատուցումներով։
Դպրոցի տնօրեն Վ.Թորոսյանն ուսումնական պայմաններ ապահովելուց զատ, քաջալերում…
Ահա, թե ինչպես են վերանում ամենօրյա վեճերն ու անպտուղ խոսակցությունները դպրոցական առօրյայում, եթե յուրաքանչյուր դասարան ստանձնում է իր հստակ հանձնարարականը հասարակական գործունեության մեջ:
Մեր դպրոցի տնօրենության հրահանգով` ավանդույթի ուժ է ստացել աշակերտական հերթապահությունը, որը բնութագրվում է որպես կարգապահության կանոնակարգման հիմք:
Շաբաթվա պատասխանատուն 7-րդ «բ» դասարանն է, և աշակերտները հենց առաջին…
ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 9-րդ «բ» դասարանի աշակերտ Էրիկ Ղազարյանի մարզական հաջողություններն սկսվել են դեռ մանկապարտեզից: Առաջին հաղթական ձեռքբերումը Էրիկն ունեցավ Հրազդան քաղաքում՝ 24 կգ քաշային կարգում: Դիտարժան և միևնույն ժամանակ դժվար էր Մարտունի քաղաքում երկօրյա՝ 30 կգ քաշայինների մրցաշարը, որտեղ Էրիկն արժանացավ երկու ոսկե մեդալի: Հայաստանում անցկացված…
Հասարակական վարքի ձևավորման, բարոյական, քաղաքացիական նորմերի ապահովվման համար կարևոր է կարգապահական գործողությունների իրագործումը հաստատությունում և հասարակական վայրում:
Անկասկած, կարգապահությունը սոցիալական միջավայրում բնականոն գոյության անհրաժեշտ պայման է և տարբերվում է ըստ դրսևորման եղանակների:
Այսօր հոկտեմբերի 10-ն է, օրը երկուշաբթի, և դպրոցի աշակերտական խորհուրդը վերսկսեց իր ավանդական հերթապահությունը` աշակերտների կարգապահության կազմակերպման, համակազմի…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան