ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Հիշատակի ու խոնարհումի օր

Սեպտեմբերի 30, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Լրացավ Արցախյան 44-օրյա պատերազմի երկու տարին, պատերազմ, որ խլեց հազարավոր հայորդիների թանկ կյանքեր:

Դպրոցը պարուրվել էր թախիծով, 1-ին դասաժամերն սկսվեցին լռության րոպեով:

Աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ հարգանքի տուրք մատուցվեց զոհված հերոսներին նվիրված դասասենյակում անցկացնելով հուշ-ցերեկույթ՝ ի հիշատակ պատերազմում հերոսացած առյուծ տղաների:

Հնչեցին «Ախպերս ու ես», «Մոր երգը զինվորին» երգերը: Դպրոցի շնորհալի…

Լուսե առավոտ Լճաշենի միջնակարգ դպրոցում

Սեպտեմբերի 2, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Առաջին զանգի անուշ ղողանջներ…

Ժպիտներ, առաջին դասարանցիների հուզմունք, ծաղիկներ, փուչիկներ:

Այսպիսին էր Սեպտեմբերի 1-ի առավոտը ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում:

Դպրոցի տնօրեն Աիդա ՄուրադյանՆ առանձնակի ջերմությամբ շնորհավորեց առաջին դասարանցիներին, նրանց մաղթեց բարի դպրոցամուտ, իսկ դպրոցականներին և ուսուցիչներին` ամուր առողջություն, գիտելիքների նկատմամբ անսպառ եռանդ, նվիրումով աշխատանք…

Բարի գալուստ և արարումի սկիզբ

Սեպտեմբերի 1, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 1-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցը Հայաստանի Հանրապետության հիմնի հնչեցումով, պետական դրոշի բարձրացումով, Սյունիքի մարզպետ Ռ. Ղուկյասյանի շնորհավորական ուղերձով ազդարարեց նոր ուսումնական տարվա սկիզբը:

Դպրոցը տուն կանչող մոր նման անհամբեր սպասել է այսօրվան և տոն դարձրել այն:

Ուրախություն և քաղցր անհանգստություն է դպրոցում և ընտանիքներում:

Բարի առավոտի մաղթանքներ հաղորդվեց ծնողներին,…

Մեկնարկել է առաջին դասարանցիների ՀՀ պետական հանրակրթական դպրոցներում հայտագրման գործընթացը

Հունիսի 21, 2022
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

Հունիսի 21-ին՝ ժամը 09։00-ից, մեկնարկել է ՀՀ պետական հանրակրթական դպրոցների առաջին դասարան գնացող այն երեխաների ընդունելության հայտագրման գործընթացը, որոնց ծնողներից մեկը տվյալ դպրոցի աշխատակից է, կամ երեխան տվյալ դպրոցում արդեն սովորող հարազատ քույր կամ եղբայր ունի:

Հիշեցնենք, որ հայտագրումն իրականացվում է և՛ հայերեն, և՛ ռուսերեն ուսուցմամբ դասարանների համար։

Հայերեն ուսուցմամբ դասարանների համար…

Աշոտ Բալյանի անվան դասասենյակի բացման արարողություն

Հունիսի 21, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

2022թ. հունիսի 11-ը Արմավիրի մարզի Մեծամոր կենտրոնացված համայնքի Արմավիր գյուղի միջնակարգ դպրոցի համար խորհրդանշանական օր էր: Դպրոցի շուրջ 185-ամյա պատմություն ունեցող գիրքը ավելացավ ևս մեկ էջով: Դպրոցի դասասենյակներից մեկը՝ այն մեկը, որտեղ անցել է դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ Աշոտ Բալյանի ամբողջ աշխատանքային գործունեությունը՝ 45 տարուց ավել, այսուհետ կրելու է նրա անունը:

Մեկնարկել են գերազանցության մեդալի հավակնորդների քննությունները

Հունիսի 8, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Գերազանցության մեդալի հավակնորդներն այսօր հանձնել են առաջին կենտրոնացված քննությունը՝ «Հայոց լեզու և հայ գրականություն» առարկայից։

Ըստ հանրակրթական դպրոցների ներկայացրած հայտերի՝ այս տարի մեդալի հավակնորդների թիվը 88 է։

Մեդալի կենտրոնացված քննությունների անցկացման նպատակով ձևավորվել է 3 քննական կենտրոն. Երևանում՝ թիվ 114 ավագ դպրոցում, Սյունիքում՝ Գորիսի թիվ 4 ավագ դպրոցում, Շիրակում՝ Գյումրու…

«Քույր դպրոցներ» ծրագրի շրջանակում մարզաբնակ աշակերտները մայրաքաղաքում հանդես են եկել ելույթներով

Հունիսի 6, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի ու ՀՀ մարզերի երաժշտական և արվեստի դպրոցների փոխգործակցության «Քույր դպրոցներ» ծրագրի շրջանակում Երևանում հյուրընկալվել են ՀՀ Արմավիրի, Գեղարքունիքի և Վայոց ձորի մարզերի երաժշտական և արվեստի դպրոցների պատվիրակությունները:

Արմավիրի մարզը ներկայացնող սաները Երևանի Ա. Սպենդիարյանի անվան երաժշտական դպրոցում հանդես են եկել համերգային հագեցած ծրագրով և ցուցահանդեսով:

Գեղարքունիքի մարզի Մարտունի քաղաքի…

Հրաժեշտ սիրելի դպրոցին

Հունիսի 3, 2022
Դպրոցական անցուդարձ Օրվա խորհուրդ

Սիրելի՛ շրջանավարտներ

Հնչեց Ձեր դպրոցական Վերջին դասի Վերջին զանգը, Դուք ավարտեցիք դպրոցը՝ հրաժեշտ տալով հարազատ կրթօջախին, ուսուցիչներին, դասընկերներին ու գնում եք նոր կյանք, կյանքի մի նոր լուսավոր շրջափուլ, որտեղ պարտավոր եք լինել առավել լրջմիտ ու խոհուն, շրջահայաց ու աշխատասեր, մտքով պրպտող ու նախաձեռնող, բարի ու շիտակ:

Շնորհավորում եմ Ձեզ դպրոցն…

«Վստահ եմ՝ բազում առիթներ ենք ունենալու՝ հպարտանալու ձեր հաջողություններով». Ժ. Անդրեասյանը շնորհավորել է շրջանավարտներին

Հունիսի 3, 2022
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

Հունիսի 3-ին շուրջ 21 հազար շրջանավարտ նշում է «Վերջին դասը»՝ հրաժեշտ տալով դպրոցին:

Այս կապակցությամբ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն այցելել է Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի հենակետային վարժարան՝ շնորհավորելու շրջանավարտներին և ներկա գտնվելու ավարտական միջոցառմանը: «Վերջին դասի» արարողությանը ներկա է եղել նաև ՀՊՄՀ ռեկտոր Սրբուհի…

Կարեն Թռչունյանը Վանաձորում մասնակցել է «Վերջին դասի» տոնական միջոցառմանը

Հունիսի 3, 2022
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանն այսօր աշխատանքային այցով Վանաձորում է:

Փոխնախարար Կարեն Թռչունյանը և ԿԳՄՍՆ բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության վարչության պետ Լուսինե Գրիգորյանը ներկա են եղել Վանաձորի Վահան Տերյանի անվան թիվ 5 ավագ դպրոցի «Վերջին դասի» տոնական միջոցառմանը: Այն ավագ դպրոցի համար 85-րդ հոբելյանական «Վերջին դասն» էր:

Ողջունելով միջոցառման մասնակիցներին՝ Կարեն Թռչունյանը հաջողություններ է մաղթել շրջանավարտներին. «Այս…

  • Ժողովրդական խոսքի անմահ մշակը. քարտեզագրելով Հ. Թումանյանի ուղին

    Այս թեման, որն  նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: