Քանի լեզու գիտես, այնքան մարդ ես...
Ապրիլի 2-ին՝ Հանս Քրիստիան Անդերսենի ծննդյան օրը, նշվում է մանկական գրքի միջազգային օրը: Այդ առթիվ անգլերեն լեզվի ուսուցչուհի Ա. Աղագուլյանը և գրադարանավարուհի Գ. Հարությունյանը 6-րդ «ա» դասարանում կազմակերպել են գրական երաժշտական ցերեկույթ:
Աշակերտները հայերեն և անգլերեն լեզուներով ընթերցել են Գրիմ Եղբայրների «Հենզելն ու Գրետելը»,…
Ապրիլի 4-ին Կապանի Պետական բժշկական քոլեջի ուսխորհրդի անդամներ Սյուզաննա Նավասարդյանը, Սիլվի Մովսիսյանը, Նարե Էխմալյանը մասնագիտական կողմնորոշման նպատակով հյուրընկալվեցին N 5 հիմնական դպրոցում:
Նրանք նախապես պայմանավորվածություն էին ձեռք բերել դպրոցի աշակերտական խորհրդի հետ և ԱԽ նախագահ Նարե Գրիգորյանի ողջույնի խոսքով սկսվեց հանդիպումը:
8 և 9-րդ դասարանների աշակերտները նիստերի դահլիճում ծանոթացան և…
2022 թ. ապրիլի 1-ին Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VIII ա դասարանի սաները հայոց պատմության հերթական դասն անցկացրին Հայոց մեծ եղեռնին նվիրված Ցեղասպանության թանգարանում։
Պատմության ուսուցչուհի Հ. Գևորգյանը և գրադարանավար Ս. Գալուստյանը հուշահամալիրի կենտրոնում հավերժ բոցկլտացող կրակի շուրջ խոսեցին եղեռնի մասին, պատմեցին ականատեսների վկայություններ։
Աշակերտները ծաղիկներ խոնարհեցին եղեռնի զոհերի խորհրդանշական…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում մեծ շուքով նշվեց հայ դասական երաժշտության ականավոր գործիչ Ա. Սպենդիարյանի 150֊ամյակը։
Համադպրոցական միջոցառմանը մասնակցում էին տարբեր դասարանների աշակերտներ, ովքեր հակիրճ ներկայացրեցին մեծ երգահանի կյանքը, ստեղծագործությունները, երգեցին ռոմանսներ, ներկայացրին խմբերգը, պարեցին հատվածներ «Ալմաստ» օպերայից։
Հագեցած ծրագիրը հիացրեց ներկաներին։
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում ավանդույթ է դարձել օլիմպիադաների հանրապետական փուլից վերադառնալ հաղթանակով:
2021-2022 ուստարվա «ՀԵՊ» առարկայական օլիմպիադայի հանրապետական փուլում, որը տեղի ունեցավ մարտի 26-ին, դպրոցի 9-րդ Ա դասարանի աշակերտուհի Լիանա Նավասարդյանը` 20 միավորով, գրավեց I տեղը` արժանանալով I կարգի դիպլոմի և անվանական կրթաթոշակի:
Այս փայլուն…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի աշակերտական հերթապահությունը հոգում է առօրյայի կարգապահական կարիքները և կարիք ունեցողների պահանջմունքները:
Շաբաթվա հերթապահությունը վստահվել է 8-րդ «բ» դասարանի աշակերտներին, որոնք բարեխղճորեն ու սիրահոժար կատարում են հասարակական աշխատանքը:
-Հարգելի ընկեր Հարությունյան, ուշացողներ չեն գրանցվել, բացակաների թիվը հաշվառված է, առանձնահատուկ պայմաննների կարիք ունեցող սաներն ապահով տեղավորված են,-…
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության նախաձեռնությամբ մարտի 26-ին Երևանի պետական համալսարանում տեղի կունենա «Համադպրոցական գիտության փառատոն 2022» միջոցառումը:
Փառատոնի նպատակն է դպրոցահասակների շրջանում սերմանել հետաքրքրություն գիտական հետազոտությունների, խմբային աշխատանքի, նորարարական ծրագրերի նկատմամբ` նպաստելով անհրաժեշտ հմտությունների զարգացմանը: Փառատոնի շրջանակում ՀՀ տարբեր մարզերի և մայրաքաղաք Երևանի դպրոցների ավագ դասարանների աշակերտներն իրենց գիտական ղեկավարների աջակցությամբ…
ՀՀ ԿԳՄՍՆ Ա․ Երզնկյանի անվան թիվ 118 ավագ դպրոցը 2022 թ. մայիսի 7-ին կազմակերպում է «Ես բնագետ եմ» խորագրով ամենամյա աշակերտական կոնֆերանս, որին կարող են մասնակցել 7-12-րդ դասարանների սովորողները։
Կոնֆերանսի նպատակն է՝
Կոնֆերանսը կընթանա երեք փուլով՝ գլխավոր զեկույցներ, զեկույցներ խմբերում, ուսուցողական-փորձարարական փուլ։ Գլխավոր զեկույցներով հանդես կգան տարբեր գիտական, կրթական հաստատություններ ներկայացնող կենսաբաններ, ֆիզիկոսներ և քիմիկոսներ։ Խմբերում զեկուցողները կլինեն ՀՀ դպրոցների՝ կոնֆերանսին հայտագրված սովորողները։
…Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VIII գ դասարանի աշակերտները Աշխարհագրություն առարկայից (ուսուցչուհի՝ Ս. Գուլլակյան) անցկացրին բաց դաս «Հնդկաստանի Հանրապետություն» թեմայով:
Աշակերտները ներկայացրին Հնդկաստանի մշակույթը, ազգային սովորույթները, կենցաղը, որն էլ զուգակցվեց տեսասահիկների ցուցադրությամբ: Դասի ավարտին աղջիկները պարեցին հնդկական ազգային պար: Հետաքրքիր, բովանդակալից դաս էր: Այն անցավ շատ աշխույժ մթնոլորտում:
Մայր՝ սրբություն ամենասուրբ,
Մայր՝ նրբություն ամենանուրբ,
Դու ամենից քնքուշ էակ,
Դու արևից ավելի տաք,
Դու արևից զորեղ արև,
Այս ջերմաշունչ արևի տակ:
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի V գ դասարանի (դասղեկ՝ Մ. Ավետիսյան) դասղեկի ժամը կրում էր «Մայր՝ սրբություն ամենասուրբ» խորագիրը: Աշակերտները գեղեցիկ խոսքերով, բանաստեղծություններով…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան