ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Աշոտ Բալյանի անվան դասասենյակի բացման արարողություն

Հունիսի 21, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

2022թ. հունիսի 11-ը Արմավիրի մարզի Մեծամոր կենտրոնացված համայնքի Արմավիր գյուղի միջնակարգ դպրոցի համար խորհրդանշանական օր էր: Դպրոցի շուրջ 185-ամյա պատմություն ունեցող գիրքը ավելացավ ևս մեկ էջով: Դպրոցի դասասենյակներից մեկը՝ այն մեկը, որտեղ անցել է դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ Աշոտ Բալյանի ամբողջ աշխատանքային գործունեությունը՝ 45 տարուց ավել, այսուհետ կրելու է նրա անունը:

Դասասենյակի անվանակոչության արարողությանը ներկա էին Աշոտ Բալյանի հարազատները, ընկերները, գործընկերները, տարբեր տարիների նրա սաները, ովքեր իրենց վառ, հետաքրքիր ու զավեշտալի պատմություններով կիսվեցին սիրելի ուսուցչի, մարդու, իր գործի անմնացորդ նվիրյալի՝ Աշոտ Աղաբեկի Բալյանի մասին:

Աշոտ Բալյանը, ավարտելով Երևանի Խ. Աբովյանի անվան մանկավարժական ինստիտուտի  մաթեմատիկայի ֆակուլտետը, 1973թ. օգոստոսի 20-ից աշխատանքի է նշանակվել Հոկտեմբերյանի շրջանի Արմավիր գյուղի միջնակարգ դպրոցում, որտեղ աշխատել է մինչև կյանքի վերջը:

Անմնացորդ նվիրումով, մեծ սիրով ու պատասխանատվությամբ կրթել ու դաստիարակել է հարյուրավոր սաների, ովքեր ավարտելով հայաստանյան և արտասահմանյան բուհեր, դարձել են լավ մասնագետներ և իրենց գործունեությունը ծավալել են ամենատարբեր բնագավառներում՝ գիտության, կրթության, բանկային, սոցիալական, տնտեսական և այլ ոլորտներում ի նպաստ հայրենիքի զարգացմանն ու շենացմանը:

Կրթության, գիտության նախարությունը, բարձր գնահատելով Աշոտ Բալյանի մեծ ավանդը մանկավարժական և մասնագիտական գործունեության մեջ, նրան արժանացրել է  «Ավագ ուսուցիչ» կոչմանը , ստացել է «Հետազոտող ուսուցիչ» տարակարգ, պարգևատրվել է «Ժողովրդական կրթության գերազանցիկ» կրծքանշանով, ունի բազմաթիվ պատվոգրեր, շնորհակալագրեր: Նրա մասին հոդվածներ են տպագրվել շրջանային թերթում:

Յուրաքանչյուր պետության հիմքը նաև դպրոցն է: Ուրեմն թող շատ լինեն նման նվիրյալ և մասնագիտական բարձր որոկավորում ունեցող ու ըստ արժանվույն գնահատված ուսուցիչներ:

Կյանքի մասին պատմող տեսանյութ - Մաթեմատիկայի ուսուցիչը / Աշոտ Բալյան - YouTube

Միջոցառման ամբողջական տարբերակ - Բալյան Աշոտի անվան դասասենյակի բացման հանդիսավոր արարողություն - YouTube

Արմավիրի միջնակարգ դպրոցի անդրադարձը ՖԲ հարթակում  -  Արմավիրի միջնակարգ դպրոց ՊՈԱԿ - Posts | Facebook

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: