ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Խելացի գրատախտակը շատ բան գիտի մեր դասի մասին

Նոյեմբերի 24, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 10-ին դպրոցի 1-ին «բ» դասարանում դասի կահավորումը սովորականից տարբերվեց. զարդանախշերով տառապատկերներ, քարտեր, պաստառներ, աղյուսակներ և խելացի գրատախտակ:

Նոր շունչ ու նոր մեթոդաբանություն, պատմության գծապատկերներով զննման հմտության ձևավորում, տրամաբանական հաջորդականության համակարգում և այլ կարողությունների ներդրում համակարգեց հաղորդման դասի մեջ հմուտ դասվար, գործի վարպետ Արևիկ Հայրապետյանը:

Աշակերտներն իմացան կարդալ ու գրել…

«ՏՀՏ֊ի կիրառությունը դասապրոցեսում» թեմայով դասընթաց ուսուցիչների համար

Նոյեմբերի 21, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 18֊ին Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի ընթերցասրահում տեղի ունեցավ «ՏՀՏ֊ի կիրառությունը դասապրոցեսում» թեմայով դասընթաց ուսուցիչների համար։

Դասընթացը կայացավ ԱՄՆ դեսպանատան և PH International կազմակերպության կողմից իրականացված «Անգլերենի դասընթացներ հայաստանցի ուսուցիչների համար» ծրագրի շրջանակներում, որին մասնակցում է մեր դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհի Է. Վասիլյանը։ Ծրագրի նպատակն է օգնել ուսուցիչներին դասապրոցեսը ավելի…

Ոսկեհեր աշուն

Նոյեմբերի 18, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Աշուն է, ոսկեհեր աշուն՝ զարմանահրաշ ու հեքիաթային գույներով, անուշահամ մրգերով:

Բնության գողտրիկ խաղ՝ ոսկեդեղին տերևների մեղմօրոր պարով, տերևներ, որոնք ամենաշքեղ հագուստները հագած, կարծես պարահանդեսի են պատրաստվում ու սպասում քամու երգին, որ սկսեն իրենց նազանի պարը:

Սկսվում է սերևաթափ…

Այս տեսարանն էր ներկայացված Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի IIԲ…

«Իմ իրավունքները և պարտականությունները» խորագրով դաս-միջոցառում

Նոյեմբերի 17, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի երկրորդ «Դ» դասարանում դաս֊միջոցառում էր, որ կրում էր «Իմ իրավունքները և պարտականությունները» խորագիրը ( դասվար` Ա. Վելիխանյան)։

«Կատարած բարի գործերը մարդկանց հիշողության մեջ վառ պահելու լավագույն տարբերակը դրանք կրկնել է»․ ԲԵԿՈՆ

Դասարանում տոն էր. նրանց այցի էր եկել Բարին և ուզում էր հասկանալ` արդյո՞ք նրանք գիտեն իր մասին։

Գիտա-մեթոդական օգտակար սեմինար

Նոյեմբերի 16, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

2022թ. հոկտեմբերի 27-29-ը Ծաղկաձորի Գրողների տանը անցկացվեց «Ռուսաց լեզու» առարկայի ուսուցիչների գիտա-մեթոդական սեմինար:

Խորհրդանշական էր անցկացման վայրը, քանի որ այստեղ եղել են մեծ դասականներ Ե. Չարենցն ու Վ.Գրոսմանը, Վ. Սարոյանն ու Չ. Այթմատովը, Հ. Մաթևոսյանն ու Պ. Կոելյոն, Ա. Բիտովն ու Ս. Կապուտիկյանը…

Սեմինարին մասնակցում էր շուրջ 155 ուսուցիչ Հայաստանի…

Բնագիտության աշխարհում

Նոյեմբերի 10, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի ուսուցչի օգնական Գոհար Գալստյանը բնագիտություն առարկայից V Ա դասարանում անցկացրեց խաղ֊վիկտորինա ` «Բնագիտության աշխարհում» թեմայով։

Բաց դասն անցկացվեց տեսասահիկի միջոցով, աշակերտները դիտեցին մուլտֆիլմ «Բնապահպանություն» թեմայով։

Կազմվեց աշակերտների երեք խումբ, որոնց միջև ընթացավ թեժ պայքար։ Խաղ֊մրցույթը բաղկացած էր հինգ փուլից։ Ավարտին ժյուրիի անդամները գնահատեցին խմբերին։

Դասը շատ…

«Մեր տունը» դասի ամփոփում

Նոյեմբերի 10, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի Երկրորդ «Ա» դասարանում (դասվար՝ Արևիկ Դավթյան) անցկացվեց օրինակելի դաս ՝ «Մեր տունը» թեմայով:

Դասն սկսվեց «Մեր տունը» ներկայացնող նկարներով, բնութագրվեց՝ ի՞նչ է ընտանիքը, ովքե՞ր են ապրում այդ ընդհանուր տանիքի տակ:

Դասարանը բաժանված էր խմբերի. «Պապիկ», «Տատիկ», «Հայրիկ», «Մայրիկ», «Քույրիկ», «Եղբայր», իսկ ընդհանուր դասարանը «Հայրենիք»:

Դպրոցի 60-րդ աշունը

Նոյեմբերի 10, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Անթաքույց, աշունն աչքի է ընկնում իր բազմերանգությամբ։Վահանավանքի գունեղ բնությունն իր գիրկն է առել այսօր մեր դպրոցի ողջ համակազմին։Աշակերտ, ուսուցիչ, ծնողներ իրար միահյուսվել`աշնան մեղմ քամու մեղեուն էին ձայնակցում իրենց զվարթ տրամադրությամբ։

Տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը համակարգեց դասարանների դասավորվածությունն ու ժամանցային ռեժիմը։ Դասարաններն, ըստ կարգի այցելեցին եկեղեցի, ըմբոշխնեցին Տեր Ավետիքի հոգեոր շփումը, համտեսեցին…

Միասնական ու հաղթանակած

Նոյեմբերի 8, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Եթե ուզում եք շուտ հասնել, քայլեք միայնակ, եթե ուզում եք հեռուն հասնել, քալյեք միասին:

Հոկտեմբերի 15-16-ը Մարտունի քաղաքում կայացավ բռնցքամարտի միջազգային կարգի առաջնություն՝ նվիրված ՀՀ անկախության 31-րդ տարեդարձին: Առաջնությանը մասնակցում էին թիմեր ՀՀ-ից, Արցախից, Վրաստանից և Աջարյայից՝ շուրջ 150 բռնցքամարտիկ, որոնց թվում էին նաև Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի…

Արևաբույր «Ա» տառը

Նոյեմբերի 8, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի առաջին «Ա» դասարանում (դասվար՝ Վարսիկ Կարապետյան) «Ա» տառի ուսուցման բաց դաս էր: Դասասենյակը կահավորված էր դասին համահունչ դիտողական պարագաներով:

Յուրահատուկ էր «Այբբենարանի» մուտքը:

Վերցրու Այբբենարանն
ՈՒ քայլիր ինձ հետ,
Ես քեզ ցույց կտամ
Մի լույս արահետ,
Ձեռքիցդ բռնած՝ կտանեմ ես քեզ,

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան