Նոյեմբերի 18֊ին Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի ընթերցասրահում տեղի ունեցավ «ՏՀՏ֊ի կիրառությունը դասապրոցեսում» թեմայով դասընթաց ուսուցիչների համար։
Դասընթացը կայացավ ԱՄՆ դեսպանատան և PH International կազմակերպության կողմից իրականացված «Անգլերենի դասընթացներ հայաստանցի ուսուցիչների համար» ծրագրի շրջանակներում, որին մասնակցում է մեր դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհի Է. Վասիլյանը։ Ծրագրի նպատակն է օգնել ուսուցիչներին դասապրոցեսը ավելի…
Աշուն է, ոսկեհեր աշուն՝ զարմանահրաշ ու հեքիաթային գույներով, անուշահամ մրգերով:
Բնության գողտրիկ խաղ՝ ոսկեդեղին տերևների մեղմօրոր պարով, տերևներ, որոնք ամենաշքեղ հագուստները հագած, կարծես պարահանդեսի են պատրաստվում ու սպասում քամու երգին, որ սկսեն իրենց նազանի պարը:
Սկսվում է սերևաթափ…
Այս տեսարանն էր ներկայացված Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի IIԲ…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի երկրորդ «Դ» դասարանում դաս֊միջոցառում էր, որ կրում էր «Իմ իրավունքները և պարտականությունները» խորագիրը ( դասվար` Ա. Վելիխանյան)։
«Կատարած բարի գործերը մարդկանց հիշողության մեջ վառ պահելու լավագույն տարբերակը դրանք կրկնել է»․ ԲԵԿՈՆ
Դասարանում տոն էր. նրանց այցի էր եկել Բարին և ուզում էր հասկանալ` արդյո՞ք նրանք գիտեն իր մասին։
…2022թ. հոկտեմբերի 27-29-ը Ծաղկաձորի Գրողների տանը անցկացվեց «Ռուսաց լեզու» առարկայի ուսուցիչների գիտա-մեթոդական սեմինար:
Խորհրդանշական էր անցկացման վայրը, քանի որ այստեղ եղել են մեծ դասականներ Ե. Չարենցն ու Վ.Գրոսմանը, Վ. Սարոյանն ու Չ. Այթմատովը, Հ. Մաթևոսյանն ու Պ. Կոելյոն, Ա. Բիտովն ու Ս. Կապուտիկյանը…
Սեմինարին մասնակցում էր շուրջ 155 ուսուցիչ Հայաստանի…
Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի ուսուցչի օգնական Գոհար Գալստյանը բնագիտություն առարկայից V Ա դասարանում անցկացրեց խաղ֊վիկտորինա ` «Բնագիտության աշխարհում» թեմայով։
Բաց դասն անցկացվեց տեսասահիկի միջոցով, աշակերտները դիտեցին մուլտֆիլմ «Բնապահպանություն» թեմայով։
Կազմվեց աշակերտների երեք խումբ, որոնց միջև ընթացավ թեժ պայքար։ Խաղ֊մրցույթը բաղկացած էր հինգ փուլից։ Ավարտին ժյուրիի անդամները գնահատեցին խմբերին։
Դասը շատ…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի Երկրորդ «Ա» դասարանում (դասվար՝ Արևիկ Դավթյան) անցկացվեց օրինակելի դաս ՝ «Մեր տունը» թեմայով:
Դասն սկսվեց «Մեր տունը» ներկայացնող նկարներով, բնութագրվեց՝ ի՞նչ է ընտանիքը, ովքե՞ր են ապրում այդ ընդհանուր տանիքի տակ:
Դասարանը բաժանված էր խմբերի. «Պապիկ», «Տատիկ», «Հայրիկ», «Մայրիկ», «Քույրիկ», «Եղբայր», իսկ ընդհանուր դասարանը «Հայրենիք»:
…Անթաքույց, աշունն աչքի է ընկնում իր բազմերանգությամբ։Վահանավանքի գունեղ բնությունն իր գիրկն է առել այսօր մեր դպրոցի ողջ համակազմին։Աշակերտ, ուսուցիչ, ծնողներ իրար միահյուսվել`աշնան մեղմ քամու մեղեուն էին ձայնակցում իրենց զվարթ տրամադրությամբ։
Տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը համակարգեց դասարանների դասավորվածությունն ու ժամանցային ռեժիմը։ Դասարաններն, ըստ կարգի այցելեցին եկեղեցի, ըմբոշխնեցին Տեր Ավետիքի հոգեոր շփումը, համտեսեցին…
Եթե ուզում եք շուտ հասնել, քայլեք միայնակ, եթե ուզում եք հեռուն հասնել, քալյեք միասին:
Հոկտեմբերի 15-16-ը Մարտունի քաղաքում կայացավ բռնցքամարտի միջազգային կարգի առաջնություն՝ նվիրված ՀՀ անկախության 31-րդ տարեդարձին: Առաջնությանը մասնակցում էին թիմեր ՀՀ-ից, Արցախից, Վրաստանից և Աջարյայից՝ շուրջ 150 բռնցքամարտիկ, որոնց թվում էին նաև Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի առաջին «Ա» դասարանում (դասվար՝ Վարսիկ Կարապետյան) «Ա» տառի ուսուցման բաց դաս էր: Դասասենյակը կահավորված էր դասին համահունչ դիտողական պարագաներով:
Յուրահատուկ էր «Այբբենարանի» մուտքը:
Վերցրու Այբբենարանն
ՈՒ քայլիր ինձ հետ,
Ես քեզ ցույց կտամ
Մի լույս արահետ,
Ձեռքիցդ բռնած՝ կտանեմ ես քեզ,
«Խունկ կբուրեն
Որդան կարմիր ու մագաղաթ կը բուրեն,
Վանք կբուրեն,
Ապաշխարանք կբուրեն,
Խաչ ու Նարեկ-աղոթք, ողբ ու շարական կբուրեն,
Ուր որ ըլլան հողմացրիվ ,ուր որ գաղթեն - Վարդապե'տ,
Քու տառերեդ ազատություն կբուրեն»:
IX ա դասարանի աշակերտները Զահրատի այս խոսքերով սկսեցին իրենց միջոցառումը` նվիրված թարգմանչաց…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ