Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ ԴԱԿ Ն. Հարությունյանի հետ այցելեցին միայնակ ապրող Սերվենիկ տատիկին։ Սերվենիկ տատիկը հուզմունքով, միաժամանակ ուրախությամբ դիմավորեց իրեն այցելած աշակերտներին, պատմեց իր մասին, որ մասնագիտությամբ դերձակ է, սիրում է իր աշխատանքը և երկար տարիներ զբաղվել է իր սիրած աշխատանքով։
Սերվենիկ տատիկը շնորհակալություն հայտնեց դպրոցի…
Հայ ազգն իր պատմության ողջ ընթացքում երազել է անկախ պետականության ու այն պահպանող բանակ ունենալու մասին:
1992 թվականի հունվարի 28-ին, արդեն պատմական դարձած որոշումն ընդունվեց:
Ունեցանք հաղթանակած բանակ:
... Անպարտելի մեր բանակը պարտվեց...
-Գիտելիքներով օժտված մարդիկ անպարտելի են, միաձայն հնչեց 5-րդ «բ» դասարանի հանդիպմանը:
-Միայն գիտելիքներով կարելի է հասնել հաղթանակի,-…
Դեկտեմբերի 26֊ին Ամանորյա տոնական տրամադրություն էր տիրում Տավրուսի միջնակարգ ռպրոցում։
Երեխաները երգեցին, արտասանեցին, պարեցին, բեմադրեցին «Շունն ու կատուն» բեմականացումը։
Նրանք Ձմեռ պապիկին ու Ձյունանուշին խոստացան էլ ավելի լավ սովորել` հարստացնելով իրենց գիտելիքների պաշարը։
Ուրախ երգերի, ծափողջույնների, տոնածառի շուրջպարի, միմյանց սրտանց բարեմաղթանքների շնորհիվ բոլորն աշխուլժ ճանապարհեցին հին տարին։
Թող Նոր տարին…
Դեկտեմբերի 22-ին Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի ռուսաց լեզվի ուսուցչուհի Լաուրա Ավետիսովան աշակերտների հետ անց կացրեց նկարչության մրցույթ «Աշխարհն իմ աչքերով» թեմայով:
Աշակերտները թղթին հանձնեցին իրենց մտապատկերները, մտահղացումները, երևակայությունները: Այն հեքիաթ է, որտեղ մարդիկ ապրում են ուրախ ու երջանիկ, զինվորները ծառայում են հանուն խաղաղ երկնքի, հանուն փողփողացող եռագույնի:
Նկարները դասակարգվեցին որպես մրցույթ,…
Դեկտեմբերի 21-ին «Խաղաղության երիտասարդական խորհրդատվական խորհուրդ» ծրագրի շրջանակում, փորձի փոխանակման նպատակով, ծրագրի ներկայացուցիչ Լիլիթ Ներսեսյանը դպրոցի 8-րդ «գ» դասարանի աշակերտների հետ իրականացրեց դասընթաց «Իմ երազանքի համայնքը» խորագրով:
Խմբային աշխատանքում աշակերտները ցուցաբերեցին ակտիվություն և շահագրգռվածություն համայնքի բարեկարգման երազանքում: Վեր հանեցին առկա բացթողումները, կատարեցին համեմատումներ այլ քաղաքների և այլ երկրների հետ, ստացան…
Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի տնօրենության կողմից հայտարարված դասղեկի բաց դասերի ամիսը շարունակվում է մեծ շուքով ու թափով։
Մեկը մյուսի հետևից դասարանները ներկայացնում են իրենց հանձնարարված թեմաները։
Այս անգամ III ա դասարանի (դասվար` Ա. Սարդարյան) երեխաների ուղեկցությամբ այցելեցին Ֆրանսիա։
Սկզբում ներկայացրեցին Եվրոպայի հնագույն պետության խորհրդանիշները, պատմեցին խոշոր քաղաքների մասին, որոնց հետ…
Միտքը` օրվա բեռը ցած դրած, մտել է մի հին աշխարհ… ուր պատմություն է ու մշակույթ, ուր գիտություն է ու աշխատանք:
Դեկտեմբերի 14-ին 5-րդ «բ» դասարանը դասղեկ Ա. Քարամյանի և ԴԱԿ Հ. Մեսրոպյանի ուղեկցությամբ այցելեցին Կապանի երկրագիտական թանգարան: Այնտեղ պահպանված ժառանգությունն անմիջապես գրավեց երեխաների ուշադրությունը, և թանգարանի տնօրեն Ա. Հայրապետյանի հարցին`…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի տնօրենության կողմից հայտարարված դասղեկի բաց դասերի ամիսը շարունակվում է մեծ շուքով ու թափով։
Մեկը մյուսի հետևից դասարանները ներկայացնում են իրենց հանձնարարված թեմաները։
Այս թոհուբոհին մասնակցեց նաև IX «ա» դասարնը` ներկայացնելով Մեծ Բրիտանիան (դասղեկ` Ա. Աղայան, ուսուցչի օգնական Մ. Սիմոնյան):
Աշակերտները փորձեցին հակիրճ ներկայացնել այն թեմաները,…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Լ.Սողոմոնյանը անցկացրեց վոլեյբոլի առաջնություն։
Վոլեյբոլը թիմային մարզախաղ է:
Խաղում են 6-ական մարզիկից կազմված 2 հակառակորդ թիմերով։ Խաղի նպատակն է` ափերի, ձեռքերի կամ մարմնի` գոտկատեղից վեր ցանկացած մասի հարվածով գնդակն անցկացնել ցանցի վրայով այնպես, որ այն ընկնի մրցակցի կիսադաշտը: Ընդ որում` թիմերից յուրաքանչյուրն իրավունք…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում հայտարարվել է դասղեկի բաց դասերի ամիս։ Յուրաքանչյուր դասարան պետք է ներկայացնի որևէ եվրոպական երկիր։
Ճանապարհորդությունը շարունակվում է...
Այս անգամ այցելում ենք Ռուսաստանի Դաշնություն։
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի Առաջին «ա» դասարանում դասղեկի բաց դաս էր (դասվար` Ռ. Արսենյան)։ Թեման` Ռուսաստանի դաշնություն։ Դասը հագեցած էր ասմունքով, ռուսական ազգային…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան