Դեկտեմբերի 3-ին «Ռուսաց լեզվի դեսպանները» ծրագրի շրջանակում դպրոցը մասնակցեց Մոսկվայի Պուշկինի անվան պետական ինստիտուտի կողմից կազմակերպված փորձի փոխանակման հանդիպմանը՝ Կապանի հ․13 հիմնական դպրոցում:
Դպրոցի ռուսաց լեզվի դեսպան-աշակերտներերը ներկայացան սեփական ստեղծագործություններով և ողջույնի խոսքով:
Փոխադարձության սկզբունքով՝ միջոցառման պատասխանատուներից ստացան հուշանվերներ, իսկ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցը, լավագույն համագործակցության համար, պարգևատրվեց շնորհակալագրով:
Կապանի…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում հայտարարվել է դասղեկի բաց դասերի ամիս։ Յուրաքանչյուր դասարան պետք է ներկայացնի որևէ եվրոպական երկիր։ Մեկնարկը տրված է...
Դեկտեմբերի 2-ին, Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի IV «գ» դասարանում դասղեկի բաց դաս էր ՝ նվիրված եվրոպական երկրներից մեկին՝ Չեխիային:
Երեխաները նախօրոք դասվար՝ Ա. Հովհաննիսյանի, հանձնարարությամբ հավաքել էին…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի «Արվեստի պատմություն» ուսումնական խմբակի ղեկավար Ամալյա Սարիբեկյանը կազմակերպեց բաց դաս՝ նվիրված հայ անվանի նկարչուհիներ՝ Մարիամ և Երանուհի Ասլամազյաններին:
Դասին մասնակցում էին խմբակի սաները՝ 5-րդ, 6-րդ, 7-րդ, 8-րդ և 10-րդ դասարաններից:
Դասի ընթացքում Վալենտինա Ղազարյանը, Մանե Ղարիբյանը, Կարինե Քոլոզյանը պատմեցին նկարչուհիների մանկության, պատանեկության…
Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցում համակցված դաս էր տեխնոլոգիա, կերպարվեստ, երաժշտություն առարկաներից, որ կրում էր «Մի բուռ աշուն» խորագիրրը (ուսուցիչներ՝ Ա. Թադևոսյան, Ն. Ենգոյան, Մ. Կարապետյան, Ն. Հարությունյան):
Երեխաները բաժանվեցին թիմերի և երաժշտության ներքո կատարեցին իրենց հանձանարարված աշխատանքները:
Առաջին թիմը պատրաստում էր վիտամիններով հարուստ աղցան, մյուսը ձևավորում էր մրգերը, երրորդը՝ աշխատում…
Անթաքույց փաստ է, որ դպրոցը կանգնել է ֆեմինիզացմանը դեմ-հանդիման:
Օբյեկտիվ պատճառներով, ինչպես նախակրթարաններում, այնպես էլ, արդեն, դպրոցներում երեխաները ստանում են իգական մտածողության դաստիարակություն, քանի որ գոյություն ունի տղամարդ ուսուցչի «դեֆիցիտ»:
Հայրերը երեխայի զարգացման համար լավագույն, բայց «ամենաքիչ օգտագործվող» ռեսուրսն են:
6-րդ «բ» դասարանի դասղեկ Լ. Ալեքսանյանի նախաձեռնությամբ դպրոցում անցկացվեց ժողով-դասընթաց՝…
Արմավիրի մարզի Արմավիր քաղաքի Մովսես Սիլիկյանի անվան թիվ 6 հիմնական դպրոցում անցկացվեց կենսաբանության բաց դաս բնության գրկում՝ «Ծածկասերմ բույսերը» թեմայով։
Դասի Նպատակն էր փնտևել և գտնել տվյալ բնական համակեցության մեջ հանդիպող ծաղկավոր բույսերի տերևներ, ցույց տալ դրանց բազմազանությունը, ճանաչել տարբեր դասերին պատկանող բույսերի տերևները, նշել դրանց առանձնահատկությունները։
Դասի նպատակն էր…
Ինձնից բռնեցեք,խորտակվող մարդիկ,
Ես ժայռի նման կանգնած եմ ամուր,
Ձեր խարիսխները ոտքիս տակ ձգեք,
Ես ժայռի նման կանգնած եմ ամուր…
Ավ. Իսահակյան
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ գրական-երաժշտական ցերեկույթ՝ նվիրված Մեծ Վարպետի՝ Ավ. Իսահակյանի ծննդյան 147-ամյակին:
Ցերեկույթին մասնակցում էին VII- XII…
Հարազատ դպրոց, զանգ- ծաղկանկար, որ ղողանջում ես կյանքից էլ երկար
-Դու մեր հուշերի լուսե անդաստան…
Հիշողության հետադարձ հայացք անցած ճանապարհին` դեմքով դեպի կամարներն ապագայի:
Դպրոցի 60-րդ աշունն է, 60-րդ ուստարին, 60-րդ սերունդն է իր գիրկն առել…
5-րդ «բ» դասարանը ( դասղեկ Ա. Քարամյան) ցերեկույթ է ձոնել կրթօջախի հոբելյանին:…
Կրթությունը և խաղը մեդիագրագիտության ուսուցման լավագույն ճանապարհն է, որը պետք է սկսվի հե՛նց դպրոցից...
Մեր դպրոցի ուսուցիչ Ն.Սողոմոնյանը այսօր աշակերտական խորհրդի հետ անցկացրեց «Մեդիագրագիտությունը դպրոցում» խորագիրը կրող տեղեկատվական միջոցառումը։ Սովորողները ծանոթացան մեդիագրագիտությանն ու մեդիային վերաբերող նյութերին, դիտեցին մեդիագրագիտության մասին պատմող հոլովակներ, ծանոթացան այդ թեմայով առցանց կրթական խաղերին։
Ն.Սողոմոնյանը սովորողներին ներկայացրեց…
Նոյեմբերի 10-ին դպրոցի 1-ին «բ» դասարանում դասի կահավորումը սովորականից տարբերվեց. զարդանախշերով տառապատկերներ, քարտեր, պաստառներ, աղյուսակներ և խելացի գրատախտակ:
Նոր շունչ ու նոր մեթոդաբանություն, պատմության գծապատկերներով զննման հմտության ձևավորում, տրամաբանական հաջորդականության համակարգում և այլ կարողությունների ներդրում համակարգեց հաղորդման դասի մեջ հմուտ դասվար, գործի վարպետ Արևիկ Հայրապետյանը:
Աշակերտներն իմացան կարդալ ու գրել…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ