Հովհաննես Այվազովսկի - 200
2017թ. փետրվարի 15-ին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կողմից ստացված գրությունը մանկավարժական կոլեկտիվի կողմից ընդունվեց ի գիտություն, երբ այն կոլեկտիվին ներկայացրեց տնօրեն Հ. Դավթյանը:
Տնօրենի և փոխտնօրենների կողմից համակարգվեցին աշխատանքները, կազմվեց կատարման ժամանակացույցը:
Տնօրինության հանձնարարականը բաղկացած էր 3 էջից՝
1. Դպրոցի VIII - XII դասարանների բոլոր աշակերտները դիտեցին օպերատոր Իզաբելլա Ստեփանյանի՝ համացանցի օգնությամբ պատրաստած ֆիլմը՝ Հ.Այվազովսկու կյանքին և գործունեությանը նվիրված:
2. Դպրոցում շնորհալի աշակերտների բազմատեսակ աշխատանքներով (նկարներ, ձեռքի աշխատանքներ) բացվեց ցուցահանդես՝ նվիրված մեծ ծովանկարչին:
3. «Բոլոր ժամանակների ամենամեծ ծովանկարիչը» վերնագրով կազմակերպվեց այցելություն ՀՀ ազգային պատկերասրահ: X Դ և X Ե դասարանների աշակերտները շրջայց կատարեցին պատկերասրահի մեծ սրահներում, որտեղ ներկայացված էին նաև Հ. Այվազովսկու ստեղծագործութունները:
Հանձնարարականի երեք էջերն ել հագեցած էին և դաստիարակչական, վերջում մեր աշակերտները անգիր սովորեցին և անընդհատ հնչեցնում են հանճարեղ Հ.Թումանյանի խոսքերը Հ.Այվազովսկու մասին.
«Կանգնեցեք», - գոչեց, վրձինը ձեռքին
Կախարդ ծերունին հուզված տարերքին,
Եվ լուռ, հնազանդ հանճարի ձայնին՝
Մութ ալիքները փոթորկի ժամին
Կտավի վրա կանգնած են ահա...
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան