Մարտի 13-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 5-րդ «ա» դասարանի աշակերտները դասղեկ Ա. Առաքելյանի ղեկավարությամբ բեմադրեցին Հովհաննես Թումանյանի «Գիքորը» պատմվածքը:
Արդեն 100 տարի է Գիքորը հուզում է ընթերցողին` հային ու օտարին, մեծին ու փոքրին: Թումանյանը ազգային լեզվամտածողության միջոցով ստեղծել է հասարակության տարբեր դասակարգերի պատկանող երկու տարբեր հոգեբանություն ունեցող մարդկանց կերպարներ:…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IIա դասարանում դասվար Լարիսա Խաչատրյանը կազմակերպել էր բաց դաս «Մաթեմատիկա» առարկայից` «Խնդիրների և վարժությունների լուծում» թեմայով: Դասի նպատակն էր գիտելիքների համակարգումը, տրամաբանական մտածողության զարգացումը : Թեման ավելի մատչելի դարձնելու և կրտսեր դպրոցականի ընկալունակությանը համապատասխանեցնելու համար խթանման փուլում սովորողները լուծեցին տրամաբանական խնդիրներ, կատարեցին բանավոր թվաբանական հաշվարկներ, ինքնուրույն…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի շրջանավարտ, ԵՊՀ Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտի փոխտնօրեն Մհեր Հովհաննիսյանը ամեն տարի գիրք նվիրելու օրը չի մոռանում հարազատ դպրոցին նվիրաբերել գրքեր: Այս տարի նույնպես հերթական նվիրատվությունը Մհեր Հովհաննիսյանը կատարեց գրադարանին՝ 47 անուն գիրք: Դպրոցի գրադարանում առանձնացվեց մի պահարան, որտեղ տեղ գտան ԵՊՀ հետազոտությունների ինստիտուտի կողմից նվիրաբերած գրքերը,որն էլ…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի VI-VII դասարաններում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում «Ես հետին մշա՜կ քո մեծ դպրության, բայց ինձ մեծերիդ համեմատ դատիր» խորագրով՝ նվիրված հայ մեծանուն բանաստեղծուհի Սիլվա Կապուտիկյանին: (Ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյան)
Լսվեց Սիլվա Կապուտիկյանի «Հայո՜ց աշխարհ, հայոց հող» ստեղծագործության ձայնագրությունը հեղինակի կատարմամբ: Ասես լսարանում հենց ինքը՝ Սիլվա Կապուտիկյանը՝ իր ստեղծած…
Եղիշե Չարենցին այսպես են բնութագրել՝ «Նա ինքը Հայաստանն է՝ իբրեւ հայ՝ տևական, անմահ. նա նայում էր աշխարհին հայի աչքերով»։ Այս խորախորհուրդ նշանաբանով էլ սկսեցին իրենց հայ գրականության դասը Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի ռուսերենով ուսուցմամբ VI-VII-VIII դասարանի աշակերտները՝ որսալով ժամանակի անկանգ տրոփյունը։
Եղիշե Չարենց բանաստեղծի, ժողովրդի զավակի, անհաս հոգու տեր…
Մարտի 9-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում IXա դասարանը և հայոց լեզվի ուսուցչուհի Ռ. Գաբրիելյանը կազմակերպել էին «Երջանկության դափնեկիրը» խորագրով գրական-երաժշտական ցերեկույթ` նվիրված բիբլիական հայ ժողովրդի մեծագույն հանճարներից մեկի` Պարույր Սևակի սիրո վեպին:
Դահլիճի պատերը ողողված էին մեծանուն գրողի նկարներով և խոսքերը ներկայացնող պաստառներով: Ցերեկույթն սկսվեց Պ.Սևակի…
Ստեփանավանի Հովհաննես Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում «Ոսկե հատում» թեմայով:
Աշակերտները ներկայացրին «ոսկե հատման» պատմությունը, մաթեմատիկական նշանակությունը, նշեցին, որ ըստ հին հույն մտածողների աշխարհը կառուցված է ներդաշնակության հիման վրա:
Համապատասխան սահիկների, մրգերի, բույսերի միջոցով ներկայացրին «ոսկե հատումի» բազմազան դրսևորումներ ողջ տիեզերքում, մարդու մարմնի կազմության մեջ, բժշկության, ճարտարապետության, քանդակագործության,…
Ինչպես վայել է նորածնին, այնպես էլ այսօր ` առավոտից ,դպրոցի` ճաշակով զարդարված մուտքի մոտ П - ն արժանացավ քաղցր և հոգեթով ընդունելության:
Յուրաքանչյուր տարի 3 - րդ ամսին` մարտի 14 - ին, տոնվում է այս թվի ծնունդը` պայմանավորված նրանով, որ Պի թվի արժեքը սկսվում է հետևյալ հաջորդականությամբ` 3,1415926... Այսօր մեր…
Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի ՆԶՊ առարկայի ուսուցիչ Հ.Մեսրոպյանը VIII և IX դասարաններում ուսանելի դասեր անցկացրեց վերոհիշյալ վերնագրով, որոնք աղետների ռիսկերի նվազեցման մեթոդների մասին էին:
Աշակերտները դրսևորեցին ակտիվ մասնակցություն զրույցի, մտքերի փոխանակման միջոցներով, փաստեցին այդ տիպի դասերի հետաքրքրությունն ու անհրաժեշտությունը:
ՆԶՊ առարկայի ուսուցիչ՝ Հ . Մեսրոպյան
Այսօր` մարտի 13- ին, Մ. Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում Վահան Թեքեյանի ստեղծագործությունների շրջանակում անցկացվեց ասմունքի մրցույթի I փուլը: VIII - XII դասարաններից ընտրված աշակերտները արտասանեցին Թեքեյանի ստեղծագործություններից և լավագույն արտասանող ճանաչվեցին XԱ դասարանի աշակերտուհի Ռիմա Կարապետյանը և XIIԳ դասարանի աշակերտ Արման Բաբայանը:
Ասմունքի մրցույթի վերջին փուլը տեղի կունենա…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան