Պատռվեց հողը,կանաչ ծիլը բացեց աչքերը ու նայեց շուրջը…
Բնության զարթոնքն ազդարարող գարունը,նրա ծաղկաբույր ու ծիածանաթույր հուրը նշանավորվում է հայ մեծանուն գրող Եղիշե Չարենցի ծնունդով:Մարտի 13-ը` մեծ գրողի ծննդյան օրը,մեր դպրոցի գրականության խմբակի սաների շնորհիվ դարձավ 120 տարին ազդարարող զրնգուն ու արևածին զանգերի, հեղինակի քերթվածների ընտրված հատվածների ամփոփման ու հիշատակման տոն:Միջոցառումը…
Կապանի հ.11 միջնակարգ դպրոցում մարտի 9-ին տեղի ունեցավ ցերեկույթ , որի հերոսները առաջին դասարանցիներն էին : Նրանց համար տոնական, հիշարժան օր էր, որը ամփոփված էր 2 բառով « Հրաժեշտ այբբենարանին»: Այս օրը խորհուրդ ունի ՝ խորհուրդ իմացածի, խորհուրդ սովորածի: Երեխաները երգեցին, պարեցին, արտասանեցին, պատմեցին մեր երկաթագիր տառերի, նրա մեծ արարողի…
Մարտի 13-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 5-րդ «ա» դասարանի աշակերտները դասղեկ Ա. Առաքելյանի ղեկավարությամբ բեմադրեցին Հովհաննես Թումանյանի «Գիքորը» պատմվածքը:
Արդեն 100 տարի է Գիքորը հուզում է ընթերցողին` հային ու օտարին, մեծին ու փոքրին: Թումանյանը ազգային լեզվամտածողության միջոցով ստեղծել է հասարակության տարբեր դասակարգերի պատկանող երկու տարբեր հոգեբանություն ունեցող մարդկանց կերպարներ:…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IIա դասարանում դասվար Լարիսա Խաչատրյանը կազմակերպել էր բաց դաս «Մաթեմատիկա» առարկայից` «Խնդիրների և վարժությունների լուծում» թեմայով: Դասի նպատակն էր գիտելիքների համակարգումը, տրամաբանական մտածողության զարգացումը : Թեման ավելի մատչելի դարձնելու և կրտսեր դպրոցականի ընկալունակությանը համապատասխանեցնելու համար խթանման փուլում սովորողները լուծեցին տրամաբանական խնդիրներ, կատարեցին բանավոր թվաբանական հաշվարկներ, ինքնուրույն…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի շրջանավարտ, ԵՊՀ Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտի փոխտնօրեն Մհեր Հովհաննիսյանը ամեն տարի գիրք նվիրելու օրը չի մոռանում հարազատ դպրոցին նվիրաբերել գրքեր: Այս տարի նույնպես հերթական նվիրատվությունը Մհեր Հովհաննիսյանը կատարեց գրադարանին՝ 47 անուն գիրք: Դպրոցի գրադարանում առանձնացվեց մի պահարան, որտեղ տեղ գտան ԵՊՀ հետազոտությունների ինստիտուտի կողմից նվիրաբերած գրքերը,որն էլ…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի VI-VII դասարաններում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում «Ես հետին մշա՜կ քո մեծ դպրության, բայց ինձ մեծերիդ համեմատ դատիր» խորագրով՝ նվիրված հայ մեծանուն բանաստեղծուհի Սիլվա Կապուտիկյանին: (Ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյան)
Լսվեց Սիլվա Կապուտիկյանի «Հայո՜ց աշխարհ, հայոց հող» ստեղծագործության ձայնագրությունը հեղինակի կատարմամբ: Ասես լսարանում հենց ինքը՝ Սիլվա Կապուտիկյանը՝ իր ստեղծած…
Եղիշե Չարենցին այսպես են բնութագրել՝ «Նա ինքը Հայաստանն է՝ իբրեւ հայ՝ տևական, անմահ. նա նայում էր աշխարհին հայի աչքերով»։ Այս խորախորհուրդ նշանաբանով էլ սկսեցին իրենց հայ գրականության դասը Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի ռուսերենով ուսուցմամբ VI-VII-VIII դասարանի աշակերտները՝ որսալով ժամանակի անկանգ տրոփյունը։
Եղիշե Չարենց բանաստեղծի, ժողովրդի զավակի, անհաս հոգու տեր…
Մարտի 9-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում IXա դասարանը և հայոց լեզվի ուսուցչուհի Ռ. Գաբրիելյանը կազմակերպել էին «Երջանկության դափնեկիրը» խորագրով գրական-երաժշտական ցերեկույթ` նվիրված բիբլիական հայ ժողովրդի մեծագույն հանճարներից մեկի` Պարույր Սևակի սիրո վեպին:
Դահլիճի պատերը ողողված էին մեծանուն գրողի նկարներով և խոսքերը ներկայացնող պաստառներով: Ցերեկույթն սկսվեց Պ.Սևակի…
Ստեփանավանի Հովհաննես Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում «Ոսկե հատում» թեմայով:
Աշակերտները ներկայացրին «ոսկե հատման» պատմությունը, մաթեմատիկական նշանակությունը, նշեցին, որ ըստ հին հույն մտածողների աշխարհը կառուցված է ներդաշնակության հիման վրա:
Համապատասխան սահիկների, մրգերի, բույսերի միջոցով ներկայացրին «ոսկե հատումի» բազմազան դրսևորումներ ողջ տիեզերքում, մարդու մարմնի կազմության մեջ, բժշկության, ճարտարապետության, քանդակագործության,…
Ինչպես վայել է նորածնին, այնպես էլ այսօր ` առավոտից ,դպրոցի` ճաշակով զարդարված մուտքի մոտ П - ն արժանացավ քաղցր և հոգեթով ընդունելության:
Յուրաքանչյուր տարի 3 - րդ ամսին` մարտի 14 - ին, տոնվում է այս թվի ծնունդը` պայմանավորված նրանով, որ Պի թվի արժեքը սկսվում է հետևյալ հաջորդականությամբ` 3,1415926... Այսօր մեր…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան