Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի ՆԶՊ առարկայի ուսուցիչ Հ.Մեսրոպյանը VIII և IX դասարաններում ուսանելի դասեր անցկացրեց վերոհիշյալ վերնագրով, որոնք աղետների ռիսկերի նվազեցման մեթոդների մասին էին:
Աշակերտները դրսևորեցին ակտիվ մասնակցություն զրույցի, մտքերի փոխանակման միջոցներով, փաստեցին այդ տիպի դասերի հետաքրքրությունն ու անհրաժեշտությունը:
ՆԶՊ առարկայի ուսուցիչ՝ Հ . Մեսրոպյան
Այսօր` մարտի 13- ին, Մ. Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում Վահան Թեքեյանի ստեղծագործությունների շրջանակում անցկացվեց ասմունքի մրցույթի I փուլը: VIII - XII դասարաններից ընտրված աշակերտները արտասանեցին Թեքեյանի ստեղծագործություններից և լավագույն արտասանող ճանաչվեցին XԱ դասարանի աշակերտուհի Ռիմա Կարապետյանը և XIIԳ դասարանի աշակերտ Արման Բաբայանը:
Ասմունքի մրցույթի վերջին փուլը տեղի կունենա…
Փետրվարի 25-ը Անդրանիկ զորավարի ծննդյան օրն է, որը վերածվեց արիության մի հետաքրքիր դասի:
Աբովյանի քաղաքապետարանի օժանդակությամբ,Գ. Հակոբյանի կազմակերպմամբ և մեր դպրոցի պատմության ուսուցիչ Մ. Մադոյանի ուղեկցությամբ մեր դպրոցի մի խումբ սաներ եղան Եռաբլուրում,ծաղիկ դրեցին Անդրանիկ զորավարի և Վազգեն Սարգսյանի շիրիմներին,եղան պատմության թանգարանում,Անդրանիկի տուն– թանգարանում:Շրջագայությունը իմաստավորվեց Մ. Մադոյանի զրույցներով` Սոսե մայրիկի,Մոնթեի,ԱՍԱԼԱ-ի…
Մ. Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X դասարանների համար կազմակերպվեց վավերագրական ֆիլմի դիտում՝ նվիրված Մխիթարյան միաբանության գործունեությանը: Աշակերտները դիտման ընթացքում կատարեցին նշումներ, իսկ վերջում գրեցին շարադրություն` «Հայ ազգի երախտավորները» վերնագրով: Լավագույն աշխատանքներ ընտրվեցին Լիլի Ղարիբյանի ( X Ա դասարան), էլեն Կարապետյանի ( X Ա դասարան), էլեն Տիգրանյանի ( X Բ դասարան),…
Մայիսի 11-ը Տիգրան Չուխաջյանի ծննդյան օրն է: Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Կ.Մովսիսյանը XII դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր ուսանելի մի դաս` նվիրված հրաշալի կոմպոզիտորին, հայ երաժշտական թատրոնի հիմնադրին:
Աշակերտները պատմեցին Տ. Չուխաջյանի կյանքն ու ստեղծագործությունը` խորությամբ մեկնաբանելով նրա գլուխգործոցները, այնուհետև ունկնդրեցին հատվածներ օպերաներից և օպերետներից, հետաքրքրությամբ լուծեցին…
Վանաձորի Ղ.ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցում 09.03.2017թ-ին կայացավ միջոցառում` նվիրված մայրության և գեղեցկության տոնին: Այն կազմակերվպել էր գրադարանավարուհի Անահիտ Հարությունյանի ջանքերով դպրոցի Vա և Vբ դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ:
Ճաշակով ընտրված բանաստեղծությունները, հումորները, երգերն ու պարը մեծ բավականություն պատճառեցին տնօրինությանը, ուսուցիչներին, ծնողներին: Միջոցառումն արժանացավ տնօրեն Գ.Քարհանյանի բարձր գնահատանքին: Միջոցառումը կայացավ, իսկ…
2017 թ փետրվարի 24-ին Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցի պատմության վաստակաշատ ուսուցչուհի Անյուտա Մովսիսյանը կազմակերպել էր մրցույթ-միջոցառում՝ նվիրված 20-րդ դարի հայկական մշակույթին, մասնավորապես՝ հայ գրականությանը, երաժշտությանը և կինոյին:
Մրցույթ-միջոցառմանը մասնակցում էին 8-րդ և 9-րդ դասարանների աշակերտներից կազմված երկու թիմեր՝ «Ավարայր» և «Անդրանիկ»:
Մրցույթին ակտիվորեն մասնակցում էին նաև դահլիճում…
2017 թ փետրվարի 27-ին դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում մաթեմատիկայի շաբաթվա շրջանակներում կազմակերպվել էր մրցույթ-միջոցառում:
Մրցույթ-միջոցառմանը մասնակցում էին 6-րդ դասարանների աշակերտներից կազմված երեք թիմեր՝«Էկվլիդես» ( 6-րդ«Ա» դասարան, ուսուցչուհի Թեհմինե Առուչյան), «Շիրակացի»( 6-րդ«Բ»և 6-րդ«Գ» դասարաններ, ուսուցչուհի Լիանա Դանիելյան) և «Պյութագորաս» թիմերը, ( 6-րդ«Դ»դասարան, ուսուցչուհի Նարինե Խաչատրյան): Համառ պայքարում հաղթեց «Շիրակացի» թիմը՝ վաստակելով 19…
Հայ առաքելական եկեղեցին Սուրբ Վարդանանց տոնն այս տարի նշել է փետրվարի 23-ին՝ Բուն Բարեկենդանի նախորդ հինգշաբթի օրը:
Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի 9-րդ «Ա», 9-րդ«Բ», 7-րդ «Ա» դասարանների աշակերտները հայոց եկեղեցու պատմության ուսուցչուհի Լիլիթ Թումոյանի և դպրոցի զինղեկ Վրեժ Գալստյանի ուղեկցությամբ մասնակցել են Վանատուրի Սբ. Աստվածածին եկեղեցում Վարդանանց…
Պ. Սևակի պատգամները
Մարտի 1-ին Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցի 7-րդ դասարանում հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Ա. Գրիգորյանն անկացրեց բաց դաս:Թեման «Պարույր Սևակն» էր, դասի տիպը` ամփոփման:Աշակերտների ակտիվ մասնակցությունն ապացուցում էր,որ նրանք ոչ միայն թեմատիկ նյութն էին յուրացրել,այլև շատ կարդացել էին լրացուցիչ գրականություն բանաստեղծի կյանքի մասին,նրա ստեղծագործություններից:Բազմաբնույթ աշխատանքները (դերային խաղ,քարտային ու…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան