ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Արիության դաս Աբովյանի հ.6 ավագ դպրոցի աշակերտների մասնակցությամբ

Մարտի 13, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 25-ը Անդրանիկ զորավարի ծննդյան օրն է, որը վերածվեց արիության մի հետաքրքիր դասի:

Աբովյանի քաղաքապետարանի օժանդակությամբ,Գ. Հակոբյանի կազմակերպմամբ և մեր դպրոցի պատմության ուսուցիչ Մ. Մադոյանի ուղեկցությամբ մեր դպրոցի մի խումբ սաներ եղան Եռաբլուրում,ծաղիկ դրեցին Անդրանիկ զորավարի և Վազգեն Սարգսյանի շիրիմներին,եղան պատմության թանգարանում,Անդրանիկի տուն– թանգարանում:Շրջագայությունը իմաստավորվեց Մ. Մադոյանի զրույցներով` Սոսե մայրիկի,Մոնթեի,ԱՍԱԼԱ-ի…

«Վենետիկի Մխիթարյան միաբանություն»թեմայի լուսաբանումը մեր դպրոցում

Մարտի 13, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մ. Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X դասարանների համար կազմակերպվեց վավերագրական ֆիլմի դիտում՝ նվիրված Մխիթարյան միաբանության գործունեությանը: Աշակերտները դիտման ընթացքում կատարեցին նշումներ, իսկ վերջում գրեցին շարադրություն` «Հայ ազգի երախտավորները» վերնագրով: Լավագույն աշխատանքներ ընտրվեցին Լիլի Ղարիբյանի ( X Ա դասարան), էլեն Կարապետյանի ( X Ա դասարան), էլեն Տիգրանյանի ( X Բ դասարան),…

Դաս-միջոցառում` նվիրված Տիգրան Չուխաջյանի 180-ամյակին

Մարտի 13, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 11-ը Տիգրան Չուխաջյանի ծննդյան օրն է: Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Կ.Մովսիսյանը XII դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր ուսանելի մի դաս` նվիրված հրաշալի կոմպոզիտորին, հայ երաժշտական թատրոնի հիմնադրին:

Աշակերտները պատմեցին Տ. Չուխաջյանի կյանքն ու ստեղծագործությունը` խորությամբ մեկնաբանելով նրա գլուխգործոցները, այնուհետև ունկնդրեցին հատվածներ օպերաներից և օպերետներից, հետաքրքրությամբ լուծեցին…

Մայրության և գեղեցկության տոնին նվիրված միջոցառում

Մարտի 13, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի Ղ.ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցում 09.03.2017թ-ին կայացավ միջոցառում` նվիրված մայրության և գեղեցկության տոնին: Այն կազմակերվպել էր գրադարանավարուհի Անահիտ Հարությունյանի ջանքերով դպրոցի Vա և Vբ դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ:

Ճաշակով ընտրված բանաստեղծությունները, հումորները, երգերն ու պարը մեծ բավականություն պատճառեցին տնօրինությանը, ուսուցիչներին, ծնողներին: Միջոցառումն արժանացավ տնօրեն Գ.Քարհանյանի բարձր գնահատանքին: Միջոցառումը կայացավ, իսկ…

20-րդ դարի հայկական մշակույթը

Մարտի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017 թ փետրվարի 24-ին Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական  դպրոցի պատմության վաստակաշատ ուսուցչուհի Անյուտա Մովսիսյանը կազմակերպել էր մրցույթ-միջոցառում՝ նվիրված 20-րդ դարի հայկական մշակույթին, մասնավորապես՝ հայ գրականությանը, երաժշտությանը և կինոյին:

Մրցույթ-միջոցառմանը մասնակցում էին 8-րդ և 9-րդ դասարանների աշակերտներից կազմված երկու թիմեր՝ «Ավարայր» և «Անդրանիկ»:

Մրցույթին ակտիվորեն մասնակցում էին նաև դահլիճում…

Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում մրցում են մաթեմատիկոսները

Մարտի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017 թ փետրվարի 27-ին դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում մաթեմատիկայի շաբաթվա շրջանակներում կազմակերպվել էր մրցույթ-միջոցառում:

Մրցույթ-միջոցառմանը մասնակցում էին 6-րդ դասարանների աշակերտներից կազմված երեք թիմեր՝«Էկվլիդես» ( 6-րդ«Ա» դասարան, ուսուցչուհի Թեհմինե Առուչյան), «Շիրակացի»( 6-րդ«Բ»և 6-րդ«Գ» դասարաններ, ուսուցչուհի Լիանա Դանիելյան) և «Պյութագորաս» թիմերը, ( 6-րդ«Դ»դասարան, ուսուցչուհի Նարինե Խաչատրյան): Համառ պայքարում հաղթեց «Շիրակացի» թիմը՝ վաստակելով 19…

Վարդանանց տոն

Մարտի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հայ առաքելական եկեղեցին Սուրբ Վարդանանց տոնն այս տարի նշել է փետրվարի 23-ին՝ Բուն Բարեկենդանի նախորդ հինգշաբթի օրը:

Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի 9-րդ «Ա», 9-րդ«Բ», 7-րդ «Ա» դասարանների աշակերտները հայոց եկեղեցու պատմության ուսուցչուհի Լիլիթ Թումոյանի և դպրոցի զինղեկ Վրեժ Գալստյանի ուղեկցությամբ մասնակցել են Վանատուրի Սբ. Աստվածածին եկեղեցում Վարդանանց…

Պ. Սևակի պատգամները

Մարտի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Պ. Սևակի պատգամները

Մարտի 1-ին Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցի 7-րդ դասարանում հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Ա. Գրիգորյանն անկացրեց բաց դաս:Թեման «Պարույր Սևակն» էր, դասի տիպը` ամփոփման:Աշակերտների ակտիվ մասնակցությունն ապացուցում էր,որ նրանք ոչ միայն թեմատիկ նյութն էին յուրացրել,այլև շատ կարդացել էին լրացուցիչ գրականություն բանաստեղծի կյանքի մասին,նրա ստեղծագործություններից:Բազմաբնույթ աշխատանքները (դերային խաղ,քարտային ու…

Հայրենի´ք, ես մի զարկն եմ քո բազկի

Մարտի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 1-ին 3-րդ դասարանի դասվար Լ. Ավետիսյանն անցկացրեց բաց դաս` «Հայրենի°ք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ամփոփում: Դասի նպատակը`

աշակերտները կարողանան ամփոփել թեման` բնութագրելով, համեմատելով հերոսներին և վերլուծել նրանց արարքները,հարգեն ՀՀ պետական խորհրդանիշերը,

գիտակցեն մայրենի լեզվի, մշակույթի, պատմության և ազգային այլ արժեքների կարևորությունն ու նշանակությունը,լինեն հայրենասեր:

Դասը սկսվեց…

Քաղաքացիական պաշտպանության համաշխարհային օր Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցում

Մարտի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

    Մարտի 1-ին միջազգային հանրությունը նշում է Քաղաքացիական պաշտպանության համաշխարհային օրը:Այդ կապակցությամբ մարտի 1-ին Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցում ռազմագիտության ուսուցիչ Գ. Աբրահամյանն անցկացրեց աշակերտների և ուսուցիչների տարհանում,ուսումնավարժություններ,բացդաս:Թե° ուսուցիչները,և թե° աշակերտները հասկացան` ինչպես կանխել վթարներն ու դժբախտ դեպքերը կենցաղում և ինչպես վարվել վթարի դեպքում:Գլխավորը կանխարգելումն է ու պատրաստվածության ապահովումը,իսկ հետո արդեն`…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան