Գեղարքունիքի մարզի Վարսերի Ռ. Պետրոսյանի անվան միջնակարգ դպրոցի տարբեր դասարանների աշակերտներ ներկայացրին միջոցառում նվիրված Գիրք նվիրելու օրվան։
Փետրվարի 19-ը համայն հայ ժողովուրդը նշում է որպես գիրք նվիրելու օր: Այդ օրը հայ մեծանուն գրող, հանճարեղ լոռեցի Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրն է: Այս օրվան յուրահատուկ շունչ ու ոգի են տալիս աշակերտները` օրը տոն դարձնելով, նշելով գիրք նվիրելու օրը, քանզի մեծ լոռեցին շատ էր սիրում գրքերը:
Այդ տոնը գեղեցիկ նշվեց նաև Վարսերի Ռ. Պետրոսյանի անվան միջնակարգ դպրոցում: Փետրվարի 20-ին դպրոցի գրադարանավարուհին տոն-միջոցառում էր կազմակերպել, որին մասնակցում էին դպրոցի ընթերցասեր աշակերտները: Միջոցառումն անցավ շատ հետաքրքիր, ներկայացվեցին հայ պոեզիայի և արձակի բազմաբնույթ ու արտակարգ գործերից, որոնք համեմվեցին գեղեցիկ և տպավորիչ ասմունքով:
Միջոցառման բնույթը նաև խրախուսական էր: Դպրոցի գրադարանավարուհին բարեխիղճ և նրբանկատ աշխատանքի արդյունքում ընտրել և առանձնացրել էր մի քանի աշակերտի: Աշակերտները ստսցան խրախուսական նվերներ` գրքեր, որոնք, ըստ աշակերտների ավելի ու ավելի պարտավորեցնող էին:
Դպրոցի ամենաընթերցասեր աշակերտներ ճանաչվեցին 7–րդ դասարանի աշակերտուհի Գայանե Խաչատրյանը, 8 – րդ դասարանիւ աշակերտուհի Մարիամ Պողոսյանը, 9–րդ դասարանի աշակերտուհի Մարիամ Պողոսյանը, 10-րդ դասարանի աշակերտ Ալինա Գաբրիելյանը և 11-րդ դասարանի աշակերտ Դավիթ Մելքոնյանը:
Միջոցառումը ստացված էր. գոհ էին, թե աշակերտները, թե ծնողները և թե դպրոցի տնօրինությունը:
Կազմակերպիչ` գրադարանավար Զ. Սիմոնյան
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: