ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Լեոյի անվան հ.65 ավագ դպրոցի աղջիկները ներկայացնում են «MAYRIK» հավելվածը

Մայիսի 5, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Այս տարի Հայաստանի դպրոցների աշակերտուհիները հնարավորություն ունեցան մասնակցել ԿԱԻ-ի Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիների բաժնի և «Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ի կողմից կազմակերպված «Աշխարհի խոշորագույն ձեռներեցության մրցույթը աղջիկների համար» ծրագրին:

Լեոյի անվան հ.65 ավագ դպրոցն իր ակտիվ  մասնակցությունն է ցուցաբերել այս մրցութում: Վիկտորիա թիմը նախաձեռնել է պատրաստել մի հավելված, որի օգնությամբ կկարողանա օգնել…

Աշխարհի ցեղասպանություններ

Մայիսի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

«Աշխարհի ցեղասպանություններ» թեմայով դաս - շնորհանդես կայացավ Գավառի ավագ դպրոցում, որը նվիրված էր Հայոց Մեծ Եղեռնի 102 -րդ տարելիցին և քսաներորդ դարում աշխարհում տեղի ունեցած այլ վայրագությունների մասին: Դպրոցի տնօրեն, հասարակագիտության ուսուցիչ  Ն. Ղուլոյանը ներկայացրեց Բիրմայի, Եգիպտոսի, Հարավսլավիայի, Հնդկաստանի, Քամբոջայի, Աֆղանստանի, Սուդանի, Պակիստանի ցեղասպանությունները, տվեց  «ցեղասպանություն» բառի ծագումնաբանությունը և սահմանումը:…

Դաս -էքսկուրսիա

Մայիսի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 28-ին Մասիսի հ.3 դպրոցի VIIա և VIIբ դասարանի աշակերտները տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Մարգարիտա Բարսեղյանի ղեկավարությամբ և ուղեկցությամբ անցկացրին դաս -էքսկուրսիա Մասիսի «Գարուն» կարի ֆաբրիկա, ֆաբրիկայի տեխնոլոգ Սուսաննա Գրիգորյանի ուղեկցությամբ: Ֆաբրիկան հիմնադրվել է 1980թ. և երկար տարիներ կատարում է ՀՀ Պաշտպանության նախարարության. պատվերները, ինչպես նաև կարվում են տարբեր հագուստներ և անկողնային…

Երգի թևերով

Մայիսի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հոգին ջերմացնող, գարնանային տրամադրություն պարգևող և սիրով շաղախված էր Գավառի ավագ դպրոցի շնորհաշատ աշակերտուհի Էվելինա Առաքելյանի «Երգի թևերով» մենահամերգը: Այն երախտագիտության և մեծ սիրո արտահայտությունն էր իր ուսուցիչների, ընտանիքի, ընկերների, իրենց կյանքը հանուն հայրենիքի չխնայած հայ քաջարի զինվորների հանդեպ: Շնորհակալ աշակերտուհին գեղեցիկ խոսքեր ուղղեց իր երգի ուսուցչուհի Լիա Տոնոյանին, որի…

Գիտելիքը կփրկի աշխարհը

Մայիսի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Տառերի ուսուցման ավարտի հետ կապված միջոցառումների շարանը շարունակվում է Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում:

Այսօր՝ ապրիլի 27-ին,դպրոցի հանդիսությունների սրահի բեմը իրենց ներկայությամբ զարդարում էին 2016-17 ուսումնական տարվա I «Ա» դասարանի աշակերտներն իրենց բազմափորձ ու բազմավաստակ ուսուցչուհու,ուսումնական աշխատանքների գծով տնօրենի տեղակալ Անահիտ Հունանյանի գլխավորությամբ:

Տիկին Հունանյանի ուսուցանած ու դաստիարակած…

Տառուսուցման ավարտի միջոցառումները շարունակվում են

Մայիսի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի տառուսուցման ավարտի հերթական միջոցառումը կազմակերպել էր առաջին «Գ» դասարանի երիտասարդ, բայց արդեն սիրված ու հմուտ ուսուցչուհի Նարինե Աղասարյանը:
Դպրոցի հանդիսությունների դահլիճի բեմում նրա սաներն են:
Ամեն ինչ հրաշալի էր, գեղեցիկ ու ուսանելի, նույնիսկ՝ օրինակելի:
Աշակերտների սահուն խոսքը, բեմարվեստի և երգարվեստի…

Բեմում են 2016-17 ուսումնական տարվա 1-ին «Դ» դասարանի աշակերտները

Մայիսի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Տառերի ուսուցման ավարտին նվիրված միջոցառումները Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 դպրոցում մոտենում են վերջնակետին:

Դպրոցի հանդիսությունների դահլիճի բեմում են 2016-17 ուսումնական տարվա 1-ին «Դ» դասարանի աշակերտներն իրենց բազմահմուտ ու փորձառու ուսուցչուհու Սաթենիկ Հովակիմյանի ղեկավարությամբ:

Դահլիճում բոցկլտում էին գիտելիքն ու արվեստը,իրականությունն ու ապագան: Աշակերտների սահուն խոսքն ու արվեստի գեղեցիկ կատարումներն ուսումնական…

Փոքրիկներն արդեն գրաճանաչ են

Մայիսի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Տառերի ուսուցման ավարտի միջոցառումները Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում շարունակվում են:

Բեմահարթակում են առաջին «Ե» դասարանի աշակերտներն իրենց երիտասարդ ուսուցչուհի Լիլիթ Թորոսյանի ղեկավարությամբ:

Ուսումնական տարվա ընթացքում ուսուցչուհու կատարած աշխատանքները տվել են իրենց արդյունքը. աշակերտները գրաճանաչ են, ունեն գիտելիքների անհրաժեշտ պաշար:

Միջոցառումը հետաքրքիր էր և բովանդակալից:

Ա. Հունանյան

Նախաձեռնում են ոստիկանները

Մայիսի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

ՀՀ ոստիկանության մարզային վարչության պետ,ոստիկանության գնդապետ Լ. Գրիգորյանի ղեկավարությամբ Կոտայքի մարզային ոստիկանությունը վերջերս հանդես է եկել հետաքրքիր և անակնկալ նախաձեռնությամբ:

Ոստիկանությունը որոշել է մեր հավատի մայրաքաղաք Էջմիածին էքսկուրսիա կատարելու միջոցով օգնել սոցիալապես անապահով ընտանիքների երեխաներին, հատկապես այն երեխաներին,ովքեր,սոցիալական պայմաններից ելնելով,երբևէ չեն եղել Էջմիածին քաղաքում,մայր տաճարում,տաճարի հանրահայտ թանգարանում:

Էքսկուրսիային մասնակցում են…

Բաց դաս «Պատմություն» առարկայից

Մայիսի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 25-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց  XԲ դասարանում պատմության ուսուցչուհի Սուսաննա Ադամյանը անցկացրեց բաց դաս՝ նվիրված Գարեգին Նժդեհի կյանքին ու գործունեությանը։
Դասի ընթացքում աշակերտները ներկայացրին Նժդեհի կյանքը, նրա պատգամները, «Ցեղակրոն ուխտերը»։
Ուսուցչուհին հմտորեն կապ ստեղծեց Նժդեհի գործունեության և Արցախյան պատերազմի, ապրիլյան քառօրյա ռազմական գործողությունների միջև։

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան