ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Ամփոփիչ դաս «Կենսաբանություն» առարկայից

Մայիսի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի 8-րդդասարանում անցկացվեց ամփոփիչ դաս Կենսաբանություն առարկայից:

Մրցում են օրգան համակարգերը. աշակերտներից յուրաքանչյուրը ներկայացրեց մեկ օրգան համակարգ։
Բեմականացմամբ ներկայացան բոլոր օրգանները՝ ընդգծելով և կարևորելով իրենց կարևորությունը։
Դասի նպատակն էր ընդգծել , որ մարդու օրգանիզմում անկարևոր օրգան չկա, բոլորը կարևոր են և աշխատում են…

Առակս կցուցանե

Մայիսի 3, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 2-ին Աբովյան  քաղաքի  թիվ 2 հիմնական  դպրոցում  անցկացվեց  դաս-միջոցառում՝ «Առակս  կցուցանե» խորագրով  2ա  դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ:Երեխաները երգերի,ոտանավորների և առակների բեմադրություններով սովորեցին լինել ազնիվ,աշխատասեր, բարի, ընկերասեր, արդար ու համեստ, զերծ մնալ չարությունից, պարծենկոտությունից, ծուլությունից, ագահությունից, ապերախտությունից:

Դահլիճի ձևավորումը հավատարիմ էր թեմային: Ծնողները մեծ ոգևորությամբ գնահատեցին ուսուցչի, դպրոցի դերը երեխայի դաստիարակության…

Բաց տեսադաս օդերևութաբանական կայանում

Մայիսի 3, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017 թվականի ապրիլ-մայիս ամիսներին ՀՀ Կոտայքի մարզի Հրազդանի  Ասքանազ Մռավյանի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի VԲ և IXԲ դասարանների բնագիտություն,աշխարհագրություն առարկաների  ուսուցչուհի Կարմեն Հարությունյանի  նախաձեռնությամբ, տնօրինության աջակցությամբ, անցկացվեցին բաց տեսադասեր «Մթնոլորտ» թեմայի ամփոփում,«Հայաստանի Հանրապետության կլիման» թեմաներով Հրազդանի օդերևութաբանական կայանում /տնօրեն` Աշոտ  Սարգսյան/, որին ներկա էին ծնողներ, ուսուցիչներ: Դասապրոցեսի ընթացքում աշակերտները կայանի տնօրենի օգնությամբ…

Ճանաչենք մեր մեծերին և հպարտանանք նրանցով. Հովհաննես Այվազովսկի (200-ամյակ)

Մայիսի 3, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական    քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը, որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է:2017 թվականի «Մեր մեծերը» ծրագրում ընդգրկվել է նաև աշխարհահռչակ հայ ծովանկարիչ Հովհաննես Այվազովսկին (200-ամյակ):

 2017 թվականի մայիսի 2-ին  ՀՀ Կոտայքի մարզի Հրազդանի  Ասքանազ Մռավյանի անվան…

Ապահով համացանց

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի  հ.5 հիմնական դպրոցում ապրիլի 28-ին «Մեդիակրթության կենտրոն» և «Ինտերնետ հանրություն» ՀԿ-ի կողմից առաջադրված «Ապահով համացանց 2017» ծրագրի շրջանակներում կազմակերպվեց դաս միջոցառում: Դասին մասնակցում էին 6-րդ դասարանի աշակերտները:

            Խմբային աշխատանքի և համակարգչային ուսուցողական խաղի միջոցով աշակերտները տեղեկացան համացանցի հնարավոր վտանգներին, դրա օգտակար և վնասակար ազդեցություններին: Խմբերը ըստ տրված թեմաների…

Այբուբենի տոն

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 25-ին և 26-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 3-րդ դասարանի սաների համար տոն էր։ Աշակերտները իրենց գիտելիքներն ու կարողություններն էին ցուցադրում անգլերեն լեզվից:

Նրանք մաքուր ու գեղեցիկ անգլերենով  արտասանեցին այբուբենի տառերը, երգեցին երգեր, բեմականացրին հեքիաթներ:   Անգլերենի ուսուցիչներ` Վյաչեսլավ Մարգարյանը, Ստելա Մարգարյանը և Անահիտ Աղագուլյանը  ջանք ու եռանդ չէին խնայել աշակերտների…

Շաբաթoրյակ Ենոքավանի միջնակարգ դպրոցում

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Յուրաքանչյուրի համար իր տունը, իր համայնքը, քաղաքը մաքուր և գեղեցի կպահելը պետք է լինի սրբագույն պատասխանատվություն: Այսօր` 29.04.2017թ. Ենոքավանի միջնակարգ դպրոցի աշակերտները, ուսուցիչները, դասղեկները մեծ պատասխանատվությամբ ստանձնեցին դպրոցի տարածքի մաքրության գործը: Աշակերտները մեծ ուրախությամբ և միասնական մասնակցում էին շաբաթoրյակին` գեղեցկացնում դպրոցի շրջակայքը: Այսպիսի միջոցառումները նպաստում են, որ յուրաքանչյուրը գիտակցի, որ…

Առաջին դասարանցիները` «Ծիծեռնակաբերդում»

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

    Այսօր` ապրիլի 28-ին, Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 1-ին «ա» դասարանի աշակերտների դասն սկսվեց 102 վայրկյան լռությամբ`Եղեռնի անմեղ զոհերի հիշատակը հարգելու նպատակով: Նրանք իրենց մանկական մտածելակերպով տվեցին գեղեցիկ պատասխաններ Ծիծեռնակաբերդի իմացության, Եղեռնի 1,5 միլիոն հայերի սպանության մասին: Ամրապնդեցին, որ հայրենիքի պաշտպանության գործում պետք է ունենալ հզոր բանակ, որի համար պետք…

Բաց դաս Կապանի թիվ 2 ավագ դպրոցում

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 26-ին 10դ դասարանի հետ ցուցադրական դաս էր կազմակերպել հայոց լեզվի և գրականության տարակարգված ուսուցիչ Լուսինե Գրիգորյանը: Դասի թեման էր «Տեքստի կառուցվածքը»: Դասը բնույթով ամփոփիչ դաս էր` համակցված գործնական վարժություններով ու աշխատանքներով: Դասը ընթացավ ԽԻԿ համակարգով և խմբային հետազոտական մեթոդով:   Խթանման փուլում աշակերտները ներկայացրեցին` ինչ է տեքստը, «տեքստ» անվան ստուգաբանությունը, նրա արտահայտած լայն և…

«Մասնագիտական կողմնորոշում»

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

27-04-2017 թ. Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի VIIա դասարանում կազմակերպվեց «Մասնագիտական կողմնորոշում» ծրագրի շրջանակներում թվով երկրորդ հանդիպումը` «Մասնագիտական ընտրության գործոնները» և «Մասնագիտական տերմինների մեկնաբանում» թեմաներով:

Հանդիպման նպատակներն էին մասնագիտության ընտրության գործոնների բաղադրիչների (ցանկանում եմ, կարող եմ, պետք է) վերաբերյալ գիտելիքների հաղորդումն ու մասնագիտության ընտրության գործում դրանց արդյունավետ կիրառության կարողությունների ձևավորումը: Աշակերտներն…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան