Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի տառուսուցման ավարտի հերթական միջոցառումը կազմակերպել էր առաջին «Գ» դասարանի երիտասարդ, բայց արդեն սիրված ու հմուտ ուսուցչուհի Նարինե Աղասարյանը:
Դպրոցի հանդիսությունների դահլիճի բեմում նրա սաներն են:
Ամեն ինչ հրաշալի էր, գեղեցիկ ու ուսանելի, նույնիսկ՝ օրինակելի:
Աշակերտների սահուն խոսքը, բեմարվեստի և երգարվեստի…
Տառերի ուսուցման ավարտին նվիրված միջոցառումները Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 դպրոցում մոտենում են վերջնակետին:
Դպրոցի հանդիսությունների դահլիճի բեմում են 2016-17 ուսումնական տարվա 1-ին «Դ» դասարանի աշակերտներն իրենց բազմահմուտ ու փորձառու ուսուցչուհու Սաթենիկ Հովակիմյանի ղեկավարությամբ:
Դահլիճում բոցկլտում էին գիտելիքն ու արվեստը,իրականությունն ու ապագան: Աշակերտների սահուն խոսքն ու արվեստի գեղեցիկ կատարումներն ուսումնական…
Տառերի ուսուցման ավարտի միջոցառումները Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում շարունակվում են:
Բեմահարթակում են առաջին «Ե» դասարանի աշակերտներն իրենց երիտասարդ ուսուցչուհի Լիլիթ Թորոսյանի ղեկավարությամբ:
Ուսումնական տարվա ընթացքում ուսուցչուհու կատարած աշխատանքները տվել են իրենց արդյունքը. աշակերտները գրաճանաչ են, ունեն գիտելիքների անհրաժեշտ պաշար:
Միջոցառումը հետաքրքիր էր և բովանդակալից:
Ա. Հունանյան
ՀՀ ոստիկանության մարզային վարչության պետ,ոստիկանության գնդապետ Լ. Գրիգորյանի ղեկավարությամբ Կոտայքի մարզային ոստիկանությունը վերջերս հանդես է եկել հետաքրքիր և անակնկալ նախաձեռնությամբ:
Ոստիկանությունը որոշել է մեր հավատի մայրաքաղաք Էջմիածին էքսկուրսիա կատարելու միջոցով օգնել սոցիալապես անապահով ընտանիքների երեխաներին, հատկապես այն երեխաներին,ովքեր,սոցիալական պայմաններից ելնելով,երբևէ չեն եղել Էջմիածին քաղաքում,մայր տաճարում,տաճարի հանրահայտ թանգարանում:
Էքսկուրսիային մասնակցում են…
Ապրիլի 25-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց XԲ դասարանում պատմության ուսուցչուհի Սուսաննա Ադամյանը անցկացրեց բաց դաս՝ նվիրված Գարեգին Նժդեհի կյանքին ու գործունեությանը։
Դասի ընթացքում աշակերտները ներկայացրին Նժդեհի կյանքը, նրա պատգամները, «Ցեղակրոն ուխտերը»։
Ուսուցչուհին հմտորեն կապ ստեղծեց Նժդեհի գործունեության և Արցախյան պատերազմի, ապրիլյան քառօրյա ռազմական գործողությունների միջև։
…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի 8-րդդասարանում անցկացվեց ամփոփիչ դաս Կենսաբանություն առարկայից:
Մրցում են օրգան համակարգերը. աշակերտներից յուրաքանչյուրը ներկայացրեց մեկ օրգան համակարգ։
Բեմականացմամբ ներկայացան բոլոր օրգանները՝ ընդգծելով և կարևորելով իրենց կարևորությունը։
Դասի նպատակն էր ընդգծել , որ մարդու օրգանիզմում անկարևոր օրգան չկա, բոլորը կարևոր են և աշխատում են…
Մայիսի 2-ին Աբովյան քաղաքի թիվ 2 հիմնական դպրոցում անցկացվեց դաս-միջոցառում՝ «Առակս կցուցանե» խորագրով 2ա դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ:Երեխաները երգերի,ոտանավորների և առակների բեմադրություններով սովորեցին լինել ազնիվ,աշխատասեր, բարի, ընկերասեր, արդար ու համեստ, զերծ մնալ չարությունից, պարծենկոտությունից, ծուլությունից, ագահությունից, ապերախտությունից:
Դահլիճի ձևավորումը հավատարիմ էր թեմային: Ծնողները մեծ ոգևորությամբ գնահատեցին ուսուցչի, դպրոցի դերը երեխայի դաստիարակության…
2017 թվականի ապրիլ-մայիս ամիսներին ՀՀ Կոտայքի մարզի Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի VԲ և IXԲ դասարանների բնագիտություն,աշխարհագրություն առարկաների ուսուցչուհի Կարմեն Հարությունյանի նախաձեռնությամբ, տնօրինության աջակցությամբ, անցկացվեցին բաց տեսադասեր «Մթնոլորտ» թեմայի ամփոփում,«Հայաստանի Հանրապետության կլիման» թեմաներով Հրազդանի օդերևութաբանական կայանում /տնօրեն` Աշոտ Սարգսյան/, որին ներկա էին ծնողներ, ուսուցիչներ: Դասապրոցեսի ընթացքում աշակերտները կայանի տնօրենի օգնությամբ…
ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը, որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է:2017 թվականի «Մեր մեծերը» ծրագրում ընդգրկվել է նաև աշխարհահռչակ հայ ծովանկարիչ Հովհաննես Այվազովսկին (200-ամյակ):
2017 թվականի մայիսի 2-ին ՀՀ Կոտայքի մարզի Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան…
Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցում ապրիլի 28-ին «Մեդիակրթության կենտրոն» և «Ինտերնետ հանրություն» ՀԿ-ի կողմից առաջադրված «Ապահով համացանց 2017» ծրագրի շրջանակներում կազմակերպվեց դաս միջոցառում: Դասին մասնակցում էին 6-րդ դասարանի աշակերտները:
Խմբային աշխատանքի և համակարգչային ուսուցողական խաղի միջոցով աշակերտները տեղեկացան համացանցի հնարավոր վտանգներին, դրա օգտակար և վնասակար ազդեցություններին: Խմբերը ըստ տրված թեմաների…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան