ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Ճանապարհորդություն դեպի հեքիաթային Հնդկաստան և Չինաստան

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում ապրիլի 26-ին ամփոփիչ բաց դաս էր 8ա և 8բ դասարանների միջև: Դասը անցկացրեց աշխարհագրության ուսուցչուհի Տ. Հարությունյանը: Դասի թեման էր ճանապարհորդություն դեպի հեքիաթային Հնդկաստան և Չինաստան: Աշակերտները ներկայացրեցին Հնդկաստանի և Չինաստանի՝ տնտեսությունը,բնակչությունը,մշակույթը և դիցաբանությունը:Դասի նպատակն էր համեմատություն անցկացնել երկու պետությունների միջև: Աշակերտները հետաքրքիր…

Հաղթարշավ

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 27-ին ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Սևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան N1 հիմնական դպրոցի աշակերտները մասնակցեցին ՀՀ մարզերի, Երևան քաղաքի և ԼՂՀ-ի հանրակրթական դպրոցների 4-7-րդ դասարանների միջև կազմակերպված <<Սպորտլանդիա 2017>> մարզական միջոցառմանը: Մրցույթը բաղկացած էր բազմազան վարժություններից և խաղերից: Խաղային բոլոր ձևերում դպրոցի աշակերտները /մարզիչներ` Հ. Խաչատրյան, Ս. Պետրոսյան/ ունեցան փայլուն արդյունքներ`…

Ջահերով երթ

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

   Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցի առթիվ ապրիլի 23-ի երեկոյան արդեն ավանդական դարձած ջահերով երթին մասնակցեցինք նաև մենք`Գավառի ավագ դպրոցի մի խումբ աշակերտներ և ուսուցիչներ: Այնքան տարբեր զգացմունքներ էին պատել մեր հոգիները, որ դժվար է առանձնացնել որևէ մեկը: Հայրենասիրություն, ցավ, ոգեկոչում, ցասում, հուզում և հպարտություն :Հպարտություն ազգիս երիտասարդ սերնդի համար, որը…

«Պատանի հրշեջ» հանրապետական մարզական առաջնություն

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Գավառի ավագ դպրոցի աշակերտներ Հարություն Գևորգյանը, Մարիամ Հակոբյանը, Հովհաննես Սաղաթելյանը, Ռոզա Խաչատրյանը և Սեդա Միրիբյանը, մասնակցելով ‹‹Պատանի հրշեջ›› մարզական առաջնության մարզային փուլում, հաղթեցին ու ընդգրկվեցին Գեղարքունիքի մարզը  ներկայացնող հավաքական  թիմի կազմում: Մեր պատանի հրշեջները առաջնության հանրապետական փուլում էլ բավականին լավ արդյուք ցուցաբերեցին: Նրանք  գրավեցին 4-րդ պատվավոր տեղը /թիմերի ընդհանուր քանակը՝ 12/…

Վենետիկի Մխիթարյան Միաբանությունը (300-ամյակ)

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

«Ես ավելի շատ վախենում եմ Մխիթարյանների տպագրական գործիքներից, քան` հայ ֆիդայինների զենքերից»:
Սուլթան  Աբդուլ  Համիդ

ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը, որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է:2017 թվականի «Մեր մեծերը» ծրագրում ընդգրկվել է նաև Վենետիկի Մխիթարյան Միաբանությունը…

Բեկանեմ շանթեր,կոչեմ ապրողաց

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հրազդանի Պ. Սևակի անվան №8 հիմն. դպրոցի VIա դասարանը (դասղեկ Ա. Մարգարյան) իր «Պայքարողն ապրում է, եթե նույնիսկ մեռնում է» միջոցառմամբ վերստին հաստատեց, որ հայի ապրելու և գոյությունը շարունակելու իրավունքը այդ իրավունքը ծնող ուժն է, ազատ ու անկախ ապրելու իր կամքը,իր նահատակներին ոգեկոչելու և հզոր հայրենիք կերտելու գաղափարը…

Օգնություն երեխաներին մասնագիտական կողմնորոշման ուղղությամբ

Ապրիլի 28, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական  դպրոցի համակարգիչների կաբինետում «Օգնենք երեխաներին» հասարակական կազմակերպության կողմից դպրոցում ներառական և հատուկ կրթություն ստացող VIII-IX դասարանների աշակերտների հետ «Մասնագիտական կողմնորոշում» թեմայով անցկացվել է սեմինար-պարապմունք, որը վարում էր կազմակերպության ներկայացուցիչ Անահիտ Երնջակյանը:

Պարապմունքի նպատակն էր օգնել երեխաներին ճիշտ ընտրելու ապագա մասնագիտությունը:
Սեմինար-պարապմունքին մասնակցում…

Շաաթօրյակ Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում

Ապրիլի 28, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Գարնանային ուժեղ քամին չխանգարեց դպրոցի շրջակայքի բարեկարգման նպատակով 2017թ. ապրիլի 22-ին տնօրենության կողմից հայտարարված շաբաթօրյակի իրականացմանը:
Բարձր տրամադրությամբ դպրոց եկած աշակերտները և դասղեկները ձեռնամուխ եղան դպրոցի շրջակայքի մաքրման աշխատանքներին:
Նախապես կատարվել էր աշխատանքի բաժանում. յուրաքանչյուր դասարան գիտեր իր անելիքը:
Շաբաթօրյակին մասնակցում էին նաև ծնողներ, ուսուցիչներ:
Կատարված…

Հայոց Մեծ եղեռնին նվիրված միջոցառումներ Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում

Ապրիլի 28, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր՝ ապրիլի 25-ին, դպրոցի հանդիսությունների դահլիճը լեփ-լեցուն էր:

Համադպրոցական կրկնակի միջոցառում էր տեղի ունենում դահլիճում՝ Հայոց Մեծ եղեռնին նվիրված թարմացված ցուցահանդեսի բացում, որը դպրոցի ծնողների, աշակերտների և դասղեկների եռանդուն մասնակցությամբ կազմակերպել էր ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Ա. Գրիգորյանը և 1915թ. հայոց ցեղասպանությանը նվիրված միջոցառում, որը կազմակերպել և կյանքի էր կոչել դպրոցի…

Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի մարզական հաջողությունները

Ապրիլի 28, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

   2017թ. ապրիլի 20-ին տեղի ունեցավ «Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի գավաթի» խաղարկության մրցումների տարածաշրջանային փուլը. մրցումներին մասնակցում էին 4-6-րդ դասարանների աշակերտներ:
Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցը հանդես եկավ իր թիմով, որի կազմում ընդգրկված էր 4-6-րդ դասարանների 12 աշակերտ:
Ընդհանրապես մրցումներին մասնակցելու հայտ էին ներկայացրել տարածաշրջանի բոլոր…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան