Ապրիլի 25-ին և 26-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 3-րդ դասարանի սաների համար տոն էր։ Աշակերտները իրենց գիտելիքներն ու կարողություններն էին ցուցադրում անգլերեն լեզվից:
Նրանք մաքուր ու գեղեցիկ անգլերենով արտասանեցին այբուբենի տառերը, երգեցին երգեր, բեմականացրին հեքիաթներ: Անգլերենի ուսուցիչներ` Վյաչեսլավ Մարգարյանը, Ստելա Մարգարյանը և Անահիտ Աղագուլյանը ջանք ու եռանդ չէին խնայել աշակերտների…
Յուրաքանչյուրի համար իր տունը, իր համայնքը, քաղաքը մաքուր և գեղեցի կպահելը պետք է լինի սրբագույն պատասխանատվություն: Այսօր` 29.04.2017թ. Ենոքավանի միջնակարգ դպրոցի աշակերտները, ուսուցիչները, դասղեկները մեծ պատասխանատվությամբ ստանձնեցին դպրոցի տարածքի մաքրության գործը: Աշակերտները մեծ ուրախությամբ և միասնական մասնակցում էին շաբաթoրյակին` գեղեցկացնում դպրոցի շրջակայքը: Այսպիսի միջոցառումները նպաստում են, որ յուրաքանչյուրը գիտակցի, որ…
Այսօր` ապրիլի 28-ին, Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 1-ին «ա» դասարանի աշակերտների դասն սկսվեց 102 վայրկյան լռությամբ`Եղեռնի անմեղ զոհերի հիշատակը հարգելու նպատակով: Նրանք իրենց մանկական մտածելակերպով տվեցին գեղեցիկ պատասխաններ Ծիծեռնակաբերդի իմացության, Եղեռնի 1,5 միլիոն հայերի սպանության մասին: Ամրապնդեցին, որ հայրենիքի պաշտպանության գործում պետք է ունենալ հզոր բանակ, որի համար պետք…
Ապրիլի 26-ին 10դ դասարանի հետ ցուցադրական դաս էր կազմակերպել հայոց լեզվի և գրականության տարակարգված ուսուցիչ Լուսինե Գրիգորյանը: Դասի թեման էր «Տեքստի կառուցվածքը»: Դասը բնույթով ամփոփիչ դաս էր` համակցված գործնական վարժություններով ու աշխատանքներով: Դասը ընթացավ ԽԻԿ համակարգով և խմբային հետազոտական մեթոդով: Խթանման փուլում աշակերտները ներկայացրեցին` ինչ է տեքստը, «տեքստ» անվան ստուգաբանությունը, նրա արտահայտած լայն և…
27-04-2017 թ. Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի VIIա դասարանում կազմակերպվեց «Մասնագիտական կողմնորոշում» ծրագրի շրջանակներում թվով երկրորդ հանդիպումը` «Մասնագիտական ընտրության գործոնները» և «Մասնագիտական տերմինների մեկնաբանում» թեմաներով:
Հանդիպման նպատակներն էին մասնագիտության ընտրության գործոնների բաղադրիչների (ցանկանում եմ, կարող եմ, պետք է) վերաբերյալ գիտելիքների հաղորդումն ու մասնագիտության ընտրության գործում դրանց արդյունավետ կիրառության կարողությունների ձևավորումը: Աշակերտներն…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում ապրիլի 26-ին ամփոփիչ բաց դաս էր 8ա և 8բ դասարանների միջև: Դասը անցկացրեց աշխարհագրության ուսուցչուհի Տ. Հարությունյանը: Դասի թեման էր ճանապարհորդություն դեպի հեքիաթային Հնդկաստան և Չինաստան: Աշակերտները ներկայացրեցին Հնդկաստանի և Չինաստանի՝ տնտեսությունը,բնակչությունը,մշակույթը և դիցաբանությունը:Դասի նպատակն էր համեմատություն անցկացնել երկու պետությունների միջև: Աշակերտները հետաքրքիր…
Ապրիլի 27-ին ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Սևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան N1 հիմնական դպրոցի աշակերտները մասնակցեցին ՀՀ մարզերի, Երևան քաղաքի և ԼՂՀ-ի հանրակրթական դպրոցների 4-7-րդ դասարանների միջև կազմակերպված <<Սպորտլանդիա 2017>> մարզական միջոցառմանը: Մրցույթը բաղկացած էր բազմազան վարժություններից և խաղերից: Խաղային բոլոր ձևերում դպրոցի աշակերտները /մարզիչներ` Հ. Խաչատրյան, Ս. Պետրոսյան/ ունեցան փայլուն արդյունքներ`…
Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցի առթիվ ապրիլի 23-ի երեկոյան արդեն ավանդական դարձած ջահերով երթին մասնակցեցինք նաև մենք`Գավառի ավագ դպրոցի մի խումբ աշակերտներ և ուսուցիչներ: Այնքան տարբեր զգացմունքներ էին պատել մեր հոգիները, որ դժվար է առանձնացնել որևէ մեկը: Հայրենասիրություն, ցավ, ոգեկոչում, ցասում, հուզում և հպարտություն :Հպարտություն ազգիս երիտասարդ սերնդի համար, որը…
Գավառի ավագ դպրոցի աշակերտներ Հարություն Գևորգյանը, Մարիամ Հակոբյանը, Հովհաննես Սաղաթելյանը, Ռոզա Խաչատրյանը և Սեդա Միրիբյանը, մասնակցելով ‹‹Պատանի հրշեջ›› մարզական առաջնության մարզային փուլում, հաղթեցին ու ընդգրկվեցին Գեղարքունիքի մարզը ներկայացնող հավաքական թիմի կազմում: Մեր պատանի հրշեջները առաջնության հանրապետական փուլում էլ բավականին լավ արդյուք ցուցաբերեցին: Նրանք գրավեցին 4-րդ պատվավոր տեղը /թիմերի ընդհանուր քանակը՝ 12/…
«Ես ավելի շատ վախենում եմ Մխիթարյանների տպագրական գործիքներից, քան` հայ ֆիդայինների զենքերից»:
Սուլթան Աբդուլ Համիդ
ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը, որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է:2017 թվականի «Մեր մեծերը» ծրագրում ընդգրկվել է նաև Վենետիկի Մխիթարյան Միաբանությունը…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան