ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Սուրբ հարության տոնը Աբովյանի թիվ 6 ավագ դպրոցում

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Գարնան հրաշքի ամենավառ գույները, հրաշափառ տոնի ավետաբեր զանգերը՝ մարդու մեջ մարդկայինը, հավատքի մեջ լույսը, հույսի մեջ խոհեմությունը պահպանելու պատգամով, ապրիլի 14-ին իրենց շուրջն էին հավաքել դպրոցի սաներին, ուսուցիչներին, ծնողներին։ Միջոցառումը նվիրված էր Սուրբ Հարության տոնին. ներկա էր Քրիստոնեական դաստիարակության կենտրոնի ներկայացուցիչ Ջ.Ասատրյանը, ում հիացական գնահատանքին արժանացան մասնակիցներն ու միջոցառման կազմակերպիչը՝ Թ.Վարդանյանը։ Միջոցառումն արժևորվեց սցենարային ինքնատիպ լուծումներով, արժանացավ հանդիսատեսի ջերմ ծափողջույններին՝ բեմական հմուտ խաղի և վարպետության շնորհիվ։ Շեշտադրված էր հատկապես մեր հավատքի դաստիարակչական դերն ու նշանակությունը, փառաբանվում էր նրա զորավոր ուժը, չար գործերից առաքինի վարքի, չարից բարու, անմաքուր կենցաղից բարու գործակից դառնալու եղանակներն էին ներկայացվում։ Բեմի վրա հյուսվում էր մի ընտանիքի պատմություն, կենցաղային մի դրվագ, ուր երևում էին հայ տատ ու պապի, անուշ թոռների, հոգատար հայ մոր կերպարները, փոքրերի համով զրույցներն ու օրվան համահունչ խաղերը։ Ուշագրավ էր խիստ գործնական, անընդհատ զբաղված հոր կերպարը, ով անգամ եկեղեցի գնալու ժամանակ չուներ։ Նրան մի կողմից չարի խորհուրդն էր համակում, մյուս կողմից՝ բարու՝ ի դեմս  հատուկ հանդերձանքով  տեսլական կերպարների։ Այդ ամենը դարձավ կատարյալ, երբ բեմի  վրա երևաց Քրիստոսի հրաշափառ կերպարը։ Նրա իմաստալից զրույցներն ու առակները ճշմարիտ լույսով լցրին յուրայինների և հանդիսատեսի հոգին։ Բեմի վրա կանգնած բոլոր մասնակիցները մի-մի լույս էին դարձել. այլ էր օրվա խորհուրդը։ Լույս և հույս էր  հորդում ամենուր և ամենքից։ Թ. Վարդանյանի միջոցառումը դարձավ մեր դպրոցի այն գեղեցիկ ավանդակարգի ինքնատիպ շարունակությունը, երբ կարևոր իրադարձություններն ու հիշարժան օրերը վերածվում են տոնի, վերածվում են իսկական տոնի։

 Դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ՝ Ռ Աֆյան

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…