Հրազդանի Պ. Սևակի անվան №8 հիմն. դպրոցի VIա դասարանը (դասղեկ Ա. Մարգարյան) իր «Պայքարողն ապրում է, եթե նույնիսկ մեռնում է» միջոցառմամբ վերստին հաստատեց, որ հայի ապրելու և գոյությունը շարունակելու իրավունքը այդ իրավունքը ծնող ուժն է, ազատ ու անկախ ապրելու իր կամքը,իր նահատակներին ոգեկոչելու և հզոր հայրենիք կերտելու գաղափարը…
Այսօր Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցի համակարգիչների կաբինետում «Օգնենք երեխաներին» հասարակական կազմակերպության կողմից դպրոցում ներառական և հատուկ կրթություն ստացող VIII-IX դասարանների աշակերտների հետ «Մասնագիտական կողմնորոշում» թեմայով անցկացվել է սեմինար-պարապմունք, որը վարում էր կազմակերպության ներկայացուցիչ Անահիտ Երնջակյանը:
Պարապմունքի նպատակն էր օգնել երեխաներին ճիշտ ընտրելու ապագա մասնագիտությունը:
Սեմինար-պարապմունքին մասնակցում…
Գարնանային ուժեղ քամին չխանգարեց դպրոցի շրջակայքի բարեկարգման նպատակով 2017թ. ապրիլի 22-ին տնօրենության կողմից հայտարարված շաբաթօրյակի իրականացմանը:
Բարձր տրամադրությամբ դպրոց եկած աշակերտները և դասղեկները ձեռնամուխ եղան դպրոցի շրջակայքի մաքրման աշխատանքներին:
Նախապես կատարվել էր աշխատանքի բաժանում. յուրաքանչյուր դասարան գիտեր իր անելիքը:
Շաբաթօրյակին մասնակցում էին նաև ծնողներ, ուսուցիչներ:
Կատարված…
Այսօր՝ ապրիլի 25-ին, դպրոցի հանդիսությունների դահլիճը լեփ-լեցուն էր:
Համադպրոցական կրկնակի միջոցառում էր տեղի ունենում դահլիճում՝ Հայոց Մեծ եղեռնին նվիրված թարմացված ցուցահանդեսի բացում, որը դպրոցի ծնողների, աշակերտների և դասղեկների եռանդուն մասնակցությամբ կազմակերպել էր ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Ա. Գրիգորյանը և 1915թ. հայոց ցեղասպանությանը նվիրված միջոցառում, որը կազմակերպել և կյանքի էր կոչել դպրոցի…
2017թ. ապրիլի 20-ին տեղի ունեցավ «Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի գավաթի» խաղարկության մրցումների տարածաշրջանային փուլը. մրցումներին մասնակցում էին 4-6-րդ դասարանների աշակերտներ:
Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցը հանդես եկավ իր թիմով, որի կազմում ընդգրկված էր 4-6-րդ դասարանների 12 աշակերտ:
Ընդհանրապես մրցումներին մասնակցելու հայտ էին ներկայացրել տարածաշրջանի բոլոր…
Այսօր` ապրիլի 26-ին, Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի երիտասարդ, բայց բանիմաց և հմուտ մանկավարժ Նունե Սարգսյանը I«Բ» դասարանում կազմակերպել էր դաս-միջոցառում` նվիրված հայոց այբուբենի տառուսուցման ավարտին:
Աշակերտները բեմում փայլում էին իրենց ունակություններով և գիտելիքների պաշարով, որը վկայում է ուսուցչուհու կատարած աշկատանքների մասին: Իսկ միջոցառումը յուրահատուկ ստուգատես էր ուսուցչուհու…
Շեքսպիրյան սիրո հավերժական ընկալումը աշակերտների շուրթերով.ապրիլի 20-ը սիրո ընկալման այս յուրօրինակ ներկայացմանն արժանացավ։ Բեմադրվեց «Ռոմեո և Ջուլիետ» ողբերգությունը՝ դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհի Ն. Մելքոնյանի կազմակերպմամբ, իններորդցիների բեմական հմուտ խաղի միջոցով։ Այս ամենի մեջ ամենաարտասովորն այն էր,որ բեմական խաղն ընթանում էր անգլերենով,վարժ,սահուն և ինքնավստահ խոսքով։ Բեմական հանդերձանքը, ձևավորումը, դասական երաժշտության ելևէջները հետաքրքիր…
Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում Եղեռնի 102-ամյա տարելիցին նվիրված ցուցահանդեսին ուսանողները կիրառելով մասնագիտական գիտելիքներն ու կարողությունները, ցուցադրեցին բազմաբնույթ ստեղծագործական աշխատանքեր. դեկորատիվ կիրառական արվեստի նմուշներ, ցուցապաստառներ, սահիկաշարեր:
Ուշագրավ և ինքնատիպ էր «Ռադիոէլեկտրոնային միջոցների տեխնիկական սպասարկում և նորոգում՝ ռադիոմեխանիկ» մասնագիտության I կուրսի ուսանողների ներկայացրած աշխատանքը «Մեղքերը կպատժվեն, հողերը կմաքրվեն» խորագրով: Նրանք…
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի դահլիճում ապրիլի 13-ին տեղի ունեցավ «Մայր իմ անուշ» խորագրով միջոցառում, որին ներկա էին դպրոցի տնօրենությունը, մանկավարժներ, ծնողներ և աշակերտներ: Այն կազմակերպել էր մայրենիի ուսուցչուհի Ս. Մելքոնյանը: Դահլիճը խորագրին համապատասխան պաստառներով և նկարներով կահավորված էր: Աշակերտներն ասմունքում էին դանդաղ երաժշտության ուղեկցությամբ, ինչպես նաև մայրական սերը և հոգատարությունը…
«Չուխաջյանը առհավետ կմնա պատմության մեջ ոչ միայն որպես հրաշալի երաժիշտ, հայ երաժշտական թատրոնի հիմնադիր, այլև` իր ժողովրդի հայրենասեր և քաջարի զավակ»
Արամ Խաչատրյան
ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը,որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է: 2017 թվականի «Մեր…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան