Շեքսպիրյան սիրո հավերժական ընկալումը աշակերտների շուրթերով.ապրիլի 20-ը սիրո ընկալման այս յուրօրինակ ներկայացմանն արժանացավ։ Բեմադրվեց «Ռոմեո և Ջուլիետ» ողբերգությունը՝ դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհի Ն. Մելքոնյանի կազմակերպմամբ, իններորդցիների բեմական հմուտ խաղի միջոցով։ Այս ամենի մեջ ամենաարտասովորն այն էր,որ բեմական խաղն ընթանում էր անգլերենով,վարժ,սահուն և ինքնավստահ խոսքով։ Բեմական հանդերձանքը, ձևավորումը, դասական երաժշտության ելևէջները հետաքրքիր…
Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում Եղեռնի 102-ամյա տարելիցին նվիրված ցուցահանդեսին ուսանողները կիրառելով մասնագիտական գիտելիքներն ու կարողությունները, ցուցադրեցին բազմաբնույթ ստեղծագործական աշխատանքեր. դեկորատիվ կիրառական արվեստի նմուշներ, ցուցապաստառներ, սահիկաշարեր:
Ուշագրավ և ինքնատիպ էր «Ռադիոէլեկտրոնային միջոցների տեխնիկական սպասարկում և նորոգում՝ ռադիոմեխանիկ» մասնագիտության I կուրսի ուսանողների ներկայացրած աշխատանքը «Մեղքերը կպատժվեն, հողերը կմաքրվեն» խորագրով: Նրանք…
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի դահլիճում ապրիլի 13-ին տեղի ունեցավ «Մայր իմ անուշ» խորագրով միջոցառում, որին ներկա էին դպրոցի տնօրենությունը, մանկավարժներ, ծնողներ և աշակերտներ: Այն կազմակերպել էր մայրենիի ուսուցչուհի Ս. Մելքոնյանը: Դահլիճը խորագրին համապատասխան պաստառներով և նկարներով կահավորված էր: Աշակերտներն ասմունքում էին դանդաղ երաժշտության ուղեկցությամբ, ինչպես նաև մայրական սերը և հոգատարությունը…
«Չուխաջյանը առհավետ կմնա պատմության մեջ ոչ միայն որպես հրաշալի երաժիշտ, հայ երաժշտական թատրոնի հիմնադիր, այլև` իր ժողովրդի հայրենասեր և քաջարի զավակ»
Արամ Խաչատրյան
ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը,որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է: 2017 թվականի «Մեր…
«Լեզուն է ամեն մի ժողովրդի ազգային գոյության և էության ամենախոշոր փաստը, ինքնուրույնության ու հանճարի ամենախոշոր դրոշմը, պատմության ու հեռավոր անցյալի կախարդական բանալին,հոգեկան կարողությունների ամենաճոխ գանձարանը,հոգին ու հոգեբանությունը»,- այսպես բարձր է գնահատել մեր ոսկեղենիկ լեզուն մեծն Թումանյանը: Պատահական չէ, որ յուրաքանչյուր սերունդ, երբ բացում է դպրության դռները, նախևառաջ պարտավորվում է սովորել…
Դպրոցում է հիմք դրվում և խորը արմատավորվում մատաղ սերնդի ռազմահայրենասիրությունը, բանակաշինության պատմության իմացությունը,ազգի հերոսական անցյալին և փառապանծ նվիրյալ զավակներին ճանաչելու, արժևորելու, երկրի վառ ապագան կերտելու ամենապատասխանատու, բայց ճշմարիտ ուղին:
Դրա վառ ապացույցն էր ապրիլի 22-ին Հրազդանի հ.7 միջնակարգ դպրոցի տնօրենության աջակցությամբ աշակերտների մասնակցությունը Կ. Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում կազմակերպված «Ազգ-բանակ 2017» ցուցահանդեսին: Այցելությանը աշակերտներին ուղեկցում էին 5-12-րդ դասարանների դասղեկները, զինղեկ Հ. Դարմանյանը,…
Վանաձորի Պուշկինի անվան հ.4 հիմանական դպրոցում կազմակերպված ցերեկույթի մասին՝ ռուսերեն էջում:
Ապրիլի 21-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում ոգեկոչման արարողություն էր` նվիրված Մեծ Եղեռնի 102-րդ տարելիցին: Այն կազմակերպել էր դպրոցի աշակերտական խորհուրդը:
Օրվա կեսին դպրոցում տեղի ունեցավ մոմավառություն` ոգեկոչելով մեկ և կես միլիոն անմեղ զոհերի հիշատակը: Դպրոցի ուսուցչական կազմը և աշակերտությունը, մի-մի մոմ ձեռքներին, Ծիծեռնակաբերդի մակետի մոտ հիշատակեցին…
Արմավիրի Մ. Սիլիկյանի անվան հ.6 հիմնական դպրոցում ապրիլի 19-ին անգլերենի վաստակաշատ ուսուցչուհի Մ.Խաչատրյանը անցկացրեց «Նորաձևություն» թեմայով միջոցառում: Միջոցառմանը ներգավված էին շուրջ 47 աշակերտներ տարբեր դասարաններից: Միջոցառումն անցկացվեց ամբողջությամբ անգլերեն լեզվորվ և ասմունքով, այն առանձնանում էր իր յուրօրինակությամբ: Աշակերտները ներկայացան իրենց պատրաստած գեղեցիկ և արտասովոր հագուստներով: Միջոցառումը եզակի էր ինչպես իր…
Կապանի N5 հիմնական դպրոցում ազգային գրադարանային շաբաթի կապակցությամբ պլանով նախատեսված հետաքրքիր աշխատանքներից «Հեքիաթին հյուր» կրտսեր դպրոցում, Ստեփան Զորյանի` «Մի գիշեր անտառում» պատմվածքի քննարկումները, «Մեր Մեծերը» շարքից` «Վահան Թեքեյան», կլոր սեղանները, զեկուցումները և գրքին, դպրությանը նվիրված մեծարումներին հաջորդեց բաց դասը 6-րդ «բ» դասարանում: Դասը վարում է վաստակաշատ մանկավարժ, այժմ գրադարանավարուհի Նորա…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ