ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Կրթության իմաստը

Մայիսի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հետաքրքիր նախաձեռնությամբ է հանդես եկել դպրոցի «Բնագիտություն» և «Քիմիա» առարկաների բազմափորձ ուսուցչուհի Նարինե Գևորգյանը:

Դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում նրա կողմից կազմակերպված միջոցառում-մրցույթը միայն առարկայական բնույթ չէր կրում: Այն բնագիտական առարկաների համադրության հետաքրքիր օրինակ էր, որը իր մեջ ներառում էր նաև ասմունք, պար բեմական խոսք:

Ուուցչուհու նպատակն էր մրցույթ-միջոցառման միջոցով հնարավորություն տալ աշակերտներին…

Ինտեգրված դաս Ուրասարի հիմնական դպրոցի երկկոմպլեկտ դասարանում

Մայիսի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 2-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի VI-VII երկկոմպլեկտ դասարանում «Ֆիզիկա» և «Բնագիտություն» առարկաներից կազմակերպվել էր ինտեգրված դաս /ուսուցիչներ՝ Լենա Նահապետյան, Սյուզաննա Ներսիսյան/։

Աշակերտները բաժանվել էին երեք խմբի՝ ֆիզիկոսներ, կենսաբաններ և բժիշկներ։ Ֆիզիկոսները ներկայացրին մարմինների լողալու պայմանները, կատարեցին փորձ՝ գտնելով մարմնի դիրքը հեղուկում՝ կախված խտությունից, կենսաբանները՝առողջ ապրելակերպի գործոնները, բժիշկները՝ հիգիենայի պահպանումը, առաջին…

«Հայոց թագուհիները» խորագրով միջոցառում Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում

Մայիսի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում «Հայոց թագուհիները» խորագրով: 5-րդ ա դասարանի աշակերտները (դասղեկ՝ Ն. Լազարևա) ներկայացրին մեր պատմության հայտնի թագուհիներին՝ Տիգրանուհի, Փառանձեմ, Խոսրովանույշ, Կատրանիդե, Զաբել, Կեռան: Փոքրիկ բեմական խաղով ներկայացվեցին տվյալ ժամանակաշրջանը, կատարված իրադարձությունները:

Մեր երկրի պատմությունը պահպանել է հիշատակություններ հայոց թագուհիների մասին, որոնք, լինելով հեզաբարո կանայք, եղել…

Մասնագիտական կողմնորոշմանը նպատակաուղղված միջոցառում՝ Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում

Մայիսի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մարդու կյանքում կարևոր է մասնագիտական ճիշտ կաղմնորոշումը: Դրան էր միտված Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցի ծնողխորհրդի կազմակերպած միջոցառումը:

մանատիպ միջոցառում կազմակերպելու գաղափարը ծագեց, երբ հերթական նիստի ժամանակ ծնողխորհուրդը քննարկման դրեց ԿԳ և ՊՆ նախարարությունների կողմից մշակված «Ես ցանկանում եմ հայոց բանակի սպա դառնալ» տեղեկատվա-քարոզչական ծրագիրը: Քննարկումից հետո, որոշվեց իրականացնել միջոցառում՝ ուղղված…

Նրանք ապրել էին ուզում…

Մայիսի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ասում են՝ միլիոնավոր տարիներ առաջ նախ ստեղծվեց երկիրն ու երկինքը, հողն ու ջուրը և միայն դրանից հետո լույս աշխարհ եկավ մարդը:

Նա ծնվեց ապրելու, արարելու, ստեղծելու, եղածը ավելացնելու և շատացնելու համար:

Նրանք ապրել էին ուզում…

Գարուն էր, ծաղկավառ ու գունեղ գարուն: Ձմեռային երկարատև նինջից հետո օդը ներծծված էր գարնան տաք…

Հաջողության գումարելին

Մայիսի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017թ. մայիսի 5-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանը և VIII դասարանի աշակերտուհի Տաթևիկ Թունյանը հպարտանալու առիթ ունեցան. Տաթևիկ Թունյանը «Հայոց եկեղեցու պատմություն» առարկայից ցուցաբերած արդյունքների համար դպրոցահասակների առարկայական օլիմպիադայի քաղաքային փուլում արժանացավ III կարգի դիպլոմի: Պահը հուզիչ էր, արարողությունը` պարտավորեցնող:

Այս հաջողության գումարելին թող օրինակ դառնա մյուս աշակերտների համար,…

Հաղթանակի օր

Մայիսի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի ռուսերենով ուսուցմամբ I- VII դասարանների աշակերտները ռուսաց լեզվի ուսուցիչ Նատաշա Ավագյանի ղեկավարությամբ մեծ ոգևորությամբ պատրաստվել էին մայիսի 9-ի` Հայրենական Մեծ պատերազմի հաղթանակի, Շուշիի ազատագրման և ԼՂՀ-ի ազատագրության բանակի կազմավորմանը նվիրված միջոցառումներին: Մայիսի 9-ն արդեն 25 տարի է` եռակի խորհուրդ ունի մեզ համար: Անցյալ դարի 1945թ-ին Հայրենական…

Տիկնիկային ներկայացում

Մայիսի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 27-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ տիկնիկային ներկայացում IIա դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ   (դասվար` Ք. Ադամյան ): 

Գեղեցիկ զարդարված դահլիճը լեփ -լեցուն էր աշակերտներով, ծնողներով, ուսուցիչներով : Հրավիրված էին տարածաշրջանի մսուր -մանկապարտեզի ավագ խմբի սաները:

շակերտները ներկայացրեցին Հովհաննես Թումանյանի հեքիաթները: Դահլիճում տիրում էր ուրախ տրամադրություն…

Ոստիկանություն-դպրոց համագործակցություն

Մայիսի 6, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ոստիկանություն-դպրոց կապի ամրապնդմանն ուղղված միջոցառումների շրջանակում այսօր հերթական հանդիպումը տեղի ունեցավ Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում: Հանդիպմանը մասնակցում էին դպրոցի VIII-IX դասարանի աշակերտները: Հանդիպման ընթացքում ոստիկանության Կապանի բաժնի պետի տեղակալ, գնդապետ Հարություն Հովսեփյանը աշակերտների հետ միասին քննարկեցին ոստիկանության գործառույթների, հասարակական կարգ ու կանոնի պահպանմանը, քաղաքի բանուկ հատվածներում քաղաքացիների անվտանգ երթևեկության ապահովմանը,…

Դաստիարակության դրական մոտեցումներ

Մայիսի 6, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում ապրիլին կայացավ ԾԽ հերթական սեմինարը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում: 
Թեման « Խրախուսում, ինքնագնահատականի բարձրացում, ինքնավստահություն և մոտիվացիայի ամրապնդում»:

Նպատակը՝
1. Հասկանալ խաղի և ուսման մեջ երեխաների հիասթափության հետևանքները
2. Հասկանալ, թե ինչ է բացասական ամրապնդումը և ինչ է բացասական ամրապնդումը և ինչ…

  • Ժողովրդական խոսքի անմահ մշակը. քարտեզագրելով Հ. Թումանյանի ուղին

    Այս թեման, որն  նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: