Արևաշող անամպ երկինք,
Հովն է խաղում սարերում,
Փոքրիկները կապույտ գույնով
Խաղաղություն են նկարում:
Բնաբանին ներդաշնակ հնչում է հարցը.
- Ի՞նչ է խաղաղությունը;
- Խաղաղությունը հարստություն է,- չուշացավ պատասխանը:
-Խաղաղությունը ազատություն է,- միաբերան հնչեցրեց խումբը:
Շուրջ 10 տարի է Խաղաղության խմբակը վարում է դասվար Արևիկ Հայրապետյանը:
Սերունդներն, իրար հաջորդելով, սովորում են խաղաղության խորհրանիշները, նպաստում են խաղաղության հաստատմանը, միջանձնային հարաբերություններում;
Մինչ այս տարի խմբակը հովանավորվում էր ՎՎ Կապանի գրասենյակի կողմից, սակայն կառուցվածքային փոփոխությունների հետևանքով խմբակի գործունեությունն ապահովել է դպրոցը և մասնակիցները շարունակում են համագործակցել հիմնադիր ընկերների հետ, ի դեմս՝ Անուշ Մեժլումյանի:
Խաղաղության աղավնին այս անգամ բաց է թողնվում Արցախի երկնքում:
Ճախրանքն անխափան չէ... այստեղ բազում հասակակիցներ ազատություն են աղերսում, ուստի և խաղաղություն փափագում:
Ձիթենու ճյուղը, մատներով նշանը, N և D տառերի համադրումը (որը կոչվում է միջուկային զինադադար) և աղավնու ոտքը դրվեցին մերօրյա մարդու հոգում, Տիեզերքի Արցախ աշխարհում:
Խմբակի բաց պարապմունքին ներկա էին ուսուցիչներ և տնօրենության անդամներ:
Ուսմասվար Ալինա Մկրտչյանը և տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը բարձր գնահատեցին ժամանակակից մոտիվներով կառուցված դասը, աշակերտների ձեռք բերած գիտելիքներն ու հմտությունները, շնորհակալություն հայտնեցին դասվար Արևիկ Հայրապետյանին և Անուշ Մեժլումյանին:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան