Հայ ազգն իր պատմության ողջ ընթացքում երազել է անկախ պետականության ու այն պահպանող բանակ ունենալու մասին:
1992 թվականի հունվարի 28-ին, արդեն պատմական դարձած որոշումն ընդունվեց:
Ունեցանք հաղթանակած բանակ:
... Անպարտելի մեր բանակը պարտվեց...
-Գիտելիքներով օժտված մարդիկ անպարտելի են, միաձայն հնչեց 5-րդ «բ» դասարանի հանդիպմանը:
-Միայն գիտելիքներով կարելի է հասնել հաղթանակի,- գոհունակությամբ հաստատեց հանդիպման բանախոս, դպրոցի երևելի շրջանավարտ, 44 -օրյա պատերազմի մասնակից, ԵՊՀ Արևելագիտության ֆակուլտետի գերազանց ուսանող Դավիթ Սարգսյանը:
Բանակի օրվան ընդառաջ, միջոցառումների շրջանակում «Արիության դասը» կրում էր «Գիտելիքը հաղթանակ է» վերնագիրը:
Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ա. Հայրապետյանը, դասղեկ Ա. Քարամյանը և ԴԱԿ Հ. Մեսրոպյանը հանդես եկան օրվա խորհրդին նվիրված հաղորդումով՝ կարևորելով կրթության դերը երկրի անվտանգության ապահովման գործում, իսկ նախկին աշակերտ Դավիթ Սարգսյանը ներկայացրեց դրվագներ Արցախյան գոյամարտից, այսօրվա շրջափակված Արցախում բնակվող երեխաների կրթության խախտված իրավունքից, հզոր բանակից, ապահովության ու խաղաղության հասնելու ճանապարհից:
Հինգերորդցիների հետ, կողք- կողքի նստել էին 2-րդ «ա» դասարանի փոքրիկները, ովքեր լուսավոր հայացքներով ունկնդրեցին բազում հայրենասիրական բանաստեղծություններ, ասույթներ, թևավոր խոսքեր, գեղեցիկ կատարումներ:
«Մեր հայրենիքը կփրկի ազգային նկարագիր ու ոգեղեն կամք ունեցող սերունդը, ով զինված է գիտելիքներով»: Այս լեյտմոտիվով ավարտվեց Արիության դասը:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան