Անթաքույց փաստ է, որ սիրով կատարված ամեն բան արդյունավետ է ավելի: Պատահական չէ, որ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը հենց այս օրը նշանավորել է տարիներ ի վեր, որպես ինքնակառավարման օր:
Դպրոցի ավանդույթի համաձայն, նախապես համակարգված գրաֆիկով ընտրում են ուսուցիչներն իրենց փոխարինողներին, աշխատում նրանց հետ օրվա դասացուցակին համապատասխան, ապա հաստատվում է տնօրենի կողմից:
Մեր իրականության այս անպաճույճ մթնոլորտում, հիրավի, սիրո դեֆիցիտ է, ուստի օրը հնարավորինս լցվեց սիրով և բոլոր աշխատանքների պաշտոնակատարները մեծ եռանդով ու խանդավառությամբ ավարտին հասցրեցին իրենց վրա դրված պարտականությունները:
Օրվա վերջում ամփոփիչ հանդիպում կազմակերպվեց դպրոցի ուսուցչանոցում, որի ընթացքում աշակերտ-ուսուցիչները և աշակերտ-տնօրենությունը վերլուծեցին կատարված աշխատանքները, գնահատեցին ծավալը, ուսուցչի մասնագիտության նրբությունները, հայտնեցին թե՛ ցանկություն մասնագիտության ընտրության, թե՛ մտավախություն (որ չեն կարող լինել ուսուցիչ):
Դպրոցի ուսմասվար Ալինա Մկրտչյանը մանրամասն անդրադարձ կատարեց աշակերտական ինքնավարությանը, իր պաշտոնին փոխարինող, աշակերտական խորհրդի նախագահ, ԿԳՄՍ նախարարին կից ԱԽ-ի անդամի թեկնածու Հրաչյա Փարամազյանի համապատասխանությունը զբաղեցրած պաշտոնին, նշեց թերացումները և շնորհակալ եղավ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Հասմիկ Մեսրոպյանին աշխատանքի որակն ու ծավալը իր պատասխանատվության ներքո պահելու համար:
Դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը երախտագիտությամբ շնորհավորեց բոլորին օրվա կապակցությամբ, հայտնեց իր գոհունակությունն աշակերտակենտրոն գործառույթի վերաբերյալ և պատրաստակամությունը ամեն կրեատիվ նախաձեռնության համար պայման ստեղծելուն:
Ուշագրավ է, որ իր ներկայությամբ օրը պատվել է Սյունիքի մարզպետի աշխատակազմի կրթության մշակույթի սպորտի վարչության պետ Մերի Գանդալյանը: Ճիշտ է այցելության նպատակն աշխատանքային այլ բովանդակություն ուներ, սակայն հերթապահ ինքնավարները մեծ զգոնությամբ ու ոգևորվածությամբ ընդունեցին, ճանապարհեցին հյուրերին:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ